-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Καποιοι μαστοροι πριν βαλουνε το λαδι το ανακατευουνε στο μπουκαλι του, μου φενεται αστειο, ομως δεν ξερω και ρωταω εδω. Χρειαζεται ανακατεμα?Γιατι οχι, αν εχει μεινει καιρο στο ραφι καποια συστατικα καθιζανουν ενδεχομενως.
-
Το δόγμα shake well before use.
-
Δεν είναι δόγμα, είναι οδηγία. Το ανακινούμε ώστε να αναμιχθούν καλά τα πρόσθετα που έχει μέσα πριν το βάλουμε.
Αλλιώς πολλά από αυτά θα μείνουν στον πάτο του μπουκαλιού.
Η απορία μου βέβαια είναι τί κάνουν όσοι έχουν βαρέλι. -
Δεν θα το γραφε οδηγια στη ταμπελα αν ηταν απαραιτητο? Επισης συμφωνω, οσοι βαζουν απο βαρελια τι γινεται?
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Καποιοι μαστοροι πριν βαλουνε το λαδι το ανακατευουνε στο μπουκαλι του, μου φενεται αστειο, ομως δεν ξερω και ρωταω εδω. Χρειαζεται ανακατεμα?Αρκετά από τα πρόσθετα του λαδιού είναι μεταλλκικά στερεά, όπως λέει και ο Θοδωρής όταν μένουν ακίνητα στο ράφι τα δοχεία, όλα τα στερεά πρόσθετα, μεταλλικά και μη, κατακάθονται, δεν κοστίζει τίποτα για ένα 1 λεπτό κούνημα με ντουπαρίσματα του δοχείου πρίν το ανοίξουμε, ακόμα και φαίνεται χαζό, που μόνο χαζό δεν είναι, γιατί αν παρατηρήσεις όταν αδειάζεις ένα δοχεί λαδιού, αν είναι καιρό ακίνητο στο τέλος λίγο πρίν αδειάσει το δοχείο αλλάζει χρώμα το λάδι από τα πρόσθετα που έχουν κατακαθίσει.
Κούνημα λοιπόν για καλό και για κακό, για να πάνε όλα τα πρόσθετα στο λάδι και όχι να μείνουν μέσα στο δοχείο που για να στραγγίξει καλά θέλει τουλάχιστον 15΄.
-
Τα βαρέλια επομένως είναι άκυρα!
-
Μαλιστα. Λογικες απαντησεις ακουγονται και θα το κανω. Παντως οποιος στελνει λαδια εκει στους αμερικανους blackstone που εχουν το εργαστηριο αναλυσεων ας ριξει μια ερωτηση αν ισχυει το shake well before use.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Μαλιστα. Λογικες απαντησεις ακουγονται και θα το κανω. Παντως οποιος στελνει λαδια εκει στους αμερικανους blackstone που εχουν το εργαστηριο αναλυσεων ας ριξει μια ερωτηση αν ισχυει το shake well before use.Μπορείς να ρωτήσεις κι εσύ. Πιστεύω ότι θα σου απαντήσουν.
-
στους πόσους μηνες κάθονται τα συστατικα στο μπουκαλι;Στο καρτερ της μηχανης δεν συμβαίνει το ίδιο;
-
Λογικά το ίδιο συμβαίνει και στη μηχανή προφανώς, απλά υποτίθεται ότι κινείται (έστω περιστασιακά) και τα λάδια ανακατεύονται. Επίσης, και να καθιζήσουν πρόσθετα μέσα στο κάρτερ, πάλι παραμένουν στο κάρτερ και θα ανακατευτούν στην πρώτη ευκαιρία.
Όταν είναι στο δοχείο, το πρόβλημα (θεωρητικά) είναι ότι δε θα μπουν ποτέ στη μηχανή.
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
mobil esp 5w30
Oil is heated to 400 degrees C for 1 hour in glass flask, then checked for residue
η διαδικασία φαίνεται εδω:
Το Mobil 1 5w-30 ESP ειναι ενα λαδι που χει φτιαχτει για χαμηλη καταναλωση κι να πιανει τις προδιαγραφες longlife των κατασκευαστων. Δεν ειναι λαδι απαιτησεων. Επισης το λαδι δε ξερω και γω ποσα παραπανω προσθετα εχει για να πιανει τις προδιαγραφες των longlife... Αν δειτε τα χαρακτηριστικα του θα παρατηρησετε τι βιασμο εχει υποστει.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Καποιοι μαστοροι πριν βαλουνε το λαδι το ανακατευουνε στο μπουκαλι του, μου φενεται αστειο, ομως δεν ξερω και ρωταω εδω. Χρειαζεται ανακατεμα?
Αρκετά από τα πρόσθετα του λαδιού είναι μεταλλκικά στερεά, όπως λέει και ο Θοδωρής όταν μένουν ακίνητα στο ράφι τα δοχεία, όλα τα στερεά πρόσθετα, μεταλλικά και μη, κατακάθονται, δεν κοστίζει τίποτα για ένα 1 λεπτό κούνημα με ντουπαρίσματα του δοχείου πρίν το ανοίξουμε, ακόμα και φαίνεται χαζό, που μόνο χαζό δεν είναι, γιατί αν παρατηρήσεις όταν αδειάζεις ένα δοχεί λαδιού, αν είναι καιρό ακίνητο στο τέλος λίγο πρίν αδειάσει το δοχείο αλλάζει χρώμα το λάδι από τα πρόσθετα που έχουν κατακαθίσει.
Κούνημα λοιπόν για καλό και για κακό, για να πάνε όλα τα πρόσθετα στο λάδι και όχι να μείνουν μέσα στο δοχείο που για να στραγγίξει καλά θέλει τουλάχιστον 15΄.
Μερικες σελιδες πισω ειχα βαλει ενα λινκ με ενα βιντεο του eric car guy απο επισκεψη του στη valvoline, καπου εκει μεσα αναφερεται (αν δε με απατα η μνημη μου) και το κουνημα σαν λογικη, απλα δεν μπορω να το βρω τοσο ευκολα πρεπει να ξαναδω οοοοολο το βιντεο και συγχωρεστε με, αυτη τη στιγμη βαριεμαι.
Το μονο που μπορω να δειξω ευκολα ειναι εδω τη ζουζούνα της Valvoline που περιγραφει πως φτιαχνονται τα λαδια που χρησιμοποιούμε
Το βασικο λαδι ειναι πολλες φορες διαφανες σα παραφινελαιο... και στο 3:30 που βαζει τα προσθετα, ειναι σαν ΜΕΛΙ και μετα τα βαζει σε αναδευτηρα για να ομογενοποιηθουν.
Για τα 200λιτρα βαρελια η λογικη μου λεει οτι αφορουν 50-60 αυτοκινητα σε χωρητικοτητα λαδιου. Ενα συνεργειο με κινηση, θα προλαβει να τα κανονισει σε ενα δύο μήνες. Το μπουκαλι μπορει να ειναι στο ραφι για 6 και παραπανω μηνες, προλαβαινει να κατσει πολυ περισσοτερο.
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
mobil esp 5w30
Oil is heated to 400 degrees C for 1 hour in glass flask, then checked for residue
http://bmwservice.livejournal.com/27699.html
Είναι το πιο φρέσκο από τα μετρημένα οπότε βρίσκεται κάτω-κάτω.
MOTUL 300V POWER ESTER CORE SAE 5W40
περίμενα καλύτερη συμπεριφορά από 'αγωνιστικό' λάδι .
η διαδικασία φαίνεται εδω:
Θεωρητικα σε αυτην την θερμοκρασια δεν προκειται να φτασει το λιπαντικο θα εχει εξατμιστει ηδη περιπου στους 254 βαθμους για το Esp 5W30
-
Μια που δεν ξέρουμε σε πόσο χρόνο καθιζάνουν αυτά τα πρόσθετα (ΑΝ καθιζάνουν) η μόνη σίγουρη μέθοδος είναι το κούνημα.
Περιμένω να δω ποιος θα κουνήσει το βαρέλι!!!! -
Ο χρήστης Nikos204 έγραψε:
Θεωρητικα σε αυτην την θερμοκρασια δεν προκειται να φτασει το λιπαντικο θα εχει εξατμιστει ηδη περιπου στους 254 βαθμους για το Esp 5W30
Έχει τάπα από πάνω, που να πάει; Λόγω της τάπας ανεβαίνει η πίεση μέση στη φιάλη και δεν εξατμίζεται παρά ελάχιστα.
-
Εννοω στον κινητηρα.Δεν το διατυπωσα σωστα,
-
Αν το λιπαντικό φτάσει σ' αυτή τη θερμοκρασία μέσα στον κινητήρα, θα έχει εξατμιστεί νωρίτερα ο ίδιος ο κινητήρας!!!!!!!!!
-
Το πιστόνι ανεβαίνει και το λαδάκι φτάνει μέχρι ψηλά, το πιστόνι κατεβαίνει και τα δαχτυλίδια καθαρίζουν το λάδι.... όλο;
Αμέσως μετά η καύση που χτυπάει 800 βαθμούς. Αν έχει ξεμείνει λίγο λάδι εκεί μέσα θα τα δεί όλα! -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Το πιστόνι ανεβαίνει και το λαδάκι φτάνει μέχρι ψηλά, το πιστόνι κατεβαίνει και τα δαχτυλίδια καθαρίζουν το λάδι.... όλο;
Αμέσως μετά η καύση που χτυπάει 800 βαθμούς. Αν έχει ξεμείνει λίγο λάδι εκεί μέσα θα τα δεί όλα!Κι όμως, λογικά πρέπει να μένει λίγο λάδι εκεί μέσα, αλλιώς την ώρα που ξαναανεβαίνει το πιστόνι, θα κάνουν αγκαλίτσες το πρώτο ελατήριο με το χιτώνιο, δεν συμφωνείς;
-
Αρα Alex δεν υπαρχει λογος του τεστ
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]