-
Ο χρήστης Spiros-Foivos έγραψε:
Λοιπόν τελικά πήραμε απο το ebay το γράσο της 3M . 250gr 27ευρώ με μεταφορικά το οποίο θα το χρησιμοποιήσω εκτος απο τον πολλαπλασιαστη και για τα φρένα και στην μπαταρία .
3M silicone paste - dielectric grease ειναι η πλήρη ονομασία .
Οσον αναφορά το θέμα που συζητάτε ειμαι της γνώμης πως πρέπει τα ελληνικά μαγαζιά να καταιβάσουν λιγο τα standards γιατι δεν μπορεί να φέρνουν προιόντα με 3 πλασια τιμή οτι κερδος και να υπάρχει στην μεσολάβηση . Στο κάτω κάτω ετσι δουλέυει και η ανταγωνιστική αγορά και πάμε μπροστά ...το #8946 πηρες φανταζομαι. Κανει για πολλες δουλειες, μεχρι και για να μη κολλανε οι λαμπες του σπιιου στα ντουι, αλλα κρατα το μακρια απο αισθητηρες λ.
Προσεξε επισης, δεν καθαριζει καθολου ευκολα.Ναι αυτό πήρα .. Οντως εχει πολλές χρήσεις . Το μόνο που με προβληματίζει ειναι οτι η 3M λεει στο manual οτι εχει 'shelf life' 3 χρόνια . Αυτό σημαίνει οτι δεν κρατάει πανω απο 3 χρόνια αμα το βάλω στο αυτοκίνητο ? Μου φαινεται λιγο παραξενο .
shelf=ραφι
οχι στην εφαρμογη, υποτιθεται κρατει 3 χροναι στο ραφι. Τριχες κατσαρες, μαλλον θα την εχουν και τα εγγονια σου. -
Μιας και που η πήγα την συζήτηση προς τα γράσα , το γρασο λιθιου το βρίσκω σε κόκκινο που λέει οτι αντέχει σε υψηλές πιέσεις-θερμοκρασίες και στο απλό λιθίου ( κιτρινο απρο ) Αν πάρω το κόκκινο χρησιμοποιείται εκει που παει το απλό η οχι ? Συνήθως εχει μεγαλύτερο ιξώδες το κόκκινο ?
Ευχαριστώ . -
Ειμαι κατοχος ανος peugeot 207 95 αλογα 1400.προσφατα αλλαξα διαφορικο και σασμαν γιατι αντιμετωπιζα προβλημα με το διαφορικο. Το προβλημα που αντιμετωπίζω τωρα ειναι το εξης:πριν με το προβλημα στο διαφορικο ειχα 110 χιλιομετρα στο κοντερ με 3000 στροφές και 5η ταχύτητα, ενω τωρα εχω 130 χιλιομετρα με 5η και 3000 στροφες.υπαρχει καποιος κατοχος με το ιδιο αμαξι να μου πει ακριβως ποσο δειχνει το κοντέρ στις 3000 στροφές με 5η;
-
Ο χρήστης captain77 έγραψε:
Ειμαι κατοχος ανος peugeot 207 95 αλογα 1400.προσφατα αλλαξα διαφορικο και σασμαν γιατι αντιμετωπιζα προβλημα με το διαφορικο. Το προβλημα που αντιμετωπίζω τωρα ειναι το εξης:πριν με το προβλημα στο διαφορικο ειχα 110 χιλιομετρα στο κοντερ με 3000 στροφές και 5η ταχύτητα, ενω τωρα εχω 130 χιλιομετρα με 5η και 3000 στροφες.υπαρχει καποιος κατοχος με το ιδιο αμαξι να μου πει ακριβως ποσο δειχνει το κοντέρ στις 3000 στροφές με 5η;αυτο δεν ειναι προβλημα, αυτο ειναι βελτιωση προς το καλυτερο για να ταξιδευεις πιο ξεκουραστα, αθορυβα & οικονομικα αφου πριν ηθελες +500στροφες για τα ιδια χιλιομετρα
σε αυτο που θα χανεις σε σχεση με πριν ειναι στην επιταχυνση
