Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 338
    • 339
    • 340
    • 341
    • 342
    • 488
    • 489
    • 340 / 489
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    81
    9775
    219348
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      trident1971 last edited by

      Ο χρήστης Spiros-Foivos έγραψε:

      Λοιπόν τελικά πήραμε απο το ebay το γράσο της 3M . 250gr 27ευρώ με μεταφορικά το οποίο θα το χρησιμοποιήσω εκτος απο τον πολλαπλασιαστη και για τα φρένα και στην μπαταρία .
      3M silicone paste - dielectric grease ειναι η πλήρη ονομασία .
      Οσον αναφορά το θέμα που συζητάτε ειμαι της γνώμης πως πρέπει τα ελληνικά μαγαζιά να καταιβάσουν λιγο τα standards γιατι δεν μπορεί να φέρνουν προιόντα με 3 πλασια τιμή οτι κερδος και να υπάρχει στην μεσολάβηση . Στο κάτω κάτω ετσι δουλέυει και η ανταγωνιστική αγορά και πάμε μπροστά ...

      το #8946 πηρες φανταζομαι. Κανει για πολλες δουλειες, μεχρι και για να μη κολλανε οι λαμπες του σπιιου στα ντουι, αλλα κρατα το μακρια απο αισθητηρες λ.
      Προσεξε επισης, δεν καθαριζει καθολου ευκολα.

      Ναι αυτό πήρα .. Οντως εχει πολλές χρήσεις . Το μόνο που με προβληματίζει ειναι οτι η 3M λεει στο manual οτι εχει 'shelf life' 3 χρόνια . Αυτό σημαίνει οτι δεν κρατάει πανω απο 3 χρόνια αμα το βάλω στο αυτοκίνητο ? Μου φαινεται λιγο παραξενο .

      shelf=ραφι
      οχι στην εφαρμογη, υποτιθεται κρατει 3 χροναι στο ραφι. Τριχες κατσαρες, μαλλον θα την εχουν και τα εγγονια σου.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        spiros-foivos last edited by

        Μιας και που η πήγα την συζήτηση προς τα γράσα , το γρασο λιθιου το βρίσκω σε κόκκινο που λέει οτι αντέχει σε υψηλές πιέσεις-θερμοκρασίες και στο απλό λιθίου ( κιτρινο απρο ) Αν πάρω το κόκκινο χρησιμοποιείται εκει που παει το απλό η οχι ? Συνήθως εχει μεγαλύτερο ιξώδες το κόκκινο ?
        Ευχαριστώ .

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          captain77 last edited by

          Ειμαι κατοχος ανος peugeot 207 95 αλογα 1400.προσφατα αλλαξα διαφορικο και σασμαν γιατι αντιμετωπιζα προβλημα με το διαφορικο. Το προβλημα που αντιμετωπίζω τωρα ειναι το εξης:πριν με το προβλημα στο διαφορικο ειχα 110 χιλιομετρα στο κοντερ με 3000 στροφές και 5η ταχύτητα, ενω τωρα εχω 130 χιλιομετρα με 5η και 3000 στροφες.υπαρχει καποιος κατοχος με το ιδιο αμαξι να μου πει ακριβως ποσο δειχνει το κοντέρ στις 3000 στροφές με 5η;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            r200 last edited by

            Ο χρήστης captain77 έγραψε:
            Ειμαι κατοχος ανος peugeot 207 95 αλογα 1400.προσφατα αλλαξα διαφορικο και σασμαν γιατι αντιμετωπιζα προβλημα με το διαφορικο. Το προβλημα που αντιμετωπίζω τωρα ειναι το εξης:πριν με το προβλημα στο διαφορικο ειχα 110 χιλιομετρα στο κοντερ με 3000 στροφές και 5η ταχύτητα, ενω τωρα εχω 130 χιλιομετρα με 5η και 3000 στροφες.υπαρχει καποιος κατοχος με το ιδιο αμαξι να μου πει ακριβως ποσο δειχνει το κοντέρ στις 3000 στροφές με 5η;

            αυτο δεν ειναι προβλημα, αυτο ειναι βελτιωση προς το καλυτερο για να ταξιδευεις πιο ξεκουραστα, αθορυβα & οικονομικα αφου πριν ηθελες +500στροφες για τα ιδια χιλιομετρα
            σε αυτο που θα χανεις σε σχεση με πριν ειναι στην επιταχυνση
            πιθανοτατα να σας πουλησε σασμαν που συνδυαζονταν με καποια μεγαλυτερη εκδοση κινητηρα βενζινης η πετρελαιοκινητηρα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              ggab last edited by

              Ο χρήστης r200 έγραψε:

