-
Ανεξάρτητα από το όποιο πρόβλημα είχε ο οδηγός της νταλίκας με τα φρένα του, νομίζω πως δεν λήφθηκαν τα σωστά μέτρα ασφαλείας για έναν δρόμο όπου πολλοί δεν τηρούν τα όρια ταχύτητας. Αυτό επισημαίνουν και πολλοί μάρτυρες που βγήκαν σώοι από το τροχαίο. Προφανώς επειδή οι εργασίες θα έπαιρναν μόλις ένα δεκάλεπτο, γι αυτό μάλλον δεν δώσανε οι αρμόδιοι ιδιαίτερη προσοχή στη λήψη μέτρων προστασίας. Κι όμως αυτά τα λεπτά ήταν αρκετά για να γίνει το μοιραίο... Πολύ κρίμα!
-
Δεκα λεπτα ειπαν οτι θα χρειαζοντουσαν, ομως ηδη ειχαν κλεισει το δρομο για πανω απο μιση ωρα... και η δουλεια δεν ειχε γινει οποτε εχουν λαθος και αυτοι (εργολαβος) που ζητησαν μονο δεκα λεπτα. Η εγνατια βεβαια εδωσε αυτο που της ζητησαν αλλα θα επρεπε να εκτιμησει αν ολη η δουλεια θα χρειαζοτανε τοσο λιγο χρονο... πολλες φορες παρουσιαζουν τη δουλεια ευκολη για να παρουν το Ο.Κ. που επι τοπου κανεις δεν θα τους αρνηθει μια επεκταση χρονου.... Ελληνικες πρακτικες...
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
Δεκα λεπτα ειπαν οτι θα χρειαζοντουσαν, ομως ηδη ειχαν κλεισει το δρομο για πανω απο μιση ωρα... και η δουλεια δεν ειχε γινει οποτε εχουν λαθος και αυτοι (εργολαβος) που ζητησαν μονο δεκα λεπτα. Η εγνατια βεβαια εδωσε αυτο που της ζητησαν αλλα θα επρεπε να εκτιμησει αν ολη η δουλεια θα χρειαζοτανε τοσο λιγο χρονο... πολλες φορες παρουσιαζουν τη δουλεια ευκολη για να παρουν το Ο.Κ. που επι τοπου κανεις δεν θα τους αρνηθει μια επεκταση χρονου.... Ελληνικες πρακτικες...Δυστυχώς έτσι είναι...
-
Μην τα βάζουμε και τόσο με τους Έλληνες σε τέτοιους δρόμους τους βάζουν να κυκλοφορούν ακόμα και σε μακρινά ταξίδια τους φορτώνουν και με τεράστια διόδια μια κατοστάρα το λιγότερο θα την απαιτήσουν και αυτοί άσχετα αν ο δρόμος δεν το επιτρέπει.
-
Ο χρήστης Asep έγραψε:
Μην τα βάζουμε και τόσο με τους Έλληνες σε τέτοιους δρόμους τους βάζουν να κυκλοφορούν ακόμα και σε μακρινά ταξίδια τους φορτώνουν και με τεράστια διόδια μια κατοστάρα το λιγότερο θα την απαιτήσουν και αυτοί άσχετα αν ο δρόμος δεν το επιτρέπει.Για τις αρμόδιες τεχνικές εταιρείες που αναλαμβάνουν τα έργα είπαμε. Δεν υπάρχει σωστή μελέτη και οργάνωση με αποτέλεσμα να μην λαμβάνονται τα σωστά μέτρα ασφαλειας.
Όσον αφορά τους οδηγούς, η αλήθεια είναι ότι συχνά παραβλέπουμε τον ΚΟΚ ή δεν δίνουμε ιδιαίτερη σημασία στην τήρηση του. Δε γνωρίζω αν σε γενικές γραμμές είναι μόνο ελληνικό φαινόμενο αυτό, αλλά δυστυχώς όλα αυτά κοστίζουν ανθρώπινες ζωές.
Και επειδή ούτε τους τέλειους δρόμους έχουμε, ουτε λαμβάνονται τα σωστά μέτρα προστασίας από τρίτους, ας είμαστε λοιπόν δυο φορές πιο προσεκτικοί εμείς τουλάχιστον.
-
Είναι πραγματικά τρελοκομείο η κατάσταση αλλά συμφωνώ και εγώ αν αισθάνονται αδικημένοι καλά θα κάνουν να αντιδρούν με άλλους πιο αποτελεσματικούς τρόπους απο το να παραβιάζουν τον ΚΟΚ επειδή βάζουν σε κίνδυνο και την δική τους ζωή.
-
http://www.kathimerini.gr/788100/articl ... hn-p-rallh
-
Αλλου αναφερονται μαρτυριες οτι προηγουμενως ειχε τσακωθει ή/και τρακαρει με ταξιτζη και οτι ετρεχε να φυγει και ο ταξιτζης τον κυνηγουσε.
-
Έχει κανείς διεύθυνση ή ακόμα καλύτερα link στο Google Maps που να φαίνεται το σημείο του ατυχήματος στην Πέτρου Ράλλη; Είδα κάτι σε ρεπορτάζ στην τουβού που με έβγαλε από τα ρούχα μου.
-
Είχαμε 2 σήμερα. Ένα Πέτρου Ράλλη και ένα στο Κερατσίνι.
Αυτό είναι το πρώτο...
https://www.google.gr/maps/@37.9761664, ... !2e0?hl=el
Και το παρακάτω το 2ο... στο Κερατσίνι όπου δυστυχώς ήμουν εκεί. Όπως βλέπεις το link πέρασε με κόκκινο ο οδηγός στο ρεύμα προς Σχιστό και χτύπησε τη μηχανή.... Γ@μησ@ τα...
https://www.google.gr/maps/@37.9681769, ... !2e0?hl=el
Είναι να απορείς το πόσο εύκολα μπορεί να χαθεί μια ζωή.. Ήταν και πολλοί νεαροί εκεί στο Κερατσίνι που είδαν το συμβάν, ακράνωτοι δυστυχώς όλοι στα μηχανάκια.. Τι να πω ρε γμτ.. Βέβαια θα μου πεις, σε τέτοια στούκα δε βοηθάει και πολύ το κράνος...
-
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, αν και το 1ο το είχα βρει δευτερόλεπτα πριν την απάντησή σου.
Τώρα η απορία μου: Αυτός εδώ ποιανού μεγάλου είναι συγγενής και έχει φτιάξει αυτά τα όμορφα πάνω στο πεζοδρόμιο και σε όλο το πλάτος του και μπροστά σε αστυνομία από ότι κατάλαβα; Εντάξει (που λέει ο λόγος εντάξει) οι μαλάκες με τα οχήματα πάνω στα πεζοδρόμια πιο πίσω, αλλά σε αυτή την κατασκευή ποιος επιτρέπει να υπάρχει;
-
Ο χρήστης emil έγραψε:
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, αν και το 1ο το είχα βρει δευτερόλεπτα πριν την απάντησή σου.Τώρα η απορία μου: Αυτός εδώ ποιανού μεγάλου είναι συγγενής και έχει φτιάξει αυτά τα όμορφα πάνω στο πεζοδρόμιο και σε όλο το πλάτος του και μπροστά σε αστυνομία από ότι κατάλαβα; Εντάξει (που λέει ο λόγος εντάξει) οι μαλάκες με τα οχήματα πάνω στα πεζοδρόμια πιο πίσω, αλλά σε αυτή την κατασκευή ποιος επιτρέπει να υπάρχει;
Τα έγραψες όλα μόνος σου.. Δίπλα σε αστυνομία, πεζοδρόμιο ανύπαρκτο και μάλιστα αμέσως μετά από σημείο του δρόμου που ανοίγει δεξιά για στάση(??) ή καλύτερα για να σε προετοιμάσει να επιβραδύνεις για να μπεις στο χώρο της αστυνομίας ή για στάση λεωφορείου..
Αυτός που επέτρεψε αυτή τη κατασκευή είναι μάλλον ο ίδιος που επέτρεπε τόοοοσα χρόνια αυτό που πάλι καλά σταμάτησε να υπάρχει, αυτό το έκτρωμα περίπτερο με το φτυάρι που σταματούσε τη δεξιά λωρίδα κυκλοφορίας στη Βουλιαγμένης με κατεύθυνση προς Αστέρα αμέσως μετά από Ποσειδώνος... 30 χρόνια. Άστα.
Τώρα όσον αφορά τον οδηγό του smart βρήκε με την άκρη του ματιού του το άνοιγμα γτ σίγουρα υπήρχε αυτοκίνητο αριστερά και τα έκανε.... μαντάρα. Είναι πάααρα πολύ κρίμα. Το αυτοκίνητο νομίζουν πολλοί ότι είναι ένα παιχνίδι αλλά είναι όντως μια πολεμική μηχανή τελικά...
-
Στο πρωτο
εχει πολυ προσφατα αλλαξει ο νομος, και τωρα τα περιπτερα επιτρεπεται να εχουν οσο (και οχι 'οτι', εξηγω μετα) μεγεθος θελουν αρκει να πληρωνουν τα αντιστοιχα δημοτικα τελη. Το 'οχι ομως και οτι μεγεθος' σημαινει ακριβως οτι προφανως δεν μπορει να πιανει ολο το πλατος του δρομου, και φυσικα δεν μπορει να εχει φτιαξει κλειστες κατασκευες οπως αυτες που φαινονται στη φωτο. Δεν λεω δηλαδη οτι μπορει να ειναι νομιμο αυτο το πραγμα, απλα οτι δεν ειναι ντε και καλα παρανομο μονο και μονο επειδη ειναι μεγαλο.
στο δευτερο, τι σου φταιει το περιπτερο? ολα τα περιπτερα ειναι επι πεζοδρομιου και οποιος οδηγος θελει να ψωνισει και δεν εχει που να σταματησει, κλεινει τη δεξια λωριδα.
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Στο δευτερο, τι σου φταιει το περιπτερο? ολα τα περιπτερα ειναι επι πεζοδρομιου και οποιος οδηγος θελει να ψωνισει και δεν εχει που να σταματησει, κλεινει τη δεξια λωριδα.
Καταρχάς δεν εννοώ το τροχαίο στο Κερατσίνι έτσι; Κι ας υπάρχει περίπτερο δεξιά. Δεν είχε σταματήσει κανείς εκεί. Ο οδηγός παρέσυρε τη μηχανή με αναβάτες πατέρα - κοριτσάκι.
Αναφέρομαι στο περίπτερο της Βουλιαγμένης https://www.google.gr/maps/@37.8331883, ... !2e0?hl=el
στο οποίο συχνά παρατηρούνταν(και είχα παρατηρήσει και εγώ ο ίδιος) ουρές 5-8 αυτοκινήτων. 'Έκοβαν' ουσιαστικά τη δεξιά για να πάρουν κάτι με το φτυάρι.Μα θα μου πείς ναι, αλλά έτσι γίνεται κτλ.. σκέψου όμως ότι η Βουλιαγμένης αποκτά(είναι?? δε ξέρω πια...) μορφή οδού ταχείας κυκλοφορίας και επίσης ότι πολλοί επιταχύνουν και τρέχουν από Ποσειδώνος. Βάσει νόμου όμως, επιτρέπεται σε μια τέτοια περίπτωση να κάνεις στάση;;;; Χωρίς να υπάρχει και λωρίδα στάσης; Δε νομίζω ρε kacey. Φαντάσου για παράδειγμα μια Συγγρού με περίπτερο(που δε θα χωρούσε κιόλας) πάνω στα πεζοδρόμια(?)/κράσπεδα με χορτάρι(?) στις δεξιές 5ες λωρίδες επιβράδυνσης - επιτάχυνσης. Θα είχε γίνει μακελειό 100% σε αυτή τη χώρα. Το ξέρεις και το ξέρω.
Πρόσεξε, δε λέω ότι δε γίνεται αυτό που περιγράφεις με τη στάση αλλά, συνδυάζοντας το τρόπο οδήγησης των Ελλήνων με τις τοποθετήσεις των στάσεων λεωφορείων (1ο και σημαντικότερο), των περιπτέρων και των διαφόρων σημείων ενδιαφέροντος (Πανεπιστήμιο, σχολείο, εφορία κτλ κτλ) έχουμε πρόβλημα. Και ξέρεις, όταν έχεις συμβάντα που σχετίζονται με τα παραπάνω κάαατι φταίει.
-
Για αυτα μιλαω και εγω (και συγκεκριμενα για το περιπτερο με τη κουταλα), και ξαναλεω: συμφωνουμε, αλλα τι σου φταιει το περιπτερο? Οι οδηγοι που σταματανε εκει ή/και με αυτο το τροπο σου φταινε, οχι το περιπτερο.
-
Έχεις δίκιο σε αυτό που λές.. Απλά υπήρχε και... η ανοχή της... κουτάλας. Τόσα χρόνια εαν του ρίχνανε ένα πρόστιμο, κάτι, δε ξέρω για να μη το έκανε. Μπαίνω βέβαια σε εδάφη εδώ που δε βγάζουν άκρη. Απλά, λέω. Αυτός έβγαζε το φτυάρι και εαν συνέβαινε τροχαίο στα @@ επειδή δεν έφταιγε;; Ναι.. ΑΛΛΑ εαν τύχαινε να δώ ατύχημα εκεί θα του έπαιρνα το φτυάρι και θα το εξαφάνιζα.
Έχεις δίκιο πάντως.
-
Μισο. Προστιμο για τι? Ρωταω για να καταλαβω τη λογικη.
Για τη κουταλα? Θεωρω απιθανο να υπαρχει καποιος νομος που του απαγορευε να κανει αυτο που κανει. Και οτι δεν απαγορευεται απο νομο, επιτρεπεται. Αν δεν υπηρχε ΓΡΑΜΜΕΝΟΣ συγκεκριμενος νομος που να λεει 'απαγορευεται να σκοτωσεις αλλον ανθρωπο και η ποινη ειναι ταδε', τοτε πολυ απλα θα μπορουσες να σκοτωσεις οποιον θες.
Οποτε? μπορει εγω πχ να θελω να παραδιδω αναψυκτικα μεσα στο Καραισκακη με drone ( ), αν δεν υπαρχει καποιος νομος που να το απαγορευει συγκεκριμενα, δεν μπορει να μου πει κανεις τιποτα.
Υπο τη λογικη 'κουταλα = διευκολυνση του οδηγου = προκληση στον οδηγο να παρανομησει'? Δυο προβληματα εδω, 1ον οτι την παρανομια (παρανομη σταση) δεν τη κανει ο περιπτερας αλλα ο οδηγος, και 2ον οτι το επιχειρημα μπορει να ειναι ακριβως το αντιθετο, οτι με τη κουταλα διευκολυνε τη κατασταση γιατι ετσι η μεση σταση για αγορα διαρκουσε 20 δευτερολεπτα αντι για 1 λεπτο (μπες βγες στο αυτοκινητο) και αντιστοιχα και τα σταματημενα αυτοκινητα ηταν κατα μ.ο. 5 αντι για 10 στη σειρα.
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Μισο. Προστιμο για τι? Ρωταω για να καταλαβω τη λογικη.Οποτε? μπορει εγω πχ να θελω να παραδιδω αναψυκτικα μεσα στο Καραισκακη με drone ( ), αν δεν υπαρχει καποιος νομος που να το απαγορευει συγκεκριμενα, δεν μπορει να μου πει κανεις τιποτα.
Υπο τη λογικη 'κουταλα = διευκολυνση του οδηγου = προκληση στον οδηγο να παρανομησει'? Δυο προβληματα εδω, 1ον οτι την παρανομια (παρανομη σταση) δεν τη κανει ο περιπτερας αλλα ο οδηγος, και 2ον οτι το επιχειρημα μπορει να ειναι ακριβως το αντιθετο, οτι με τη κουταλα διευκολυνε τη κατασταση γιατι ετσι η μεση σταση για αγορα διαρκουσε 20 δευτερολεπτα αντι για 1 λεπτο (μπες βγες στο αυτοκινητο) και αντιστοιχα και τα σταματημενα αυτοκινητα ηταν κατα μ.ο. 5 αντι για 10 στη σειρα.
Κοίτα με τη λογική μου είμαι λάθος καθώς όντως δε φταίει ο περιπτεράς και στο τέλος ακόμα και εαν θέλω δε θα κερδίσω κάτι.
Στο 2ο που περιγράφεις όμως.. εκεί δε μπορώ να δικαιολογήσω τη φάση... ανασυγκρότησης λές και είμαστε σε ράλλυ. Είναι λες και γίνεται επιβεβλημένο ότι τα αυτοκίνητα θα σταματήσουν 'νόμιμα' - παράνομα όμως. Λειτουργούμε με το σκεπτικό ότι ναι, τα αυτοκίνητα ΠΡΕΠΕΙ να σταματήσουν οπότε ας τους αφήσουμε, ειδικά από τη στιγμή που ο περιπτεράς έχει βρεί πολύ καλό κόλπο και μειώνει το χρόνο στάσης χωρίς να δημιουργείται ουρά.. Εδώ, σόρρυυυ αλλά δε.. απλά δε συμφωνώ. Τα αυτοκίνητα φταίνε που σταματάνε. Μέχρι εκεί όμως. Δε θα δώσω και συγχαρητήρια στο περιπτερά επειδή μου 'μαζεύει τις διαφορές'..
-
Βρε δεν ειπα αυτο, σαφεστατα και δεν πρεπει να σταματανε ετσι και σε εκεινο το σημειο, εγω λεω
α) ο περιπτερας δεν φταιει σε τιποτα (θεωρω εγω, για τους λογους που ανεφερα)
β) αν καποιος θεωρει οτι φταιει επειδη με το κολπο του 'προσκαλει' τους παρανομους μεσω της διευκολυνσης, τοτε θα μπορουσε να ισχυριστει το ακριβως αντιθετο οτι 'αυτοι θα σταματαγαν ετσι κ αλλιως γιατι ειμαι σε καλο σημειο/ειμαι το πρωτο περιπτερο εδω και χ χλμ/ειμαι στη συμβολη αυτων των κεντρικων δρομων = βολευω, και απλα με τη κουταλα βοηθαω τη κατασταση'. -
Συμφωνούμε.
Το β) ναι.. αλλά είναι πολύ 'ελληνική σκέψη' όπως και να το κάνουμε..
ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#