Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
    • 1
    • 2
    • 131
    • 132
    • 133
    • 134
    • 135
    • 179
    • 180
    • 133 / 180
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    37
    3584
    106562
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • 2
      21-quadra last edited by

      Ο χρήστης johnkyr έγραψε:

      ........

      Και τέλος θα έπρεπε το κόστος του internet να είναι 200€ τον μήνα για να ξεκαθαρίσει το τοπίο από όσους πικραμένους γράφουν ότι τους κατέβει στο κεφάλι επειδή δεν έχουν με τι να ασχοληθούν.

      Ζήτω η κάτοικοι υης Ελλάδας.

      Αν και η συμβολή σου στο forum, είναι μάλλον πολύ θετική, δε μπορώ να μην στηλιτεύω τέτοιες απόψεις/ συμπεριφορές

      Οι συμπεριφορές δεν έρχονται στο κεφάλι επειδή ξύπνησες το πρώϊ με πονοκέφαλο, αλλά έρχονται μετά από πολλές άσχετες, ειρωνικές, άδικες και φτηνές συμπεριφορές κατά πάντων έτσι για να δείξουμε ότι είμαστε μάγκες και οι άλλοι είναι βλάκες ή σκουπίδια, αυτή η ψευτομαγκιά και η χωρίς λόγο ύπαρξης φραστική επίθεση που έχει γίνει πιά συνήθεια στο διαδίκτυο με αναγκάζει να έχω αυτή την άποψη.

      Το πράγμα στα φόρουμ έχει καταντήσει αηδία και δεν υπάρχει μια σωστή αναφορά σε ένα θέμα χωρίς να δεχθεί επίθεση από τους γνωστούς είρωνες / τραμπούκους που ειρωνεύονται τα πάντα, έτσι γιατί τους αρέσει ( εγώ δεν έχω κανένα από τα υπόλοιπα ρουφιανομέσα όπως είναι το φατσοβιβλίο, το πουλάκι και άλλα για να ξέρω τι γίνεται και εκεί, αλλά φαντάζομαι από ανοησία θα γίνονται τα χειρότερ, γιατί τα θεωρώ σκέτη χαζομάρα και ρουφιάνεμα κατά πάντων που σου τρώνε άσκοπα ώρες από την ζωή σου )

      Η άποψη μου είναι γενική αλλά η αιτία είναι αυτή που αναφέρω και την υποστηρίζω, δηλαδή θέλεις να πείς ότι είναι φασιστική η άποψη μου ενώ οι συμπεριφορά των άλλων που απαντούν μόνο με ειρωνικές ατάκες και δεν έχουν καμμία ουσιαστική προσφορά, που χαμηλώνουν επίτηδες το όποιο επίπεδο και προκαλούν μόνο εκνευρισμό δεν είναι φασισμός ? Αυτό θέλεις να πείς ? Ότι είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα ?

      Επιμένω σε αυτό που είπα μπάς και απαλλαγούμε από τους τσάμπα μάγκες που βρίσκουν ευκαιρία στο τσάμπα οι περισσότεροι από το γραφείο τους ή την υπηρεσία τους και μπουρδολογούν, θυμάσαι την έρευνα πριν 3 χρόνια που είχε βγεί για τίς εκατοντάδες χιλιάδες χαμένες ώρες εργασίας που προκαλούνται από το κουτσομπολεύειν των υπαλλήλων καθημερινώς ?

      Τέλος πάντων τι κάνει ο καθένας στην δουλειά του ποσώς με ενδιαφέρει, θυμώνω όμως με την ανοησία που κυκλοφορεί σε μέγεθος μεγατόννων στο διαδίκτυο, γιατί εννίοτε με ενοχλεί και προσωπικά.

      Τέρμα το

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        alexeft last edited by

        Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:

        Τέλος πάντων τι κάνει ο καθένας στην δουλειά του ποσώς με ενδιαφέρει, θυμώνω όμως με την ανοησία που κυκλοφορεί σε μέγεθος μεγατόννων στο διαδίκτυο, γιατί εννίοτε με ενοχλεί και προσωπικά.

        Τέρμα το

        Άνοιξε ένα γραφείο να σου παίρνουν την άδεια κι εσύ!!! Μπαααααα!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          iroc last edited by

          Ο χρήστης alexeft έγραψε:
          Εδώ ολόκληρη άουντι στο Α4 απλούς έβαζε!!!

          δεν νομιζω οτι ισχιει αυτο που λες...μηπως λες για αουντι 80 οτι ειχε απλους!?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            alexeft last edited by

            Ο χρήστης iROC έγραψε:

            Εδώ ολόκληρη άουντι στο Α4 απλούς έβαζε!!!

            δεν νομιζω οτι ισχιει αυτο που λες...μηπως λες για αουντι 80 οτι ειχε απλους!?

            Όοοοοοοοοοοχι!!! Λέω ότι Α4 είχε απλούς! Το είδα σε λαστιχάδικο και !!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • 2
              21-quadra last edited by

              Ο χρήστης alexeft έγραψε:

              Εδώ ολόκληρη άουντι στο Α4 απλούς έβαζε!!!

              δεν νομιζω οτι ισχιει αυτο που λες...μηπως λες για αουντι 80 οτι ειχε απλους!?

              Όοοοοοοοοοοχι!!! Λέω ότι Α4 είχε απλούς! Το είδα σε λαστιχάδικο και !!!

              Φορούσε αυτόν εμπρός , το 1.8 του 1995. 280Χ15 μονό, τον φορούσε ακόμα και το Quattro του 1995, αυτό φορούσε επίσης και τον 280Χ22 αεριζόμενο, όλα της εποχής πίσω φορούσαν τον μονό 245Χ10

              http://www.bremboaftermarket.com/It/Car ... c34406acb2

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                iroc last edited by

                χμμ...ισος το απλο να ειχε τον 280χ15 δισκο δεν ξερω ..αλλα το 1,8t (quatro)ειχε σιγουρα αεριζομενο μπροστα στα 280χ22...πισω οπως τα λες στα 245χ10

                εχω ενα πασσατ 2001 μοντελο 1,8t και τα φρενα του 288χ22(η 25 δεν θυμαμαι) μπροστα και πισω 245χ10 μια χαρα φρεναρει το αμαξι υποδηγματικα παντος.(συντομα ομως πρεπει να αλλαξω δισκους γιατι εχουν φαγωθει και το abs μπενει υπερωριες .)

                η μπροστινη διασταση αλλαζε στο γκρουπ λογο ιποδυναμης μονο ...παντος επειδη εχει καρε 5χ112 μπενουν πολλα πραγματα μπολτ ον..και κακος που εχει απλους δισκους ακομα ισως και εν αγνοια του.

                εγω σε λαστιχαδικο ειχα δει ενα cadillack suv κατα 7χρονια νεοτερο απ το δικο μου και ηταν τιγκα στην σκουργια στα ψαλιδια-αξονες

                u.y και ομως εχεις δικιο....το εξακρίβωσα απο το λινκ [urlhttp://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=34606][/url]

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • 2
                  21-quadra last edited by

                  Ο 288 είναι Χ25mm πάχος και είναι κοινός για πολλά μοντέλα του Group VAG εδώ και χρόνια.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    iroc last edited by

                    Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                    Ο 288 είναι Χ25mm πάχος και είναι κοινός για πολλά μοντέλα του Group VAG εδώ και χρόνια.

                    επειδη εχω στο γκολφ μου 288χ25 δισκο και ψηνομε να το αναβαθμισω με 312 (αλαζω μονο δισκο-κιθαρα-και βαση δαγκανας απο το μεγαλο αδερφακι του) μπορει αυτος ο δισκος που εχω τωρα στο γκολφ να μπει στο πασσατ...απλα ρωτω γιατι εχουν μια σημαντικη διαφορα...οτι του πασσατ εχουν τρυπες στην καμπανα για καλητερο αερισμο,και απ οτι βλεπω και στο σιτε τις brembo δεν εχουν αυτες τις τρυπες οι δικες τις http://www.bremboaftermarket.com/It/Car_Disc_Catalogue/Catalogue_Detail_Image.aspx?Code=e74982ec-cd16-4fe8-bb7b-049e977cdc31

                    απλα θα ηταν κριμα να τις πεταξω 60000χλμ εχουν χωρις μεγαλη φθορα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • 2
                      21-quadra last edited by

                      Ο χρήστης iROC έγραψε:

                      Ο 288 είναι Χ25mm πάχος και είναι κοινός για πολλά μοντέλα του Group VAG εδώ και χρόνια.

                      επειδη εχω στο γκολφ μου 288χ25 δισκο και ψηνομε να το αναβαθμισω με 312 (αλαζω μονο δισκο-κιθαρα-και βαση δαγκανας απο το μεγαλο αδερφακι του) μπορει αυτος ο δισκος που εχω τωρα στο γκολφ να μπει στο πασσατ...απλα ρωτω γιατι εχουν μια σημαντικη διαφορα...οτι του πασσατ εχουν τρυπες στην καμπανα για καλητερο αερισμο,και απ οτι βλεπω και στο σιτε τις brembo δεν εχουν αυτες τις τρυπες οι δικες τις http://www.bremboaftermarket.com/It/Car_Disc_Catalogue/Catalogue_Detail_Image.aspx?Code=e74982ec-cd16-4fe8-bb7b-049e977cdc31

                      απλα θα ηταν κριμα να τις πεταξω 60000χλμ εχουν χωρις μεγαλη φθορα.

                      για ποιές τρύπες λες ? Αν εννοείς τις τρύπες επάνω στην καμπάνα είναι για μείωση του βάρους αφού στο σημείο εκείνο από την μέσα πλευρά πατάει στο μουαγιέ και από την έξω πατάει η ζάντα, δεν υπάρχει αερισμός σε εκείνο το σημείο.

                      Αν θέλεις καλύτερο αερισμό αν υπάρχει λαμαρίνα από την μέσα πλευρά βγάλτην να κυκλοφορεί καλύτερα ο αέρας επάνω στον δίσκο και στη δαγκάνα ακόμα και αν αυτός αερίζεται από την πλευρά της ζάντας και όχι από την εσωτερική πλευρά που είναι το ημιαξόνιο.

                      Οι τρύπες στην πλευρά της δαγκάνας είναι φρούτο της τελευταίας διετίας για ελάφρωμα και για μια κάποια ελαστικότητα της καμπάνας στε ότι αφορά τις διαστολές / συστολές του δίσκου, αν και στην πράξη δεν είσαμε πολλά πράγματα από πλευράς πετσικαρίσματος, είναι μια απλοϊκή προσέγγιση στο ίδιο κόστος στο θέμα διαίρουμενος δίσκος με καμπάνα αλουμινίου.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        iroc last edited by

                        οι τρυπες που λεω ειναι καθετες στην καμπανα δλδ μεταξυ δισκου και ζαντας...αν μπορεις να καταλαβεις
                        κοίταξε και σε ενα βιντεακη που βρηκα στο youtube στο 3¨22 φαίνονται οι τρύπες-οπές που λέωhttp://www.youtube.com/watch?v=C-MoQ5VuyHU&list=UUdESU41otsaMbG4x1_lA8YQ.
                        η λογική μου λεει οτι μαλλον ειναι εκει για να αποβάλουν πιο γρήγορα την θερμότητα..
                        υ.γ
                        στο πασσατ οντος εχει κιθαρα(λαμαρινα) μπροστα και αεριζετε απ την πλευρα της ζαντας καθοτι και αυτη εχει το ιδιοτροπο οφφσετ 37

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • 2
                          21-quadra last edited by

                          Ο χρήστης iROC έγραψε:
                          οι τρυπες που λεω ειναι καθετες στην καμπανα δλδ μεταξυ δισκου και ζαντας...αν μπορεις να καταλαβεις
                          κοίταξε και σε ενα βιντεακη που βρηκα στο youtube στο 3¨22 φαίνονται οι τρύπες-οπές που λέωhttp://www.youtube.com/watch?v=C-MoQ5VuyHU&list=UUdESU41otsaMbG4x1_lA8YQ.
                          η λογική μου λεει οτι μαλλον ειναι εκει για να αποβάλουν πιο γρήγορα την θερμότητα..
                          υ.γ
                          στο πασσατ οντος εχει κιθαρα(λαμαρινα) μπροστα και αεριζετε απ την πλευρα της ζαντας καθοτι και αυτη εχει το ιδιοτροπο οφφσετ 37

                          Ξέρω τι εννοείς, δεκάδες έχω φτιάξει καμπανάτους από Audi και VW με αλουμίνιο γιατί η πατέντα αυτή δεν δουλεύει και οι δίσκοι εξακολουθούν και στραβώνουν ειδικά οι μεγάλοι από 312 και πάνω, δεν είναι για τη θερμοκρασία, η θερμοκρασία είναι στον δίσκο επάνω και κυρίως στην εξωτερική του περίμετρο εκεί χρειάζεται ψύξη και όχι η καμπάνα σε εκείνο το σημείο, οι τρύπες είναι για τον λόγο που σου είπα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • 2
                            21-quadra last edited by

                            Αυτοί οι δίσκοι μπήκαν πίσω σε Renault Clio 3 197 στο Λονδίνο με πολύθ καλά αποτελέσματα αφού κάθε πίσω δίσκος ελάφρωσε κατά 3 κιλά

                            Να πω εδώ ότι οι πίσω δίσκοι σε αυτά τα αυτοκίνητα είναι δίσκος / μουαγιέ / ρουλεμάν μαγνητικό, αυτός είναι και ο λόγος που είναι τόσο βαρύς, ολόκληρα 9.8 κιλά, με το μουγιέ που φτιάχνω ελαφρώνει κατά 3 - 4 κιλά ανάλογα τη χρήση του αυτοκίνητου, πχ ο τελευταίος που ετοίμασα και θα στείλω στη Σκωτία πάλι σε Clio R3 είναι ελαφρύτεροες κατά 700gr από τον 1ο δίσκο που έστειλα εκεί, να σημειώσω ότι δεν υπάρχουν αντίστοιχοι δίσκοι πουθενά, είναι δική μου ιδέα και υλοποίηση.


                            hosting images

                            Αυτοί οι δίσκοι μπήκαν σε Renault Clio R3 γνήσιο αγωνιστικό Renault sport του Paul Ballantyne που συμμετείχε στο Σκωτσέζικο πρωτάθλημα ασφάλτου το οποίο κέρδισε ο Paul πριν 3 κυριακές


                            image hosting gif

                            Το αυτοκίνητο του Paul είναι αυτό

                            Youtube Video

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              ilias-a last edited by

                              Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                              Αυτοί οι δίσκοι μπήκαν πίσω σε Renault Clio 3 197 στο Λονδίνο με πολύθ καλά αποτελέσματα αφού κάθε πίσω δίσκος ελάφρωσε κατά 3 κιλά

                              Να πω εδώ ότι οι πίσω δίσκοι σε αυτά τα αυτοκίνητα είναι δίσκος / μουαγιέ / ρουλεμάν μαγνητικό, αυτός είναι και ο λόγος που είναι τόσο βαρύς, ολόκληρα 9.8 κιλά, με το μουγιέ που φτιάχνω ελαφρώνει κατά 3 - 4 κιλά ανάλογα τη χρήση του αυτοκίνητου, πχ ο τελευταίος που ετοίμασα και θα στείλω στη Σκωτία πάλι σε Clio R3 είναι ελαφρύτεροες κατά 700gr από τον 1ο δίσκο που έστειλα εκεί, να σημειώσω ότι δεν υπάρχουν αντίστοιχοι δίσκοι πουθενά, είναι δική μου ιδέα και υλοποίηση.


