-
Υπάρχει τρόπος να κάνω upload φωτογραφίες;
Υ.Γ.: Φίλε cson, η βέλτιστη αξιοποίηση των διαθέσιμων πόρων είναι μεγάλη υπόθεση. Για αυτό φαλιρίσαμε σαν χώρα... διότι δεν αξιοποιούσαμε τους πόρους που έχουμε με τον βέλτιστο τρόπο. Αν βρω τρόπο να φτιάξω το αυτοκίνητο από το forum εδώ, μόνος μου, και γλιτώσω λεφτά που είναι το κακό;
-
Ξερω κάποιον που δεν είχε να δώσει τα λεφτά για εξέταση αίματος και τελικά πήγε από έμφραγμα, χοληστερίνη στο 500...
Αυτό που σου λέει ο φίλος πιο πάνω είναι ότι καμιά φορά το να δώσεις 50-100 ευρώ σε συνεργείο είναι καλύτερο από το να παρεις στο χέρι το μισό κινητήρα.
Το φόρουμ είναι καλός τρόπος μετάδοσης ιδεών και ανταλλαγής απόψεων, αλλά μην περιμένεις τηλεδιάγνωση και τηλεεπισκευή από ανώνυμους που δεν ξέρεις και ίσως να γνωρίζουν ίσως και όχι.
Σχετικά με την Ελληνική κατάντια, θεωρώ το παράδειγμα εντελώς άστοχο, αλλά ας μην το πάμε παρακάτω γιατί θα παρεκλίνουμε από το θέμα σου. Εύχομαι καλή συνέχεια και να βρεις μια βιώσιμη λύση.
-
Ο χρήστης researcher έγραψε:
Υπάρχει τρόπος να κάνω upload φωτογραφίες;Υ.Γ.: Φίλε cson, η βέλτιστη αξιοποίηση των διαθέσιμων πόρων είναι μεγάλη υπόθεση. Για αυτό φαλιρίσαμε σαν χώρα... διότι δεν αξιοποιούσαμε τους πόρους που έχουμε με τον βέλτιστο τρόπο. Αν βρω τρόπο να φτιάξω το αυτοκίνητο από το forum εδώ, μόνος μου, και γλιτώσω λεφτά που είναι το κακό;
Μην συγχεεις ασχετα πραγματα μεταξυ τους. Στα τεχνικα θεματα εχεις εντελως λαθος νοοτροπια, αυτη η τακτικη οδηγει παντα σε προβληματα.
-
8 στις 10 φορες αυτες οι πρακτικες απο ατομα που δεν εχουν σχεση με το αντικειμενο ειναι καλυτερες για το συνεργειο.
-
Ο χρήστης researcher έγραψε:
Φίλε vasvo,Έκανα ότι έγραψες.
Αγόρασα μια εποξική κόλλα (Bison), έβγαλα το δοχείο της λαδιέρας από τη μηχανή (συγκεκριμένα από το σύστημα υγραεριοκίνησης) και το καθάρισα καλά με βενζίνες, μέσα στο νερό με απορρυπαντικό πλυντηρίου κ.τ.λ. και το στέγνωσα πάρα πολύ καλά.
Εφάρμοσα την εποξική κόλλα στο σημείο της ρωγμής (υπήρχε μια ένωση στο δοχείο η οποία είχε διαρραγεί) και περίμενα πάνω από 20 ώρες (έφτασε η επόμενη μέρα δηλαδή, η κολλά χρειαζόταν 12 ώρες για να σταθεροποιηθεί πλήρως).
Το θέμα είναι ότι το 'check' ανάβει ακόμα.
Μετά από μια-δύο μέρες χρήσης του αυτοκινήτου, έβαλα με μαρκαδόρο ένα σημάδι στη λαδιέρα να δω μήπως κάτι δεν πάει καλά με την αναρρόφηση του λαδιού από το σύστημα.
Σε πρόσφατο έλεγχο είδα ότι η στάθμη του λαδιού δεν έχει αλλάξει ακόμα (προς τα κάτω). Μήπως έχει παιχτεί κάτι με τα σωληνάκια και δεν τραβάει λάδι το σύστημα (και ως εκ τούτου επιμένει να ανάβει το 'check');;
Υ.Γ.: Έχω βγάλει φωτογραφίες τη μηχανή του αυτοκινήτου και τη λαδιέρα (μαζί με τον τύπο του λαδιού). Μπορώ να τις κάνω με κάποιο τρόπο upload μήπως σας βοηθήσουν στη διάγνωση του προβλήματος;
ανεβασε τη φωτο στο ιντερνετ, πχ στο http://www.tinypic.com, πατα browse, βρες τη στο δισκο σου, πατα upload
θα sου βγαλει στο τελος 4-5 λινκς, κανε copy αυτο που γραφει ```
[IMG]διευθυνση της εικονας[/IMG]και κανε το paste μεσα στο μηνυμα που γραφεις στο φορουμ Για τα αλλα που λες, καλη ειναι η διαθεση να εκμεταλλευτεις πορους, αλλά 1) δεν τα ξερεις ολα 2) δε θα τα μαθεις απο εδω ολα 3) δε μας ξερεις για να ξερεις αν ξερουμε, ή πόσο καλά ξέρουμε 4) πρεπει να κρατας μικρο καλαθι 5) δεν εχεις τα εργαλεια 6) μαλλον δεν εχεις και γνωσεις 7) εδω μπορει να γινει λαθος αν εισαι μπροστα στο προβλημα, φαντασου τωρα με την τηλεδιαγνωση. ας μη συνεχισω, θα γραφω μεχρι αυριο. ΝΑ ΤΟ ΠΑΣ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ.
-
Καταρχην δεν εχει ιδεα τι σημαινει αναμμενο chek και τι επιπτωσεις εχει να οδηγει με φτωχο μιγμα, και μας λεει για διαθεσιμους πορους. Ποιοι διαθεσιμοι ποροι φιλε μου οταν παρεις την κεφαλή ,και οχι μονο, στο χερι?
Και αυτο που με παραξενευει φιλε μου ειναι οτι στο εχει πει τεχνικος να πας να ρυθμισεις μιγματα γιατι το σφαλμα λεει φτωχο μιγμα και κανεις τον κινεζο… -
Τουλάχιστον απέφευγε τα σανιδώματα και γενικά τα άνω των 4.000 σαλ μέχρι να βρεθεί η λύση. Υπό αυτές τις συνθήκες είναι που αν υπάρχει θέμα φτωχού μίγματος θα πάρει την ανιούσα η θερμοκρασία των καυσαερίων.
Αν σφάλω να με διορθώσει κανείς. -
@researcher
Είναι θετικό που επισκεύασες την διαρροή στην λαδιέρα μόνος σου (ένα πρόβλημα μείον). Το σωστό τώρα είναι να κάνεις αυτό που σου προτείνουν όλοι για να προλάβεις μια πιο σοβαρή ζημιά.
Ενδεικτική Λυχνία Βλάβης Κινητήρα και Υγραεριοκίνηση