Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Να το πάρω το Yaris ?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Να το πάρω το Yaris ?
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    10
    22
    487
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sdiama last edited by

      Επειδή, θέλω ένα μικρό αυτοκίνητο ως δεύτερο για χρήση μέσα στην πόλη προσανατολίζομαι για το Yaris 1.0 γιατί:

      1. Θέλω αυτοκίνητο μικρό σε κυβισμό
      2. Θέλω αυτοκίνητο μικρό σε μήκος
      3. Θέλω μικρό κόστος χρήσης (κατανάλωση κάτω από 8lt/100 Km σε πόλη, λίγα κυβικά, μεγάλο αρ. Km για service, μικρό κόστος ανταλλακτικών)

      Η αντιπροσωπεία μου έδωσε χαμηλό κόστος ανταλλακτικών.
      Π.χ. Καπω - 129 ευρώ, μπροστά δεξί φτερό 83 ευρώ, αριστερό πίσω φτερό 256 ευρώ, προφυλακτήρας + ποδιά + μάσκα 171 ευρώ
      Επίσης, θέλει service ανά 30.000 Km, κατανάλωση by the book στα 6,9lt/100 Km σε κύκλο πόλης, όμως...

      Εχει κάνει κανένας από εσάς 100.000 χλμ περίπου με το 1.0 και αν ναι, τί ζημιές βγάζει συνήθως?

      Ευχαριστώ προκαταβολικά όσους απαντήσουν...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sdiama last edited by

        Επειδή, θέλω ένα μικρό αυτοκίνητο ως δεύτερο για χρήση μέσα στην πόλη προσανατολίζομαι για το Yaris 1.0 γιατί:

        1. Θέλω αυτοκίνητο μικρό σε κυβισμό
        2. Θέλω αυτοκίνητο μικρό σε μήκος
        3. Θέλω μικρό κόστος χρήσης (κατανάλωση κάτω από 8lt/100 Km σε πόλη, λίγα κυβικά, μεγάλο αρ. Km για service, μικρό κόστος ανταλλακτικών)

        Η αντιπροσωπεία μου έδωσε χαμηλό κόστος ανταλλακτικών.
        Π.χ. Καπω - 129 ευρώ, μπροστά δεξί φτερό 83 ευρώ, αριστερό πίσω φτερό 256 ευρώ, προφυλακτήρας + ποδιά + μάσκα 171 ευρώ
        Επίσης, θέλει service ανά 30.000 Km, κατανάλωση by the book στα 6,9lt/100 Km σε κύκλο πόλης, όμως...

        Εχει κάνει κανένας από εσάς 100.000 χλμ περίπου με το 1.0 και αν ναι, τί ζημιές βγάζει συνήθως?

        Ευχαριστώ προκαταβολικά όσους απαντήσουν...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sdiama last edited by

          Επειδή, θέλω ένα μικρό αυτοκίνητο ως δεύτερο για χρήση μέσα στην πόλη προσανατολίζομαι για το Yaris 1.0 γιατί:

          1. Θέλω αυτοκίνητο μικρό σε κυβισμό
          2. Θέλω αυτοκίνητο μικρό σε μήκος
          3. Θέλω μικρό κόστος χρήσης (κατανάλωση κάτω από 8lt/100 Km σε πόλη, λίγα κυβικά, μεγάλο αρ. Km για service, μικρό κόστος ανταλλακτικών)

          Η αντιπροσωπεία μου έδωσε χαμηλό κόστος ανταλλακτικών.
          Π.χ. Καπω - 129 ευρώ, μπροστά δεξί φτερό 83 ευρώ, αριστερό πίσω φτερό 256 ευρώ, προφυλακτήρας + ποδιά + μάσκα 171 ευρώ
          Επίσης, θέλει service ανά 30.000 Km, κατανάλωση by the book στα 6,9lt/100 Km σε κύκλο πόλης, όμως...

          Εχει κάνει κανένας από εσάς 100.000 χλμ περίπου με το 1.0 και αν ναι, τί ζημιές βγάζει συνήθως?

