-
Χαίρετε.
Το αυτοκίνητο της μάνας (Focus 10ετίας τουλάχιστον με 180000 km) δεν πέρασε ΚΤΕΟ, το κόστος επισκευής είναι περίπου 1500 ευρώ και πλέον προσανατολιζόμαστε στην αγορά νέου.
Κοιτάζω για μεταχειρισμένα μέχρι 5000 ή καινούρια μέχρι 10-12 χιλιάδες.
Βασικό (ίσως και μοναδικό) απαιτούμενο είναι το αυτοκίνητο να αντέχει τι κακουχίες και την άτσαλη χρήση και να έχει φτηνά σέρβις και ανταλλακτικά γιατί, δυστυχώς, η οδηγός είναι πολύ ζημιάρα, απρόσεχτη και το κακομεταχειρίζεται.
Χρήση για μετακινήσεις μέσα στην Αθήνα κατά 90%, αλλά να είναι στοιχειωδώς ασφαλές (από ασφάλεια και ταχύτητα) για ένα ταξίδι στην εθνική αραιά και πού.
Ιδέες-προτάσεις ?
Thanks !!
-
Χαίρετε.
Το αυτοκίνητο της μάνας (Focus 10ετίας τουλάχιστον με 180000 km) δεν πέρασε ΚΤΕΟ, το κόστος επισκευής είναι περίπου 1500 ευρώ και πλέον προσανατολιζόμαστε στην αγορά νέου.
Κοιτάζω για μεταχειρισμένα μέχρι 5000 ή καινούρια μέχρι 10-12 χιλιάδες.
Βασικό (ίσως και μοναδικό) απαιτούμενο είναι το αυτοκίνητο να αντέχει τι κακουχίες και την άτσαλη χρήση και να έχει φτηνά σέρβις και ανταλλακτικά γιατί, δυστυχώς, η οδηγός είναι πολύ ζημιάρα, απρόσεχτη και το κακομεταχειρίζεται.
Χρήση για μετακινήσεις μέσα στην Αθήνα κατά 90%, αλλά να είναι στοιχειωδώς ασφαλές (από ασφάλεια και ταχύτητα) για ένα ταξίδι στην εθνική αραιά και πού.
Ιδέες-προτάσεις ?
Thanks !!
-
Χαίρετε.
Το αυτοκίνητο της μάνας (Focus 10ετίας τουλάχιστον με 180000 km) δεν πέρασε ΚΤΕΟ, το κόστος επισκευής είναι περίπου 1500 ευρώ και πλέον προσανατολιζόμαστε στην αγορά νέου.
Κοιτάζω για μεταχειρισμένα μέχρι 5000 ή καινούρια μέχρι 10-12 χιλιάδες.
Βασικό (ίσως και μοναδικό) απαιτούμενο είναι το αυτοκίνητο να αντέχει τι κακουχίες και την άτσαλη χρήση και να έχει φτηνά σέρβις και ανταλλακτικά γιατί, δυστυχώς, η οδηγός είναι πολύ ζημιάρα, απρόσεχτη και το κακομεταχειρίζεται.
Χρήση για μετακινήσεις μέσα στην Αθήνα κατά 90%, αλλά να είναι στοιχειωδώς ασφαλές (από ασφάλεια και ταχύτητα) για ένα ταξίδι στην εθνική αραιά και πού.
Ιδέες-προτάσεις ?
Thanks !!
-
Αν επιτρέπεται ... τι ζημιά είχε το focus?
-
Φτιαξτο το focus μη ταλαιπωρησει ακομα ενα... Αλλιως yaris.. γεννηθηκε μες την αδιαφορια και απευθυνεται σε αδιαφορους..
-
To Yaris είναι ακριβό (γύρω στα 15 χιλιάρικα η έκδοση 1.4 4D που είναι αξιοπρεπής), άσε που η Toyota έχει αρκετά ακριβά ανταλλακτικά. Βέβαια, 2 Toyota Celica που είχα, τα πήγαινα μόνο για τα σέρβις και τίποτε άλλο... Εγώ τα πρόσεχα όμως, δεν τα ταλαιπωρούσα...
-
Ανέβηκε λίγο το μπάτζετ (γύρω στα 15 χιλιάρικα), οπότε τα 3 υποψήφια είναι (όλα 5θυρα) :
Toyota Yaris 1.4 Diesel
Hyundai i20 1.4 Diesel
Opel Corsa 1.3 DieselΚλασικό το δίλημμα σε αυτή την κατηγορία. Τα Toyota είναι σκυλιά αλλά τα ανταλλακτικά πανάκριβα. Βέβαια δεν είναι χαζοί όλοι αυτοί που αγοράζουν το Yaris κατά ορδές, βγάζοντάς το εδώ και πολύ καιρό μακράν το αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις στην εν λόγω κατηγορία . Πανάκριβα είναι (φαντάζομαι) και τα ανταλλακτικά των Γερμανικών αυτοκινήτων. Τα Hyundai δεν ξέρω τι ρόλο βαράνε, άκουσα όμως ότι τα σέρβις και τα ανταλλακτικά είναι αρκετά φτηνά. Και αν δεν απατώμαι υπήρχαν κατά καιρούς προσφορές για Χ χρόνια με δωρεάν σέρβις ή αρκετά συμφέροντα χρηματοδοτικά προγράμματα (επίσης αρκετά σημαντικό για μένα).
Γνώμη από κανέναν πιο έμπειρο, ειδικά για το i20 το οποίο είναι μάλλον το πιο πιθανό να αγοράσω (αλλάζει και μοντέλο σύντομα οπότε το παλιό μπορεί να το βρώ και σε καλύτερη τιμή-προσφορά - πάντα για καινούριο εννοείται).
-
Opel και αντοχή όπως είναι στα απαιτούμενα που βάζεις δεν...αντί του corsa βάλε στην λίστα το suzuki swift...
-
Ο χρήστης Giorellis έγραψε:
Opel και αντοχή όπως είναι στα απαιτούμενα που βάζεις δεν...αντί του corsa βάλε στην λίστα το suzuki swift...Τόσο μάπα τα Opel ? Περίεργο... Υποτίθεται τα Γερμανικά είναι σκυλιά. Το Swift το έχουμε απορρίψει γιατί δεν μας αρέσει..
-
Για πόσα χλμ το χρόνο το θέλεις ?
-
Ο χρήστης iparout έγραψε:
Υποτίθεται τα Γερμανικά είναι σκυλιά. -
Ο χρήστης UnHackAble έγραψε:
Για πόσα χλμ το χρόνο το θέλεις ?Περί τα 13000 το χρόνο.
-
Το '13κ το χρόνο' και αν βάλεις το 'αλλά να είναι στοιχειωδώς ασφαλές (από ασφάλεια και ταχύτητα)' που έγραψες στο αρχικό σου ποστ μάλλον σημαίνουν ότι τα 3 ντιζελάκια που αναφέρεις είναι κακές επιλογές ....
-
Ο χρήστης UnHackAble έγραψε:
Το '13κ το χρόνο' και αν βάλεις το 'αλλά να είναι στοιχειωδώς ασφαλές (από ασφάλεια και ταχύτητα)' που έγραψες στο αρχικό σου ποστ μάλλον σημαίνουν ότι τα 3 ντιζελάκια που αναφέρεις είναι κακές επιλογές ....Ο λόγος ?
-
Ο λόγος για το πρώτο είναι .... τα μαθηματικά δημοτικού (με τα οποία πολλοί παρατηρώ ότι είναι τσακωμένοι ... και δεν μιλάω για εσένα, μιλάω για αυτούς που στοιχηματίζω ότι απόρησαν όταν τους είπες ότι δεν ξέρεις αν πρέπει να πάρεις βενζίνη η πετρέλαιο και που σου είπαν 'οπωσδήποτε πετρέλαιο' γιατί ... έτσι).
Και για να εξηγούμαι (αν και αν ψάξεις λίγο στο forum θα το βρεις πολλάκις γραμμένο), τα λεφτά που θα δώσεις για ένα diesel θα είναι τουλάχιστον 2κ παραπάνω από ένα ίδιας απόδοσης βενζινοκίνητο. Αν υποθέσουμε ότι η βενζίνη μένει σταθερή στο 1.6 και το πετρέλαιο στο 1.3 και εάν υποθέσουμε ότι το diesel θα σου καίει 4.5 λίτρα και το βενζίνης 6.5 λίτρα θα έχεις κάθε χρόνο έξοδα για πετρέλαιο 760 ευρώ και για βενζίνη 1352 ευρώ, δηλαδή θα χρειαστείς 3.5 χρόνια για να καλύψεις τη διαφορά των 2 χιλιάδων ευρώ. Μετά τα 3.4 χρόνια ναι θα σε συμφέρει πλέον το diesel.
Αυτά λέει η ... λογική ... ο Έλληνας λέει άλλα (κάποιος έγραφε εδώ μέσα ότι και 1000 χλμ το χρόνο να κάνεις πάλι συμφέρει το diesel).
Για το δεύτερο ... μπορείς να κάνεις tesd drive στην εθνική ένα diesel από αυτά που αναφέρεις και μετά ένα ίσης αξίας βενζινοκίνητο και θα καταλάβεις τη διαφορά από μόνος σου...
-
Δεν ισχύει αυτο που λες γιατι πολυ απλά δεν υπάρχουν ομοιότητες μεταξύ βενζίνης και πετρελαίου σε ιπποδυνάμεις κλπ. Το αυτοκινητο δεν ειναι μόνον άλογα αλλα και ροπή που εκεί για να κανεις ισότιμη μέτρηση πρεπει να πας σε παραπάνω κυβικά σε βενζίνη η σε Τούρμπο λύσεις με πολυ μεγαλυτερη κατανάλωση.
Επισης όσο και να κανεις τη μαθηματική άσκηση έλα εξήγησε τα αυτά στον άλλο που φουλάρει με 40 ευρώ ενω με βενζίνη θα φούλαρε με 70.
Για δε το θεμα της οδηγικής εμπειρίας που λες μαλλον δεν έχεις οδηγήσει diesel η πας όλο με σφήνες ... Για εθνική μιλάμε πάντα ... Μην το μπερδεύεις με στροφιλίκια κλπ -
Φρέσκο φρέσκο, σημερινό test drive Clio dci και Fiesta 1.0 'ίδιας αξίας' και να υπενθυμίσω ... 1.5 το πρώτο 1.0 το δεύτερο άρα αυτό που λες ότι πρέπει να πας σε παραπάνω κυβικά σε βενζίνη είναι τελείως εκτός πραγματικότητας. Στο πρώτο έψαχνα την περιβόητη ροπή (αν δεν κάνω λάθος ίδια περίπου και στα δύο, βαριέμαι να ψάχνω), στο δεύτερο ευχαριστήθηκα αυτά τα 2-3 χλμ της διαδρομής. Ναι είναι σίγουρο ότι στην εθνική το πρώτο θα καίει λιγότερο, ωστόσο με το δεύτερο θα ήθελα να κάνω οποιοδήποτε ταξίδι ... και ας γέμιζα με 70 αντί για 40.
Απορίες:
- έχεις κάνει αντίστοιχη σύγκριση ο ίδιος στην πράξη ή απλά διαβάζεις/ακούς για την περιβόητη ροπή των diesel?
- έχεις βάλει δίπλα δίπλα τις καμπύλες ροπής ενός diesel και ενός ίσης αξίας βενζίνη ?
- γνωρίζεις τι θα κάψεις σε βενζίνη στην εθνική, σε νορμαλ ταχύτητες, με turbo βενζίνη στα ίδια άλογα με αυτά τα 3 diesel που αναφέρεις?
-
Αυτή η περιβόητη ροπή των ντίζελ είναι σαν το Τέρας του Λοχ Νες. Όλοι το έχουν ακουστά αλλά κανείς δεν το έχει δει!
-
Νταξ ... πολλοί δυσκολεύονται να ξεχωρίσουν το πότε ένα χαρακτηριστικό προβάλεται για λόγους marketing. Τι να πεις για το αμάξι αφού δεν έχει άλογα (που ξέρει και εμπιστεύεται ο κόσμος)? Θα πεις ότι έχει ροπή (που πες πες κάποια στιγμή θα το εμπεδώσει). Τώρα βέβαια αν αυτή τη ροπή ναι μεν είναι μεγάλη (που πλέον ούτε αυτό ισχύει όταν υπάρχουν βενζινοκινητήρες ίδιων ή και λιγότερων κυβικών με ίδιες ροπές) αλλά κρατάει για το 1/2 των στροφών είναι μια μικρή ασήμαντη λεπτομέρεια η οποία αποσιωπάται αφού καθόλου δεν βοηθάει στη ... εκάστοτε διαφήμηση
-
Δεν γνωρίζω πολλά από τεχνικά θέματα αυτοκινήτου αλλά μην ξεχναμε ότι το αυτοκίνητο θα οδηγείται από μια γυναίκα 60 χρονών εντός πόλης στο 95% των περιπτώσεων. Ούτε εθνικές, ούτε στροφιλίκια ούτε τίποτε εξεζητημένο.
Σε βάθος χρόνου έχω πειστεί ότι το ντίζελ συμφέρει γιατί :
- Το πετρέλαιο κοστίζει λιγότερο από τη βενζίνη
- Το ντιζελοκίνητο αυτοκίνητο καίει λιγότερο από το βενζινοκίνητο
- Το ντίζελ δεν πληρώνει τέλη
- Το αυτοκίνητο θα το κρατήσει ο ιδιοκτήτης για ΠΟΛΛΑ χρόνια, οπότε σαφώς και θα προλάβει να κάνει απόσβεση.
Επιπλέον, έχω οδηγήσει ντίζελ. Για την ακρίβεια, έχει η αδερφή μου το Α1 και από τότε που το αγόρασε δεν ξανακοίταξε πίσω. Απολαυστικό στην οδήγηση και ΑΙΣΘΗΤΑ ΜΕΓΑΛΗ οικονομία στην τσέπη.
Δεν τίθεται θέμα σχετικά με το καύσιμο. Ντίζελ θα πάρουμε, το έχουμε αποφασίσει. Το θέμα είναι ποιο αμάξι ?
Αγορά αυτοκινήτου (καινούριο ή μτχ) για ζημιάρη 60άρη ?