-
Ο χρήστης nontasDrama έγραψε:
Δυστυχως η νομοθεσια της Ευρωπαικης ενωσης στο θεμα ειναι σαφης (δηλ. 'οποιος ρυπαινει πληρωνει..') και υπερισχυει των νομων του καθε κρατους.
δεν ισχύει αυτο φιλε (οποιος ρυπαινει πληρωνει..') η πλειοψηφία των αυτοκινητον στην ελλαδα ειναι πριν το 2010 και τωρα ελαχιστοι αγοραζουν καινουρια και τα τελοι ειναι με τα κυβικά για αυτα που ειναι πριν το 2010 . παλια εβλεπα συχνα καινουρια αμαξια τωρα ελάχιστα..(και κατι αλλο αν ηταν οντος οποιος ρυπαινει να πληρωνει ας χαμήλωναν τα τελοι και γιατα υγραεριοκινητα) τα κανουν ετσι ώστε να πληρώνει η πολυψήφια του κοσμου, αν παρουν πολοι αυτοκινητα με χαμηλούς ρυπους που δεν πληρώνουν τελοι τοτε θα τα φορολογησουν και αυτα πιστευω .
Εδώ δεν μπορούν να βάλουν στα νέα τέλη κυκλοφορίας πανομοιότυπα αυτοκίνητα που αγοράστηκαν με διαφορά λίγων μηνών, με αποτέλεσμα ενα ιδιο μοντέλο να φορολογείται και με τα 2 καθεστώτα.
Περιμένεις τώρα ένα αμάξι 10ετίας και πάνω να ξέρει το Υπουργείο ποσο θα ρυπαίνει ΑΝ βάλει υγραέριο???
Γιατί ακόμα και άν βάζανε τα ΚΤΕΟ να κάνουνε τέτοιες μετρήσεις , αφενός θα γινόταν της λαδιέρας το κάγκελο απο φακελάκια, αφετέρου ποτέ μα ποτέ δεν θα πλησίαζες καν τιμές ρύπων ανάλογες με αυτές που θα ανακοίνωνε ένας κατασκευαστής..... -
να μην πουμε το γελοιον του θεματος οτι ενας που κανει 50.000 χλμ το χρονο με 99 ρυπους δεν πληρωνει τιποτα ενω ενας με 120 και 5000 πληρωνει 100-120 ευρω ποσο ειναι..
το σωστο βεβαια ειναι να πληρωνουν ολοι....και ποσο μαλον τα ντηζελ με το νανοσωματιδια ... -
Η καλύτερη λύση είναι να καταργηθούν τα τέλη κυκλοφορίας και να ενσωματωθούν στην τιμή των καυσίμων , αφου πέσει σε λογικά επίπεδα. Μια λογική τιμή θα ήταν κάπου στα 1,25- 1,30 για βενζίνη και 1.10 ευρω το λίτρο για πετρέλαιο κίνησης. Έτσι θα πληρώναμε βάσει της χρήσης των δρόμων , αφού αυτό ήταν το πνέυμα των τελών αρχικά , άσχετα αν στην συνέχεια τα λεφτά μπαίναν στα ταμεία του κράτους για να καλύψουν τις μαυρες τρύπες των ελαφροχέρηδων κομματόσκυλων.
-
Ο χρήστης gastone13 έγραψε:
Η καλύτερη λύση είναι να καταργηθούν τα τέλη κυκλοφορίας και να ενσωματωθούν στην τιμή των καυσίμων , αφου πέσει σε λογικά επίπεδα. Μια λογική τιμή θα ήταν κάπου στα 1,25- 1,30 για βενζίνη και 1.10 ευρω το λίτρο για πετρέλαιο κίνησης. Έτσι θα πληρώναμε βάσει της χρήσης των δρόμων , αφού αυτό ήταν το πνέυμα των τελών αρχικά , άσχετα αν στην συνέχεια τα λεφτά μπαίναν στα ταμεία του κράτους για να καλύψουν τις μαυρες τρύπες των ελαφροχέρηδων κομματόσκυλων.σωστος........