              Ειμαι κατοχος ανος peugeot 207 95 αλογα 1400.προσφατα αλλαξα διαφορικο και σασμαν γιατι αντιμετωπιζα προβλημα με το διαφορικο. Το προβλημα που αντιμετωπίζω τωρα ειναι το εξης:πριν με το προβλημα στο διαφορικο ειχα 110 χιλιομετρα στο κοντερ με 3000 στροφές και 5η ταχύτητα, ενω τωρα εχω 130 χιλιομετρα με 5η και 3000 στροφες.υπαρχει καποιος κατοχος με το ιδιο αμαξι να μου πει ακριβως ποσο δειχνει το κοντέρ στις 3000 στροφές με 5η;

              αυτο δεν ειναι προβλημα, αυτο ειναι βελτιωση προς το καλυτερο για να ταξιδευεις πιο ξεκουραστα, αθορυβα & οικονομικα αφου πριν ηθελες +500στροφες για τα ιδια χιλιομετρα
              σε αυτο που θα χανεις σε σχεση με πριν ειναι στην επιταχυνση
              πιθανοτατα να σας πουλησε σασμαν που συνδυαζονταν με καποια μεγαλυτερη εκδοση κινητηρα βενζινης η πετρελαιοκινητηρα

              Ακριβως,τωρα εχεις μακρυτερες σχεσεις μεταδοσης,δεν ξερω γιατι δεν σου εβαλαν το ιδιο με πριν,αλλα θα δεις οικονομια στα ταξιδια σου και δυσκολια στις προσπερασεις,κυριως με την 5η σχεση.....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                captain77 last edited by

                Εχεις δικιο φιλε αλλα σημερα που το πηρα εχουν μακρυνει ολες οι σχεσεις.δεν εχω επιτάχυνση.ο μαστορας μου ειπε οτι ειναι απο το ιδιο αμαξι.κοιταξε τον κωδικο του κινητήρα και μου ειπε οτι ειναι ο σωστός. Στην αντιπροσωπία που πηγα μου ειπαν οτι μαλλον ειναι απο το 1600 με τα 120 αλογα.τον μαστορα τον ξερω χρονια και με ρωτησε αν θελω να αλλαξω μονο το διαφορικο η να βαλουμε μεταχειρισμενο πιο φθηνα.τωρα θα το παω αντιπροσωπία να το σηκωσουν για να δουν το νούμερο του σασμαν.μπλεξαμε

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  ilias-a last edited by

                  ειναι πολυ μακρυ αυτο το σαζμαν, πιστευω οτι 'κατεστρεψες' το αμαξι, σε ψιλοανηφορες θα εισαι παντα με μια ταχυτητα κατω, στο 60-70% των περιπτωσεων θα καις περισσοτρο καυσιμο απο πριν γιατι δεν θα μπορει ο κινητηρας μνα σηκωσει αυτο το σαζμαν και θα εισαι 1 ταχυτητα κατω.
                  καλυτερα να ερθεις σε συννενοηση με αυτον που στο εβαλε και να βαλεις τον σωστο τυπο σαζμαν.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    captain77 last edited by

                    Αν τελικα ειναι απο αλλο αμαξι,που σιγουρα αυτό συμβαίνει, θα το παω πισω.ο μαστορας αυτο μου ειπε.απλα τωρα οπως ειπες ειμαι με μια ταχύτητα κατω.δεν ανοιγει με τιποτα.το προβλημα ειναι οτι ο μάστορας επιμενει οτι εβαλε το σωστο.του φέρανε το κομενο αμαξι και κοιταξε τον κωδικο του κινητήρα και ηταν ο σωστος.ο κωδικος ειναι 8FS.τωρα ακριβώς τι εχει γινει δεν ξερω

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      r200 last edited by

                      στο χαρτι του κτεο: Συγκλιση-Αποσυγκλιση(m/km)
                      2012 Αξονας 1 2.70 Αξονας 2 κενο
                      2014 Αξονας 1 -7.8 Αξονας 2 -7.8
                      τι δειχνει το θετικο νουμερο και τι το αρνητικο, πχ. στο θετικο φθειρει τα λαστιχα απο την εξω και το αρνητικο απο την εσωτερικη
                      τι ειναι σωστο να εχει θετικο η αρνητικο νουμερο

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kospapad last edited by

                        Μάλλον το 2014 δεν σου μέτρησαν τίποτα καθώς οι τιμές είναι τεράστιες, προκλητικά ίδιες, αρνητικές κια κυρίως έχεις τιμή για τον πίσω άξονα που συνήθως (99%) είναι 0
                        Για μπροστά οι θετικές τιμές δείχνουν σύγκλιση, δηλαδή οι ρόδες δεν είναι παράλληλες αλλα κοιτάνε προς τα μέσα ελάχιστα
                        Αυτό δίνει σταθερό τιμόνι και δύναμη επαναφοράς (το ψάχνεις ως toe in)
                        Αν είχες απόκλιση, (δηλαδή οι ρόδες να κοιτάνε προς τα έξω) έχεις καλύτερο τιμόνι αλλά χειρότερη επαναφορά (το ψάχνεις ως toe out)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          r200 last edited by

                          ναι το ειχα ψαξει επειδη εκανα ο ιδιος ευθυγραμμιση με σπαγκο, τεντωμενο σε 2 σημεια που εθεσα στο τελος του αυτοκινητου ορισα 14cm αποσταση απο το κεντρο της καθε ζαντας(το βασιλικο πειρο) καθως και το υψος συνεπεφτε με ακριβεια αφου ο σπαγκος συνεπεφτε με ακριβεια στα νουμερα της μετροταινιας
                          με βαση οτι νουμερο ειχε ο καθε τροχος πισω στις 2 ακρες της ζαντας εβαλα και τους μπροστα δηλαδη toe-in δηλαδη να εχουν ελαχιστη συγκλιση μεταξυ τους, δηλαδη 13.5cm απο τη μερια της ζαντας που βλεπει προς την πορτα και 13.8cm που βλεπει προς το δρομο, ωφειλω να σημειωσω πως πριν ειχαν αποκλιση οι τροχοι τους μεταξυ τους για αυτο και ειχα εντονη φθορα στο ελαστικο απο την εσωτερικη τους μερια
                          και οντως εχει σταθερο τιμονι στην ευθεια με θετικη συγκλιση μεταξυ τους toe-in
                          πραγματικα δεν ξερω οντως δεν το μετρησε, δεν τοποθετησε το αυτοκινητο σωστα η τα μηχανηματα τους ειναι για τα μπουζουκια;
                          μα ηθελα να επαληθευσω οντως τα νουμερα που ειχε γραμμενα δηλαδη αρνητικη συγκλιση και στους μπροστα και στους πισω τροχους επειδη αυτο που περιμενα να δω ηταν +1 πριν λιγο βρηκα και τον πινακα
                          -3 εως +3 Φυσιολογικες τιμες
                          -10 εως -3.5 & +3.5 εως +10 Δευτερευουσα Ελλειψη
                          -11 και κατω & +11 και πανω Σοβαρη ελλειψη
                          Και μου το περασε ως δευτερευουσα ελλειψη στις σημειωσεις και μου ανεφερε πως το αυτοκινητο χρειαζεται ευθυγραμμιση
                          Δεν θα ξαναπατησω σε αυτο το ιδιωτικο κτεο
                          πηγα κατω και το ξαναειδα ειναι -7.6 για τον εμπρος αξονα & -8.1 για τον πισω αξονα
                          στο προηγουμενο χαρτι του κτεο που το εβγαλα μια φωτοτυπια να υπαρχει ειναι μονο για τον εμπρος +2.7 και κενο για τον πισω αξονα
                          εκανα μια αναζητηση και google εικονες για χαρτι κτεο και οσα ειδα ειναι οπως το ειπες νουμερο μονο για τον μπροστα αξονα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            iroc last edited by

                            επειδη και εμενα μου εβγαλε το κτεο αποκλιση -3,5 εμπρος το θεμα ειναι οτι μπορει να μην εγινε σωστα η μετρηση οπως διαπιστωνεις και εσυ...μην φανταστεις οτι ολοι το κανουν σωστα! απο εκει και περα πηγενε για μια ευθυγραμιση στα χαρακτυριστικα που λεει ο κατασκευαστης 20ε κοστιζει στα μεγαλα ζαντολαστιχαδικα..

                            εμενα πχ η αποκλιση εγινε επειδη ειχα αλλαξει ζαντολαστιχα 2 φορες μονος μου...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              r200 last edited by

                              πριν ενα χρονο εβαλα καινουρια λαστιχα, και το πηγα αμεσως για ευθυγραμμιση επειδη ο αριστερος τροχος ετρωγε λιγο το λαστιχο απο την εσωτερικη, το αποτελεσμα μετα απο 25.000χιλ να φθειρεται ακομη πιο εντονα ο εμπρος αριστερος τροχος απο την εσωτερικη μερια παλι και πλεον και ο δεξιος τροχος φθειρει το λαστιχο απο την εσωτερικη(δηλαδη ρυθμισε και τους 2 τροχους toe-out στο χαρτι ειχε τα παλια νουμερα που ηταν θετικες οι μοιρες για τον δεξιο τροχο που ειχε ομοιομορφη φθορα και μετα τα πηγε στις +4 & + 5μοιρες αντιστοιχα στις +13 με +14 ειχε ομοιομορφη φθορα το ελαστικο) συμπερασμα πηγαν 30Ε στον κοπανο για να μου κανει μια ευθυγραμμιση χειροτερη απο οτι ηταν πριν και τα λαστιχα για πεταμα συντομοτερα, και υπερηφανευονταν οτι ειχε μηχανημα 15.000Ε απο γερμανια, ναι καλα τα χαλασμενα απο γερμανια μαζευουν με 400-500Ε που χρειαζονται επισκευη και καλιμπραρισμα, υπαρχουν και συνεργεια με καλα μηχανηματα(συντηρημενα και επισκευασμενα που παρα την παλαιοτητα τους ειναι αποτελεσματικα) αλλα πλεον στα αυτοκινητα μου, μονος μου με την κλασσικη μεθοδο του σπαγκου και της μετροταινιας, ειμαιυπερ της αποψης αν θελεις να γινει κατι σωστο καντο μονος σου συγκεντρωνοντας και ξεσκαρταροντας οσες περισσοτερες μπορεις

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                vasvo last edited by

                                Ο χρήστης iROC έγραψε:

                                ...εμενα πχ η αποκλιση εγινε επειδη ειχα αλλαξει ζαντολαστιχα 2 φορες μονος μου...

                                Το ίδιο κ σε μένα με αλλαγή στην διάσταση των ζαντών(17'-->16') από απόκλιση -5 πήγε σε σύγκληση +7

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  ilias-a last edited by

                                  δηλαδη οταν αλλαζουμε λαστιχα ή ζαντολαστιχα χαλαει η ευθυγραμμιση?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    r200 last edited by

                                    η ευθυγραμμιση γινεται πανω στο αυτοκινητο και παραμενει η ιδια, απλα οι ζαντες και τα λαστιχα την αποτυπωνουν

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kospapad last edited by

                                      όπως τα εργαλεία κάνουν τον μάστορα, έτσι και τα καλύτερα εργαλεία χωρίς μάστορα
                                      Εγώ στον Μπιλήρη στο Πολύγωνο που πηγαίνω είμαι πολύ ευχαριστημένος (εχω δοκιμάσει και αλλού και είναι )

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        ilias-a last edited by

                                        Ο χρήστης r200 έγραψε:
                                        η ευθυγραμμιση γινεται πανω στο αυτοκινητο και παραμενει η ιδια, απλα οι ζαντες και τα λαστιχα την αποτυπωνουν

                                        αρα?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nasos1996 last edited by

                                          καλησπερα εχω ενα seat toledo 1991 και εχω προβλημα στο ρελαντι οταν το βαζω μπροστα κρυο και πεσουν οι στροφες μετα απολιγο οι στροφες πεφτουν περισσοτερο και ειναι ασταθες οταν παταω γκαζι παει να σβησει αλλα μετα απο λιγο ανεβαζει τι φταει?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            iroc last edited by

                                            εγω απο 15αρες ειχα παει σε 17αρες και μετα ξαναεβαλα τα 15αρια...οταν αλαζεις κατι το οποιο ειναι σεταρισμενο εξαρχης με σωστα δεδομενα ευθυγραμισης και τα ιδι υπαρχων ζαντολαστιχα εχουν παρει τις ανοχες τους αρα αυτο που μενει ειναι οτι οι εργασιες που εγιναν επι του αυτοκινιτου πχ η αλλαγη να το επηρεασε στην ευθυγραμιση....παραδηγμα τα σμαρτ που ειναι πολυ ευπαθη με την ευθιγραμιση τους.

                                            Ο χρήστης Νασος1996 έγραψε:
                                            καλησπερα εχω ενα seat toledo 1991 και εχω προβλημα στο ρελαντι οταν το βαζω μπροστα κρυο και πεσουν οι στροφες μετα απολιγο οι στροφες πεφτουν περισσοτερο και ειναι ασταθες οταν παταω γκαζι παει να σβησει αλλα μετα απο λιγο ανεβαζει τι φταει?

                                            το αμαξι αυτο ειναι ενα κινητο προβλημα...καλητερα να απαλαγεις απο αυτο..το ξερω απο τολεντο φιλου.τα ιδια θεματα ειχε...και πιστεψε με οτι το ειχε αλλαξει ολοκληρο με νεα ανταλακτικα και το θεμα δεν σταματαγε.....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 338
                                            • 339
                                            • 340
                                            • 341
                                            • 342
                                            • 488
                                            • 489
                                            • 340 / 489
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr