-
-
Ένα αμάξι με πολλά χιλιόμετρα που δεν έχει δουλέψει ποτέ ψηλά, μπορεί να έχει τη φθορά των χιλιομέτρων του, αλλά τα εξαρτήματά του ποτέ δεν έχουν δουλέψει στις θέσεις που πέρνουν στις υψηλές στροφές. Για παράδειγμα τα έμβολα όσο ανεβαίνουν οι στροφές κάνουν λίγο μεγαλύτερη διαδρομή.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Ένα αμάξι με πολλά χιλιόμετρα που δεν έχει δουλέψει ποτέ ψηλά, μπορεί να έχει τη φθορά των χιλιομέτρων του, αλλά τα εξαρτήματά του ποτέ δεν έχουν δουλέψει στις θέσεις που πέρνουν στις υψηλές στροφές. Για παράδειγμα τα έμβολα όσο ανεβαίνουν οι στροφές κάνουν λίγο μεγαλύτερη διαδρομή.Θα σου πρότεινα εντελώς φιλικά να σβήσεις την τελευταία πρόταση ...
-
Ντουπ.....
Στάλθηκε από το SM-T320 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης UnHackAble έγραψε:
Ένα αμάξι με πολλά χιλιόμετρα που δεν έχει δουλέψει ποτέ ψηλά, μπορεί να έχει τη φθορά των χιλιομέτρων του, αλλά τα εξαρτήματά του ποτέ δεν έχουν δουλέψει στις θέσεις που πέρνουν στις υψηλές στροφές. Για παράδειγμα τα έμβολα όσο ανεβαίνουν οι στροφές κάνουν λίγο μεγαλύτερη διαδρομή.
Θα σου πρότεινα εντελώς φιλικά να σβήσεις την τελευταία πρόταση ...
Iσχύει απόλυτα, αλλά όχι στο επίπεδο στροφών των καθημερινών αυτοκινήτων και όχι από τα έμβολα, αλλά από το ξεχείλωμα των μπιελών.
Απλά ο Νικόλας ως συνήθως ρίχνει στο μίξερ ατάκτως διαφορά πράγματα τα οποία δεν ξέρει να τα βάλει σωστά σε κάποια λογική σειρά γιατί δεν το έχει σπουδάσει το πράγμα, δεν είναι μέσα στους κινητήρες, στέκεται απ΄έξω και προσπαθεί να καταλάβει τι γίνεται εκεί μέσα, γνωρίζει επιδερμικά και ότι διαβάζει από το net.Κάπου θα πήρε το μάτι του ότι τα πράγματα που ανεβοκατεβαίνουν αλλάζουν θέση, γιατί, πως και πότε είναι terra incognita.
Νικόλα κάποιο δίκηο τό έχεις, ψάξε κι άλλο να βρείς τι γίνεται, δεν πρόκειται να σου δώσω έτοιμη τροφή.
-
ΚΑι η υποψια μου βγηκε αληθινή!
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Suzuki Grand Vitara 2.0L (2008)
Μικτή κατανάλωση σύμφωνα με το TC: 11l/100Km εδώ και 3000χλμΗ διαδρομή μέχρι το περίπτερο πρέπει να μοιάζει με το Αθήνα-Θεσσαλονίκη ε;
Άστα να πάνε.... Αλλά είναι αναγκαίο κακό μέχρι να μπορέσω να πάρω κάνα μικρό. Τουλάχιστον περιορίζομαι σε διαδρομή σπίτι - δουλειά. Ίσως με υγραέριο κάτι γίνει, θα δούμε...
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Ένα αμάξι με πολλά χιλιόμετρα που δεν έχει δουλέψει ποτέ ψηλά, μπορεί να έχει τη φθορά των χιλιομέτρων του, αλλά τα εξαρτήματά του ποτέ δεν έχουν δουλέψει στις θέσεις που πέρνουν στις υψηλές στροφές. Για παράδειγμα τα έμβολα όσο ανεβαίνουν οι στροφές κάνουν λίγο μεγαλύτερη διαδρομή.
Θα σου πρότεινα εντελώς φιλικά να σβήσεις την τελευταία πρόταση ...
Iσχύει απόλυτα, αλλά όχι στο επίπεδο στροφών των καθημερινών αυτοκινήτων και όχι από τα έμβολα, αλλά από το ξεχείλωμα των μπιελών.
Απλά ο Νικόλας ως συνήθως ρίχνει στο μίξερ ατάκτως διαφορά πράγματα τα οποία δεν ξέρει να τα βάλει σωστά σε κάποια λογική σειρά γιατί δεν το έχει σπουδάσει το πράγμα, δεν είναι μέσα στους κινητήρες, στέκεται απ΄έξω και προσπαθεί να καταλάβει τι γίνεται εκεί μέσα, γνωρίζει επιδερμικά και ότι διαβάζει από το net.Κάπου θα πήρε το μάτι του ότι τα πράγματα που ανεβοκατεβαίνουν αλλάζουν θέση, γιατί, πως και πότε είναι terra incognita.
Νικόλα κάποιο δίκηο τό έχεις, ψάξε κι άλλο να βρείς τι γίνεται, δεν πρόκειται να σου δώσω έτοιμη τροφή.
Δεχομαι εγω ετομη τροφη ή τα υλικα με ΠΜ γιατι μου φαινεται παραλογο.
-
Πολύ λοιδωρία βλέπω στο forum αλλά ουσία μηδέν.
Αν κάποιος ξέρει και δε θέλει να μοιραστεί... -
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Ένα αμάξι με πολλά χιλιόμετρα που δεν έχει δουλέψει ποτέ ψηλά, μπορεί να έχει τη φθορά των χιλιομέτρων του, αλλά τα εξαρτήματά του ποτέ δεν έχουν δουλέψει στις θέσεις που πέρνουν στις υψηλές στροφές. Για παράδειγμα τα έμβολα όσο ανεβαίνουν οι στροφές κάνουν λίγο μεγαλύτερη διαδρομή.
Θα σου πρότεινα εντελώς φιλικά να σβήσεις την τελευταία πρόταση ...
Iσχύει απόλυτα, αλλά όχι στο επίπεδο στροφών των καθημερινών αυτοκινήτων και όχι από τα έμβολα, αλλά από το ξεχείλωμα των μπιελών.
Απλά ο Νικόλας ως συνήθως ρίχνει στο μίξερ ατάκτως διαφορά πράγματα τα οποία δεν ξέρει να τα βάλει σωστά σε κάποια λογική σειρά γιατί δεν το έχει σπουδάσει το πράγμα, δεν είναι μέσα στους κινητήρες, στέκεται απ΄έξω και προσπαθεί να καταλάβει τι γίνεται εκεί μέσα, γνωρίζει επιδερμικά και ότι διαβάζει από το net.Κάπου θα πήρε το μάτι του ότι τα πράγματα που ανεβοκατεβαίνουν αλλάζουν θέση, γιατί, πως και πότε είναι terra incognita.
Νικόλα κάποιο δίκηο τό έχεις, ψάξε κι άλλο να βρείς τι γίνεται, δεν πρόκειται να σου δώσω έτοιμη τροφή.
Τι είναι το 'ξεχείλωμα των μπιελών'?
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Πολύ λοιδωρία βλέπω στο forum αλλά ουσία μηδέν.
Αν κάποιος ξέρει και δε θέλει να μοιραστεί...Τι να ξέρει ρε συ και τι να μοιραστεί? Αν δεν ξέρεις τι είναι το πιστόνι, τι η μπιέλα και τι ο στροφαλοφόρος, ψάχνεις λίγο και το διαβάζεις. Σε 10 λεπτά το πολύ θα έχεις καταλάβει ότι αυτό που έγραψες δεν μπορεί να συμβεί ...
Εγώ στο είπα, φιλικά, σβήσε την πρόταση, εσύ νομίζεις ότι σε κοροιδεύω και αντί να ψαχτείς, μας τη λες ....
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Ένα αμάξι με πολλά χιλιόμετρα που δεν έχει δουλέψει ποτέ ψηλά, μπορεί να έχει τη φθορά των χιλιομέτρων του, αλλά τα εξαρτήματά του ποτέ δεν έχουν δουλέψει στις θέσεις που πέρνουν στις υψηλές στροφές. Για παράδειγμα τα έμβολα όσο ανεβαίνουν οι στροφές κάνουν λίγο μεγαλύτερη διαδρομή.Αυτό που γράφεις είναι εντελώς ανακριβές. Σε υψηλότερες στροφές αυτό που αλλάζει είναι η συχνότητα της κίνησης, όχι το πλάτος.
-
Επηρεάζεται (λίγο) και η ίδια η κίνηση! Το έμβολο θα σταματήσει λίγα μικρά πιο πέρα στις υψηλές στροφές και τα δακτυλίδια θα ακουμπήσουν περιοχές του χιτωνίου που δεν ακουμπούν σε χαμηλές στροφές.
Προσωπικά αυτό το έχω δει από την ανάποδη και στις χαμηλές στροφές. Όταν πρωτοάρχισα να κινούμαι με 5η παντού, το αμάξι άρχιζε να ρετάρει με 5η και 25χλμ/ώρα. Πλέον, έχοντας κάνει κάποιες χιλιάδες χιλιόμετρα με το νέο στυλ οδήγησης αντέχει την 5η ακόμη και με 20χλμ/ώρα κάποιες φορές! Μπορεί όμως κάτι τέτοιο να οφείλεται και σε εκμάθηση της ECU. -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Επηρεάζεται (λίγο) και η ίδια η κίνηση! Το έμβολο θα σταματήσει λίγα μικρά πιο πέρα στις υψηλές στροφές και τα δακτυλίδια θα ακουμπήσουν περιοχές του χιτωνίου που δεν ακουμπούν σε χαμηλές στροφές.Οκ, ας πουμε οτι εχει μια διαφορα, μιλαμε ομως για αστεια νουμερα, ποσο μπορει αυτο να επηρεάσει τη γενικοτερη λειτουργια της μηχανης?
Προσωπικά αυτό το έχω δει από την ανάποδη και στις χαμηλές στροφές. Όταν πρωτοάρχισα να κινούμαι με 5η παντού, το αμάξι άρχιζε να ρετάρει με 5η και 25χλμ/ώρα. Πλέον, έχοντας κάνει κάποιες χιλιάδες χιλιόμετρα με το νέο στυλ οδήγησης αντέχει την 5η ακόμη και με 20χλμ/ώρα κάποιες φορές! Μπορεί όμως κάτι τέτοιο να οφείλεται και σε εκμάθηση της ECU.
99,99999% αυτο.
-
5τη με 20χλμ??? Δηλαδη? Αν στις 1000στρ εχει 20χλμ στις 5000στρ εχει 100χλμ? Δηλαδη σε ενα ταξιδι με 140χλμ το δουλευεις στις 7000στρ?
Κοφτη που εχει? Στις 11.000στρ????Στάλθηκε από το SM-T320 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Επηρεάζεται (λίγο) και η ίδια η κίνηση! Το έμβολο θα σταματήσει λίγα μικρά πιο πέρα στις υψηλές στροφές και τα δακτυλίδια θα ακουμπήσουν περιοχές του χιτωνίου που δεν ακουμπούν σε χαμηλές στροφές.
Προσωπικά αυτό το έχω δει από την ανάποδη και στις χαμηλές στροφές. Όταν πρωτοάρχισα να κινούμαι με 5η παντού, το αμάξι άρχιζε να ρετάρει με 5η και 25χλμ/ώρα. Πλέον, έχοντας κάνει κάποιες χιλιάδες χιλιόμετρα με το νέο στυλ οδήγησης αντέχει την 5η ακόμη και με 20χλμ/ώρα κάποιες φορές! Μπορεί όμως κάτι τέτοιο να οφείλεται και σε εκμάθηση της ECU.Γιατι βάζεις 5τη με 20km/h?
Το πιστονι, οσο με οποίο ρυθμό και να περιστρέφεται ο στροφάλος, κινείται μεταξω άνω και κατω νεκρού σημείου και αυστηρά εκεί... Η δε ακρίβεια της κίνησης ειναι τρομερά μεγαλύτερη απο ότι μπορείς να αντιληφθείς...Σταματά να γράφεις χαζομαρες, και παρε τα πραγματα απο την αρχη
-
γιατι τον προσβαλεις;
-
κρίμα να μη γράφει πλεον ένα παλιό μελος εδώ μεσα που είχε λαβει κάτι πμ'ς απο τον νικολας ουσιαστικά υποδεικνύοντάς του πράγματα που δεν ηξερε
ρε συ νικολας αυτό είχε γινει πριν τουλάχιστον 6-7 χρονια, καμία εξέλιξις απο τοτε;
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Γιατι βάζεις 5τη με 20km/h?
Το πιστονι, οσο με οποίο ρυθμό και να περιστρέφεται ο στροφάλος, κινείται μεταξω άνω και κατω νεκρού σημείου και αυστηρά εκεί... Η δε ακρίβεια της κίνησης ειναι τρομερά μεγαλύτερη απο ότι μπορείς να αντιληφθείς...Σταματά να γράφεις χαζομαρες, και παρε τα πραγματα απο την αρχη
Μια σελίδα πίσω γράφεται οτι 'ξεχειλώνουν' οι μπιέλες, αλλά όχι σε καθημερινούς κινητήρες, φαντάζομαι τίποτα αγωνιστικούς ή dragster, γιατί εκεί θα πάει το θέμα, η άγνοια του nickolas είναι πταίσμα.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Επηρεάζεται (λίγο) και η ίδια η κίνηση! Το έμβολο θα σταματήσει λίγα μικρά πιο πέρα στις υψηλές στροφές και τα δακτυλίδια θα ακουμπήσουν περιοχές του χιτωνίου που δεν ακουμπούν σε χαμηλές στροφές.
Προσωπικά αυτό το έχω δει από την ανάποδη και στις χαμηλές στροφές. Όταν πρωτοάρχισα να κινούμαι με 5η παντού, το αμάξι άρχιζε να ρετάρει με 5η και 25χλμ/ώρα. Πλέον, έχοντας κάνει κάποιες χιλιάδες χιλιόμετρα με το νέο στυλ οδήγησης αντέχει την 5η ακόμη και με 20χλμ/ώρα κάποιες φορές! Μπορεί όμως κάτι τέτοιο να οφείλεται και σε εκμάθηση της ECU.αυτο που κανεις ειναι απλα να πεφτουν οι στροφες της μηχανης κατω απο το ρελαντι .το σαζαμν με την κινηση που παιρνει απο τους τροχους ,συνεχιζει και σπρωχνει τον στροφαλο στην ουσια να γυρισει ολη τη μηχανη.
μαλλων κινηται χωρις καυσηκαι φυσικα αυτο που κανεις ,ηθελα να ξερα σε τι σε ωφελει;
Έρευνα Κατανάλωσης