πιθανοτατα να σας πουλησε σασμαν που συνδυαζονταν με καποια μεγαλυτερη εκδοση κινητηρα βενζινης η πετρελαιοκινητηρα -
Ο χρήστης r200 έγραψε:
Ειμαι κατοχος ανος peugeot 207 95 αλογα 1400.προσφατα αλλαξα διαφορικο και σασμαν γιατι αντιμετωπιζα προβλημα με το διαφορικο. Το προβλημα που αντιμετωπίζω τωρα ειναι το εξης:πριν με το προβλημα στο διαφορικο ειχα 110 χιλιομετρα στο κοντερ με 3000 στροφές και 5η ταχύτητα, ενω τωρα εχω 130 χιλιομετρα με 5η και 3000 στροφες.υπαρχει καποιος κατοχος με το ιδιο αμαξι να μου πει ακριβως ποσο δειχνει το κοντέρ στις 3000 στροφές με 5η;
αυτο δεν ειναι προβλημα, αυτο ειναι βελτιωση προς το καλυτερο για να ταξιδευεις πιο ξεκουραστα, αθορυβα & οικονομικα αφου πριν ηθελες +500στροφες για τα ιδια χιλιομετρα
σε αυτο που θα χανεις σε σχεση με πριν ειναι στην επιταχυνση
πιθανοτατα να σας πουλησε σασμαν που συνδυαζονταν με καποια μεγαλυτερη εκδοση κινητηρα βενζινης η πετρελαιοκινητηραΑκριβως,τωρα εχεις μακρυτερες σχεσεις μεταδοσης,δεν ξερω γιατι δεν σου εβαλαν το ιδιο με πριν,αλλα θα δεις οικονομια στα ταξιδια σου και δυσκολια στις προσπερασεις,κυριως με την 5η σχεση.....
-
Εχεις δικιο φιλε αλλα σημερα που το πηρα εχουν μακρυνει ολες οι σχεσεις.δεν εχω επιτάχυνση.ο μαστορας μου ειπε οτι ειναι απο το ιδιο αμαξι.κοιταξε τον κωδικο του κινητήρα και μου ειπε οτι ειναι ο σωστός. Στην αντιπροσωπία που πηγα μου ειπαν οτι μαλλον ειναι απο το 1600 με τα 120 αλογα.τον μαστορα τον ξερω χρονια και με ρωτησε αν θελω να αλλαξω μονο το διαφορικο η να βαλουμε μεταχειρισμενο πιο φθηνα.τωρα θα το παω αντιπροσωπία να το σηκωσουν για να δουν το νούμερο του σασμαν.μπλεξαμε
-
ειναι πολυ μακρυ αυτο το σαζμαν, πιστευω οτι 'κατεστρεψες' το αμαξι, σε ψιλοανηφορες θα εισαι παντα με μια ταχυτητα κατω, στο 60-70% των περιπτωσεων θα καις περισσοτρο καυσιμο απο πριν γιατι δεν θα μπορει ο κινητηρας μνα σηκωσει αυτο το σαζμαν και θα εισαι 1 ταχυτητα κατω.
καλυτερα να ερθεις σε συννενοηση με αυτον που στο εβαλε και να βαλεις τον σωστο τυπο σαζμαν. -
Αν τελικα ειναι απο αλλο αμαξι,που σιγουρα αυτό συμβαίνει, θα το παω πισω.ο μαστορας αυτο μου ειπε.απλα τωρα οπως ειπες ειμαι με μια ταχύτητα κατω.δεν ανοιγει με τιποτα.το προβλημα ειναι οτι ο μάστορας επιμενει οτι εβαλε το σωστο.του φέρανε το κομενο αμαξι και κοιταξε τον κωδικο του κινητήρα και ηταν ο σωστος.ο κωδικος ειναι 8FS.τωρα ακριβώς τι εχει γινει δεν ξερω
-
στο χαρτι του κτεο: Συγκλιση-Αποσυγκλιση(m/km)
2012 Αξονας 1 2.70 Αξονας 2 κενο
2014 Αξονας 1 -7.8 Αξονας 2 -7.8
τι δειχνει το θετικο νουμερο και τι το αρνητικο, πχ. στο θετικο φθειρει τα λαστιχα απο την εξω και το αρνητικο απο την εσωτερικη
τι ειναι σωστο να εχει θετικο η αρνητικο νουμερο -
