Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    αγορα μιτο
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. αγορα μιτο
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    15
    42
    337
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alexotic last edited by

      επισης φιλε δν ειπα θελω γκαζι και οικονομια θελω να χει γκαζι και νορμαλ καταναλωση....αν το δωσεις λιγο να μη καιει τα εντερα του.....ενας φιλος με ενα audi 200 hp καιει τα μισα μου γενικα...και το τρεχει πιο πολλες φορες.θες να μου πεις οτι και στη μητο θα χω τα ιδια?αν παρω τη μιτο και τη δωσω μια 2 φορες καμια γκαζια θα μετανιωσω που τη πηρα?γιατι ετσι οπως λες γκαζι και οικονομια ολα οσα κυκλοφορουν για να επιβιωσει ο κοσμος θα πρεπε να ναι ναρκες

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        red_monster last edited by

        Σε επαρχιακό δρόμο με ανοίγματα αραιά και που είσαι κατω απο 8,5λ/100 και πολλα λέω

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          heras last edited by

          απο πισωκινητη καραστημενη αμαξαρα θα πας σε μπροστοκινητο κουβα? τι λογικη ειναι αυτη?
          τι εχει να σου προσφερει η μπροστινη κινηση μετα απο rx8?

          το rx8 δηλ το εδωσες μονο και μονο επειδη εκαιγε? το εστριβες, το γυριζες? ή απλα περιφεροσουν εδω κι εκει? ωρες ωρες απορω εδω περα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            alexotic last edited by

            το γυριζα και το στριβα οχι καθε μερα αλλα οσες φορες το ηθελα απλα.σε νορμαλ πλαισια.επισης ειναι τοσο τραγικο που θελω να το δωσω γιατι ειναι βολτα και 20 ευρο?ειναι περιεργο που θελω να χω κατι με νορμαλ καταναλωση?ωρες ωρες και γω απορω γενικα.οκ το ρχ8 ειναι κ...α ειναι γαματο οκ δ λεω το αντιθετο....αυτα που καιει δν ειναι για κυριο αμαξι.ειναι για δευτερο...δ ξερω αν υπαρχει ανθρωπος με νορμαλ δουλεια να μπορει να το συντηρει.δν ειναι ευκολο και εκτος απο αυτο δ καιει νορμαλ πως να το κανουμε...και αλλα αμαξια πανε γ......ας αλλα δε καινε σαν αεροπλανα..α και ναι....το μιτο μονο κουβα δ μπορεις να το πεις δικε μου ουτε το οδηγησα ουτε εχω μπει καν...απλα φαινετε.σιγουρα η πισω κινηση εχει να προσφερει πολλα απλα δε τελειωνει εκει το παιχνιδι...ειναι διαφορα στη μεση.αν ηθελα αμαξι για drift θα μενα στο ρχ8 η θα περνα κανα σιλβια 😛

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nicknt last edited by

              Το 'πρόβλημα' είναι ότι πλέον ο μόνος που μπορεί να δώσει απάντηση στο ερώτημα σου είσαι εσύ ο ίδιος. Η Mito είναι ένα αυτοκίνητο που αρέσει γενικά, και ιδίως με τα μοτέρ που αναφέρεις δύσκολα θα πάρεις αρνητική κριτική σε αυτό το forum. Αν μας ρωτούσες 'να πάρω αυτό με τα 78 ή το άλλο με τα 155 άλογα', τότε θα σου λέγαμε όλοι (σχεδόν) το δεύτερο, ειδικά μετά από RX-8.

              Αφού όμως μας ρωτάς για τις δύο κορυφαίες εκδόσεις από άποψη δυναμικών χαρακτηριστικών, είναι αυτονόητο ότι θα σου απαντήσουμε 'πάρε το νεότερο και δυνατότερο αφού μπορείς, αλλά και το άλλο καλό είναι'. Άρα, ο μόνος που ίσως χρειάζεται να συμβουλευτείς είναι ο λογιστής σου. Και το τραπεζικό σου βιβλιάριο.

              Με γεια η QV.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • M
                makrimanolis last edited by

                Φιλε καλό το μιτο αλλά θα ξενερωσεις! τη να πάρεις μετα απο rx8? δεν κοιτάς καμιά μπεπμα καμια 318valvotronic e46 Εντάξει δεν θα βάζει φωτιά αλλα το μπατιληκακη θα το κάνεις κ θα σου μηνουν κ τα φραγκα,κανα mx5? Μην βάλεις υγραέριο στο μιτο κάνεις λίγα χιλιόμετρα κ ειναι κ τουρμπακι η άλλη λύση πάρε ενα κουβαδακι κ κράτα το rx8 για το σκ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  alexotic last edited by

                  το θεμα ειναι οτι θελω μικρο απλα απο μικρα μαρεσε μονο μιτο και φιεστα...αυτο ειναι ολο....τωρα τρελες με μπαντες κλαιν κανω καιμε τη μηχανη

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Πάρε ένα μετάχειρο γιάρις παλιό να πας και να ρχεσαι δουλειά και κράτα το ροχι8 με την μοτόρα για τα σαββατοκύριακα. 1300cc το ένα, το πολύ 1000cc το άλλο δεν βλέπω λόγο να πουλήσεις κάτι. Πάρε έναν κουβά να πας και να ρχεσαι και άσε τους πειραματισμούς με τα τούρμπο και τα αέρια.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      alexotic last edited by

                      το θεμα για μενα ειναι να συνδιασω αυτα τα δυο να μπορω να χω αυτο που θα χα με το ρχ8 οταν κανω τη βολτα μου δηλαδη τη δυναμη.αλλα να μπορω και να πηγαινοερχομαι και στη δουλεια ασε π τη μηχανη θα την δωσω και καποια στιγμη.τη χορτασα και αυτη.αν υπαρχει κατι αλλο πανω απο 120 αλογα δυνατο και ομορφο!πες τε μου να κοιταξω.αυτη τη στιγμη τα μονα που μαρεσουν ειναι το φιεστα το σπορτ και η μιτο.κατι αλλο δν εχω δει να μαρεσει....ασε που το ρχ8 ακομα και για σαββατοκυριακο να το χω παλι +20 ευρο θα με βγει αν το βγαλω...ρουφιχτρα ειναι...εχει τα καλα του αλλα αυτο με τη βενζινι νταξει..δν ειναι νορμαλ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        red_monster last edited by

                        είδες τι σου έγραψα παραπάνω ? η Qv στις συνθήκες που περιέγραψες καίει λιγότερα από 7λ/100 σε σχέση με το ρχ8, και αν είχες και το 190αρη η διαφορά στο γκάζι είναι μικρότερη από ότι φαντάζεσαι... απροβλημάτιστη είναι, φθηνά ανταλλακτικά έχει, νορμάλ καίει, καλοτάξιδο... με τα ημερίσια κμ που κάνεις δεν έχει κανένα νόημα το αέριο

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          red_monster last edited by

                          Ο χρήστης makrimanolis έγραψε:
                          Φιλε καλό το μιτο αλλά θα ξενερωσεις! τη να πάρεις μετα απο rx8? δεν κοιτάς καμιά μπεπμα καμια 318valvotronic e46 Εντάξει δεν θα βάζει φωτιά αλλα το μπατιληκακη θα το κάνεις κ θα σου μηνουν κ τα φραγκα,κανα mx5? Μην βάλεις υγραέριο στο μιτο κάνεις λίγα χιλιόμετρα κ ειναι κ τουρμπακι η άλλη λύση πάρε ενα κουβαδακι κ κράτα το rx8 για το σκ

                          τι σχέση έχει η 318 με το ρχ8?

                          τι ΒΛΑΚΕΙΕΣ γράφεται ορισμένοι ?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            makrimanolis last edited by

                            Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                            Φιλε καλό το μιτο αλλά θα ξενερωσεις! τη να πάρεις μετα απο rx8? δεν κοιτάς καμιά μπεπμα καμια 318valvotronic e46 Εντάξει δεν θα βάζει φωτιά αλλα το μπατιληκακη θα το κάνεις κ θα σου μηνουν κ τα φραγκα,κανα mx5? Μην βάλεις υγραέριο στο μιτο κάνεις λίγα χιλιόμετρα κ ειναι κ τουρμπακι η άλλη λύση πάρε ενα κουβαδακι κ κράτα το rx8 για το σκ

                            τι σχέση έχει η 318 με το ρχ8?

                            τι ΒΛΑΚΕΙΕΣ γράφεται ορισμένοι ?

                            Καμία σχέση δεν έχει απλά δεν έβρισκα πισωκουνα φτηνή σε αυτά τα λεφτά

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              alexotic last edited by

                              φιλε red monter ευχαριστω.ειχα καταλειξει απλα ειναι και μερικες γνωμες π με καναν να αναρωτιεμαι τι κανω?δινω την αμαξαρα για να παρω μπαρντεσκα?δηλαδη ετσι το ειδα σε μια φαση......απο οσα λες δ νομιζω να υπαρχει λογος να το σκευτομαι αλλο.απλα παω και περνω η την 170 η την 155 αναλογος πια θα βρω σε πιο καλη κατασταση....ευχαριστω για τη βοηθεια....επισης δε νομιζω να αλαζα το ρχ8 με την 318....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                red_monster last edited by

                                Ο χρήστης alexotic έγραψε:
                                φιλε red monter ευχαριστω.ειχα καταλειξει απλα ειναι και μερικες γνωμες π με καναν να αναρωτιεμαι τι κανω?δινω την αμαξαρα για να παρω μπαρντεσκα?δηλαδη ετσι το ειδα σε μια φαση......απο οσα λες δ νομιζω να υπαρχει λογος να το σκευτομαι αλλο.απλα παω και περνω η την 170 η την 155 αναλογος πια θα βρω σε πιο καλη κατασταση....ευχαριστω για τη βοηθεια....επισης δε νομιζω να αλαζα το ρχ8 με την 318....

                                το αν αξίζει να δώσεις το ρχ8 είναι δικό σου θέμα, αυτά που σου παραθέτω είναι ορισμένα προσωπικά και εμπεριστατωμένα δεδομένα για τη χρήση και συντήρηση μιας μίτο

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • V
                                  vaggos111 last edited by

                                  οποιο και να διαλεξεις απο τα 2 μιτο θα μενεις ευχαριστημενος. δεν καινε πολυ μην αγχονεσαι. για μενα,
                                  παρε οποιο μιτο βρεις σε καλη κατασταση ασχετα με τα αλογα. ψαξε καλα και μην παρεις το 1ο που θα βρεις μπροστα σου για ποιο φιεστα λες? το 1000αρι με τα 125? δεν αξιζει αυτο κατα τη γνωμη μου (αν και παιζει στα 14.800 καινουριο).
                                  το παλιοτερο κατι εκανε αλλα ο ανταγωνισμος ειναι καλυτερος (swift).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    alexotic last edited by

                                    αυτο ηθελα να ακουσω 😛 λοιπον για το φιεστα ελεγα για το 1600ρι το σπορτ το βρηκα με κανα 6.500χιλιαρικα καλη κατασταση....αλλα η μιτο εχει και αλλα.εκτος απο πολυ περισοτερο γκαζι γιαυτο σκαλωσα.επισης ειναι δυο αμαξια που μαρεσουν το ιδιο και τα δυο με τη διαφορα οτι η μιτο μπορει να φανει λιγο παραπανω κυρηλε αν θελεις.οποτε μαρεσει κ αυτο.ειναι και πιο καινουριο μοντελο...τωρα θα δω πως θα τα βγαλω περα με τα χρηματα και αν δω οτι δν βγαινω θα παρω αυτη με τα 155 αλογα στα 8500 χιλιαρικα κοντα στα μερη μου φαινεται πολυ ομορφη.αυτα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      alexotic last edited by

                                      ενα μιτο 155 η 170 ειναι πιο γρηγορο απο ενα ρχ8? γιατι βλεπω οτι το ρχ8 εχει πιο πολλα αλογα αλλα τα μιτο πιο πολυ ροπη το χω απορια

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        red_monster last edited by

                                        Σαφέστατα όχι... Μόνο εν κίνηση με συγκεκριμένες σχέσεις στο κιβώτιο

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Καλά τα πάει θα έλεγα:

                                          http://www.zeperfs.com/en/duel3048-1209.htm

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            red_monster last edited by

                                            Καλα, ασε τι λέει, αν ο οδηγός του ρχ ξέρει να κρατάει το μοτέρ εκεί που πρέπει ειναι πιο γρήγορο ... Εν κίνηση η με οδηγό που δεν ξέρει τι οδηγεί η μιτο θα ξεφύγει πάντα και παντού πλην εκκίνησης

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr