-
Καλησπερα,
Θα ηθελα την αποψη σας για αγορα αυτοκινητου.
Πουλαει γνωστος μου VW Polo 6R 1.4 85ps μοντελο του 2009 στα 9000€.
Το αυτοκινητο εχει μονο 18000 χλμ και ειναι σε αψογη κατασταση. Το εχει ως δευτερο και το κυκλοφορει ελαχιστα.
Εχει αρκετα extra οπως clima, φωτα ημερας, θερμαινομενα bucket, ζαντες 17', κ.α.
Το μονο που θα χρειαστει ειναι λαστιχα, καθ' οτι ειναι του '09 αν και δεν εχουν χλμ. πανω.Επισης, απο καινουρια κοιταω τα ibiza, fabia, i20 τα οποια ειναι στα 11.200-11.500€ 1.2 85 ps στην πρωτη εκδοση.
Ο προβληματισμος μου ειναι ο εξης. Να παω σε καινουριο ή σε μεταχειρισμενο; Σε καθε περιπτωση στο τελος της αποπληρωμης με το καλο, θα εχουν μια διαφορα της ταξης των 500-800€, συνυπολογιζοντας οτι για το μεταχειρισμενο θα χρειαστω λαστιχα, ενα σερβις, τελη και μεταβιβαση.
Τα χρηματα για το polo σας φαινονται καλα ή πολλα;
Ευχαριστω. -
Καλησπερα,
Θα ηθελα την αποψη σας για αγορα αυτοκινητου.
Πουλαει γνωστος μου VW Polo 6R 1.4 85ps μοντελο του 2009 στα 9000€.
Το αυτοκινητο εχει μονο 18000 χλμ και ειναι σε αψογη κατασταση. Το εχει ως δευτερο και το κυκλοφορει ελαχιστα.
Εχει αρκετα extra οπως clima, φωτα ημερας, θερμαινομενα bucket, ζαντες 17', κ.α.
Το μονο που θα χρειαστει ειναι λαστιχα, καθ' οτι ειναι του '09 αν και δεν εχουν χλμ. πανω.Επισης, απο καινουρια κοιταω τα ibiza, fabia, i20 τα οποια ειναι στα 11.200-11.500€ 1.2 85 ps στην πρωτη εκδοση.
Ο προβληματισμος μου ειναι ο εξης. Να παω σε καινουριο ή σε μεταχειρισμενο; Σε καθε περιπτωση στο τελος της αποπληρωμης με το καλο, θα εχουν μια διαφορα της ταξης των 500-800€, συνυπολογιζοντας οτι για το μεταχειρισμενο θα χρειαστω λαστιχα, ενα σερβις, τελη και μεταβιβαση.
Τα χρηματα για το polo σας φαινονται καλα ή πολλα;
Ευχαριστω. -
Καλησπερα,
Θα ηθελα την αποψη σας για αγορα αυτοκινητου.
Πουλαει γνωστος μου VW Polo 6R 1.4 85ps μοντελο του 2009 στα 9000€.
Το αυτοκινητο εχει μονο 18000 χλμ και ειναι σε αψογη κατασταση. Το εχει ως δευτερο και το κυκλοφορει ελαχιστα.
Εχει αρκετα extra οπως clima, φωτα ημερας, θερμαινομενα bucket, ζαντες 17', κ.α.
Το μονο που θα χρειαστει ειναι λαστιχα, καθ' οτι ειναι του '09 αν και δεν εχουν χλμ. πανω.Επισης, απο καινουρια κοιταω τα ibiza, fabia, i20 τα οποια ειναι στα 11.200-11.500€ 1.2 85 ps στην πρωτη εκδοση.
Ο προβληματισμος μου ειναι ο εξης. Να παω σε καινουριο ή σε μεταχειρισμενο; Σε καθε περιπτωση στο τελος της αποπληρωμης με το καλο, θα εχουν μια διαφορα της ταξης των 500-800€, συνυπολογιζοντας οτι για το μεταχειρισμενο θα χρειαστω λαστιχα, ενα σερβις, τελη και μεταβιβαση.
Τα χρηματα για το polo σας φαινονται καλα ή πολλα;
Ευχαριστω. -
Χρειάζεται να ρωτήσεις αν για 500-800Ε αξίζει να πάρεις καινούριο αυτοκίνητο ή κάποιο 5 ετών?
-
Προφανως ρωταω ειναι επειδη το αλλο ειναι 5 ετων αλλα τα χιλιομετρα ειναι λιγα και το αμαξι ειναι σε κατασταση βιτρινας. Συν οτι με τα extra που εχει, σημερα θα κοστιζε περιπου 16.
-
Σήμερα με τον κινητήρα που έχει δεν θα το αγόραζε κανείς.
Αν τα έξτρα είναι πιο σημαντικά από τα 5 χρόνια και την εγγύηση που θα έχει το καινούριο αγόρασέ το.
Φυσικά μην ξεχνάς πως σε 5 χρόνια αν θα θες να το πουλήσεις το ένα θα είναι 10 και το άλλο 5. -
Για την εγγυηση συμφωνω.
Δεν ειπα οτι θα το αγορασω σιγουρα, οτι το σκεφτομαι.
Τωρα ποιος θα αγοραζε τετοιο κινητηρα σημερα, εχω να πω οτι παρα πολλοι κυκλοφορουν μικρα αυτοκινητα με λιγα αλογα. -
Προτιμότερο να πάρεις κάποιο από τα νέα μοντέλα που σκέφτεσαι. Πρώτον θα έχουνε εγγυήση που το Polo δεν έχει. Δεύτερον, δε θα χρειαστούν άμμεσα αναλώσιμα όπως πχ λάστιχα. Τρίτον, τα πάγια έξοδα όπως τα τέλη κυκλοφορίας θα είναι μικρότερα. Παράδειγμα: Το Polo πληρώνει 240 σαν 1,4 ενώ το I20 1.2 πχ καπου 124 αν θυμάμαι καλά βάσει των ρύπων. Τέταρτον, σαν αξία μεταπώλησης το νέο θα έχει μεγαλύτερη μια και θα είναι νεότερο κατά μια ολόκληρη πενταετία. Ακόμα μεταξύ των επιλογών σου να λάβεις υπόψιν πως το Polo έχει τα ακριβότερα ανταλλακτικά και service, από τα υπόλοιπα μοντέλα που σκέφτεσαι. Εγώ στη θέση σου θα επέλεγα σίγουρα κάποιο από τα καινούργια για μια τόσο μικρή διαφορά στη τιμή.
-
Τι ακριβώς σε ενθουσιάζει στα extra οπως το clima (όλα τα αμάξια πλέον έχουν αρκουδίσιο έστω και μη αυτόματο), τα φωτα ημέρας (πόσο δύσκολο είναι να ανάβεις τα κανονικά όταν πρέπει?), τα θερμαινομενα bucket (στην Ελλάδα που λιώνουμε στο κρύο), και οι ζαντες 17'? Ειδικά με το τελευταίο μιλάμε για τρελό fail! 17' για μικρό αμαξι των 85 αλόγων ... να είναι ακόμα πιο τάφος από ότι είναι και να το χρυσοπληρώνεις κάθε φορά που θα θες να τα αλλάξεις ...
Χωρίς παρεξήγηση ... το δίλημα σου είναι αυτό που τα αμερικανάκια ονομάζουν 'nobrainer' (για να μην αναφερθούμε στο πάρτι που θα πρέπει να κάνει ο τωρινός ιδιοκτήτης αν καταφέρει να στο πασάρει σε αυτήν την τιμή)
-
Δεν ανεφερα οτι με ενθουσιαζει. Ειπα τι εξοπλισμο διαθετει το αυτοκινητο. Μηπως να του πω να τα ξηλωσει; Ωστοσο, για το κλιμα θα διαφωνησω μαζι σου. Οταν αναζητουμε αποψεις στο forum δε σημαινει ουτε οτι δεν εχουμε brains, ουτε και οτι οσοι μας απαντουν ειναι περισσοτερο brainer.
-
Λίγο πολύ τόσο τα δίνουν όλοι. Δεδομένου ότι έχει λίγα χιλιόμετρα πάνω και αν τον ξερεις καλά και το έχει καλοσυντηρημένο, σε λογική τιμή το δίνει, ίσως και πολύ καλή. Όσον αφορά τη σύγκριση με καινούργιο, θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες για τους λόγους που αναφέρουν. Ωστόσο σκέψου το καλά και εσύ αποφασίζεις.
-
Ο χρήστης manman έγραψε:
Πουλαει γνωστος μου VW Polo 6R 1.4 85ps μοντελο του 2009 στα 9000€ΟΧΙ
-
Vasil, ναι ειναι σαν αυτα.
Αν λαβουμε υποψη το car, η τιμη ειναι καλη με δεδομενο οτι πανω-κατω ολοι τοσο τα πουλανε.
Αυτο δε σημαινει οτι ειναι ευκαιρια η τιμη.
Στο αντιστοιχο forum της vw που ρωτησα καποιοι συμφωνησαν για το καινουριο, και αλλοι ειπαν καλυτερα vw μεταχειρισμενο, παρα i20 καινουριο. Μαλιστα το χαρακτηρισαν ως 'κουβα'. -
Θεωρείς τα forum και τα club κάθε μάρκας αντικειμενικά?
-
Ο χρήστης δημητρης72 έγραψε:
Θεωρείς τα forum και τα club κάθε μάρκας αντικειμενικά?Οχι, απλα λεω τι εγραψαν ορισμενοι. Αλλοι υποστηριξαν το αντιθετο.
-
Κοίταξε εξαρτάται και από τις εμπειρίες που έχει ο καθένας από ένα αυτοκίνητο. Προσωπικά ένα fabia που είχα για λίγο καιρό και που χρειάστηκε να πάω μέχρι τη Λαμία για δουλειές μου έκαψε περισσότερο από το Mitsubishi lancer 1,8 που έχω. Μέσα στην πόλη δεν ήταν πιο οικονομικό από ένα Hyundai i20 ή i10 με τον κινητήρα 1200 cc και τους 85 ίππους. Δε λέω ότι είναι κακό αυτοκίνητο αλλά πιστεύω ότι σε αυτά τα χρήματα καλύτερα να βάλεις ένα ποσό 800-1000 ευρώ και να πάρεις καινούριο.
-
Ο χρήστης manman έγραψε:
Θεωρείς τα forum και τα club κάθε μάρκας αντικειμενικά?
Οχι, απλα λεω τι εγραψαν ορισμενοι. Αλλοι υποστηριξαν το αντιθετο.
Ρωτα τοτε και εναν αντιπροσωπο της vw τι να παρεις........ειμαι περιεργος ποια μαρκα θα σου προτεινει
Στο δια ταυτα θεωρω πολλα τα χρηματα για το εν λογο πολο....... -
με 9000 περνεις γκολφ mk6 με τον τσι 1,2τ η΄ 1,4τ που ειναι εντελος αλλη κατηγορια....απ την αλλη με 9000 σαφως και αυτα που χανεις σε σχεση με καινουργιο ειναι παρα πολλα. σκεψου οτι μονο απο τελη εχεις 120 εναντι 240ε...+οτι με 10000 περνεις μικρο ντιζελακι καινουργιο.πιστευω οτι ειναι πολλα τα 9000 για αυτο το αμαξι μια σωστη τιμη θα ηταν γυρω στα 7500.(μιλαω σαν κατοχος 2 vw) και οχι σε καμια περιπτωση το i10 η το ι20 δεν περισοτερο κουβαδες απ το up και το πολο.μιλαμε για οχι premium μαρκες-τυπους αυτοκινητων.
-
Ο χρήστης Jorge_greek έγραψε:
Πουλαει γνωστος μου VW Polo 6R 1.4 85ps μοντελο του 2009 στα 9000€
ΟΧΙ
+100
-
Ο χρήστης manman έγραψε:
Vasil, ναι ειναι σαν αυτα.
Αν λαβουμε υποψη το car, η τιμη ειναι καλη με δεδομενο οτι πανω-κατω ολοι τοσο τα πουλανε.
Αυτο δε σημαινει οτι ειναι ευκαιρια η τιμη.
Στο αντιστοιχο forum της vw που ρωτησα καποιοι συμφωνησαν για το καινουριο, και αλλοι ειπαν καλυτερα vw μεταχειρισμενο, παρα i20 καινουριο. Μαλιστα το χαρακτηρισαν ως 'κουβα'.Ευκαιρία μπορεί να μην είναι, αλλά από τη στιγμή που και άλλοι κάπου εκεί τα δίνουν, δεν τον θεωρώ και παράλογο τον φίλο σου να το δίνει τόσο. Θα μου πεις μπορεί να μην αξίζουν τόσο... Ομως νομίζω πως για να τα δινουν στο car.gr τόσο κάτα μέσο όρο, ε δε θα πωλούνται κάποια απο αυτα; Δηλαδη αν ξανατσεκαρεις μετα απο ενα μηνα το λινκ μπορει καποια να εχουν πωληθει, που σημαίνει ότι έχουν πέραση με αυτη τη τιμη, αλλιως το λογικο ηταν μια μαζικη μειωση των τιμων. Ισως και να ειμαι λαθος, δε ξέρω.
Τώρα με πολλα εξτρα που λες συν το ότι τον ξέρεις και το έχει καλοσυντηρημένο και με ελαχιστα χιλιομετρα, γι αυτο εννοω οτι απο τα υπολοιπα αυτοκινητα του λινκ που παρεθεσα, αξιζει να παρεις αυτο, παρα καποιο αλλου που δεν τον ξερεις. Υπο αυτη την εννοια εννοω ότι ίσως ειναι 'ευκαιρια'. Βεβαια συμφωνω με τους υπολοιπους πως ειναι καλυτερα να παρεις καινουργιο. Ειναι δυσκολες εποχες, θελεις μια αξιοπιστια, σιγουρια (πχ εγγυηση, σερβις κλπ) και τα λεφτα ειναι πολλα δεδομενης και της οικονομικης κρισης.
Αγορα αυτοκινητου