Μάλλον το 2014 δεν σου μέτρησαν τίποτα καθώς οι τιμές είναι τεράστιες, προκλητικά ίδιες, αρνητικές κια κυρίως έχεις τιμή για τον πίσω άξονα που συνήθως (99%) είναι 0
Για μπροστά οι θετικές τιμές δείχνουν σύγκλιση, δηλαδή οι ρόδες δεν είναι παράλληλες αλλα κοιτάνε προς τα μέσα ελάχιστα
Αυτό δίνει σταθερό τιμόνι και δύναμη επαναφοράς (το ψάχνεις ως toe in)
Αν είχες απόκλιση, (δηλαδή οι ρόδες να κοιτάνε προς τα έξω) έχεις καλύτερο τιμόνι αλλά χειρότερη επαναφορά (το ψάχνεις ως toe out) -
ναι το ειχα ψαξει επειδη εκανα ο ιδιος ευθυγραμμιση με σπαγκο, τεντωμενο σε 2 σημεια που εθεσα στο τελος του αυτοκινητου ορισα 14cm αποσταση απο το κεντρο της καθε ζαντας(το βασιλικο πειρο) καθως και το υψος συνεπεφτε με ακριβεια αφου ο σπαγκος συνεπεφτε με ακριβεια στα νουμερα της μετροταινιας
με βαση οτι νουμερο ειχε ο καθε τροχος πισω στις 2 ακρες της ζαντας εβαλα και τους μπροστα δηλαδη toe-in δηλαδη να εχουν ελαχιστη συγκλιση μεταξυ τους, δηλαδη 13.5cm απο τη μερια της ζαντας που βλεπει προς την πορτα και 13.8cm που βλεπει προς το δρομο, ωφειλω να σημειωσω πως πριν ειχαν αποκλιση οι τροχοι τους μεταξυ τους για αυτο και ειχα εντονη φθορα στο ελαστικο απο την εσωτερικη τους μερια
και οντως εχει σταθερο τιμονι στην ευθεια με θετικη συγκλιση μεταξυ τους toe-in
πραγματικα δεν ξερω οντως δεν το μετρησε, δεν τοποθετησε το αυτοκινητο σωστα η τα μηχανηματα τους ειναι για τα μπουζουκια;
μα ηθελα να επαληθευσω οντως τα νουμερα που ειχε γραμμενα δηλαδη αρνητικη συγκλιση και στους μπροστα και στους πισω τροχους επειδη αυτο που περιμενα να δω ηταν +1 πριν λιγο βρηκα και τον πινακα
-3 εως +3 Φυσιολογικες τιμες
-10 εως -3.5 & +3.5 εως +10 Δευτερευουσα Ελλειψη
-11 και κατω & +11 και πανω Σοβαρη ελλειψη
Και μου το περασε ως δευτερευουσα ελλειψη στις σημειωσεις και μου ανεφερε πως το αυτοκινητο χρειαζεται ευθυγραμμιση
Δεν θα ξαναπατησω σε αυτο το ιδιωτικο κτεο
πηγα κατω και το ξαναειδα ειναι -7.6 για τον εμπρος αξονα & -8.1 για τον πισω αξονα
στο προηγουμενο χαρτι του κτεο που το εβγαλα μια φωτοτυπια να υπαρχει ειναι μονο για τον εμπρος +2.7 και κενο για τον πισω αξονα
εκανα μια αναζητηση και google εικονες για χαρτι κτεο και οσα ειδα ειναι οπως το ειπες νουμερο μονο για τον μπροστα αξονα -
επειδη και εμενα μου εβγαλε το κτεο αποκλιση -3,5 εμπρος το θεμα ειναι οτι μπορει να μην εγινε σωστα η μετρηση οπως διαπιστωνεις και εσυ...μην φανταστεις οτι ολοι το κανουν σωστα! απο εκει και περα πηγενε για μια ευθυγραμιση στα χαρακτυριστικα που λεει ο κατασκευαστης 20ε κοστιζει στα μεγαλα ζαντολαστιχαδικα..
εμενα πχ η αποκλιση εγινε επειδη ειχα αλλαξει ζαντολαστιχα 2 φορες μονος μου...
-
πριν ενα χρονο εβαλα καινουρια λαστιχα, και το πηγα αμεσως για ευθυγραμμιση επειδη ο αριστερος τροχος ετρωγε λιγο το λαστιχο απο την εσωτερικη, το αποτελεσμα μετα απο 25.000χιλ να φθειρεται ακομη πιο εντονα ο εμπρος αριστερος τροχος απο την εσωτερικη μερια παλι και πλεον και ο δεξιος τροχος φθειρει το λαστιχο απο την εσωτερικη(δηλαδη ρυθμισε και τους 2 τροχους toe-out στο χαρτι ειχε τα παλια νουμερα που ηταν θετικες οι μοιρες για τον δεξιο τροχο που ειχε ομοιομορφη φθορα και μετα τα πηγε στις +4 & + 5μοιρες αντιστοιχα στις +13 με +14 ειχε ομοιομορφη φθορα το ελαστικο) συμπερασμα πηγαν 30Ε στον κοπανο για να μου κανει μια ευθυγραμμιση χειροτερη απο οτι ηταν πριν και τα λαστιχα για πεταμα συντομοτερα, και υπερηφανευονταν οτι ειχε μηχανημα 15.000Ε απο γερμανια, ναι καλα τα χαλασμενα απο γερμανια μαζευουν με 400-500Ε που χρειαζονται επισκευη και καλιμπραρισμα, υπαρχουν και συνεργεια με καλα μηχανηματα(συντηρημενα και επισκευασμενα που παρα την παλαιοτητα τους ειναι αποτελεσματικα) αλλα πλεον στα αυτοκινητα μου, μονος μου με την κλασσικη μεθοδο του σπαγκου και της μετροταινιας, ειμαιυπερ της αποψης αν θελεις να γινει κατι σωστο καντο μονος σου συγκεντρωνοντας και ξεσκαρταροντας οσες περισσοτερες μπορεις
-
Ο χρήστης iROC έγραψε:
...εμενα πχ η αποκλιση εγινε επειδη ειχα αλλαξει ζαντολαστιχα 2 φορες μονος μου...
Το ίδιο κ σε μένα με αλλαγή στην διάσταση των ζαντών(17'-->16') από απόκλιση -5 πήγε σε σύγκληση +7
-
δηλαδη οταν αλλαζουμε λαστιχα ή ζαντολαστιχα χαλαει η ευθυγραμμιση?
-
η ευθυγραμμιση γινεται πανω στο αυτοκινητο και παραμενει η ιδια, απλα οι ζαντες και τα λαστιχα την αποτυπωνουν
-
όπως τα εργαλεία κάνουν τον μάστορα, έτσι και τα καλύτερα εργαλεία χωρίς μάστορα
Εγώ στον Μπιλήρη στο Πολύγωνο που πηγαίνω είμαι πολύ ευχαριστημένος (εχω δοκιμάσει και αλλού και είναι ) -
Ο χρήστης r200 έγραψε:
η ευθυγραμμιση γινεται πανω στο αυτοκινητο και παραμενει η ιδια, απλα οι ζαντες και τα λαστιχα την αποτυπωνουναρα?
-
καλησπερα εχω ενα seat toledo 1991 και εχω προβλημα στο ρελαντι οταν το βαζω μπροστα κρυο και πεσουν οι στροφες μετα απολιγο οι στροφες πεφτουν περισσοτερο και ειναι ασταθες οταν παταω γκαζι παει να σβησει αλλα μετα απο λιγο ανεβαζει τι φταει?
-
εγω απο 15αρες ειχα παει σε 17αρες και μετα ξαναεβαλα τα 15αρια...οταν αλαζεις κατι το οποιο ειναι σεταρισμενο εξαρχης με σωστα δεδομενα ευθυγραμισης και τα ιδι υπαρχων ζαντολαστιχα εχουν παρει τις ανοχες τους αρα αυτο που μενει ειναι οτι οι εργασιες που εγιναν επι του αυτοκινιτου πχ η αλλαγη να το επηρεασε στην ευθυγραμιση....παραδηγμα τα σμαρτ που ειναι πολυ ευπαθη με την ευθιγραμιση τους.
Ο χρήστης Νασος1996 έγραψε:
καλησπερα εχω ενα seat toledo 1991 και εχω προβλημα στο ρελαντι οταν το βαζω μπροστα κρυο και πεσουν οι στροφες μετα απολιγο οι στροφες πεφτουν περισσοτερο και ειναι ασταθες οταν παταω γκαζι παει να σβησει αλλα μετα απο λιγο ανεβαζει τι φταει?το αμαξι αυτο ειναι ενα κινητο προβλημα...καλητερα να απαλαγεις απο αυτο..το ξερω απο τολεντο φιλου.τα ιδια θεματα ειχε...και πιστεψε με οτι το ειχε αλλαξει ολοκληρο με νεα ανταλακτικα και το θεμα δεν σταματαγε.....
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........