          Ευχαριστώ προκαταβολικά όσους απαντήσουν...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            papazent last edited by

            Εγώ τουλάχιστον απο όλους όσους ξέρω με Yaris είναι απόλυτα ικανοποιημένοι, τουλάχιστον αυτοί που το χρησιμοποιούν ως αυτοκίνητο πόλης...αλλα η δικία μου άποψη είναι να περιμένεις και το καινούριο το μικρόβιο...ακούγονται πολλά καλα γιαυτό εδώ στην αγγλία...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nikos-p last edited by

              Σαν κάτοχος του Yaris 1.3 από τον Αύγουστο του 2000 και έχοντας κάνει
              32.000χλμ. έχω να επισημάνω τα παρακάτω :

              1. SERVICE
                Για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους :
                Το 'μικρό' service γίνεται κάθε 15.000χλμ. ή 1 χρόνο, και
                το 'μεγάλο' service γίνεται κάθε 30.000χλμ. ή 2 χρόνια.
                Αυτό σημαίνει ότι αν αγοράσεις σήμερα το αυτοκίνητο και μετά από 1 χρόνο
                έχεις κάνει πχ. 5000χλμ., αναγκαστικά θα κάνεις service και δεν θα περιμένεις να συμπληρωθούν τα 15.000χλμ.
                Το ίδιο φυσικά ισχύει και για το service των 30.000χλμ.
                Αντίστοιχα, αν πχ. σε 6 μήνες από την ημερομηνία αγοράς του κάνεις
                15.000χλμ., θα πρέπει να κάνεις service και όχι να περιμένεις να
                συμπληρωθεί ο πρώτος χρόνος.
                Η ποινή σου αν παραβείς τα παραπάνω είναι η παύση της ισχύος της εγγύησης (σου δίνουν ένα περιθώριο απόκλισης των 600χλμ.)
                Ολα τα παραπάνω δεν στα λένε φυσικά ούτε οι πωλητές, αλλά δυστυχώς
                ούτε και τα περιοδικά στα test.

              2.ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ
              Στο δικό μου Yaris, στα 2.500χλμ. παρουσιάστηκε ένα έντονο 'τρίξιμο'
              από το χώρο της μηχανής όταν άφηνα τον συμπλέκτη κατά την εκκίνηση.
              Το πρόβλημα λύθηκε (δωρεάν φυσικά στα πλαίσια της εγγύησης),
              με αλλαγή του πλατώ.
              Στα 22.000χλμ.παρουσιάστηκε ένας ελαφρύς θόρυβος κατά το ρελαντί,
              ο οποίος σταματούσε όταν πατούσα συμπλέκτη.
              Το πρόβλημα λύθηκε με την αλλαγή του ρουλεμάν του δίσκου.
              (Να διευκρινήσω εδώ, ότι τα παραπάνω δεν οφείλονταν στον τρόπο
              οδήγησής μου, αφού στο Ibiza που επίσης έχω από το 1991, δεν έχει
              παρουσιαστεί πρόβλημα δίσκου- πλατώ-συμπλέκτη μετά από 135.000χλμ.
              και ούτε κάν τα έχω αλλάξει !).
              Στο service του 2ου χρόνου (27.000χλμ.), αλλάχθηκαν δωρεάν (εγγύηση)
              τακάκια και δισκόπλακες.

              3.ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
              ΥΠΕΡ:
              Καλές επιδόσεις (1.3), ευελιξία, ευρυχωρία στο εσωτερικό (για τις διαστάσεις του), σιγουριά από την 6ετή εγγύηση (χωρίς το τελευταίο να αποτελεί κατά τη γνώμη μου κριτήριο επιλογής αυτοκινήτου).
              ΚΑΤΑ:
              Η πίσω ανάρτηση που σε συνδυασμό με το μικρό βάρος του αυτοκινήτου
              το κάνει να χοροπηδάει στις ανωμαλίες του δρόμου, οι κλίσεις στις στροφές
              που λόγω του αυξημένου ύψους του αυτοκινήτου έχω την αίσθηση ότι
              γίνονται περισσότερο αισθητές από όσο παραγματικά είναι, ο μικρός
              χώρος αποσκευών και οι τριγμοί και θόρυβοι από τις πόρτες και το ταμπλώ.

              Στην κατανάλωση δεν αναφέρομαι, αφού ενδιαφέρεσαι για άλλο κινητήρα. Ελπίζω να σε βοήθησα και να μη σε μπέρδεψα.
              Στη διάθεσή σου για κάθε άλλη πληροφορία.

              [/b]

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mark last edited by

                Εγώ έχω ένα 1000αρι yaris εδώ και 11 μήνες, και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. Για 1000αρι είναι πάρα πολύ γρήγορο, και πηγαίνει καλά ακόμη και φορτωμένο. Ανεβάζει εύκολα στροφές, και μέχρι το όριο περιστροφής του πάει μια χαρά σε απόδοση. Είναι αρκετά οικονομικό, και πολύ εύκολο στο παρκάρισμα. Τα μόνα που μου παρουσίασε ήταν ένα τρίξιμο στα φρένα(με καμία όμως συνέπεια στην αποτελεσματικότητά τους), και ένα μικρό σφύριγμα όταν δοκίμαζα να ξεκινήσω σε ανηφόρα κυρίως, και κρατούσα το συμπλέκτη λίγο περισσότερο, όμως όταν έκανα το σέρβις των 15.000 km (κόστος 80ευρώ) , εξαφανίστηκαν και τα δύο. Όσο για την αντιπροσωπεία της Toyota, δεν έχω να πω παρά μόνο θετικά σχόλια. Μου αλλάξανε δωρεάν ακόμα και ανταλακτικό που είχε χαλάσει από απροσεξία, και δεν ήταν φθορά του αυτοκινήτου. Ξέρω δε άτομο, που είχε βάλει το δικό του μέσα σε νερό, και είχε χαλάσει το τσιπάκι των αερόσακων, με κόστος επισκευής πάνω από 300.000 δρχ. τότε, και σε έλεγχο για κάποιο άλλο πρόβλημα του το αλλάξανε δωρεάν. Γενικά συμφέρει πολύ σαν αυτοκίνητο και έχει καλή ποιότητα. Ειδικά τώρα που έχει και έκπτωση 1.300 ευρώ, με τα λεφτά που πήρα το δικό μου παίρνεις 1300αρι....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  sdiama last edited by

                  Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες. Ηταν ιδιαίτερα κατατοπιστικές.

                  Μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση το 'ενδιάμεσο service' των 15.000 χλμ. Οχι γιατί δεν πρέπει να γίνει, αλλά γιατί δεν 'αναφέρεται'... !!!

                  Τώρα θα πάω να 'ψαρέψω' τον πωλητή και αν 'κάνει την πάπια' δεν θα το πάρω, για 2 λόγους.

                  1. Γιατί δεν μου είπε την αλήθεια.
                  2. Γιατί το αυτοκίνητο προορίζεται για 250-300.000 χλμ στην δεκαετία. Το μεγάλο του ατού στο κόστος χρήσης είναι το μικρό κόστος των service (αυτά τα βγάζω από Excelόφυλλο που υπολογίζει τιμές αγορές-καύσιμα-ζημιές, service κ.α), αλλά με ενδιάμεσα service, το πλεονέκτημα χάνεται και ύπάρχουν άλλα αυτοκίνητα στην κατηγορία που έχουν μικρότερο κόστος χρήσης.
                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • L
                    logikos last edited by

                    Αν δεν επείγεσαι να αποκτήσεις αυτοκίνητο πόλης, καλό θα ήταν να περιμένεις και την άφιξη του καινούριου Micra (γύρω στα τέλη Ιανουαρίου).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • T
                      tsport last edited by

                      σαν κατοχος yaris δηλωνω και εγω οτι αυτα που λεει ο nikos.p ειναι σωστα αλλα και να σου πω οτι το ενδιαμεσο σερβις δεν ειναι και κατι το ιδιαιτερο απλα με την αλλαγη λαδιων κοιτανε και τα φρενα και καναδυο ψιλοδουλεις ωστε να σου παρουν τα 50-60 €.παντως νομιζω οτι αυτο συμβαινει και σε αλλες εταιριες,μην πω σε ολες.για ρωτα στην vw ποσο εχει το σερβις των 30.000 χλμ ρωτα και στην toyota kai μετα θα καταλαβεις πιο συμφερει οικονομικα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • P
                        pavlos23 last edited by

                        Ο χρήστης nikos.p έγραψε:
                        ...και οι τριγμοί και θόρυβοι από τις πόρτες και το ταμπλώ.

                        Σε αυτοκίνητο 2 ετών παρουσιάζονται τριγμοί και πόσο μάλλον σε ένα αυτοκίνητο όπως το yaris που θεωρείται αρκετά ποιοτικό τόσο σε υλικά αλλά και φινίρισμα; Βλέπω πως και ο tsport σε αυτά που λές οπότε μάλλον και στο παραπάνω. Έχω παραγγείλει και εγώ το 1.3 και με έπιασε κρύος ιδρώτας διαβάζωντας το.Για πείτε λεπτομέριες...
                        Όσο για τα service όλες οι εταιρίες σου λένε κάθε 30.000χλμ. θέλει αλλά μετά σου ρίχνουν το 'Αλλά επειδή εδώ είναι Ελλάδα και καταπονούνται περισσότερο τα αυτοκίνητα καλύτερα να του αλλάζετε λάδια κάθε 15.000χλμ.' Και στη BMW αλλά και στη Renault το ίδιο μου είπαν.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          georgetabs last edited by

                          Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
                          Όσο για τα service όλες οι εταιρίες σου λένε κάθε 30.000χλμ. θέλει αλλά μετά σου ρίχνουν το 'Αλλά επειδή εδώ είναι Ελλάδα και καταπονούνται περισσότερο τα αυτοκίνητα καλύτερα να του αλλάζετε λάδια κάθε 15.000χλμ.' Και στη BMW αλλά και στη Renault το ίδιο μου είπαν.

                          Ωραίο αυτό!!!
                          Και γιατί καταπονούνται περισσότερο; Επειδή έχει λακούβες καίνε περισσότερο λάδι;;;
                          Μάλλον είδαν Φόρμουλα 1 Μονακό που ο κινητήρας του Κούλθαρντ έκαιγε λάδι πάνω από τις ανωμαλίες...

                          Τέλοσπάντων, λογικό μου φαίνεται για την ζέστη, αλλά και Ισπανία και Ιταλία που είναι μεγάλες αγορές έχουν ίδιο καιρό, οπότε και τόσο μεγάλες χώρες (έστω, τμήματά τους) θα είναι πάλι ιδιάζουσες περιπτώσεις; Και άλλες χώρες έχουν πρόβλημα με το κρύο (παγετό!) που εμείς δεν έχουμε...

                          Λογικό μου φαίνεται και για την κίνηση να υποφέρει. Αλλά και το Μιλάνο δεν πάει πίσω από την Αθήνα σε κίνηση, και φαντάζομαι καμία μεγάλη πόλη. Ομοίως για τους Γερμανικούς Αυτοκινητοδρόμους που είναι σύνηθες (θα σου τύχει 3-4 φορές το μήνα) να κάνεις 15 χιλιόμετρα σε 2+ ώρες στον αυτοκινητόδρομο...

                          Εκτός αν και εκεί τους λένε τα ίδια και μας τα τρώνε σε όλους 'ανεπίσημα'...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • M
                            mark last edited by

                            Στο βιβλίο του yaris γράφει ότι θέλει αλλαγή λαδιών κάθε 7500 χλμ με συμβατικά λάδια , ενώ με συνθετικά κάθε 15000 χλμ. Η πλάκα ήταν όταν πήγαμε με τον πατέρα μου να δούμε το νέο Polo. Μας είπαν ότι οι κινητήρες που έχει το νέο μοντέλο είναι ειδικοί, λέγονται 'Long Life Service' αν θυμάμαι καλά, και αντί για 7500 χλμ , χρειάζονται αντικατάστηση λαδιού κάθε 15000 χλμ. Εμένα αυτό κάτι μου θυμίζει . . .

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              logikos last edited by

                              Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
                              Σε αυτοκίνητο 2 ετών παρουσιάζονται τριγμοί και πόσο μάλλον σε ένα αυτοκίνητο όπως το yaris που θεωρείται αρκετά ποιοτικό τόσο σε υλικά αλλά και φινίρισμα;

                              Δεν ξέρω τι φταίει, αλλά γνωρίζω πολλούς που αντιμετωπίζουν πρόβλημα τριγμών με αυτοκίνητα που έχουν αγοραστεί τα τελευταία χρόνια, ανεξαρτήτως μάρκας και κατηγορίας (ακόμα και BMW). Αντίθετα, παλιότερα μοντέλα δεν έχουν τέτοιο πρόβλημα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • P
                                petros last edited by

                                Τελικά έχω την εντύπωση ότι οι τριγμοί είναι θέμα παρεξηγημένο, σε ό,τι αφορά την σύνδεσή του με την ποιότητα του αυτοκινήτου. Ή μάλλον καλύτερα... υπερτιμημένο.

                                Το Nissan που είχα, έκανε σαν κουδουνίστρα από το δεύτερο χρόνο. Όταν το πήρα στα χέρια μου, ξήλωσα ταμπλώ και οροφή και πέρασα όπου ενώνονταν πλαστικά τμήματα, τσοχάκια, τη δε οροφή τη 'στούμπωσα' με κετσέ. Από τότε έκανα άλλα τέσσερα χρόνια και 60.000χλμ και δεν έκανε τσικ!

                                Στο Rallye τώρα, το οποίο δε φημίζεται για την ποιότητά του, έως το τρίτο χρόνο (35.000χλμ) δεν έκανε το παραμικρό. Από τότε τρίζει μόνο το κασσετόφωνο (λόγω κακής εφαρμογής: πολύ στριμωχτό). Μόνο τον τελευταίο χρόνο (8ος) έχει αρχίζει να τρίζει το κάθισμα του οδηγού (λαδωματάκι χρειάζεται). Βέβαια αν ο κινητήρας δε βούιζε τόσο και δεν ακουγόταν τόσο το χτύπημα από τις αναρτήσεις και το σύστημα διεύθυνσης, πιθανώς να ανακάλυπτα κι άλλα

                                Εννοείται βέβαια ότι το Astra με 40.000 χλμ. στο οδόμετρο δεν ακούγεται το παραμικρό (σε σημείο που φτάνει να γίνεται ενοχλητικό το βούισμα από το ηλεκτρικό μοτεράκι του τιμονιού)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • G
                                  georgetabs last edited by

                                  Στο αγωνιστικό το ραλί που έχουμε είναι φυσικό πως τρίζει το σύμπαν. Μια μέρα όμως δεν άντεχα πλέον έναν τριγμό στο ρελαντί. Κατάλαβα πως ήταν η πλαφονιέρα!! Μιλάμε κάλυπτε μηχανή και εξάτμιση!! Σφήνωσα ένα χαρτί που βρήκα στο ντουλαπάκι (κάτι παλιοί χρόνοι) και ο θόρυβος εξαφανίστηκε!!
                                  Όχι πως σταμάτησαν οι τριγμοί, ή πως έγινε ήσυχο το αμάξι (άλλωστε αγωνιστικό και όχι ήχος είναι σαν τούρτα χωρίς σαντιγύ!). Αλλά ο θόρυβος αυτός χάθηκε. Σκεφτείτε λοιπόν πόσο εύκολα θα μπορούσαμε να ξεφορτωθούμε κάποιους θορύβους!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • N
                                    nikos-p last edited by

                                    Pavlos23, στατιστικά το δείγμα των απαντήσεων που δηλώνουν πρόβλημα
                                    τέτοιου είδους σε Yaris είναι πάρα πολύ μικρό, και για αυτό δεν θα πρέπει
                                    να ανησυχείς για την επιλογή σου.
                                    Θα με ενδιέφερε και μένα η εμπειρία και άλλων κατόχων Yaris για το συγκεκριμένο θέμα, (δυστυχώς όμως είμαστε λίγοι στο forum), διότι δεν
                                    έχω καταλήξει αν είναι πρόβλημα όλων των Yaris ή μόνο του δικού μου.

                                    Θεώρησα αυτονόητο και δεν το είχα γράψει, ότι αναφέρομαι για την κίνηση
                                    του αυτοκινήτου σε κακή ποιότητα δρόμου (κάτι συνηθισμένο).
                                    Πιστεύω πάντως ότι η καταπόνηση οποιουδήποτε αυτοκινήτου από την
                                    καθημερινή συμβίωσή του με την αθλιότητα του ελληνικού οδοστρώματος,
                                    επηρεάζει σημαντικά τη στιβαρότητά του στο πέρασμα του χρόνου.
                                    Δεν ξέρω δε, το ρόλο του βάρους σε αυτό (το Yaris είναι μόνο 805 κιλά).

                                    Οσο για πατέντες, και εγώ έχω ανακαλύψει ότι όταν ενεργοποιώ το
                                    κεντρικό κλείδωμα των πορτών και έχω τα παράθυρα εντελώς κλειστά,
                                    οι θόρυβοι από το εσωτερικό των πορτών μετριάζονται σημαντικά!.

                                    Για το θέμα που θίγει ο logikos συμφωνώ και κάνω μία απλοϊκή σκέψη:
                                    μήπως οι αυτοκινητοβιομηχανίες προωθούν στις μικρές αγορές όπως
                                    η ελληνική ότι δεν παίρνει άριστα στον ποιοτικό έλεγχο?

                                    Τέλος, για το θέμα των service, αυτό που δεν μπορώ με τίποτα να καταλάβω είναι ο χρονικός περιορισμός του ενός έτους μεταξύ τους.
                                    Δηλαδή πχ.αν κάποια στιγμή κλειδώσω το αυτοκίνητο στο γκαράζ και το
                                    κινήσω πάλι μετά από ένα χρόνο γιατί θα πρέπει να το πάω για service?

                                    P.S. Παρακαλώ τη βοήθειά σας :πως γίνεται η παράθεση στο κείμενο
                                    ενός τμήματος κειμένου κάποιου άλλου με την ένδειξη 'ο x έγραψε' ?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • L
                                      logikos last edited by

                                      Η παράθεση γίνεται με τη χρήση της εντολής 'quote', πχ:

                                      P.S. Παρακαλώ τη βοήθειά σας :πως γίνεται η παράθεση στο κείμενο ενός τμήματος κειμένου κάποιου άλλου με την ένδειξη 'ο x έγραψε' ?

                                      Βέβαια, στη συγκεκριμένη περίπτωση δε εμφανίζεται ως παράθεση το συγκεκριμένο κείμενο, γιατί έχω 'τσεκάρει' την επιλογή 'Απενεργοποίηση BBCode στη δημοσίευση αυτή'

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        georgetabs last edited by

                                        Ο χρήστης nikos.p έγραψε:
                                        Για το θέμα που θίγει ο logikos συμφωνώ και κάνω μία απλοϊκή σκέψη:
                                        μήπως οι αυτοκινητοβιομηχανίες προωθούν στις μικρές αγορές όπως
                                        η ελληνική ότι δεν παίρνει άριστα στον ποιοτικό έλεγχο?

                                        Το ίδιο έχω σκεφτεί κι εγώ παλιότερα... Ο,τιδήποτε πήρε (σε επίπεδο ηλεκτρονικού υπολογιστή) στην Ελλάδα χάλασε. Σχεδόν πάντα μέσα στην εγγύηση κιόλας. Αντίθετα όσα πήρα από την Ελβετία βγήκαν άριστα, όσο σκληρά και αν μεταχειρίστηκαν.

                                        Αντίστοιχες παρατηρήσεις είχαν γνωστοί και φίλοι, που τα ηλεκτρονικά που αγόραζαν από εξωτερικό στα ταξίδια τους τα έχουν ακόμα, ενώ τα αγορασμένα από Ελλάδα παρατήθηκαν εν τέλει σε κάποιο επισκευαστήριο ηλεκτρονικού...

                                        Τώρα για τα αυτοκίνητα είναι μάλλον δύσκολο να βγούν συμπεράσματα, γιατί δεν αγοράζουμε αυτοκίνητα καινούρια από έξω, και τα μεταχειρισμένα έχουν 'φάει' πολύ λιγότερες λακούβες, ακόμα και με 5πλάσια χιλιόμετρα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • N
                                          nikos-p last edited by

                                          Ο χρήστης logikos έγραψε:
                                          Η παράθεση γίνεται με τη χρήση της εντολής 'quote'

                                          Ευχαριστώ πολύ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • L
                                            logikos last edited by

                                            Με αφορμή τη συζήτηση για το Yaris, θέλω να υποβάλω κι εγώ μια ερώτηση: Ποια είναι η έκπτωση που κάνει η Toyota για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο στις εκδόσεις των 1300cc; Εδώ και καιρό βλέπω τη διαφήμιση του Yaris, στην οποία αναφέρεται έκπτωση μέχρι 1300 ευρώ. Υποθέτω ότι το ποσό της έκπτωσης δεν είναι το ίδιο για όλες τις εκδόσεις.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr