-
Πέρνα μια βόλτα από το alfisti να διαβάσεις για την Tbi.
Πολλά παιδιά που την έχουν αναφέρουν πολύ καλά νούμερα κατανάλωσης όταν οδηγείται ανάλογα.
Το θέμα κατανάλωση εμπεριέχει πολύ παπάτζα.Για την 147 έχω διαβάσει 13-14 (...) και εγώ με οδήγηση 70% σε πόλη είμαι λίγο πάνω από τα 9 λ/100χλμ
-
Απο αξιοπιστια και τα δυο καλα φαινεται να τα πανε, εφοσον δε διαβαζουμε παραπονα απο τους κατοχους τουλαχιστον. Η καταναλωση του τετρακινητου θα ειναι γυρω στο 1-1,5 λιτρο συν, αλλα εκει πας γνωριζοντας οτι θα δωσεις κατι παραπανω για να ξεφυγεις απο την εμπρος κινηση. Για την 159 το spritmonitor βγαζει ενα 10ρακι μο, καλα ειναι πιστευω, μπες και στο αλφιστι οπως λεει κι ο Εντι να παρεις μια ιδεα.
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Οπότε συμπερασματικά είμαστε στην παρακάτω σειρά (διορθώστε όπου κάνω λάθος):-
Αlfa Romeo 159 tbi:
+: δύναμη, σπορτίφ συμπεριφορά, εμφάνιση, εσωτερικό
-: κατανάλωση (εντός ~11, εκτός ~9), χώροι, άγνωστη αξιοπιστία; -
Audi Α4 B8 1.8tfsi:
+: ok από δύναμη, εμφάνιση, εσωτερικό, κατανάλωση (εντός ~10, εκτός ~8), χώροι
-: λιγότερο σπορτίφ συμπεριφορά (με 2πλά ψαλίδια εμπρός, είναι πολύ υποδεέστερο της tbi;), λίγο κλασσική εμφάνιση, άγνωστη αξιοπιστία;
***To quattro έχει μονιμη 4κίνηση με torsen; Δεν θα καίει αρκετά περισσότερο;
Να σου πω κάτι...δε γίνεται σε αυτή τη ζωή να τα έχουμε όλα.
Εφόσον βάζεις την σπορτίφ συμπεριφορά ως κριτήριο επιλογής δε νομίζω ότι 1λτ/100κμ διαφορά που αναφέρεις με το audi που έχεις βάλει τη κατανάλωσή του στα συν θα σε προβληματίσει.
1λτ/100κμ μιλάμε για 7 ευρώ στο γέμισμα, 255 ευρώ το χρόνο, ~21 το μήνα...
Είναι γελοίο το ποσό ρε συ.
-
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
- Audi Α4 B8 1.8tfsi:
+: ok από δύναμη, εμφάνιση, εσωτερικό, κατανάλωση (εντός ~10, εκτός ~8), χώροι
-: λιγότερο σπορτίφ συμπεριφορά (με 2πλά ψαλίδια εμπρός, είναι πολύ υποδεέστερο της tbi;), λίγο κλασσική εμφάνιση, άγνωστη αξιοπιστία;
***To quattro έχει μονιμη 4κίνηση με torsen; Δεν θα καίει αρκετά περισσότερο;
To προσθιοκίνητο 1.8TFSI καιει κάτω απο 10 στη πόλη .Εγω με το 2.0Τ Α5 SB (και 1700kg βάρος) είμαι στα 8,5-8.Εκτος πόλης βλέπεις άνετα 7,5 -6.5 και με υψηλές ταχύτητες.
Νομίζω ότι δεν έχει νόημα να πας σε 4wd ειδικά στο 1,8.Επειδη είναι με 3 διαφορικά & Τορσεν κεντρικό προσθέτει περίπου 100-130 kg βάρος και αυξάνει τη κατανάλωση κατά 1,5 με 2 λτ .
Το κράτημα είναι καλό ειδικά σε μοντέλα με σπορ αναρτηση.Υπάρχει και η sline αλλα νομίζω οτι δε κάνει για Ελλαδα.
Για το μέγεθος και το βάρος του στέκεται άριστα.Καλα για ευθυβολία στην εθνική δε το συζητάμε .Στις καμπές μπαίνεις με όσα ...
Το τίμονι είναι λίγο αναίσθητο ,οποτε να προσέξεις να έχει servotronic.
Η αξιοπιστία μια χαρα είναι.Απο τα πιο αξιόπιστα Γερμανικά,ειδικοτερα.Oπως σου ξαναπα βγάζουν πολυ συγκεκριμένα και λίγα προβλήματα.Το κυριότερο είναι η αντλία νερου.Ανταλλακτικά βρίσκεις για πλάκα και οι μάστορες πλέον το ξέρουν καλα σαν αυτοκίνητο.
Επίσης ο κινητηρας αναβαθμίζεται ευκολα... - Audi Α4 B8 1.8tfsi:
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Κάπως έτσι. Έχεις αρχίσει να βλέπεις κανένα?Όχι, αλλά θα ξεκινήσω σιγά σιγά.
Πέρνα μια βόλτα από το alfisti να διαβάσεις για την Tbi.
Πολλά παιδιά που την έχουν αναφέρουν πολύ καλά νούμερα κατανάλωσης όταν οδηγείται ανάλογα.
Το θέμα κατανάλωση εμπεριέχει πολύ παπάτζα.
Για την 147 έχω διαβάσει 13-14 (...) και εγώ με οδήγηση 70% σε πόλη είμαι λίγο πάνω από τα 9 λ/100χλμοκ, θα δω. Αν και στα πιο ειδικευμένα φόρα, συνήθως εκθειάζεται κατά βάθος το εκάστοτε μοντέλο (πχ. ναι έκαψε φλάντζα, αλλά όλα καίνε κλπ.)
Εφόσον βάζεις την σπορτίφ συμπεριφορά ως κριτήριο επιλογής δε νομίζω ότι 1λτ/100κμ διαφορά που αναφέρεις με το audi που έχεις βάλει τη κατανάλωσή του στα συν θα σε προβληματίσει.
1λτ/100κμ μιλάμε για 7 ευρώ στο γέμισμα, 255 ευρώ το χρόνο, ~21 το μήνα...
Είναι γελοίο το ποσό ρε συ.Ναι, συμφωνώ. Αλλά για τα νούμερα αυτά δεν είμαι και πολύ σίγουρος. Όπως βλέπεις για το Α4 λένε καλύτερα. Για την άλφα θα το ψάξω.
-
Απλά στο ΤΦΣΙ βάλε και το πρόβλημα με το κάπνισμα των βαλβίδων λόγω του άμεσου ψεκασμου που θέλει καθάρισμα κάθε τόσο με το ανάλογο κόστος για να πάρεις πίσω την χαμένη δύναμη συν την κατανάλωση ελαίου ανα 1000 χλμ η οποία αν υπάρχει θέλει προσοχή και συχνότατο έλεγχο μην πάρεις κάνα μοτέρ στο χέρι.
-
A φυσικά για το Α4 να ξέρεις οτι εχει δύο εκδοσεις μία με 120 και μια με 160 άλογα.
Επικαθίσεις έχουν όλα τα άμεσου ψεκασμού.Οι περισσοτεροι ιδιοκτητες δεν ασχολούνται.Σπάνια δημιουργεί προβλημα,αλλα κυριως στο RS4/S4.
Λαδι το 1.8 σπάνια καιει. -
Και φυσικά να πούμε στον άνθρωπο να αποφύγει φανατικά ότι έχει σχέση με s-tronic. Χειροκίνητο και άγιος ο θεός.
Επίσης στις διαφορές στην κατανάλωση μην ξεχνάμε ότι συνδυάζονται και με διαφορές στις επιδόσεις. Ως γνωστόν ότι πάει, καίει κιόλας.
-
Δε το έγραψα γιατι το 1,8TFSI δε βγαινει με S tronic αλλα με multitronic CVT δηλαδή.
Quattro 1,8TFSI νομίζω δεν εισαγόταν αυτοματο. -
Ακόμα χειρότερα! Το s-tronic τουλάχιστον γ@μεί όοοοοταν δουλεύει!
-
Για manual λέω, δεν έχω πρόβλημα με αυτό.
Από αλφίστι μάλλον βλέπω ότι καίει πολύ (κάτι σε 10 εκτός με 120-130χλμ ). Για το ότι πάει, οκ δεκτό αλλά δε λογικά πλαίσια. Πάντως δεν βλέπω να βγάζει τ'ιποτα τρελές ζημιές.
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Απλά στο ΤΦΣΙ βάλε και το πρόβλημα με το κάπνισμα των βαλβίδων λόγω του άμεσου ψεκασμου που θέλει καθάρισμα κάθε τόσο με το ανάλογο κόστος για να πάρεις πίσω την χαμένη δύναμη συν την κατανάλωση ελαίου ανα 1000 χλμ η οποία αν υπάρχει θέλει προσοχή και συχνότατο έλεγχο μην πάρεις κάνα μοτέρ στο χέρι.Κάτι είχα διαβάσει κάποτε αλλά δεν είχα δώσει σημασία. Μόνο πτώση απόδοσης προκαλέι; Κόστος; Κάθε πότε;
-
Πάντως βάσει σχολίων η 159 είναι εντυπωσιακά αξιόπιστη. Από κατανάλωση δεν ξέρω τι κάνει αλλά αν θυμάμαι καλά απ' τον Πάσχο οι διαφορές με τα αντίστοιχης ιπποδύναμης άντε να είναι στο 1-1,5λτ/100χλμ. Αν είναι να απολαμβάνεις καθημερινά αυτό το αμάξι το βρίσκω καθόλα αποδεκτό.
-
Πάρε την 159 και άσε το audi...
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Για manual λέω, δεν έχω πρόβλημα με αυτό.Από αλφίστι μάλλον βλέπω ότι καίει πολύ (κάτι σε 10 εκτός με 120-130χλμ ). Για το ότι πάει, οκ δεκτό αλλά δε λογικά πλαίσια. Πάντως δεν βλέπω να βγάζει τ'ιποτα τρελές ζημιές.
Απλά στο ΤΦΣΙ βάλε και το πρόβλημα με το κάπνισμα των βαλβίδων λόγω του άμεσου ψεκασμου που θέλει καθάρισμα κάθε τόσο με το ανάλογο κόστος για να πάρεις πίσω την χαμένη δύναμη συν την κατανάλωση ελαίου ανα 1000 χλμ η οποία αν υπάρχει θέλει προσοχή και συχνότατο έλεγχο μην πάρεις κάνα μοτέρ στο χέρι.
Κάτι είχα διαβάσει κάποτε αλλά δεν είχα δώσει σημασία. Μόνο πτώση απόδοσης προκαλέι; Κόστος; Κάθε πότε;
Κάνα 1000ρικο λεγανε τα παιδιά στο δικό τους φόρουμ ότι ζήταγε αντιπροσωπεία για άνοιγμα καθάρισμα βαλβίδων γιαυτό και έψαχναν να βρουν άλλους τρόπους , όπως αυτό το υγρό απο την εισαγωγή ....
Τα quatro , αν κρίνω απο τα leasing που είχαμε στην εταιρεία , όλαν σχεδόν είχαν πρόβλημα , είτε με εκκεντροφόρους φαγωμένους ή κατανάλωση λαδιού ή προβλημα με εγκεφάλους. Και μιλάμε για αμάξια με 5000 χλμ και με τα σερβις όλα αντιπροσωπεία καθώσον leasing και στην ώρα τους.
-
Οσοι ,λιγοι ,το εχουν κανει εχουν πληρωσει περιπου 150 με 200 ευρω.Εκτος αντιπροσωπειας βεβαια.
Καποιοι το εκαναν μονοι τους.
Απλα δεν εχει και ιδαιτερο λογο να τοκανεις εκτος αν εχεις πολυ μεγαλο προβλημα με αρρυθμιες στο ρελαντι κτλ.
Απλα τα περισσοτερα παιδια που το εκαναν εχουν προγραμμα και αλλα καλουδια οποτε το ψαχνουν πολυ το πραγμα.
Οι φαγωμενοι εκκεντροφοροι τι είναι? -
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Πάρε την 159 και άσε το audi...+1. Δεν συγκρινονται ουτε οδηγικα, ουτε εμφανισιακα.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Οσοι ,λιγοι ,το εχουν κανει εχουν πληρωσει περιπου 150 με 200 ευρω.Εκτος αντιπροσωπειας βεβαια.
Καποιοι το εκαναν μονοι τους.
Απλα δεν εχει και ιδαιτερο λογο να τοκανεις εκτος αν εχεις πολυ μεγαλο προβλημα με αρρυθμιες στο ρελαντι κτλ.
Απλα τα περισσοτερα παιδια που το εκαναν εχουν προγραμμα και αλλα καλουδια οποτε το ψαχνουν πολυ το πραγμα.
Οι φαγωμενοι εκκεντροφοροι τι είναι?3 quatro των διευθυντων , πάνω στο 9μηνο , τους αλλαξαν εκκεντροφόρους στην εγγυηση κατοπιν εντολης αντιπροσωπείας . Χιλιόμετρα απο 6500 μέχρι 16600....
-
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Κόκκινη SW με πακέτο Ti βρίσκεις;
Και μην ξεχνάς ότι είναι koutsan approved το όχημα.
Ότι πρέπει..!!!!Άν και...με 21' ζάντες,πιστεύω θά'ναι καλύτερα...
Απλά στο ΤΦΣΙ βάλε και το πρόβλημα με το κάπνισμα των βαλβίδων λόγω του άμεσου ψεκασμου που θέλει καθάρισμα κάθε τόσο με το ανάλογο κόστος για να πάρεις πίσω την χαμένη δύναμη συν την κατανάλωση ελαίου ανα 1000 χλμ η οποία αν υπάρχει θέλει προσοχή και συχνότατο έλεγχο μην πάρεις κάνα μοτέρ στο χέρι.
Και γιατί να ασχοληθεί με το συγκεκριμένο μπ@υρδέλο;....
-
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Οσοι ,λιγοι ,το εχουν κανει εχουν πληρωσει περιπου 150 με 200 ευρω.Εκτος αντιπροσωπειας βεβαια.
Καποιοι το εκαναν μονοι τους.
Απλα δεν εχει και ιδαιτερο λογο να τοκανεις εκτος αν εχεις πολυ μεγαλο προβλημα με αρρυθμιες στο ρελαντι κτλ.
Απλα τα περισσοτερα παιδια που το εκαναν εχουν προγραμμα και αλλα καλουδια οποτε το ψαχνουν πολυ το πραγμα.
Οι φαγωμενοι εκκεντροφοροι τι είναι?3 quatro των διευθυντων , πάνω στο 9μηνο , τους αλλαξαν εκκεντροφόρους στην εγγυηση κατοπιν εντολης αντιπροσωπείας . Χιλιόμετρα απο 6500 μέχρι 16600....
Μήπως θυμάσαι ποιον κινητηρα φοραγαν και ποιας χρονιας ήταν?Εγω δεν έχω ξανακουσει ανακληση στους εκκεντροφόρους.
Η μόνη σχετική ανακληση που υπήρξε ήταν η Βάση του Τεντωτήρα της Αλυσίδας του Εκκεντροφόρου,σε μοντέλα πριν το 2009 και με συγκεκριμένους αριθμούς πλαισίου.
Στο δικό μου ας πουμε δε χρειαστηκε.
Άξιος αντικαταστάτης του μξ;