-
WOW 50ml συμπληρωμα, πρεπει να 'σαι πολυ ψειρας ρε αδερφε!
Αυριο συνεργειο, πρεπει να εχει σοβαρη διαρροη η φλατζα καυσης!!
-
Επειδή το έψαξα το θέμα πολυ με αντιψηκτικά σημασία δεν εχει το χρώμα αλλα αν ειναι G11 η G12 , Τα παλία G11 ειχαν μεγαλη περιεκτικοτητα σε phosphates , silicates ( φωσφορικό , πυρίτιο άλας ) Τα νέα πλέων G11 εχουν συνήθως μικρή περιεκτικότητα με αποτέλεσμα να μην γίνεται η αντιδραση με τα στοιχεία του G12 . Ενα αρθρο για οποιον θέλει να εμβαθύνει ..http://donsnotes.com/home_garden/auto/antifreeze.html Το προβλημα ειναι οτι πολυ σπάνια βλέπεις να λεει τι ειναι για αυτο συνήθως το κοκκινο ειναι G12 η G12* (αυτο που κρατάει 5 χρόνια ) ενω τα άλλα χωρις να υπάρχει κανονας ειναι G11 .
-
Ειμαι πολυ ψειρας με τα μηχανικα μερη να ειναι παντα σε αριστη κατασταση ...και ναι θα παω μια συνεργειο γιατι παραλληλα το βεντιλατερ εμπαινε σε λειτουργια με εντελως κρυο μοτερ ενω μεχρι τωρα δεν ειχε καν ακουστει με τα 40αρια εξω
-
Χερα αγορι μου, χωρις να ξερω τι αμαξι εχεις.
50ml στα 5 λιτρα (υποθετικο νουμερο συνολικης χωρητικοτητας) ειναι ενα εξωφρενικο 1%
Ειναι σαν να φτυνεις στον καφε του φιλου σου. Χαμπαρι δε θα παρει!
(Καλου κακου ανακατεψε το αφρογαλα) -
Seat ibiza MY03 1.2 3κυλινδρο φιλου παρουσιαζει στη πορεια με σταθερο γκαζι αλλα και σε επιταχυνση βυθιση 2 sec και επανερχεται μονο του. Οχι στιγμιαια διακοπη, αλλα απωλεια γκαζιου επαναλαμβανω. Σφαλμα κανενα στο διαγνωστικο. Λειτουργια ρελαντι σταθεροτατη οπως πριν το προβλημα. Βενζινη καλη απο εταιρικο εκο. Γνωμη ενος συνεργειου φιλτρο βενζινης. Απο σερβις κομπλε ολα, ακολουθει κατα γραμμα το service book. Καποια ιδεα?
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
Μια απορια....λογω πτωσης της σταθμης του αντιψυκτικου, συμπληρωσα λιγο. Το θεμα ειναι ενω οτι το ηδη υπαρχον εντος του παγουριου ειναι πορτοκαλι χρωματος, εγω εβαλα πρασινο μια και αυτο διεθετα προχειρο
Υπαρχει περιπτωση να γινει κατι λογω της μιξης των χρωματων? Βεβαια η ποσοτητα που εβαλα ηταν πολυ λιγη. ΕυχαριστωΓιατι εκανες μιξη για 50 ml? Δεν ηταν επειγον, μπορουσες να αγορασεις το σωστο παραφλου και εκτος αυτου θα μπορουσες να βαλεις χωρις το παραμικρο προβλημα 50 ml νερο σκετο. Μιξη κανουμε σε εκτακτη αναγκη.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Seat ibiza MY03 1.2 3κυλινδρο φιλου παρουσιαζει στη πορεια με σταθερο γκαζι αλλα και σε επιταχυνση βυθιση 2 sec και επανερχεται μονο του. Οχι στιγμιαια διακοπη, αλλα απωλεια γκαζιου επαναλαμβανω. Σφαλμα κανενα στο διαγνωστικο. Λειτουργια ρελαντι σταθεροτατη οπως πριν το προβλημα. Βενζινη καλη απο εταιρικο εκο. Γνωμη ενος συνεργειου φιλτρο βενζινης. Απο σερβις κομπλε ολα, ακολουθει κατα γραμμα το service book. Καποια ιδεα?Μπορει να γινει αναπαραγωγη του προβληματος και με νεκρα ;;
Εαν ναι, τοτε με T-fitting μπορει να μετρηθει η πιεση καυσιμου στα/στο μπεκ για αρχη.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Seat ibiza MY03 1.2 3κυλινδρο φιλου παρουσιαζει στη πορεια με σταθερο γκαζι αλλα και σε επιταχυνση βυθιση 2 sec και επανερχεται μονο του. Οχι στιγμιαια διακοπη, αλλα απωλεια γκαζιου επαναλαμβανω. Σφαλμα κανενα στο διαγνωστικο. Λειτουργια ρελαντι σταθεροτατη οπως πριν το προβλημα. Βενζινη καλη απο εταιρικο εκο. Γνωμη ενος συνεργειου φιλτρο βενζινης. Απο σερβις κομπλε ολα, ακολουθει κατα γραμμα το service book. Καποια ιδεα?δυσκολη περιπτωση, κανε ενα τσεκαρισμα στην βαλβιδα στο πεταλι του φρενου για τα λαμπακια των stop.
-
Ωπα λαμπακια στοπ? Πως εξηγηται αυτο? Εχει παρατηρηθει εντονα το τελευταιο διαστημα απανωτο καψιμο των πισω λαμπων.
-
Ο χρήστης Morx έγραψε:
Seat ibiza MY03 1.2 3κυλινδρο φιλου παρουσιαζει στη πορεια με σταθερο γκαζι αλλα και σε επιταχυνση βυθιση 2 sec και επανερχεται μονο του. Οχι στιγμιαια διακοπη, αλλα απωλεια γκαζιου επαναλαμβανω. Σφαλμα κανενα στο διαγνωστικο. Λειτουργια ρελαντι σταθεροτατη οπως πριν το προβλημα. Βενζινη καλη απο εταιρικο εκο. Γνωμη ενος συνεργειου φιλτρο βενζινης. Απο σερβις κομπλε ολα, ακολουθει κατα γραμμα το service book. Καποια ιδεα?
Μπορει να γινει αναπαραγωγη του προβληματος και με νεκρα ;;
Εαν ναι, τοτε με T-fitting μπορει να μετρηθει η πιεση καυσιμου στα/στο μπεκ για αρχη.
Οχι, με νεκρα και μαρσαρισμα δεν γινεται κατι αντιληπτο.
-
σε αυτα τα αυτοκινητα ετσι και πατησεις λιγο το πεταλι του φρενου χωρις να αφησεις του γκαζιου, ο εγκεφαλος κοβει τον ψεκασμο βενζινης, ψαξτο λιγο εκει, πριν 3-4 χρονια ειχα φαει τα λισσακα μου με καποια αντιστοιχη περιπτωση και τελικα ηταν η βαλβιδα των stop.
-
Να δοκιμασει πατα-ασε στο φρενο και καποιος να κοιταει πισω αν κολλανε τα στοπ ανοιχτα? Ή μπορει να δημιουργει το προβλημα ακομη και με ελαχιστη πιεση της βαλβιδας πριν αναψουν τα στοπ?
-
θα ελεγα να κοιταξετε γιατι καει τις λαμπες πρωτα, υπερταση ή ντουι ή κατι αλλο? στην δικη μου περιπτωση το πηραμε χαμπαρι οταν κατα τυχη ανακαλυψαμε οτι στο δρομο αναβαν στο ξεκαρφωτο τα στοπ χωρις να εχει πατησει φρενο ο οδηγος.
-
Ερώτηση παιδιά...ρετάρει δεν δουλεύει στην εκκίνηση ο ένας κύλινδρος αλλά αρκούν μόνο 50-100 μέτρα για δουλέψει κανονικά σκούπιδι στην βενζίνη ή μας χαιρετάει
-
Ο χρήστης Giorellis έγραψε:
Ερώτηση παιδιά...ρετάρει δεν δουλεύει στην εκκίνηση ο ένας κύλινδρος αλλά αρκούν μόνο 50-100 μέτρα για δουλέψει κανονικά σκούπιδι στην βενζίνη ή μας χαιρετάειΜπουζωκαλωδια;Μπεκ;
-
Ο χρήστης Giorellis έγραψε:
Ερώτηση παιδιά...ρετάρει δεν δουλεύει στην εκκίνηση ο ένας κύλινδρος αλλά αρκούν μόνο 50-100 μέτρα για δουλέψει κανονικά σκούπιδι στην βενζίνη ή μας χαιρετάειΔες τα μπουζί σου πρώτα σε τι κατάσταση είναι.
-
Ο χρήστης Giorellis έγραψε:
Ερώτηση παιδιά...ρετάρει δεν δουλεύει στην εκκίνηση ο ένας κύλινδρος αλλά αρκούν μόνο 50-100 μέτρα για δουλέψει κανονικά σκούπιδι στην βενζίνη ή μας χαιρετάειποιο αυτοκινητο?
-
Πιθανότατα φλάντζα, κράταει υγρασία το μπουζί και ρετάρει , μόλις ζεσταθεί και εξατιστει το νερό επανέρχεται.....
-
Double post....
-
Ο χρήστης Spiros-Foivos έγραψε:
Επειδή το έψαξα το θέμα πολυ με αντιψηκτικά σημασία δεν εχει το χρώμα αλλα αν ειναι G11 η G12 , Τα παλία G11 ειχαν μεγαλη περιεκτικοτητα σε phosphates , silicates ( φωσφορικό , πυρίτιο άλας ) Τα νέα πλέων G11 εχουν συνήθως μικρή περιεκτικότητα με αποτέλεσμα να μην γίνεται η αντιδραση με τα στοιχεία του G12 . Ενα αρθρο για οποιον θέλει να εμβαθύνει ..http://donsnotes.com/home_garden/auto/antifreeze.html Το προβλημα ειναι οτι πολυ σπάνια βλέπεις να λεει τι ειναι για αυτο συνήθως το κοκκινο ειναι G12 η G12* (αυτο που κρατάει 5 χρόνια ) ενω τα άλλα χωρις να υπάρχει κανονας ειναι G11 .με το χειροφρενο τι εγινε τελικα?
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........