-
Ο χρήστης gastone13 έγραψε:
Η καλύτερη λύση είναι να καταργηθούν τα τέλη κυκλοφορίας και να ενσωματωθούν στην τιμή των καυσίμων , αφου πέσει σε λογικά επίπεδα. Μια λογική τιμή θα ήταν κάπου στα 1,25- 1,30 για βενζίνη και 1.10 ευρω το λίτρο για πετρέλαιο κίνησης. Έτσι θα πληρώναμε βάσει της χρήσης των δρόμων , αφού αυτό ήταν το πνέυμα των τελών αρχικά , άσχετα αν στην συνέχεια τα λεφτά μπαίναν στα ταμεία του κράτους για να καλύψουν τις μαυρες τρύπες των ελαφροχέρηδων κομματόσκυλων.Όχι βέβαια! Να βάλουμε GPS σε όλα τα οχήματα, όπως κάποτε είχε προταθεί... Πως θα βγάλουν τη μίζα τους άλλωστε μερικά κομματόσκυλα...
-
Εάν θέλω να πάρω πινακίδες πχ για 2 μήνες, μπορώ εφέτος;
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Εάν θέλω να πάρω πινακίδες πχ για 2 μήνες, μπορώ εφέτος;Όταν λες εφέτος τι εννοείς; 2014; Για ποιούς δύο μήνες και ποιάς χρονιάς μιλάς;
Σε τέλη κυκλοφορίας φαντάζομαι αναφέρεσαι.
-
Ο χρήστης P@ulet@ έγραψε:
Η καλύτερη λύση είναι να καταργηθούν τα τέλη κυκλοφορίας και να ενσωματωθούν στην τιμή των καυσίμων , αφου πέσει σε λογικά επίπεδα. Μια λογική τιμή θα ήταν κάπου στα 1,25- 1,30 για βενζίνη και 1.10 ευρω το λίτρο για πετρέλαιο κίνησης. Έτσι θα πληρώναμε βάσει της χρήσης των δρόμων , αφού αυτό ήταν το πνέυμα των τελών αρχικά , άσχετα αν στην συνέχεια τα λεφτά μπαίναν στα ταμεία του κράτους για να καλύψουν τις μαυρες τρύπες των ελαφροχέρηδων κομματόσκυλων.
Όχι βέβαια! Να βάλουμε GPS σε όλα τα οχήματα, όπως κάποτε είχε προταθεί... Πως θα βγάλουν τη μίζα τους άλλωστε μερικά κομματόσκυλα...
Ξέρεις είναι και κάτι προσωπικά δεδομένα στη μέση , ελευθερία του ατόμου και κατι άλλα ψιλλά γράμματα...
Υ.Γ To GPS θα είναι SIEMENS???? -
Ο χρήστης mcduck έγραψε:
Εάν θέλω να πάρω πινακίδες πχ για 2 μήνες, μπορώ εφέτος;
Όταν λες εφέτος τι εννοείς; 2014; Για ποιούς δύο μήνες και ποιάς χρονιάς μιλάς;
Σε τέλη κυκλοφορίας φαντάζομαι αναφέρεσαι.
Ναι, για 2015, πχ Φεβρουάρο- Μάρτιο.
-
Αυτό που ΘΑ ισχύσει είναι όταν καταθέσεις πινακίδες και θελήσεις π.χ τον Μάιο να τις ξαναπαρεις να πληρώσεις για το υπολοιπο των μηνών που απομένουν ,αυτό και μόνον μην διαβάζετε τι γράφουν διάφοροι απο δω και απο κει ...
-
O φορος των 440 ευρω προσαρμοζεται αναλογα με τους μηνες που εχεις καταθεσεις πινακιδες μεσα στο ετος οπως και τα τελη κυκλοφορίας ή πληρωνεται στο ακεραιο ανεξαρτητα?
-
Ναι ,αν π.χ εχεις καταθεσει πινακίδες για 3 μηνες θα πληρωσεις το υπολοιπο των μηνών που απομένουν δηλ. 440*9/12
-
Ο χρήστης tpapo έγραψε:
Ναι ,αν π.χ εχεις καταθεσει πινακίδες για 3 μηνες θα πληρωσεις το υπολοιπο των μηνών που απομένουν δηλ. 440*9/12Σ ευχαριστω....
-
για διαβάστε..
τι λέτε???http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... =113405357
αντί να τα μειώσουν προσπαθούν με ημίμετρα.... με την ασφάλεια πώς θα γίνει???
-
Ο χρήστης w115 έγραψε:
για διαβάστε..
τι λέτε???http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... =113405357
αντί να τα μειώσουν προσπαθούν με ημίμετρα.... με την ασφάλεια πώς θα γίνει???
Ακόμα ένα άρθρο να χουμε να λέμε ....
Πως γίνεται να αδυνατείς να πληρώσεις τέλη ΑΛΛΑ να μην παραδίδεις πινακίδες? Και παράλληλα να αποφεύγεται το κύμα παράδοσης πινακίδων στα μεγάλα κυβικά? Και ποιο είναι αυτο το μέτρο σε τελική ανάλυση?
Το μυαλό του αρθρογράφου είναι τρικυμία εν κρανίο.
Τπτ το καινουργιο εκτός απο την απόσυρση και των οχημάτων του 2001 και 2002.
Όλα τα υπόλοιπα γνωστά εδώ και καιρό.
Εγγυρη ενημέρωση κατα τα άλλα..... -
Να ρωτησω κατι...Εχω αμαξι 2λτ σε ακινησία και σκεφτομαι να το χρησιμοποιήσω αυτο τον μήνα. Απ'οτι κατάλαβα ισχύει οτι θα πληρώσω 660/12=55 ευρω τέλη κυκλοφορίας. Τι ισχύει όμως με τον φορο πολυτελείας που είναι 440 ευρώ? Πρέπει να το πληρώσω όλο?
Ευχαριστώ
-
Ο χρήστης paparoupas έγραψε:
Να ρωτησω κατι...Εχω αμαξι 2λτ σε ακινησία και σκεφτομαι να το χρησιμοποιήσω αυτο τον μήνα. Απ'οτι κατάλαβα ισχύει οτι θα πληρώσω 660/12=55 ευρω τέλη κυκλοφορίας. Τι ισχύει όμως με τον φορο πολυτελείας που είναι 440 ευρώ? Πρέπει να το πληρώσω όλο?Ευχαριστώ
Ναι θα πληρωσεις παραβολο 55 ευρώ επίσης στη ΔΟΥ θα σου ζητήσουν ασφάλεια ,άρα θα πρεπει να υπολογίσεις και αυτο το κόστος που δεν ξερω τι και ποσο θα είναι Ο φόρος πολυτελειας θα σου εμφανιστει στην μελοντικη δηλωση Ε1 υπολογιζοντας τους μηνες κυκλοφοριας μεσα στο 2014( 440*1/12) ,επίσης θα πρεπει να παραδωσεις πινακιδες ξανα μεχρι 31/12/2014 ,βαλτα κατω αν σε συμφερει με τους καραγκιοζηδες που εχουμε μπλέξει και πραξε αναλογα
-
Μπορούμε να πληρώνουμε τα τέλη με δόσεις κάθε μήνα? Εννοώ με μετρητά σε τράπεζα,όχι με κάρτα.
-
Ο χρήστης GREY έγραψε:
Μπορούμε να πληρώνουμε τα τέλη με δόσεις κάθε μήνα? Εννοώ με μετρητά σε τράπεζα,όχι με κάρτα.Απ'οτι γνωριζω καποιες τραπεζες εχουν κανει προγραμμα μεχρι 6 δοσεις μεσω καρτας και μονο ,μπες στο http://www.livepay.gr να δεις τι λεει ( eurobank)
-
Ο χρήστης paparoupas έγραψε:
Να ρωτησω κατι...Εχω αμαξι 2λτ σε ακινησία και σκεφτομαι να το χρησιμοποιήσω αυτο τον μήνα. Απ'οτι κατάλαβα ισχύει οτι θα πληρώσω 660/12=55 ευρω τέλη κυκλοφορίας. Τι ισχύει όμως με τον φορο πολυτελείας που είναι 440 ευρώ? Πρέπει να το πληρώσω όλο?Ευχαριστώ
Εφόσον το αυτοκίνητο είναι στην κατοχή σου ανεξάρτητα από την ακινησία, νομίζω πως θα πληρωσεις κανονικά τον φόρο.
Αν τα θυμάμαι καλά.
Τέλη κυκλοφορίας (merged)