-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Δεν υπαρχει καμμια περιπτωση να σε πιστεψω. Το ξερω, θα μου πεις οτι δεν σε νοιαζει. Αλλα πες μου, σταματας μεχρι να περασουν, ή μεχρι να πεσει κανενας πανω σου?
Αααακριβώς. Για την ακρίβεια, δεν δίνω ΔΕΚΑΡΑ για το τι πιστεύεις.
Σταματάω μέχρι να περάσουν από μπροστά μου οι πεζοί στην διάβαση. Αν πέσει κανένας πάνω μου, θα μου φτιάξει και τον προφυλακτήρα που έχει μια γρατζουνιά.
Έχουμε πρόβλημα παιδιά.. Πραγματικά άκρη δε βρίσκουμε. Το βλέπετε έτσι; Τσακωνόμαστε μεταξύ μας. Μάλλον μας έχουμε θέματα με τη λογική. Πόσο μάλλον για 2 μέλη του τοπικού που αν το καλοσκεφτείς έχουν παρόμοιο τρόπο σκέψης..
Πέρα από το off topic.. αυτό που αναφέρει ο Χρήστος Λάππας ειδικά όσον αφορά τις διαβάσεις της Βούλας θα διαφωνήσω. Έτσι όπως είναι η κατάσταση τώρα πια δε μπορείς να τις σεβαστείς και να ΘΕΛΕΙΣ. Τις διαβάσεις αυτές τις θυμάμαι σα παιδάκι πριν 15+ έτη όταν φαίνονταν (!!!!), τα αυτοκίνητα δεν ήταν τόσο πολλά (...) και επίσης υπήρχε ΜΙΑ οδηγική παιδεία. Δυστυχώς όμως είναι σχεδόν ανύπαρκτες. Θα προτιμούσα πραγματικά σε αυτό το κομμάτι της παραλιακής να υπήρχε το 1ο πιλοτικό πρόγραμμα καταγραφής κίνησης στην Ελλάδα σύμφωνα με τα πρότυπα της Ελβετίας. Όλοι θα ήταν κότες, θα πήγαιναν μέχρι 60χλμ.ω για 1,5 χιλιόμετρο και τέλος.
Γενικά πάντως όσον αφορά τις διαβάσεις πεζών, δε μπορούμε να κάνουμε κάτι από τη στιγμή που τρέχουμε ΠΑΑΡΑ ΠΟΛΥ και φυσικά δε τις λαμβάνουμε υπόψη. Δε ξέρω τι παίζει σε σχέση με την επαρχία, αλλά προσωπικά θεωρώ ότι οι Αθηναίοι (κατά πλειοψηφία) σέβονται μόνο τις διαβάσεις κοντά στα σχολεία, κοντά στους πεζόδρομους και στη Θησέως (όπου εκεί ναι, οι ταξιτζήδες κοκαλώνουν και μένεις μ@λ@κ@ς.)
- προς heras
Ρε hera, 150αρίζεις και γελάς στη παραλιακή; Γαμώ το μυαλό μας δλδ. Έλα ρε φίλε. Αν είσαι μάγκας πήγαινε τρέξε και στρίψτο αλλού. Κρίμα. Και είσαι και χεράς..
-
αααααα, η Θησεως, την ειχα ξεχασει. Εκει που κατεβαινεις με καμμια 50αρια, ξαφνικα με την ακρη του ματιου βλεπεις να πεταγεται ενας μαλακας μεσα απο το παρτερι που εχει στη μεση του δρομου και ψαχνεις να βρεις τι θα πρωτοσωσεις
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Δεν υπαρχει καμμια περιπτωση να σε πιστεψω. Το ξερω, θα μου πεις οτι δεν σε νοιαζει. Αλλα πες μου, σταματας μεχρι να περασουν, ή μεχρι να πεσει κανενας πανω σου?
Αααακριβώς. Για την ακρίβεια, δεν δίνω ΔΕΚΑΡΑ για το τι πιστεύεις.
Σταματάω μέχρι να περάσουν από μπροστά μου οι πεζοί στην διάβαση. Αν πέσει κανένας πάνω μου, θα μου φτιάξει και τον προφυλακτήρα που έχει μια γρατζουνιά.
Τον σβερκο σου ποιος θα τον φτιαξει ειναι το θεμα... γιατι η μπεμπα (α ναι ξεχασα παει αυτη...) θα θελει τροπετο οχι προφυλακτηρα...
-
Ο χρήστης avel έγραψε:
Επαιζε ραδιο. Δημοσια για ολους και δωρεαν για ολους μουσικη μεταδοση δηλαδη.
http://www.aepi.gr/index.php?option=com ... emid=112#2
δεν νομιζεις οτι ο νομος που θελει τα μαγαζια διασκεδασης να πληρωνουν πνευματικα δικαιωματα, δεν εχει καμμια πραγματικη σχεση και εφαρμογη σε ενα τετοιο μαγαζι που η μουσικη δεν προσφερει τιποτα αλλο παρα το να ακουει μουσικη ο ιδιοκτητης και οποιος πελατης τυχαινει να ειναι μεσα
Όχι.
δεν θα παει εκει ο πελατης για να ακουσει μουσικη αλλα για να κουρευτει = δεν προσφερει κερδος στον επιχειρηματια η μουσικη?
Δεν έχει σημασία. Η μουσική προσθέτει αξία στο μαγαζί. Κάνει π.χ. ομορφότερο το περιβάλλον.
-
θα μου επιτρεψεις να μην δεχομαι ως επιχειρημα, τα επιχειρηματα της ιδιας της ΑΕΠΙ. Γιατι αυτη θελει να διαφυλλαξει τα (ιδιωτικα) συμφεροντα της. Αλλα ακομα και αν διαβασουμε αυτο που γραφει, λεει 'χρησιμποιειται για ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ', οποτε σε παραπεμπω στο #3 παρακατω.
-
διαφωνουμε.
-
ναι ρε ανθρωπε, το κανει ομορφοτερο, αλλα δεν ειναι λογος για να πας στο κομμωτηριο. Δεν προσφερει επιπλεον κερδος στον μαγαζατορα.
Κι όμως, είναι ακριβώς από την ΑΕΠΙ αυτό.
ξαναλεω, συχνα-πυκνα η δημοτικη αλλα και η κανονικη αστυνομια (συνηθως η πρωτη), εκαναν ελεγχους-σκουπα οπου ξεκιναγαν απο καποιο δρομο και επαιρναν σβαρνα ολα τα μαγαζια ψαχνοντας για το οτιδηποτε μπορουν να βρουν να γραψουν.
Δεν υπαρχει καμμια περιπτωση να σε πιστεψω. Το ξερω, θα μου πεις οτι δεν σε νοιαζει. Αλλα πες μου, σταματας μεχρι να περασουν, ή μεχρι να πεσει κανενας πανω σου?
Αααακριβώς. Για την ακρίβεια, δεν δίνω ΔΕΚΑΡΑ για το τι πιστεύεις.
Σταματάω μέχρι να περάσουν από μπροστά μου οι πεζοί στην διάβαση. Αν πέσει κανένας πάνω μου, θα μου φτιάξει και τον προφυλακτήρα που έχει μια γρατζουνιά.
Ρε μαστορα, το ενδεχομενο ο νομος ή η εφαρμογη στην ταδε περιπτωση να ειναι λαθος, το δεχεσαι? Ειδικα σε αυτη τη χωρα?
-
-
Το ενδεχόμενο το δέχομαι. Στην συγκεκριμένη περίπτωση όμως δεν είναι λάθος. Η πόλη χρειάζεται πρόσβαση στις θάλασσες της και η παραλιακή ΔΕΝ είναι δρόμος ταχείας κυκλοφορίας, ούτε σε σήμανση, ούτε σε προδιαγραφές.
Το ότι υπάρχουν κάποιοι που νομίζουν ότι δικαιούνται από τον θεό να οδηγούν στην παραλιακή της Αττικής με ταχύτητες που θα ήταν παράνομες και στον αυτοκινητόδρομο οφείλεται αποκλειστικά και μόνο στο ότι γνωρίζουν ότι οι πιθανότητες να τους σκίσει η τροχαία (όπως θα γινόταν σε οποιαδήποτε πολιτισμένη χώρα) είναι ελάχιστα μεγαλύτερες από το 0.
-
να βαλουμε σαμαρακια.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Το ενδεχόμενο το δέχομαι. Στην συγκεκριμένη περίπτωση όμως δεν είναι λάθος. Η πόλη χρειάζεται πρόσβαση στις θάλασσες της και η παραλιακή ΔΕΝ είναι δρόμος ταχείας κυκλοφορίας, ούτε σε σήμανση, ούτε σε προδιαγραφές.Το ότι υπάρχουν κάποιοι που νομίζουν ότι δικαιούνται από τον θεό να οδηγούν στην παραλιακή της Αττικής με ταχύτητες που θα ήταν παράνομες και στον αυτοκινητόδρομο οφείλεται αποκλειστικά και μόνο στο ότι γνωρίζουν ότι οι πιθανότητες να τους σκίσει η τροχαία (όπως θα γινόταν σε οποιαδήποτε πολιτισμένη χώρα) είναι ελάχιστα μεγαλύτερες από το 0.
Σε μια χώρα που σεβεται του πολίτες οπότε αναμενει και απ αυτους σεβασμο των νόμων, θα υπήρχαν σ αυτον τον δρόμο υπογειες διαβάσεις ή πεζογεφυρες!
Για να μαθει να σεβεται ο πολίτης τους νόμους θα πρεπει να μην δημιουργεις συνθήκες που η πλειοψηφια να θεωρει βλακώδη τον νόμο και λογικο να παρανομήσει.
Εκτος των άλλων εκπαιδεύεις το συνολο, στο να καταπατα κάθε νόμο που δεν το βολευει.
Οταν η πλειοψηφια παρανομει, δεν κανει σωστά την δουλειά του ο νομοθέτης και οχι οι πολίτες.Εδω όμως σε αυτό το δρομο υπαρχουν διαβάσεις, λογικά δεν τηρουνται και πρεσβευεις ότι το «σκισιμο» ή η υπακοη σε βλακώδη και ανεφαρμωστο νομο είναι ενδειξη πολιτισμου και όχι ένδειξη αυταρχισμού ή προβατο-υπακοή σε αυτόν !
Κι αν καποιος έβλεπε ότι η πλειοψηφια των πολιτων εκει δεν το τηρει, θα αυξανε τα πρόστιμα και μετα θα τα αυξανε κι άλλο κι άλλο και μετα θα έβαζε και καμερες.
Και επειδη οι αστυνομικοί και οι ίδιοι θα το θεωρουσαν βλακώδες, δεν θα βεβαιωναν τις παραβάσεις (εσυ φυσικα θα τους κατηγορούσες) με αποτελεσμα να γινει ανενεργός, μεχρι όμως καποιος αστυνομος Λαππας να αποφασισει να βεβαιώσει τις παραβασεις ή καποιος να σκεφτει ότι το ταμειο χρειάζεται χρήματα, αρα θα πάει να τα βρει εκει που είναι λογικο να παρανομει η πλειοψηφια!Και ποια ειναι η λυση που εσύ πρεσβευεις μετ επιτασεως; Περισσότερο σκίσιμο ή τυφλή υπακοή, για να υποδεχθουμε τον πολιτισμο!
-
Οταν η πλειοψηφια παρανομει, δεν κανει σωστά την δουλειά του ο νομοθέτης και οχι οι πολίτες.
-
4TForum: εκεί όπου στο ίδιο θέμα ο ίδιος χρήστης ζητάει τη μία 'λογική' και 'επιλεκτική' εφαρμογή του νόμου και την άλλη παραπονιέται για αυθαιρεσίες κατά την εφαρμογή του νόμου
-
Έχετε πάει ποτέ στο εξωτερικό; Σε χώρες όπως η Δανία, η Φιλανδία, η Γερμανία, Η Αγγλία, η Γαλλία, η Νορβηγία, η Ολλανδία, το Βέλγιο, η Σουηδία, η Ελβετία, η Αυστρία;
Δεν υπάρχουν παντού φανάρια, και ανισόπεδες διαβάσεις. Στην πραγματικότητα, οι περισσότερες αστικές και περιαστικές διαβάσεις τους είναι όχι απλά ισόπεδες, αλλά ακριβώς όπως οι δικές μας (πλην φρεσκοβαμμένες). Ελάχιστοι διανοούνται να μην σταματήσουν σε αυτές. Τα δε όρια στις πόλεις τους είναι απίστευτα χαμηλά και οι άνθρωποι κατά βάση τα σέβονται.
Οταν η πλειοψηφια παρανομει, δεν κανει σωστά την δουλειά του ο νομοθέτης και οχι οι πολίτες.
Ότι πιο ανόητο έχει γραφτεί. Δεν φταίνε λοιπόν οι πολίτες που στην Ελλάδα έχουν αποκλείσει τους ανάπηρους στα σπίτια τους, αλλά ο νομοθέτης που τόλμησε να φροντίσει για αυτή την κατηγορία ατόμων. Δεν φταίνε οι πολίτες που ο κάθε γκαούγκαλος ανάβει τσιγάρο ατιμώρητος σε κλειστούς χώρους ακόμα και με παιδάκια μέσα, αλλά ο νομοθέτης που δεν του επιτρέπει να το κάνει. Δεν φταίνε οι πολίτες που αγνοούν όποια άρθρα του ΚΟΚ τους βολεύουν, που παρατάνε τα αυτοκίνητα τους στα πεζοδρόμια, στις γωνίες, που οδηγούν στους πεζόδρομους, που πατούν κίτρινες γραμμές, αλλά ο νομοθέτης. Δεν φταίνε οι πολίτες που πετούν τα σκουπίδια τους όπου βρουν, αλλά ο νομοθέτης που το έχει καταστήσει παράνομο.
Live your myth in Greece. Αρκεί να μην κάνεις καμιά βόλτα στο εξωτερικό. Γιατί μετά σε πιάνει μελαγχολία.
-
Εξακολουθεις να απομονώνεις και να κανεις ότι δεν καταλαβαινεις!
Αν πχ ο Σταθάκης δεν είχε κανει την καμπανια για τις ζώνες, πιστευεις ότι μόνο ο νόμος, η αυστηρη αστυνομευση και τα προστιμα θα αρκούσαν ώστε σημερα να φορούν ζώνη όσοι τη φορούν και μαλιστα έτσι οπως την φορούν (χωρις δηλαδή να νοιώθουν ότι καταπιέζονται να κανουν κάτι που δεν θελουν); -
Δεν απομονώνω απολύτως τίποτα. Προηγουμένως γράφτηκε μια πιασάρικη πρόταση και εξήγησα γιατί είναι εντελώς και τραγικά λάθος.
Στο ερώτημα σου πάντως, ναι, πιστεύω ότι τα πρόστιμα για τις ζώνες και η γνώση των οδηγών ότι γίνονται συχνοί έλεγχοι και η συγκεκριμένη παράβαση τιμωρείται, με άλλα λόγια ο φόβος των συνεπειών του νόμου, είναι απείρως πιο αποτελεσματικά από οποιαδήποτε καμπάνια του Σταθάκη.
Ρίξε μια ματιά γύρω σου αυτή τη στιγμή. Οι περισσότεροι αναβάτες μηχανών είναι χωρίς κράνος. Τι πιστεύεις θα ήταν πιο αποτελεσματικό, μια δυνατή καμπάνια ενημέρωσης, ή πρόστιμα βροχή από την τροχαία χωρίς ημερομηνία λήξης;
Ή μήπως και τα δυο;
Υ.Γ, Δεν χρειάζονται μεγαλύτερα πρόστιμα. Χρειάζονται περισσότερα πρόστιμα, χρειάζεται να παγιωθεί η γνώση (μέχρι να γίνει βίωμα στους εν δυνάμει παραβάτες) ότι αν παρανομήσεις υπάρχουν ρεαλιστικές πιθανότητες να πληρώσεις για αυτό. Ακριβώς το αντίθετο από αυτό που έχουμε τώρα.
-
Εδώ υπάρχει κόσμος που κάνει σεξ μέσα και έξω από αυτοκίνητα σε δημόσιους χώρους αδιαφορώντας για τους νόμους!!!
-
Εχει πλακα, αλλα ειναι κατω απο τη ζωνη.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Δεν απομονώνω απολύτως τίποτα. Προηγουμένως γράφτηκε μια πιασάρικη πρόταση και εξήγησα γιατί είναι εντελώς και τραγικά λάθος.Στο ερώτημα σου πάντως, ναι, πιστεύω ότι τα πρόστιμα για τις ζώνες και η γνώση των οδηγών ότι γίνονται συχνοί έλεγχοι και η συγκεκριμένη παράβαση τιμωρείται, με άλλα λόγια ο φόβος των συνεπειών του νόμου, είναι απείρως πιο αποτελεσματικά από οποιαδήποτε καμπάνια του Σταθάκη.
Ρίξε μια ματιά γύρω σου αυτή τη στιγμή. Οι περισσότεροι αναβάτες μηχανών είναι χωρίς κράνος. Τι πιστεύεις θα ήταν πιο αποτελεσματικό, μια δυνατή καμπάνια ενημέρωσης, ή πρόστιμα βροχή από την τροχαία χωρίς ημερομηνία λήξης;
Ή μήπως και τα δυο;
Υ.Γ,** Δεν χρειάζονται μεγαλύτερα πρόστιμα. Χρειάζονται περισσότερα πρόστιμα, χρειάζεται να παγιωθεί η γνώση (μέχρι να γίνει βίωμα στους εν δυνάμει παραβάτες) ότι αν παρανομήσεις υπάρχουν ρεαλιστικές πιθανότητες να πληρώσεις για αυτό. Ακριβώς το αντίθετο από αυτό που έχουμε τώρα**.
Σωστά είναι τα παραπάνω.. Από την άλλη όμως πρέπει να έχεις όργανα της τάξης τα οποία να είναι Επαγγελματίες με Λογική και επίσης ένα κράτος που θα λειτουργεί για τον πολίτη του. Όπως ακριβώς αναφέρεις σε προηγούμενο πόστ παραπάνω εξυμνώντας το εξωτερικό.
Αλλά αυτό πια έχει καταντήσει κασέτα. Κι εγώ το κάνω. Πετάω ένα 'στο εξωτερικό θα μας σκίζανε, δε καταλαβαίνουν από τέτοια κτλ κτλ'. Που καταλήγουμε; Στο ότι εδώ δεν αλλάζει τίποτα.
Νοοτροπίες, κράτος, οδηγική λογική, σχεδιασμός οδικών αξόνων παραμένουν τα ίδια. Ίσως το μόνο που αλλάζει να είναι η άσφαλτος που προστίθεται ανα χρονικά διαστήματα για να κρυφθούν οι ατέλειες και οι λακούβες.
Αυτό που κάνεις στη Βούλα, ΑΥΤΗ τη στιγμή είναι επικίνδυνο και ας φαίνεται σωστό. Είναι πολλοί οι παράγοντες που το σωστό το κάνουν λάθος!! Μιλάς για το κωλόδρομο που δεν έχει κάν τις προδιαγραφές, με ένα οδόστρωμα που εαν βρέξει είναι χειρότερο από γλίτσα! Δυστυχώς με τη κωλοχώρα που ζούμε έτσι είναι.
Εμείς σα πολίτες έχουμε θέμα. 1ον το παίζουμε μάγκες ΟΛΟΙ(ακόμα και οι αστυνομικοί) και ΝΑΙ, δεν σεβόμαστε τους νόμους. Άλλες φορές γιατί είναι πραγματικά ανεφάρμοστος 'ο περιορισμός' ελευθεριών βάσει των τελευταίων και άλλες φορές γιατί πολύ απλά ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ότι δεν θα έχουμε συνέπειες. Ο άνθρωπος είναι ζώο, αποδεικνύεται περίτρανα καθημερινώς.
Μια ερωτησούλα για το τέλος..
Πόση ταχύτητα κόβετε όταν σταματάει μπροστά σας λεωφορείο - πούλμαν, σχολικό, βάν ή και αυτοκίνητο ακόμα, το οποίο σταθμεύει στη δεξιά πλευρά του δρόμου και θέλετε να προσπεράσετε από αριστερά του; (Φυσικά αναφέρομαι σε δρόμο όπου δε θα πατήσεις διπλή διαχωριστική για να περάσεις (.... )
Προσωπικά το θεωρώ το υπέρτατο τυφλό σημείο για έναν οδηγό(σε συνθήκες οδήγησης πόλης).
*Από οικογενειακό φίλο που πηγαίνει για δουλειές στη Γερμανία και έχει κάνει πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα εκεί, έτυχε μία φορά να περάσει από πούλμαν έτσι(από αριστερά). Μετά από μερικά χιλιόμετρα τον είχαν σταματήσει αστυνομικοί. Είχε κάνει καταγγελία ο οδηγός του πούλμαν ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο που τύχαινε να το οδηγεί ο γνωστός ΔΕΝ ΕΚΟΨΕ όσο έπρεπε. Ο ίδιος ο φίλος λέει ότι πρόσεξε κ έκοψε.. Το προστιματάκι το έφαγε όμως..
*Το παραπάνω παράδειγμα μας αρέσει; Το θεωρούμε ρουφιανιά; Πιστεύετε ότι ο έλληνας αστυνομικός με τους πόρους που έχει και με τα μυαλά που κουβαλάει, θα μπορούσε να ανταποκριθεί σε ένα αντίστοιχο περιστατικό;
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Υ.Γ, Δεν χρειάζονται μεγαλύτερα πρόστιμα. Χρειάζονται περισσότερα πρόστιμα, χρειάζεται να παγιωθεί η γνώση (μέχρι να γίνει βίωμα στους εν δυνάμει παραβάτες) ότι αν παρανομήσεις υπάρχουν ρεαλιστικές πιθανότητες να πληρώσεις για αυτό. Ακριβώς το αντίθετο από αυτό που έχουμε τώρα.Θεωρεις ότι αυτο που πρεπει, για να ζουμε πολιτισμενα, είναι να γινει βίωμα στους πολίτες ότι ελεγχονται και τιμωρουνται παντου και πάντα!
Προφανέστατα πιστευεις ή δεχεσαι, τις εντολες που ερχονται απ το Θεό ο οποιος τα παντα γνωριζει. Δινεις δε δικαιωμα ή μαλλον απαιτεις από τους αντιπροσωπους του ή την Ιερα εξέταση να τις επιβαλλουν δια της βίας.
Εγω προτιμω οι εντολες να απορρεουν απ την απαιτηση της πλειοψηφίας της κοινωνιας και ως απαίτησή της, να τηρουνται με ευχαριστηση, ενώ το αγχος ή η βια της επιβολής να ανηκει οχι πλέον στο σύνολο των πολιτων, αλλά στην πραγματική μειοψηφία των παρανομων. -
Yama, δίπλα από λεωφορεία/σχολικά κόβω όσο κρίνω ότι θα μου δώσει περιθώριο να αντιδράσω αν πεταχτεί κάποιος αφηρημένος, ή κανένα παιδάκι.
Στην Βούλα συγκεκριμένα δεν βλέπω τι στραβό έχει η παραλιακή. Αξιοπρεπής άσφαλτος (για τα Ελληνικά δεδομένα) και χωρίς πολλές λακκούβες. Αν παρόλα αυτά δεχτούμε όμως ότι ο δρόμος είναι επικίνδυνος, αυτός είναι ένας λόγος παραπάνω να οδηγούμε πιο αργά και συγκρατημένα, όχι πιο γρήγορα από ότι σε αντίστοιχους δρόμους στο εξωτερικό.
y.v. θεωρώ ότι οι νόμοι υπάρχουν όχι για να περιορίζουν την ζωή μας, αλλά για να την κάνουν ευκολότερη, καλύτερη, πιο ανθρώπινη. Παίρνω σαν παράδειγμα μου άλλες χώρες στις οποίες η αστυνόμευση και η τιμωρία των παραβατών έχουν χειροπιαστά αποτελέσματα, όχι χώρες στις οποίες πλειοψηφίες, βολεμένες στο χάος και τον τσαμπουκά, τσαλαπατούν τα δικαιώματα και την ασφάλεια των μειοψηφιών.
Οι νόμοι γράφονται από τους ανθρώπους στην εποχή μας, όχι από γιδοβοσκούς πριν από 2000 χρόνια. Και τις περισσότερες φορές δανείζονται στοιχεία από άλλες χώρες όπου έχει αποδειχτεί ότι λειτουργούν ευεργετικά για τους πολίτες, ότι βελτιώνουν την ζωή και την ασφάλεια των ανθρώπων.
Το πρόβλημα φυσικά είναι ότι νόμοι δίχως επιβολή απλά δεν νοούνται, δεν υφίστανται. Είναι έρμαιο στις ορέξεις κάθε ενός που δεν τους γουστάρει και του δίνουν κάρτα ελευθέρας να συνεχίσει να κάνει πράγματα που βλάπτουν, δυσκολεύουν ή ακόμα και διακινδυνεύουν την ασφάλεια των διπλανών του.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Οι νόμοι γράφονται από τους ανθρώπους στην εποχή μας, όχι από γιδοβοσκούς πριν από 2000 χρόνια....Αυτό είναι το γνωστό...'ΗΘΟΣ ΤΗΣ ΜΑΥΡΗΣ ΤΡΥΠΑΣ'!!!!!
υγ.Άνθρωποι της εποχής μας:Βενιζέλος..Σπηλιωτόπουλος..Κακλαμάνης για πχ.....ή Γιούνκερ..Σόιμπλε..Βααν Ρομπάι πχ,άν θέλετε ξένες κοπ....έ προσωπικότητες!!
υγ2.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ..ΠΙΣΩΚΑ@ΛΟΙ -
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Το ενδεχόμενο το δέχομαι. Στην συγκεκριμένη περίπτωση όμως δεν είναι λάθος. Η πόλη χρειάζεται πρόσβαση στις θάλασσες της και η παραλιακή ΔΕΝ είναι δρόμος ταχείας κυκλοφορίας, ούτε σε σήμανση, ούτε σε προδιαγραφές.Το ότι υπάρχουν κάποιοι που νομίζουν ότι δικαιούνται από τον θεό να οδηγούν στην παραλιακή της Αττικής με ταχύτητες που θα ήταν παράνομες και στον αυτοκινητόδρομο οφείλεται αποκλειστικά και μόνο στο ότι γνωρίζουν ότι οι πιθανότητες να τους σκίσει η τροχαία (όπως θα γινόταν σε οποιαδήποτε πολιτισμένη χώρα) είναι ελάχιστα μεγαλύτερες από το 0.
Οπως πολλες φορες ειχα γραψει και τοτε, εγω δεν ειπα να μην υπαρχουν διαβασεις πεζων. Ειπα να εχουν και φαναρι. Οπως πχ στο Φαληρο. Οπου σχεδον ολοι σταματανε και λενε και μαλακα αυτον που δεν θα σταματησει. Οι ιδιοι που δεν υπαρχει καμμια περιπτωση να σταματησουν σε εκεινες τις σκετες διαβασεις στη Βουλα.
Έχετε πάει ποτέ στο εξωτερικό; Σε χώρες όπως η Δανία, η Φιλανδία, η Γερμανία, Η Αγγλία, η Γαλλία, η Νορβηγία, η Ολλανδία, το Βέλγιο, η Σουηδία, η Ελβετία, η Αυστρία;
Δεν υπάρχουν παντού φανάρια, και ανισόπεδες διαβάσεις. Στην πραγματικότητα, οι περισσότερες αστικές και περιαστικές διαβάσεις τους είναι όχι απλά ισόπεδες, αλλά ακριβώς όπως οι δικές μας (πλην φρεσκοβαμμένες). Ελάχιστοι διανοούνται να μην σταματήσουν σε αυτές. Τα δε όρια στις πόλεις τους είναι απίστευτα χαμηλά και οι άνθρωποι κατά βάση τα σέβονται.
Υπαρχουν δρομοι μεγεθους παραλιακης στα σημεια που αναφερω, που να εχουν σκετες ξεμπαρκες διαβασεις? Χωρις φαναρι? Σιγουρα? Θεωρεις φυσιολογικο αυριο να φυτρωσει στη μεση της Κηφισσιας μια ξεμπαρκη διαβαση και να εχουν καποιοι την απαιτηση να σταματανε τα αυτοκινητα σε αυτο τον τεραστιο δρομο, για να περασει η αφεντια τους, τη στιγμη που θα του καυλωσει και καθε τρεις και λιγο οποτε εμφανιζεται ΕΝΑΣ πεζος?
-
Επειδή ανακυκλώνεται αυτή η συζήτηση και δεν καταλαβαίνω γιατί, τέτοια υποχρέωση που λες, να σταματάνε οι πάντες σε διάβαση πεζών, μόλις εμφανιστεί ένας πεζός, ΔΕΝ προκύπτει από τον ΚΟΚ (άρθρο 39 παρ. 2).
Οι διαβάσεις στη Βούλα είναι και απαραίτητες και σωστές όπως είναι, σιγά μη βάλουν 300 πεζοφάναρα σε όλη την παραλιακή επειδή κάθε παπάρας θέλει να πηγαίνει με 150.
Συμπεριφορές Αστυνομικών Λάθη και Σωστά! #4