                              hosting images

                              Αυτοί οι δίσκοι μπήκαν σε Renault Clio R3 γνήσιο αγωνιστικό Renault sport που συμμετείχε στο Σκωτσέζικο πρωτάθλημα ασφάλτου το οποίο κέρδισε ο Paul Ballantyne πριν 3 κυριακές


                              image hosting gif

                              Το αυτοκίνητο του Paul είναι αυτό

                              Youtube Video

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                steve1978gr last edited by

                                Πάντως έχω να πω Παναγιώτη ότι τα φρένα σου είναι σούπερ! Έκανα κάτι γρήγορες καταβάσεις στον Ταϋγετο και με 3 άτομα μέσα τα φρένα ΔΕΝ κουράστηκαν. Πολύ καλή δουλειά και ποιοτική. Όταν έρθει η ώρα θα έρθω να βάλουμε πιο σπορ τακάκι.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • 2
                                  21-quadra last edited by

                                  Ο χρήστης steve1978gr έγραψε:
                                  Πάντως έχω να πω Παναγιώτη ότι τα φρένα σου είναι σούπερ! Έκανα κάτι γρήγορες καταβάσεις στον Ταϋγετο και με 3 άτομα μέσα τα φρένα ΔΕΝ κουράστηκαν. Πολύ καλή δουλειά και ποιοτική. Όταν έρθει η ώρα θα έρθω να βάλουμε πιο σπορ τακάκι.

                                  Γειάσου Σταύρο, όλα καλά ? Έχουμε καιρό να τα πούμε.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    steve1978gr last edited by

                                    Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:

                                    Πάντως έχω να πω Παναγιώτη ότι τα φρένα σου είναι σούπερ! Έκανα κάτι γρήγορες καταβάσεις στον Ταϋγετο και με 3 άτομα μέσα τα φρένα ΔΕΝ κουράστηκαν. Πολύ καλή δουλειά και ποιοτική. Όταν έρθει η ώρα θα έρθω να βάλουμε πιο σπορ τακάκι.

                                    Γειάσου Σταύρο, όλα καλά ? Έχουμε καιρό να τα πούμε.

                                    Όλα καλά. Να καμπανιάσουμε και τα πίσω????

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • 2
                                      21-quadra last edited by

                                      Ο χρήστης steve1978gr έγραψε:

                                      Πάντως έχω να πω Παναγιώτη ότι τα φρένα σου είναι σούπερ! Έκανα κάτι γρήγορες καταβάσεις στον Ταϋγετο και με 3 άτομα μέσα τα φρένα ΔΕΝ κουράστηκαν. Πολύ καλή δουλειά και ποιοτική. Όταν έρθει η ώρα θα έρθω να βάλουμε πιο σπορ τακάκι.

                                      Γειάσου Σταύρο, όλα καλά ? Έχουμε καιρό να τα πούμε.

                                      Όλα καλά. Να καμπανιάσουμε και τα πίσω????

                                      Ότι πείς !

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        giorgos_krhth_91 last edited by

                                        Το c230 μου θα χρειαστει συντομα φρενα,οι δισκοι εχουν 155,000 χλμ και εχουν φτασει στα ορια τους(οι πισω μπορει και να αντεχουν αλλο τοσο)και σκεφτομαι να βαλω ξανα τα εργοστασιακα,να βαλω απο καποιο amg μοντελο η να ψαξω σε aftermarket,καθε γνωμη δεκτη.
                                        Επισης ερωτηση προς τον κ.Παναγιωτη,με τι κοστος περιπου θα φτιαχνατε δισκοπλακες για το αυτοκινητο μου;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • 2
                                          21-quadra last edited by

                                          Ο χρήστης giorgos_krhth_91 έγραψε:
                                          Το c230 μου θα χρειαστει συντομα φρενα,οι δισκοι εχουν 155,000 χλμ και εχουν φτασει στα ορια τους(οι πισω μπορει και να αντεχουν αλλο τοσο)και σκεφτομαι να βαλω ξανα τα εργοστασιακα,να βαλω απο καποιο amg μοντελο η να ψαξω σε aftermarket,καθε γνωμη δεκτη.
                                          Επισης ερωτηση προς τον κ.Παναγιωτη,με τι κοστος περιπου θα φτιαχνατε δισκοπλακες για το αυτοκινητο μου;

                                          Έχεις pm.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            cson last edited by

                                            Για τα γιαπωνεζικα τακακια AKEBONO τι γνωριζετε?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 131
                                            • 132
                                            • 133
                                            • 134
                                            • 135
                                            • 179
                                            • 180
                                            • 133 / 180
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr