Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Clio IV
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Renault Clio IV
    • 1
    • 2
    • 161
    • 162
    • 163
    • 164
    • 165
    • 219
    • 220
    • 163 / 220
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    64
    4381
    97277
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      johnkyr last edited by

      γρίφος τα χρώματα .... εξόρμηση σε εκθέσεις, να τα δω από κοντά ....

      το φίλτρο PDF, αλλαγή στα 100.000χλμ ???? ..... με κόστος 1000€

      επίσης κάπου διάβασα ότι αλλάζεις το παραφλού κάθε 4χρόνια ... γιατί ?
      στο volvo πχ το διάστημα αυτό είναι 10χρόνια.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        johnkyr last edited by

        Ο χρήστης giteart έγραψε:
        JohnKyr θα προτεινα σε λευκο!

        Στην εθνικη οδο δεν ειναι κουραστικο. Με 150 εισαι με 3000στρ ακριβως.
        Εγω παντως το παω απο 110 εως 140 εθν οδο αναλογως.

        ο κινητήρας κρατάει τους 90Hp μέχρι τις 5.000 ??? πχ αλλαγή για προσπέραση ...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alexis-5 last edited by

          Σε καμια προσπεραση δεν θα φτασεις το μοτερ στις 5000 (κοφτη)
          4000 το πολυ και ειδικα σε προσπεραση δεν θα σε κρεμασει!!!

          Στάλθηκε από το SM-T320 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            msa last edited by

            Ισχύει όντως αλλαγή dpf στα 100.000 χλμ?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              msa last edited by

              Η αλήθεια είναι πως θα του πήγαινε καλύτερα το 6αρι και με τον κινητήρα των 110, αλλά προσωπικά πιστεύω πως το 5αρι με την κλιμάκωση που έχει, με καλύπτει. Είδα στο youtube το 90 dci μετην πιο αραιή κλιμάκωση που στις 3000 σαλ πιάνει 170. Πολύ καλο για όσους κανουν χιλιόμετρα στις ΕΟ αλλά δε νομιζω πως εχει έρθει η συγκεκριμένη έκδοση στην Ελλάδα.

              Youtube Video

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                samatistas last edited by

                Αυτό για το dpf δεν παίζει να ισχύει.
                Για το παραφλού δεν γνωρίζω.
                Κρίμα που ακόμη δεν έχουν βάλει το dci110.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  msa last edited by

                  Σχετικά με τα καύσιμα που βάζουμε και το θέμα του βιοντιζελ και των μυκητών, έχει ακούσει καποιος για το diesel crystal της ελιν? Με βαση αυτα που αναφέρει η εταιρεία, ακούγεται πολυ promising. Εχει 3 λεπτά πανω απο το απλο diesel και δεν το εχουν ολα τα πρατήρια. Το βρηκα απο 1.36 στα νοτια προαστια μεχρι 1, 39 στα ΒΠ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • J
                    johnkyr last edited by

                    Ο χρήστης msa έγραψε:
                    Η αλήθεια είναι πως θα του πήγαινε καλύτερα το 6αρι και με τον κινητήρα των 110, αλλά προσωπικά πιστεύω πως το 5αρι με την κλιμάκωση που έχει, με καλύπτει. Είδα στο youtube το 90 dci μετην πιο αραιή κλιμάκωση που στις 3000 σαλ πιάνει 170. Πολύ καλο για όσους κανουν χιλιόμετρα στις ΕΟ αλλά δε νομιζω πως εχει έρθει η συγκεκριμένη έκδοση στην Ελλάδα.

                    Youtube Video

                    αυτό πρέπει να έχει 84γρ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kondef last edited by

                      Γνωρίζει κανεις γιατι στις ενδείξεις του ταμπλό στο δικό μου clio εμφανίζεται μονο η θερμοκρασία κ οχι ωρα κ θερμοκρασία οπως αναφέρει το εγχειρίδιο χρήσης;;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tsomby last edited by

                        Ο χρήστης Kondef έγραψε:
                        Γνωρίζει κανεις γιατι στις ενδείξεις του ταμπλό στο δικό μου clio εμφανίζεται μονο η θερμοκρασία κ οχι ωρα κ θερμοκρασία οπως αναφέρει το εγχειρίδιο χρήσης;;

                        Την ίδια απορία είχα και εγώ αλλά από ότι κατάλαβα έτσι είναι σε όλους μας. Το εγχειρίδιο το αναφέρει αλλά αφορά τα μοντέλα που δεν έχουν οθόνη αφής αλλά απλό ηχοσύστημα χωρίς οθόνη. Πάντως καλό θα ήταν να εμφανιζόταν και στα δικά μας εκεί η ώρα, θα βόλευε.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          samatistas last edited by

                          Στο facebook της Renault Sport αναφέρουν για έκδοση GT Line του Clio. Μάλλον για εξοπλιστικό πακέτο θα πρόκειται όπως το αντίστοιχο του Megane.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kondef last edited by

                            Ο χρήστης tsomby έγραψε:

                            Γνωρίζει κανεις γιατι στις ενδείξεις του ταμπλό στο δικό μου clio εμφανίζεται μονο η θερμοκρασία κ οχι ωρα κ θερμοκρασία οπως αναφέρει το εγχειρίδιο χρήσης;;

                            Την ίδια απορία είχα και εγώ αλλά από ότι κατάλαβα έτσι είναι σε όλους μας. Το εγχειρίδιο το αναφέρει αλλά αφορά τα μοντέλα που δεν έχουν οθόνη αφής αλλά απλό ηχοσύστημα χωρίς οθόνη. Πάντως καλό θα ήταν να εμφανιζόταν και στα δικά μας εκεί η ώρα, θα βόλευε.

                            Προφανώς. Ευχαριστώ για την απάντηση. Όντως θα βόλευε. Η θερμοκρασία απο μόνη της δεν έχει ιδιαίτερο λόγο ύπαρξης.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tala last edited by

                              Καλησπέρα σε όλους!!
                              Νέος κάτοχος του clio με τον 1.5dci90 (2.μιση μήνες 4000 χλμ) και ήθελα να μάθω κάποια πραγματάκια.
                              Το κουμπί eco τι ακριβώς κάνει? Αλλάζει χαρτογράφηση ρίχνοντας την ιπποδύναμη ή απλά πειράζει την απόκριση του γκαζιού ώστε να πετύχει οικονομία?
                              Το φίλτρο καυσαερίων λειτουργεί πάντα και με το ECO off ?
                              Επίσης σε μια επικίνδυνη προσπέραση (παλαιά εθνική οδός γαρ) διαπίστωσα ότι το πεντάλ του γκαζιού έχει ένα σκαλοπάτι μετά το τέρμα και εκεί τρως κλοτσιά από δύναμη! Σηκώνει over η τουρμπίνα? Μέχρι τι πίεση λειτουργεί και αν έχετε κανένα διάγραμμα που δείχνει τη λειτουργία της θα ήμουν υπόχρεος.
                              Υπάρχει κάποιος τρόπος να δω στοιχεία του εγκεφάλου live (όπως είχα συνδέσει το laptop με bluetooth obd reader στο προηγούμενό μου αυτοκίνητο? )
                              Ευχαριστώ αρχικά για την ανάγνωση του 'κειμένου'

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                johnkyr last edited by

                                νομίζω δεν έχει overboost max στις 1750σαλ 220Νm
                                το φίλτρο παρακράτησης σωματιδίων, δεν έχει σχέση με το αν πατάς η όχι το ΕCO.

                                δες εδώ....

                                http://www.powertrain.renault.com/appli ... _dCi_c.pdf

                                1.σε αυτά τα πρώτα 4.000χλμ , ποια είναι η κατανάλωση σου ? σε τι τύπου δρόμους έχουν γίνει τα χλμ ?
                                1a. πατώντας το ECO, σε μια γνωστή διαδρομή, βλέπεις μειωμένη κατανάλωση ?
                                2.γενικές εντυπώσεις απ το αυτοκίνητο ?
                                2.τι αυτοκίνητο οδηγούσες πριν ?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  giteart last edited by

                                  Johnkyr στο λινκ που παραθετεις αλλα νομιζω κ στο μανιουαλ λεει για αλλαγη λαδιων στα 30.000χλμ η 2χρονια και εδω οι αντιπροσωπειες λενε στα 15.000 η 1 ετος.

                                  Γιατι αραγε? Αν εγω τα αλλαξω στα 25.000χλμ τα λαδια μου θα χαθει η εγγυηση?

                                  Το λεω για να μη δινουμε αυτη την 100σταρα για λαδια τοσο συχνα.

                                  Επισης για ιμαντα χρονισμου στα 160.000χλμ?? πολλα δεν ειναι και αυτα?

                                  Δεν ξερω στα ποσα θα μου πει η αντιπροσωπεια αλλα σιγουρα πιο νωρις.
                                  Σε ενα παλιο κλιο που ειχα ηθελε καθε 60.000

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • J
                                    johnkyr last edited by

                                    τα παραπάνω ... είναι από επίσημο έγγραφο της renault.

                                    μιας και αυτή την περίοδο κάνω έρευνα αγοράς για νέο όχημα ....

                                    τα 30.000 μου τα επιβεβαίωσε και η LION πχ. Άποψή μου είναι, ότι είναι καλό να κάνεις μια ανάλυση λαδιών στα 10.000χλμ (στις συνθήκες που κυκλοφορεί το όχημα) να δεις σε τι κατάσταση είναι τα λάδια και το κυριότερο πόσο καύσιμο % έχει εισχωρήσει σε αυτά, αφού όταν δουλεύει η αναγέννηση του φίλτρου παρακράτησης σωματιδίων .... κάποιο ποσοστό diesel περνά σε αυτά. Σημαντικότερο όλων βέβαια, είναι τα λάδια να είναι 5-30 ACEA C4

                                    Το δικό σου clio, πόσα χλμ έχει κάνει ? σου έχει κάψει καθόλου λάδι ?

                                    http://www.opieoils.co.uk/c-1038-acea-c4.aspx . Τα λάδια μαζί με το φίλτρο πρέπει να κάνουν μαζί 50Ε. Τα αλλάζω και μόνος μου σπίτι

                                    H εγγύηση αν θυμάμαι καλά, είναι 5χρόνια ή 100.000χλμ, σε σχέση πχ με την Toyota που είναι 6χρόνια ή 180.000.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      giteart last edited by

                                      Το εχω 10μηνες τωρα και αυτη τη στιγμη εχει 20.000χλμ
                                      Λαδια αλλαξα στα 15000 οπως μου ειπε η αντιπροσωπεια.

                                      Θα τα αλλαζα και γω σπιτι μου μιας κ το εκανα κ στο παλιο μου αμαξι αλλα χανεται η εγγυηση αν δε κανεις το προβλεπομενο σερβις σε επισιμη αντιπροσωπεια.

                                      Παντως λιγο απο μακρυα ειδα το ειδικο εργαλειο που χρησιμοποιησανε για το φιλτρο λαδιου κ δεν εμοιαζε με το κλασσικο. Μου φανηκε διαφορετικο. Ισως να ειναι κατι πιο εξειδικευμενο γιατι κ η προσβαση ηταν δυσκολη για το φιλτρο.

                                      Λαδια παντως οχι δε μου εχει καψει καθολου. ημουν απαλος με το γκαζι μεχρι πριν την πρωτη αλλαγη λαδιων. Τωρα του πινω λιγο το αιμα καμια φορα 🙂

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        Δεν χανεται η εγγυηση, αρκει να γινουν οι εργασιες σε συνεργειο που εχει κρατικη αδεια.

                                        Sent from my Neo V using Tapatalk.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tala last edited by

                                          Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
                                          νομίζω δεν έχει overboost max στις 1750σαλ 220Νm
                                          το φίλτρο παρακράτησης σωματιδίων, δεν έχει σχέση με το αν πατάς η όχι το ΕCO.

                                          δες εδώ....

                                          http://www.powertrain.renault.com/appli ... _dCi_c.pdf

                                          1.σε αυτά τα πρώτα 4.000χλμ , ποια είναι η κατανάλωση σου ? σε τι τύπου δρόμους έχουν γίνει τα χλμ ?
                                          1a. πατώντας το ECO, σε μια γνωστή διαδρομή, βλέπεις μειωμένη κατανάλωση ?
                                          2.γενικές εντυπώσεις απ το αυτοκίνητο ?
                                          2.τι αυτοκίνητο οδηγούσες πριν ?

                                          1 3.9 μικτό κυρίως ταξίδια μέχρι 120 χλμ με αρκετές προσπεράσεις
                                          1α δεν το έχω βγάλει πολλές φορές να σου πω
                                          2 άριστο με λίγους τριγμούς από το ταμπλό, πανέμορφο μέσα έξω, οικονομικό, άνετο αλλά κρατάει καλά, esp που σε αφήνει λίγο να παίξεις(άραγε βγαίνει εκτός?)
                                          2α suzuki swift 3d (06) με αρκετές αντικαταστάσεις-αλλαγές στο στήσιμο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            johnkyr last edited by

                                            σε ευχαριστώ

                                            1α) εννοείς ότι σε αυτά τα 4.000χλμ το έχεις μονίμως ενεργοποιημένο , προσπαθώντας να κάνεις extra οικονομία ;

                                            το ESP δεν απενεργοποιείται

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 161
                                            • 162
                                            • 163
                                            • 164
                                            • 165
                                            • 219
                                            • 220
                                            • 163 / 220
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr