-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Ποσα καίει οέο;!
Πολλά!
-
30,3/3,96=7,65 l/100 km
-
Ο χρήστης taxidiwtis έγραψε:
30,3/3,96=7,65 l/100 kmΧμ.. 7,65 για ενα αμάξι που εκανε σερβις στα μισά απο τα 396 χιλιόμετρα (δεν ξέρουμε τι σερβις του είχε κανει ο προηγούμενος και καλού κακού του έκανα και εγω).
1000ρακι, με air condition και με οδηγό που το παει petal to the metal γιατι ακομα δεν εχει καταλαβει οτι οδηγεί χιλιαρι... Καλα ειναι πιστεύωThanks!
-
Καλα δε το λες ...
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Πρέπει να σας βάλω στη Νίτσα και να μετρήσουμε κατανάλωση στην πόλη...
Θα εκστασιαστείτε με τα 15άρια που θα δείτε...
Σε κοντραρω με τη νεκροφορα!
Σας έχω όλους, 9,5 mpg (29.73 L/100km) με το Sprinter 313CDI αυτόματο.
Πες μας που και πως το κατάφερες αυτό!
-
αυτες ειναι αντρικες καταναλωσεις!!!!!!
-
Αυτό το torque λειτουργεί μόνο σε obd2?και βλέπει καταναλώσεις μέσα από τον εγκέφαλο απευθείας?
Sent from my only ONE+
-
Ο χρήστης blade_ έγραψε:
Αυτό το torque λειτουργεί μόνο σε obd2?και βλέπει καταναλώσεις μέσα από τον εγκέφαλο απευθείας?Sent from my only ONE+
γιατί η οθόνη ενδείξεων από που βλέπει ?
-
Εννοώ αν δεν έχει το αυτοκίνητο trip
Sent from my only ONE+
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Με το focus, έκανα το καλοκαίρι 2150χλμ (τα περισσότερα αστικα). Η μέση κατανάλωση μου σύμφωνα με το torque, ήταν 8.5λ/100χλμ. Στις κατηφόρες του έβαζα 4η-5η και πήγαινα, και στις αναφορές το στροφαρα μέχρι τις 3000, και το κράταγα εκεί συνήθως με 3η. Το torque μου έμαθε γενικώς πολλά για τον τρόπο οδήγησης μου, και ότι έμαθα να στροφαρω λίγο το αμάξι και να το κρατάω με απαλό Γκάζι και να ανεβαίνω ανηφόρες οικονομικά! Επίσης ένα βράδυ που πήγαινα Πάτρα, πέτυχα 5λ/100χλμ με a/c ανοιχτό! Πραγματικά μια must εφαρμογή για όσους δεν έχουν trip computer!Στάλθηκε από το LG-E975 μου
Σαυτο το ποστ αναφέρομαι
Sent from my only ONE+
-
Στο torque έχω παρατηρήσει το εξής. Όταν πάω ταξίδι και το έχω ανοιχτό αν σταματήσω για λίγο η μέση κατανάλωση πέφτει υπερβολικά σε σημείο να μην δικαιολογείται (πχ 3.5 lt/100km).
-
Suzuki Grand Vitara 2.0L (2008)
Μικτή κατανάλωση σύμφωνα με το TC: 11l/100Km εδώ και 3000χλμ -
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Suzuki Grand Vitara 2.0L (2008)
Μικτή κατανάλωση σύμφωνα με το TC: 11l/100Km εδώ και 3000χλμΠω πω αδερφέ μου!!
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Suzuki Grand Vitara 2.0L (2008)
Μικτή κατανάλωση σύμφωνα με το TC: 11l/100Km εδώ και 3000χλμΗ διαδρομή μέχρι το περίπτερο πρέπει να μοιάζει με το Αθήνα-Θεσσαλονίκη ε;
-
Ο χρήστης UnHackAble έγραψε:
Να τολμήσω να πω ότι θεωρώ και το στρώσιμο του κινητήρα σαν σημαντική παράμετρο για τη μετέπειτα κατανάλωση του ή θα πέσουν όλοι να με φάνε? Θα το τολμήσω . Θεωρώ λοιπόν (προφανώς είναι μια εκτίμηση και είναι δύσκολο να μετρηθεί/επαληθευτεί) ότι όσο πιο 'κοιμισμένα' έγινε το στρώσιμο τόσο μεγαλύτερη θα είναι η κατανάλωση μετά. Δηλαδή ένας κινητήρας που τα πρώτα 4-5 χιλιάδες χιλιόμετρα ΔΕΝ δούλεψε πχ περιστασιακά και σε υψηλές στροφές για μικρά χρονικά διαστήματα, δεν έχει 'ανοίξει' τόσο όσο χρειάζεται ώστε μετά να έχει 'μικρή' κατανάλωση. Δεν ξέρω ... μπορεί να είναι και μεγάλη μπαρούφα αυτό που λέω, απλά αυτή την αίσθηση έχω ...Λυπαμαι που το λεω, αλλα οσα ειπες, δεν στεκουν.
-
Εγώ πάλι στο Κόρσα ποτέ δεν μπορούσα να κατέβω κάτω από 6,5 (μιλάμε για Αττική Οδό με 80) και πλέον γράφω 5,5 μέσα στην πόλη. Το μυστικό είναι να μην έχεις πλήρες φορτίο στον κινητήρα. Είναι πολύ δύσκολο και θέλει εξάσκηση. Όποιος νομίζει ότι είναι εύκολο δεν ξέρει γιατί μιλάω...πρέπει να έχεις άριστη γνώση του μοτέρ σου.
Χαμηλές στροφές και πλήρες φορτίο=τσιμπημένη κατανάλωση.
Μου πήρε χρόνια να το καταλάβω...Το 2ο είναι ότι οικονομία δεν έχεις μόνο με 5η και 120 ...αλλά με 5η και 30.
...και βέβαια όλα τα υπόλοιπα με προνοητική οδήγηση χωρίς πολλά φρεναρίσματα.
-
Ο χρήστης UnHackAble έγραψε:
Να τολμήσω να πω ότι θεωρώ και το στρώσιμο του κινητήρα σαν σημαντική παράμετρο για τη μετέπειτα κατανάλωση του ή θα πέσουν όλοι να με φάνε? Θα το τολμήσω . Θεωρώ λοιπόν (προφανώς είναι μια εκτίμηση και είναι δύσκολο να μετρηθεί/επαληθευτεί) ότι όσο πιο 'κοιμισμένα' έγινε το στρώσιμο τόσο μεγαλύτερη θα είναι η κατανάλωση μετά. Δηλαδή ένας κινητήρας που τα πρώτα 4-5 χιλιάδες χιλιόμετρα ΔΕΝ δούλεψε πχ περιστασιακά και σε υψηλές στροφές για μικρά χρονικά διαστήματα, δεν έχει 'ανοίξει' τόσο όσο χρειάζεται ώστε μετά να έχει 'μικρή' κατανάλωση. Δεν ξέρω ... μπορεί να είναι και μεγάλη μπαρούφα αυτό που λέω, απλά αυτή την αίσθηση έχω ...Το στρωσιμο παιζει ρολο σε πολλα, και στην καταναλωση, αλλα οχι οσο απλοικα το λες... Πολυ περιπλοκα πραγματα και καθε κινητηρας εχει τη δικη του 'προσωπικοτητα'...
-
Ο κάθε κινητήρας στρώνεται στο εύρος στροφών που τον λειττουργεί κανείς. Οπότε και πάλι αυτό που παίζει ρόλο είναι ο τρόπος οδηγήσης.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Ο κάθε κινητήρας στρώνεται στο εύρος στροφών που τον λειττουργεί κανείς. Οπότε και πάλι αυτό που παίζει ρόλο είναι ο τρόπος οδηγήσης.επιτέλους να ακούσουμε και καμία σοφία
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Ο κάθε κινητήρας στρώνεται στο εύρος στροφών που τον λειττουργεί κανείς. Οπότε και πάλι αυτό που παίζει ρόλο είναι ο τρόπος οδηγήσης.Δηλαδή εάν έχεις σκοπό να το οδηγείς πάντα ήρεμα, αργά, χωρίς να στροφάρει ψηλά, πρέπει να το στρώσεις με τον ίδιο τρόπο? Και μετά θα βγαίνεις στα φορουμζ και θα αναρωτιέσαι γιατί έχει μεγαλύτερη κατανάλωση και γιατί το καίει το λαδάκι του?
Έρευνα Κατανάλωσης