-
καποιος να μεταφερει τα τελευταια ποστ,στα τεχνικα.
-
5η και 20χλμ. Είναι στο ρελαντί μου με 600σαλ. Οδηγώ έτσι για οικονομία. Έχω μέση λίγο κάτω από 6 λίτρα με κλίμα στα μισά χιλιόμετρα και διαδρομές κατά βάση αστικές. Υπενθυμίζω Corsa C 10ετιας βενζίνη 1400.
-
Σαν να τρώω δυο πιτογυρα ενα λιτρο νερο, μια σαλατα κ να βγαινω για δεκα χλμ τρεξιμο
-
Το πεθανε...
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
5η και 20χλμ. Είναι στο ρελαντί μου με 600σαλ. Οδηγώ έτσι για οικονομία. Έχω μέση λίγο κάτω από 6 λίτρα με κλίμα στα μισά χιλιόμετρα και διαδρομές κατά βάση αστικές. Υπενθυμίζω Corsa C 10ετιας βενζίνη 1400.ρε νικολα σοβαρα τωρα,νομιζεις οτι αυτος ειναι σωστος τροπος για να κανεις οικονομια;
και αν αυριο παθει μια ζημια η μηχανη και την πας για πεταμα τα λεφτα που γλυτωνεις,αν γλυτωνεις, δεν θα τα ξαναδωσεις πισω για αγορα αλλου μοτερ;αν εισαι τοσο φτωχος που δεν εχεις λεφτα για βενζινα,παρε μια καρτα απεριοριστων διαδρομων να γλυτωσουμε και εμεις απο τα κινητα εμποδια.
-
Ο χρήστης italakias- έγραψε:
5η και 20χλμ. Είναι στο ρελαντί μου με 600σαλ. Οδηγώ έτσι για οικονομία. Έχω μέση λίγο κάτω από 6 λίτρα με κλίμα στα μισά χιλιόμετρα και διαδρομές κατά βάση αστικές. Υπενθυμίζω Corsa C 10ετιας βενζίνη 1400.
ρε νικολα σοβαρα τωρα,νομιζεις οτι αυτος ειναι σωστος τροπος για να κανεις οικονομια;
και αν αυριο παθει μια ζημια η μηχανη και την πας για πεταμα τα λεφτα που γλυτωνεις,αν γλυτωνεις, δεν θα τα ξαναδωσεις πισω για αγορα αλλου μοτερ;αν εισαι τοσο φτωχος που δεν εχεις λεφτα για βενζινα,παρε μια καρτα απεριοριστων διαδρομων να γλυτωσουμε και εμεις απο τα κινητα εμποδια.
Ή βγάλε μια κάρτα λιονάς για να έχεις επιστροφή 18% --> win, win
-
Σαφώς και είναι τρόπος να κάνει κανείς οικονομία και κάνω οικονομία
Έχω δει διαφορά και πλέον βγάζω 700+ χλμ. σε κάθε γέμισμα με αστικές διαδρομές και a/c.
Δεν είμαι κινητό εμπόδιο σε καμία περίπτωση. Απλά εκμεταλεύομαι στο 100% τις δυνατότητες του μοτέρ μου, όπερ σημαίνει ότι βάζω 5η ακόμα και στα στενά που κινούμαι με 20-30χλμ/ώρα.
Το μόνο που συμβαίνει και μου τη σπάει είναι κάτι τύπου που μου κολλάνε ενώ έχει κόκκινο μπροστά.
Με προσπερνάνε μόνο και μόνο για να φρενάρουν στο κόκκινο... -
ναι, τίποτε δεν άλλαξε
-
Για παράδειγμα τα έμβολα όσο ανεβαίνουν οι στροφές κάνουν λίγο μεγαλύτερη διαδρομή.
Γεγονός, έχω υπόψη διπλωματική εργασία που έγινε με προσομοίωση κινητήρα σε υπολογιστή για το φαινόμενο αυτό. Με δυο διαφορές όμως. Η παραπάνω διαδρομή ήταν κάποια χιλιοστά του χιλιοστού που οφειλόταν στο βέλος κάμψης του στροφαλοφόρου, και η εργασία έγινε για να υπολογιστούν οι δυνάμεις και οι παραμορφώσεις στον άξονα και στα έδρανα, όχι για το ζόρισμα του θαλάμου καύσης λόγω της υπερδιαδρομής.
Κοινώς, θεωρείστε ότι η διαδρομή είναι φιξντ και μην μην ασχολείστε άλλο με τρίχες. -
λοιπόν, κοντολογίς έκανα το πειραμα.
έβαζα 6η από τις 1000 σαλ και το αμάξι χωροπηδούσε, ενώ μετά που το άλλαξα με 5η και 894 σαλ τελικά μετά απο βόλτα 50 χλμ ΑΝΕΒΗΚΕ Ο ΔΕΙΚΤΗΣ ΤΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ
-
ΑΡΧΟΝΤΑΣ !!!!
Δωστου να καταλαβει μεχρι να φτυσει αμολυδβη απο την ταπα !!!
-
οταν γράφω οτι χωροπηδούσε, εννοούσα από τη χαρά του ε, οχι επειδή έσβηνε και χαροπάλευε.
ΝΙΩΣΕ
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
λοιπόν, κοντολογίς έκανα το πειραμα.έβαζα 6η από τις 1000 σαλ και το αμάξι χωροπηδούσε, ενώ μετά που το άλλαξα με 5η και 894 σαλ τελικά μετά απο βόλτα 50 χλμ ΑΝΕΒΗΚΕ Ο ΔΕΙΚΤΗΣ ΤΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ
Με την 6η μπορεις να μειωσεις και τα κεκ για να έχεις και λιγότερα τέλη!!!!
Τέλειο;
-
ε ρε να είχα και μια 7η... κέικ θα εβγαζε το μανάρι μου
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Σαφώς και είναι τρόπος να κάνει κανείς οικονομία και κάνω οικονομία
Έχω δει διαφορά και πλέον βγάζω 700+ χλμ. σε κάθε γέμισμα με αστικές διαδρομές και a/c.
Δεν είμαι κινητό εμπόδιο σε καμία περίπτωση. Απλά εκμεταλεύομαι στο 100% τις δυνατότητες του μοτέρ μου, όπερ σημαίνει ότι βάζω 5η ακόμα και στα στενά που κινούμαι με 20-30χλμ/ώρα.
Το μόνο που συμβαίνει και μου τη σπάει είναι κάτι τύπου που μου κολλάνε ενώ έχει κόκκινο μπροστά.
Με προσπερνάνε μόνο και μόνο για να φρενάρουν στο κόκκινο...το μυαλό σου και μια λίρα που ΝΟΜΙΖΕΙΣ οτι εκμ/αι δυνατότητες του μοτερ...
πόσες στροφές έχεις με 20κμ.ώρα και 5τη ?
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
5η και 20χλμ. Είναι στο ρελαντί μου με 600σαλ. Οδηγώ έτσι για οικονομία. Έχω μέση λίγο κάτω από 6 λίτρα με κλίμα στα μισά χιλιόμετρα και διαδρομές κατά βάση αστικές. Υπενθυμίζω Corsa C 10ετιας βενζίνη 1400.να είσαι σίγουρος οτι έχει προσαρμοστεί ο εγκέφαλος, δεν του έχεις γ@μησει τα πρέκια
ο δικός του εγκέφαλος προσπαθεί να προσαρμοστεί, ο δικός σου μάλλον αδυνατεί
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Σαφώς και είναι τρόπος να κάνει κανείς οικονομία και κάνω οικονομία
Έχω δει διαφορά και πλέον βγάζω 700+ χλμ. σε κάθε γέμισμα με αστικές διαδρομές και a/c.
Δεν είμαι κινητό εμπόδιο σε καμία περίπτωση. Απλά εκμεταλεύομαι στο 100% τις δυνατότητες του μοτέρ μου, όπερ σημαίνει ότι βάζω 5η ακόμα και στα στενά που κινούμαι με 20-30χλμ/ώρα.
Το μόνο που συμβαίνει και μου τη σπάει είναι κάτι τύπου που μου κολλάνε ενώ έχει κόκκινο μπροστά.
Με προσπερνάνε μόνο και μόνο για να φρενάρουν στο κόκκινο...το μυαλό σου και μια λίρα που ΝΟΜΙΖΕΙΣ οτι εκμ/αι δυνατότητες του μοτερ...
πόσες στροφές έχεις με 20κμ.ώρα και 5τη ?
Ρελαντι ειπε, νομιζω καμια 600στρ/λ ανεφερε ;;;
ΣΤΑ ΦΟΡΤΕ ΤΟΥ ΤΟ ΜΟΤΕΡ !! Release the kraken καταστασεις αν πατησει το γκαζι!
-
ξεχασες και το κλίμα.
μάλλον για να ανακουφίζεται το μοτeuρ το βάζει. αμέσως οι κακόπιστοι
-
μετά το είδα... έχει πιάσει το νόημα της οικονομικής μετακίνησης...
ούτε μαγνητάκια δεν χρειάζεται
φιλαρακ, αν δεις οτι χωροπηδά στις 450 μην κολώσεις, κόψε καμία βάση να μην σε ενοχλεί
-
Στις 250rpm αν κολωσει δινει και με τη μιζα ... τσαμπα την κουβαλαει τη μπαταρια ;;;
Έρευνα Κατανάλωσης