Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 328
    • 329
    • 330
    • 331
    • 332
    • 491
    • 492
    • 330 / 492
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    85
    9836
    229848
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      morx last edited by

      WOW 50ml συμπληρωμα, πρεπει να 'σαι πολυ ψειρας ρε αδερφε!

      Αυριο συνεργειο, πρεπει να εχει σοβαρη διαρροη η φλατζα καυσης!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        spiros-foivos last edited by

        Επειδή το έψαξα το θέμα πολυ με αντιψηκτικά σημασία δεν εχει το χρώμα αλλα αν ειναι G11 η G12 , Τα παλία G11 ειχαν μεγαλη περιεκτικοτητα σε phosphates , silicates ( φωσφορικό , πυρίτιο άλας ) Τα νέα πλέων G11 εχουν συνήθως μικρή περιεκτικότητα με αποτέλεσμα να μην γίνεται η αντιδραση με τα στοιχεία του G12 . Ενα αρθρο για οποιον θέλει να εμβαθύνει ..http://donsnotes.com/home_garden/auto/antifreeze.html Το προβλημα ειναι οτι πολυ σπάνια βλέπεις να λεει τι ειναι για αυτο συνήθως το κοκκινο ειναι G12 η G12* (αυτο που κρατάει 5 χρόνια ) ενω τα άλλα χωρις να υπάρχει κανονας ειναι G11 .

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          heras last edited by

          Ειμαι πολυ ψειρας με τα μηχανικα μερη να ειναι παντα σε αριστη κατασταση ...και ναι θα παω μια συνεργειο γιατι παραλληλα το βεντιλατερ εμπαινε σε λειτουργια με εντελως κρυο μοτερ ενω μεχρι τωρα δεν ειχε καν ακουστει με τα 40αρια εξω

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            morx last edited by

            Χερα αγορι μου, χωρις να ξερω τι αμαξι εχεις.

            50ml στα 5 λιτρα (υποθετικο νουμερο συνολικης χωρητικοτητας) ειναι ενα εξωφρενικο 1%

            Ειναι σαν να φτυνεις στον καφε του φιλου σου. Χαμπαρι δε θα παρει!
            (Καλου κακου ανακατεψε το αφρογαλα)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cson last edited by

              Seat ibiza MY03 1.2 3κυλινδρο φιλου παρουσιαζει στη πορεια με σταθερο γκαζι αλλα και σε επιταχυνση βυθιση 2 sec και επανερχεται μονο του. Οχι στιγμιαια διακοπη, αλλα απωλεια γκαζιου επαναλαμβανω. Σφαλμα κανενα στο διαγνωστικο. Λειτουργια ρελαντι σταθεροτατη οπως πριν το προβλημα. Βενζινη καλη απο εταιρικο εκο. Γνωμη ενος συνεργειου φιλτρο βενζινης. Απο σερβις κομπλε ολα, ακολουθει κατα γραμμα το service book. Καποια ιδεα?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cson last edited by

                Ο χρήστης heras έγραψε:
                Μια απορια....λογω πτωσης της σταθμης του αντιψυκτικου, συμπληρωσα λιγο. Το θεμα ειναι ενω οτι το ηδη υπαρχον εντος του παγουριου ειναι πορτοκαλι χρωματος, εγω εβαλα πρασινο μια και αυτο διεθετα προχειρο
                Υπαρχει περιπτωση να γινει κατι λογω της μιξης των χρωματων? Βεβαια η ποσοτητα που εβαλα ηταν πολυ λιγη. Ευχαριστω

                Γιατι εκανες μιξη για 50 ml? Δεν ηταν επειγον, μπορουσες να αγορασεις το σωστο παραφλου και εκτος αυτου θα μπορουσες να βαλεις χωρις το παραμικρο προβλημα 50 ml νερο σκετο. Μιξη κανουμε σε εκτακτη αναγκη.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  morx last edited by

                  Ο χρήστης cson έγραψε:
                  Seat ibiza MY03 1.2 3κυλινδρο φιλου παρουσιαζει στη πορεια με σταθερο γκαζι αλλα και σε επιταχυνση βυθιση 2 sec και επανερχεται μονο του. Οχι στιγμιαια διακοπη, αλλα απωλεια γκαζιου επαναλαμβανω. Σφαλμα κανενα στο διαγνωστικο. Λειτουργια ρελαντι σταθεροτατη οπως πριν το προβλημα. Βενζινη καλη απο εταιρικο εκο. Γνωμη ενος συνεργειου φιλτρο βενζινης. Απο σερβις κομπλε ολα, ακολουθει κατα γραμμα το service book. Καποια ιδεα?

                  Μπορει να γινει αναπαραγωγη του προβληματος και με νεκρα ;;

                  Εαν ναι, τοτε με T-fitting μπορει να μετρηθει η πιεση καυσιμου στα/στο μπεκ για αρχη.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    ilias-a last edited by

                    Ο χρήστης cson έγραψε:
                    Seat ibiza MY03 1.2 3κυλινδρο φιλου παρουσιαζει στη πορεια με σταθερο γκαζι αλλα και σε επιταχυνση βυθιση 2 sec και επανερχεται μονο του. Οχι στιγμιαια διακοπη, αλλα απωλεια γκαζιου επαναλαμβανω. Σφαλμα κανενα στο διαγνωστικο. Λειτουργια ρελαντι σταθεροτατη οπως πριν το προβλημα. Βενζινη καλη απο εταιρικο εκο. Γνωμη ενος συνεργειου φιλτρο βενζινης. Απο σερβις κομπλε ολα, ακολουθει κατα γραμμα το service book. Καποια ιδεα?

                    δυσκολη περιπτωση, κανε ενα τσεκαρισμα στην βαλβιδα στο πεταλι του φρενου για τα λαμπακια των stop.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cson last edited by

                      Ωπα λαμπακια στοπ? Πως εξηγηται αυτο? Εχει παρατηρηθει εντονα το τελευταιο διαστημα απανωτο καψιμο των πισω λαμπων.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cson last edited by

                        Ο χρήστης Morx έγραψε:

                        Seat ibiza MY03 1.2 3κυλινδρο φιλου παρουσιαζει στη πορεια με σταθερο γκαζι αλλα και σε επιταχυνση βυθιση 2 sec και επανερχεται μονο του. Οχι στιγμιαια διακοπη, αλλα απωλεια γκαζιου επαναλαμβανω. Σφαλμα κανενα στο διαγνωστικο. Λειτουργια ρελαντι σταθεροτατη οπως πριν το προβλημα. Βενζινη καλη απο εταιρικο εκο. Γνωμη ενος συνεργειου φιλτρο βενζινης. Απο σερβις κομπλε ολα, ακολουθει κατα γραμμα το service book. Καποια ιδεα?

                        Μπορει να γινει αναπαραγωγη του προβληματος και με νεκρα ;;

                        Εαν ναι, τοτε με T-fitting μπορει να μετρηθει η πιεση καυσιμου στα/στο μπεκ για αρχη.

                        Οχι, με νεκρα και μαρσαρισμα δεν γινεται κατι αντιληπτο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          ilias-a last edited by

                          σε αυτα τα αυτοκινητα ετσι και πατησεις λιγο το πεταλι του φρενου χωρις να αφησεις του γκαζιου, ο εγκεφαλος κοβει τον ψεκασμο βενζινης, ψαξτο λιγο εκει, πριν 3-4 χρονια ειχα φαει τα λισσακα μου με καποια αντιστοιχη περιπτωση και τελικα ηταν η βαλβιδα των stop.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cson last edited by

                            Να δοκιμασει πατα-ασε στο φρενο και καποιος να κοιταει πισω αν κολλανε τα στοπ ανοιχτα? Ή μπορει να δημιουργει το προβλημα ακομη και με ελαχιστη πιεση της βαλβιδας πριν αναψουν τα στοπ?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              ilias-a last edited by

                              θα ελεγα να κοιταξετε γιατι καει τις λαμπες πρωτα, υπερταση ή ντουι ή κατι αλλο? στην δικη μου περιπτωση το πηραμε χαμπαρι οταν κατα τυχη ανακαλυψαμε οτι στο δρομο αναβαν στο ξεκαρφωτο τα στοπ χωρις να εχει πατησει φρενο ο οδηγος.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                giorellis last edited by

                                Ερώτηση παιδιά...ρετάρει δεν δουλεύει στην εκκίνηση ο ένας κύλινδρος αλλά αρκούν μόνο 50-100 μέτρα για δουλέψει κανονικά σκούπιδι στην βενζίνη ή μας χαιρετάει

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Ο χρήστης Giorellis έγραψε:
                                  Ερώτηση παιδιά...ρετάρει δεν δουλεύει στην εκκίνηση ο ένας κύλινδρος αλλά αρκούν μόνο 50-100 μέτρα για δουλέψει κανονικά σκούπιδι στην βενζίνη ή μας χαιρετάει

                                  Μπουζωκαλωδια;Μπεκ;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    alexeft last edited by

                                    Ο χρήστης Giorellis έγραψε:
                                    Ερώτηση παιδιά...ρετάρει δεν δουλεύει στην εκκίνηση ο ένας κύλινδρος αλλά αρκούν μόνο 50-100 μέτρα για δουλέψει κανονικά σκούπιδι στην βενζίνη ή μας χαιρετάει

                                    Δες τα μπουζί σου πρώτα σε τι κατάσταση είναι.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      ilias-a last edited by

                                      Ο χρήστης Giorellis έγραψε:
                                      Ερώτηση παιδιά...ρετάρει δεν δουλεύει στην εκκίνηση ο ένας κύλινδρος αλλά αρκούν μόνο 50-100 μέτρα για δουλέψει κανονικά σκούπιδι στην βενζίνη ή μας χαιρετάει

                                      ποιο αυτοκινητο?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        greek last edited by

                                        Πιθανότατα φλάντζα, κράταει υγρασία το μπουζί και ρετάρει , μόλις ζεσταθεί και εξατιστει το νερό επανέρχεται.....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          greek last edited by

                                          Double post....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            trident1971 last edited by

                                            Ο χρήστης Spiros-Foivos έγραψε:
                                            Επειδή το έψαξα το θέμα πολυ με αντιψηκτικά σημασία δεν εχει το χρώμα αλλα αν ειναι G11 η G12 , Τα παλία G11 ειχαν μεγαλη περιεκτικοτητα σε phosphates , silicates ( φωσφορικό , πυρίτιο άλας ) Τα νέα πλέων G11 εχουν συνήθως μικρή περιεκτικότητα με αποτέλεσμα να μην γίνεται η αντιδραση με τα στοιχεία του G12 . Ενα αρθρο για οποιον θέλει να εμβαθύνει ..http://donsnotes.com/home_garden/auto/antifreeze.html Το προβλημα ειναι οτι πολυ σπάνια βλέπεις να λεει τι ειναι για αυτο συνήθως το κοκκινο ειναι G12 η G12* (αυτο που κρατάει 5 χρόνια ) ενω τα άλλα χωρις να υπάρχει κανονας ειναι G11 .

                                            με το χειροφρενο τι εγινε τελικα?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 328
                                            • 329
                                            • 330
                                            • 331
                                            • 332
                                            • 491
                                            • 492
                                            • 330 / 492
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr