-
Το owners manual λέει τα εξής:
If the coolant is within the specified range, the increased temperature may be caused by an operating problem at the radiator fan. Check the fuse for the radia- tor fan, replace if necessary » page 140, Fuses in the engine compartment.
Do not continue driving if the warning light does not go off even though the coolant level is correct and the fuse for the fan is in working order. Seek help from a specialist garage.Να παίξω λίγο με τις ασφάλειες μπας και έχει καεί η ασφάλεια του radiator?
-
Αν αυτο που αναβοσβηνει ειναι κόκκινο τοτε το ακινητοποιείς. Αν ειναι ποτοκαλί απλα εχεις τον νου σου.
-
Κόκκινο είναι. Απο δευτέρα οδική και αντιπροσωπεία.
-
Ειχε μείνει το golf απο μπαταρία και κατέβηκα να το βάλω μπροστα με καλώδια. Πριν το βάλω, έλυσα λίγο χειρόφρενο και το ισιωσα λίγο στρίβωντας το τιμόνι (το αναφέρω γιατι μπορει αυτο να φταει).
Όταν το έβαλα μπροστα, εχει μείνει αναμμένο το λαμπάκι του ηλεκτρικού τιμονιού.
Για πείτε...
Υγρά δεν εχει αυτο? τα φρένων είναι οκ.
Electrical glitch ή θεμα? είμαι διακοπές και δε μπορω να το πάω για έλεγχο.
Golf 6 tsi, 122.
Sent from a mobile device
-
Aοι τη μπαταρία είναι μαλλον
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Aοι τη μπαταρία είναι μαλλονΑυτό.
-
Πως φτιάχνει?
Sent from a mobile device
-
Τα τελευταία οχήματα του γκρουπ,οταν μένουν απο μπαταρία,μένουν μετά αναμένες οι ενδείξεις τιμονιού ,πίεσης ελαστικών και esp.Με μια μικρή βόλτα θα σβήσουν απο μόνες τους.Το έκανες αυτό nikos??
-
Nope
Sent from a mobile device
-
Ο χρήστης postruck. έγραψε:
Τα τελευταία οχήματα του γκρουπ,οταν μένουν απο μπαταρία,μένουν μετά αναμένες οι ενδείξεις τιμονιού ,πίεσης ελαστικών και esp.Με μια μικρή βόλτα θα σβήσουν απο μόνες τους.Το έκανες αυτό nikos??Όλα τα αμάξια που έχουν multiplexed λειτουργίες εμφανίζουν τέτοιες συμπεριφορές.
-
Ο χρήστης Plst έγραψε:
Κόκκινο είναι. Απο δευτέρα οδική και αντιπροσωπεία.Το πρωι της Δευτέρας και μετά απο όταν η οδική μου ανακοίνωσε ότι θα κάνει τουλάχιστον 3 ώρες να έρθει εφόσον δεν είναι κάτι έκτακτο, δεν εμποδίζει τον δρόμο και είναι μεγάλο μέρος του προσωπικού σε άδεια, έκανα την απόσταση των 5 χιλιομέτρων σπο το σπίτι έως την αντιπροσωπεία χωρίς την βοήθεια της οδικής. Ο τεχνικός δεν ήξερε τι ακριβώς θα μπορούσε να είναι οπότε το αφήνω εκεί και τηλέφωνο μετά τις 2 μόλις το δεί ο μηχανικός. Μετά τις δύο τηλέφωνο όπου ανακοινώνουν ότι θα χρειαστεί αλλαγή στο κομπρεσέρ του a/c αλλαγή το ψυγείο του a/c και αλλαγή της εκτονωτικής βαλβίδας. Το κομπρεσέρ του a/c κατεστραμμένο μέσο και ρινίσματα αναγκάζουν και την αλλαγή των υπολοίπων προαναφερθέντων ( σύμφωνα με το τι μου είπαν πάντα). Περίπου 4 μέρες για να έρθουν τα ανταλλακτικά απο Γερμανία + 1 μερα και κάτι εργασία. Αν και όλα καλύπτονται απο την εγγύηση, ρώτησα για ένα κόστος το οποίο υπολογίζουν οτι θα κυμαινόταν γύρω στα 1,100 ευρώ αν δεν καλυπτόταν απο την εγγύηση. Σήμερα με πήραν τηλέφωνο και μου έδωσαν αυτοκίνητο αντικατάστασης για την βδομάδα που θα μείνω χωρίς αυτοκίνητο.
Επίσης έχει βγει recall με κωδικό 37H9 για αλλαγή βαλβολινών στο αυτόματο κιβώτιο ASG με βαλβολίνες με χαμηλότερη περιεκτικότητα σε θείο.
-
αφού το κάλυψε η εγγύηση όλα καλά...1100 ευρώ είναι σημαντικό ποσό στις μέρες μας! Σου εύχομαι να μην ξανασυμβεί ποτέ!
-
Άν ξαναχαλάσει,θα ισχύει η εγγύηση αντ/κού;
-
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
Άν ξαναχαλάσει,θα ισχύει η εγγύηση αντ/κού;Εννοείται οτι ισχυει εγγυηση 1 ετους για οτι αλλαχθει
-
Stefan ακούει;
Γυρίζοντας από Πορταριά, κάπου μετά τη Θήβα το DSG μάλλον αποφάσισε να κάνει και αυτό διακοπές, άναψε το λαμπάκι του esp, έσβησε το D7 που ήταν η ταχύτητα που είχε, και μπήκε σε νεκρό.
Φαντάζομαι Mecahtronick πως λέγεται αυτή η μπαρούφα θα είναι.
Θα μου κόψουν τίποτα; Κανά 2χιλιαρο πάει γενικά; Προφανώς είμαι εκτός εγγύησης, το τελευταίο σέρβις με τα update έγιναν στην Karenta τον Μάιο, όπου το βρήκαν άριστο. (τους είχα αναφέρει σκροτσάρισμα , η απάντηση ήταν έτσι κάνει) -
Ωχ...έτσι όπως τα περιγράφεις μάλλον για mechatronic ακούγεται. Να εύχεσαι να μην θέλει και πολύδισκο. Στο δικό σου DSG δεν ξέρω καθόλου τιμές. Λογικές όλο και κάτι θα κόψουν.
-
Βλέπω στο scirocco club, σε αντίστοιχο περιστατικό - βγήκε off και αυτουνού το κιβώτιο στην εθνική , 2 μήνες μετά από το update, δεν άλλαξε πολύδισκο- λέει πήρε μια έκπτωση 60%.
Να καλυφθεί όλο δεν παίζει ε; Η ανάκληση για το update που μου έκαναν τον Μάιο ήταν για το mechatronic, δεν παίζει να πατήσω σε αυτό; -
Ότι και να σου πω τώρα βλακεία θα είναι. Σίγουρα μπορείς να το χρησιμοποιήσεις ως πάτημα και ως συνηθισμένη βλάβη αλλά κι αυτοί λίγο πολύ ότι τους πει το εργοστάσιο θα κάνουν.
-
Τhanks ΑΕΚαρα. Θα δώσω update αύριο το πρωί. Μας πήδηξε την ψυχολογία η Φαουβε.
-
Mechatronic it is.
1350 αρχική, 790 με έκπτωση καλής θέλησης γιατί το τελευταίο σέρβις το είχα κάνει εκεί. Κατά τα λεγόμενά τους η έκπτωση δεν είναι από το εργοστάσιο αλλά από αυτούς -δεν το πιστεύω-.
Αυτοκίνητο αντικατάστασης ΔΕΝ υπάρχει -προφανώς σκάνε σαν τα καρπούζια τα φάουβέ το καλοκαίρι και ξέμειναν-.
Κρίμα , 5 χρόνια δεν είχα κάποιο ιδιαίτερο παράπονο καθώς είχα μάθει να ζώ με τις ιδιοτροπίες του κιβωτίου, αλλά ο τρόπος που με άφησε το αμάξι ήταν απαράδεκτος και θα μπορούσε να έχει γίνει πολύ επικίνδυνο, ευτυχώς η εθνική δεν είχε κίνηση, και δεν ήμουν σε στροφή.
To ότι το recall αφορούσε τις βαλβολίνες, και 5 χρόνια φόραγε κάτι που μπορεί να προξένησε την βλάβη, μάλλον τους φάνηκε αδιάφορο.Με τις υγείες μας. Το επόμενο θα είναι είτε mx είτε alfa.
VW FORUM