Ο χρήστης logikos έγραψε:
Η παράθεση γίνεται με τη χρήση της εντολής 'quote'
Ευχαριστώ πολύ.
Ο χρήστης logikos έγραψε:
Η παράθεση γίνεται με τη χρήση της εντολής 'quote'
Ευχαριστώ πολύ.
Pavlos23, στατιστικά το δείγμα των απαντήσεων που δηλώνουν πρόβλημα
τέτοιου είδους σε Yaris είναι πάρα πολύ μικρό, και για αυτό δεν θα πρέπει
να ανησυχείς για την επιλογή σου.
Θα με ενδιέφερε και μένα η εμπειρία και άλλων κατόχων Yaris για το συγκεκριμένο θέμα, (δυστυχώς όμως είμαστε λίγοι στο forum), διότι δεν
έχω καταλήξει αν είναι πρόβλημα όλων των Yaris ή μόνο του δικού μου.
Θεώρησα αυτονόητο και δεν το είχα γράψει, ότι αναφέρομαι για την κίνηση
του αυτοκινήτου σε κακή ποιότητα δρόμου (κάτι συνηθισμένο).
Πιστεύω πάντως ότι η καταπόνηση οποιουδήποτε αυτοκινήτου από την
καθημερινή συμβίωσή του με την αθλιότητα του ελληνικού οδοστρώματος,
επηρεάζει σημαντικά τη στιβαρότητά του στο πέρασμα του χρόνου.
Δεν ξέρω δε, το ρόλο του βάρους σε αυτό (το Yaris είναι μόνο 805 κιλά).
Οσο για πατέντες, και εγώ έχω ανακαλύψει ότι όταν ενεργοποιώ το
κεντρικό κλείδωμα των πορτών και έχω τα παράθυρα εντελώς κλειστά,
οι θόρυβοι από το εσωτερικό των πορτών μετριάζονται σημαντικά!.
Για το θέμα που θίγει ο logikos συμφωνώ και κάνω μία απλοϊκή σκέψη:
μήπως οι αυτοκινητοβιομηχανίες προωθούν στις μικρές αγορές όπως
η ελληνική ότι δεν παίρνει άριστα στον ποιοτικό έλεγχο?
Τέλος, για το θέμα των service, αυτό που δεν μπορώ με τίποτα να καταλάβω είναι ο χρονικός περιορισμός του ενός έτους μεταξύ τους.
Δηλαδή πχ.αν κάποια στιγμή κλειδώσω το αυτοκίνητο στο γκαράζ και το
κινήσω πάλι μετά από ένα χρόνο γιατί θα πρέπει να το πάω για service?
P.S. Παρακαλώ τη βοήθειά σας :πως γίνεται η παράθεση στο κείμενο
ενός τμήματος κειμένου κάποιου άλλου με την ένδειξη 'ο x έγραψε' ?
Σαν κάτοχος του Yaris 1.3 από τον Αύγουστο του 2000 και έχοντας κάνει
32.000χλμ. έχω να επισημάνω τα παρακάτω :
2.ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ
Στο δικό μου Yaris, στα 2.500χλμ. παρουσιάστηκε ένα έντονο 'τρίξιμο'
από το χώρο της μηχανής όταν άφηνα τον συμπλέκτη κατά την εκκίνηση.
Το πρόβλημα λύθηκε (δωρεάν φυσικά στα πλαίσια της εγγύησης),
με αλλαγή του πλατώ.
Στα 22.000χλμ.παρουσιάστηκε ένας ελαφρύς θόρυβος κατά το ρελαντί,
ο οποίος σταματούσε όταν πατούσα συμπλέκτη.
Το πρόβλημα λύθηκε με την αλλαγή του ρουλεμάν του δίσκου.
(Να διευκρινήσω εδώ, ότι τα παραπάνω δεν οφείλονταν στον τρόπο
οδήγησής μου, αφού στο Ibiza που επίσης έχω από το 1991, δεν έχει
παρουσιαστεί πρόβλημα δίσκου- πλατώ-συμπλέκτη μετά από 135.000χλμ.
και ούτε κάν τα έχω αλλάξει !).
Στο service του 2ου χρόνου (27.000χλμ.), αλλάχθηκαν δωρεάν (εγγύηση)
τακάκια και δισκόπλακες.
3.ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
ΥΠΕΡ:
Καλές επιδόσεις (1.3), ευελιξία, ευρυχωρία στο εσωτερικό (για τις διαστάσεις του), σιγουριά από την 6ετή εγγύηση (χωρίς το τελευταίο να αποτελεί κατά τη γνώμη μου κριτήριο επιλογής αυτοκινήτου).
ΚΑΤΑ:
Η πίσω ανάρτηση που σε συνδυασμό με το μικρό βάρος του αυτοκινήτου
το κάνει να χοροπηδάει στις ανωμαλίες του δρόμου, οι κλίσεις στις στροφές
που λόγω του αυξημένου ύψους του αυτοκινήτου έχω την αίσθηση ότι
γίνονται περισσότερο αισθητές από όσο παραγματικά είναι, ο μικρός
χώρος αποσκευών και οι τριγμοί και θόρυβοι από τις πόρτες και το ταμπλώ.
Στην κατανάλωση δεν αναφέρομαι, αφού ενδιαφέρεσαι για άλλο κινητήρα. Ελπίζω να σε βοήθησα και να μη σε μπέρδεψα.
Στη διάθεσή σου για κάθε άλλη πληροφορία.
[/b]
Σαν πρώτη δημοσίευσή μου στο forum θα ήθελα να ανταποκριθώ στην
εξαιρετική πρωτοβουλία του cmarin.
Σημειώστε λοιπόν και τα παρακάτω (εν ενεργεία):