Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορά αυτοκινήτου
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορά αυτοκινήτου
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    15
    27
    311
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      crazyd last edited by

      Είμαι 20 χρονών και οδηγώ από πολύ μικρός το nissan almera n16 του πατέρα μου , έχω μανία με τα αυτοκίνητα και περίμενα πως και πως να πάρω δικό μου , και πλέον έχω 6.000 περίπου ευρώ στην τράπεζα για να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο Από το αμάξι μου ζητώ να έχει γκάζι ικανοποιητικό , να μου αρέσει εμφανισιακά και να έχει λογική κατανάλωση για τα άλογα του ( κάνω γύρω στα 30 χλμ ημερισίως εκτός από σ/κ ) ... Επίσης να έχει καλό περπάτημα στον δρόμο . Πιστέυω ότι οι τρεις επιλογές μου τηρούν τα κριτήρια μου . Αναλυτικά τι με ενθουσιάζει σε κάθε μου επιλογή από αυτές
      Toyota Celica T-Sport : Ο ήχος του , η αγωνιστική εμφάνιση του και το τρελό άρπαγμα του . Επίσης είναι το μοναδικό από αυτά που έχω οδηγήσει ( και σε πορεία και μέσα στην πόλη )
      Bmw E46 CI ( 316/318 ) : Το κόψιμο του , η πίσω κίνηση και το σήμα ( πάντα θέλαμε ένα γερμανικό στην οικογένεια )
      Alfa Romeo GT 1.8 : Μου αρέσει όλο το πακέτο , αλλά δεν ξέρω και πολλά για αυτό
      Από θέματα συντήρησης θέλω να πιστεύω ότι μπορώ να ανταπεξέλθω και στα τρία . Είμαι σε τεράστιο δίλημμα γιατί θα έχω το αμάξι σίγουρα μία πενταετία . Όλες οι γνώμες δεκτές ακόμα και διαφορετικές προτάσεις αγοράς

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        crazyd last edited by

        Είμαι 20 χρονών και οδηγώ από πολύ μικρός το nissan almera n16 του πατέρα μου , έχω μανία με τα αυτοκίνητα και περίμενα πως και πως να πάρω δικό μου , και πλέον έχω 6.000 περίπου ευρώ στην τράπεζα για να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο Από το αμάξι μου ζητώ να έχει γκάζι ικανοποιητικό , να μου αρέσει εμφανισιακά και να έχει λογική κατανάλωση για τα άλογα του ( κάνω γύρω στα 30 χλμ ημερισίως εκτός από σ/κ ) ... Επίσης να έχει καλό περπάτημα στον δρόμο . Πιστέυω ότι οι τρεις επιλογές μου τηρούν τα κριτήρια μου . Αναλυτικά τι με ενθουσιάζει σε κάθε μου επιλογή από αυτές
        Toyota Celica T-Sport : Ο ήχος του , η αγωνιστική εμφάνιση του και το τρελό άρπαγμα του . Επίσης είναι το μοναδικό από αυτά που έχω οδηγήσει ( και σε πορεία και μέσα στην πόλη )
        Bmw E46 CI ( 316/318 ) : Το κόψιμο του , η πίσω κίνηση και το σήμα ( πάντα θέλαμε ένα γερμανικό στην οικογένεια )
        Alfa Romeo GT 1.8 : Μου αρέσει όλο το πακέτο , αλλά δεν ξέρω και πολλά για αυτό
        Από θέματα συντήρησης θέλω να πιστεύω ότι μπορώ να ανταπεξέλθω και στα τρία . Είμαι σε τεράστιο δίλημμα γιατί θα έχω το αμάξι σίγουρα μία πενταετία . Όλες οι γνώμες δεκτές ακόμα και διαφορετικές προτάσεις αγοράς

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          crazyd last edited by

          Είμαι 20 χρονών και οδηγώ από πολύ μικρός το nissan almera n16 του πατέρα μου , έχω μανία με τα αυτοκίνητα και περίμενα πως και πως να πάρω δικό μου , και πλέον έχω 6.000 περίπου ευρώ στην τράπεζα για να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο Από το αμάξι μου ζητώ να έχει γκάζι ικανοποιητικό , να μου αρέσει εμφανισιακά και να έχει λογική κατανάλωση για τα άλογα του ( κάνω γύρω στα 30 χλμ ημερισίως εκτός από σ/κ ) ... Επίσης να έχει καλό περπάτημα στον δρόμο . Πιστέυω ότι οι τρεις επιλογές μου τηρούν τα κριτήρια μου . Αναλυτικά τι με ενθουσιάζει σε κάθε μου επιλογή από αυτές
          Toyota Celica T-Sport : Ο ήχος του , η αγωνιστική εμφάνιση του και το τρελό άρπαγμα του . Επίσης είναι το μοναδικό από αυτά που έχω οδηγήσει ( και σε πορεία και μέσα στην πόλη )
          Bmw E46 CI ( 316/318 ) : Το κόψιμο του , η πίσω κίνηση και το σήμα ( πάντα θέλαμε ένα γερμανικό στην οικογένεια )
          Alfa Romeo GT 1.8 : Μου αρέσει όλο το πακέτο , αλλά δεν ξέρω και πολλά για αυτό
          Από θέματα συντήρησης θέλω να πιστεύω ότι μπορώ να ανταπεξέλθω και στα τρία . Είμαι σε τεράστιο δίλημμα γιατί θα έχω το αμάξι σίγουρα μία πενταετία . Όλες οι γνώμες δεκτές ακόμα και διαφορετικές προτάσεις αγοράς

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            popol-ros last edited by

            ψαξε λιγο τα λειτουργικα εξοδα και το ξαναμιλαμε. (μην περιμενεις να τα παρεις ετοιμα, ΨΑΞΕ)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              crazyd last edited by

              Απότι έχω υπολογίσει , το celica έχει μεγαλύτερη κατανάλωση από την bmw αλλά μικρότερα ανταλλακτικά και service , ενώ για την alfa δεν γνωρίζω ... όσο για τέλη και ασφάλειες , στα ίδια κυμαίνονται περίπου ετησίως όλα εκτός αν πρόκειται για την 316 ...
              Με πρόχειρους υπολογισμούς πιστεύω τον χρόνο θα μου βγαίνει : 300 τέλη κυκλοφορίας + 300 ασφάλεια 600 , από 150 ευρώ τον μήνα βενζίνες (μέχρι τόσα μπορώ να διαθέτω ) χ 12 = 1800 , + 100-200 ευρώ ένα service , 2600 ευρώ θα μου βγαίνει τον χρόνο χωρίς απρόοπτα ... Πέρσυ έκανα φορολογική δήλωση 8000 ευρώ , και έχω σύμβαση για άλλα 2 χρόνια , οπότε το αμάξι θα μου κοστίζει περίπου το 1/3 των εσόδων μου ... Δεν με πειράζει καθόλου εφόσον μένω με τους γονείς μου και τσιμπάω κάνα πενηντάρικο που και που ...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                alexkid last edited by

                Αντί για το ε46 που σε οτιδήποτε λιγότερο από 2000 κυβικά είναι πιο αργό από το Ν16, θα έλεγα να προσθέσεις στις επιλογές σου το Mercedes C Class Sportscoupe.

                Κατά τα άλλα το Celica 7ης γενιάς έχει την φήμη του ζημιάρικου. Κάποιοι λένε πως καίει λάδια ειδικά το Τ σπορ. Αυτά ίσως βέβαια να οφείλονται στο καθημερινό ξύλο που τρώνε στα χέρια καγκούρων. Φίλος που είχε το απλό με τα 143 άλογα ήταν πολύ ευχαριστημενος πάντως.

                Επίσης, αν έχεις σχετικά σταθερή δουλειά και μένεις με τους γονείς σου θα πρότεινα να σκεφτείς μήπως παίξεις και σε 2λιτρο καθώς η διαφορά στα πάγια κόστη δεν είναι πάνω από 400 ευρώ το χρόνο και οι τιμές πολύ καλές.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  touring-the-m3-1-6 last edited by

                  Ο χρήστης crazyd έγραψε:
                  Απότι έχω υπολογίσει , το celica έχει μεγαλύτερη κατανάλωση από την bmw αλλά μικρότερα ανταλλακτικά και service , ενώ για την alfa δεν γνωρίζω ... όσο για τέλη και ασφάλειες , στα ίδια κυμαίνονται περίπου ετησίως όλα εκτός αν πρόκειται για την 316 ...
                  Με πρόχειρους υπολογισμούς πιστεύω τον χρόνο θα μου βγαίνει : 300 τέλη κυκλοφορίας + 300 ασφάλεια 600 , από 150 ευρώ τον μήνα βενζίνες (μέχρι τόσα μπορώ να διαθέτω ) χ 12 = 1800 , + 100-200 ευρώ ένα service , 2600 ευρώ θα μου βγαίνει τον χρόνο χωρίς απρόοπτα ... Πέρσυ έκανα φορολογική δήλωση 8000 ευρώ , και έχω σύμβαση για άλλα 2 χρόνια , οπότε το αμάξι θα μου κοστίζει περίπου το 1/3 των εσόδων μου ... Δεν με πειράζει καθόλου εφόσον μένω με τους γονείς μου και τσιμπάω κάνα πενηντάρικο που και που ...

                  ...και 1,8 turbo μπορείς να κοιτάξεις.Άν έχεις 6Κ στη Τράπεζα και τσιμπάς και κάνα πενηντάρι...είσαι Σουλειμάν ο Μεγαλοπρεπής!!!!!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    ktab76 last edited by

                    Θα ηθελα να ζητησω βοηθεια σε ενα διλημμα που εχω. Θελω να αγορασω ενα μεγαλο αυτοκινητο λογω των μεγαλων ταξιδιων που κανω λογο δουλειας και οικογενειας. Πλεον ειμαι μεταξυ 2 αυτοκινητων πλεον (μεσα στα χρηματα που διαθετω).
                    BMW 7series (728-730-735) E-38
                    JAGUAR S-type
                    Σκεφτομουνα και για ΜL-320 αλλα παλι ειναι τζιπ και επειδη αυτη τη στιγμη εχω Grand Cherokee ,πιστευω οτι δεν συγκρινεται με την καβαλα που εχουν αυτα τα αυτοκινητα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • J
                      jackdaniels last edited by

                      E46 Ci και κατά προτίμηση facelift. Είμαι πρώην κάτοχος και το προτείνω.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        carfanatic last edited by

                        Ο χρήστης crazyd έγραψε:
                        Απότι έχω υπολογίσει , το celica έχει μεγαλύτερη κατανάλωση από την bmw αλλά μικρότερα ανταλλακτικά και service , ενώ για την alfa δεν γνωρίζω ... όσο για τέλη και ασφάλειες , στα ίδια κυμαίνονται περίπου ετησίως όλα εκτός αν πρόκειται για την 316 ...
                        Με πρόχειρους υπολογισμούς πιστεύω τον χρόνο θα μου βγαίνει : 300 τέλη κυκλοφορίας + 300 ασφάλεια 600 , από 150 ευρώ τον μήνα βενζίνες (μέχρι τόσα μπορώ να διαθέτω ) χ 12 = 1800 ,** + 100-200 ευρώ ένα service** , 2600 ευρώ θα μου βγαίνει τον χρόνο χωρίς απρόοπτα ... Πέρσυ έκανα φορολογική δήλωση 8000 ευρώ , και έχω σύμβαση για άλλα 2 χρόνια , οπότε το αμάξι θα μου κοστίζει περίπου το 1/3 των εσόδων μου ... Δεν με πειράζει καθόλου εφόσον μένω με τους γονείς μου και τσιμπάω κάνα πενηντάρικο που και που ...

                        To bold ποσο που λες ειναι αστείο. Με 100-200 ευρώ δεν συντηρείς αυτοκίνητο για ενα χρονο.

                        Επίσης , λες 30χλμ την ημέρα (καθημερινές μονο) --> 5*30=150 χλμ την βδομάδα με αναλογικά 150/4=37,5 ευρώ για βενζίνη. Με 37,5 ευρώ για βενζίνη και μια μέση τιμή αμόλυβδης στο 1,70 θα βάζεις περίπου 22 λίτρα. Με 150 σίγουρα χλμ +αυτα του σ/κ + πατημένη κατανάλωση λόγω χαρακτήρα σου και των αυτοκινήτων που ψάχνεις δεν βγαίνεις. Τουλάχιστον δεν βγαίνεις εύκολα

                        Κάνε σοβαρή αριθμητική και καλύτερο ψάξιμο σε εξειδικευμενα φορουμ για την κάθε μάρκα που έχουν σίγουρα γραφτεί όλα οσα ψάχνεις Neeeeeeext

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          crazyd last edited by

                          Ξέρω ότι στις βενζίνες δεν θα βγαίνω τόσο εύκολα όπως στο αλμερα αλλά έχω και μηχανάκια, έχω και το αλμερα... Θέλω ένα αμάξι να το γουστάρω και ας μην κάνω πολλά χιλιόμετρα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            crazyd last edited by

                            Α και λάδια μπουζι και νερά αλλάζω μόνος μου με τον μπαμπά μου... ξέρει από μηχανικά όντας επαγγελματίας οδηγός καιρό

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • G
                              georgetz last edited by

                              Ο χρήστης Alexkid έγραψε:

                              Κατά τα άλλα το Celica 7ης γενιάς έχει την φήμη του ζημιάρικου. Κάποιοι λένε πως καίει λάδια ειδικά το Τ σπορ. Αυτά ίσως βέβαια να οφείλονται στο καθημερινό ξύλο που τρώνε στα χέρια καγκούρων. Φίλος που είχε το απλό με τα 143 άλογα ήταν πολύ ευχαριστημενος πάντως.

                              Δεν θα το λεγα. Πριν το 2002 ήταν γνωστό το θέμα με κακή λειτουργία του VVT-Li
                              αλλά αλλαγές γίνανε , οπότε το οτιδήποτε άλλο έκτοτε οφείλεται περισσότερο
                              σε κακή λειτουργία του κινητήρα λόγω κακομεταχείρισης.

                              Για τον op, είναι ευχάριστο αμαξάκι αλλά θα το εσωτερικό δείχνει τα χρόνια του και με το παραπάνω. Ζύγισε τα κόστη και τα θέλω σου, οδηγά τα και προχώρα !

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Celica TSport
                                αρκει να βρεις καλομεταχειρισμενο και οχι κανενα σκισμένο
                                ο κιντηρας του ειναι καυλα

                                bmw και alfa ειναι πολυ αργα μπροστα του

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mark last edited by

                                  +1. Άσε που αν το οδηγεί χωρίς να περνάει τις 6000σαλ θα καίει σαν 1600αρι.

                                  Στάλθηκε από το Nexus 5 μου

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    crazyd last edited by

                                    Έχω δει celica που μηχανικά έχουν γίνει t-sport στην πορεία ενώ τα αγόρασαν απλά, είναι αξιόπιστα ; Να αναφέρω ότι με ενδιαφέρει και να τραβάει λιγουλάκι βλέμματα τα βράδυα, αλλά δεν ανησυχώ γιατί ότι και να πάρω αν το βρω με 5000 , το έχω κάνει κουκλάκι ζωγραφιστό

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      λογικα δεν θα εχεις θεμα με την μετατροπη
                                      αν και εγω θα προτιμουσα το οριτζιναλ TS

                                      οσο γι αυτο:

                                      Ο χρήστης crazyd έγραψε:
                                      Να αναφέρω ότι με ενδιαφέρει και να τραβάει λιγουλάκι βλέμματα τα βράδυα, αλλά δεν ανησυχώ γιατί ότι και να πάρω αν το βρω με 5000 , το έχω κάνει κουκλάκι ζωγραφιστό

                                      κανονισε να το κανεις καγκουρικο
                                      αν θες μοστρα παρε κανενα άλλο

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nonos last edited by

                                        GT 1.8 στα λεφτα σου με τιποτα. 1-2 επιφοβα μονο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • H
                                          heras last edited by

                                          Ο χρήστης Alexkid έγραψε:
                                          Κατά τα άλλα το Celica 7ης γενιάς έχει την φήμη του ζημιάρικου. Κάποιοι λένε πως καίει λάδια ειδικά το Τ σπορ. Αυτά ίσως βέβαια να οφείλονται στο καθημερινό ξύλο που τρώνε στα χέρια καγκούρων. Φίλος που είχε το απλό με τα 143 άλογα ήταν πολύ ευχαριστημενος πάντως.

                                          Oποιος δηλ το πηρε για να το ευχαριστηθει, ητοι να το ξεζουμισει μια και ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ φτιαχτηκε (δες που εχει κοφτη) ειναι καγκουρας??
                                          Το mr2 που ειχα εγω παντως και φοραγε το ιδιο μοτερ με το απλο celica ειχε θεμα οπως και ολα τα vvt-i μοτερ τοτε

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nonos last edited by

                                            Ο χρήστης heras έγραψε:

                                            Oποιος δηλ το πηρε για να το ευχαριστηθει, ητοι να το ξεζουμισει μια και ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ φτιαχτηκε (δες που εχει κοφτη) ειναι καγκουρας??

                                            Δλδ το ιδιο ειναι το ευχαριστιεμαι με σεβασμο στο μηχανημα με το βαραω κοφτες εξω απο κλαμπακια, κανω burnout, το ξεσκιζω στις εκκινησεις, βαραω 7000σαλ με κρυο μοτερ κτλπ?
                                            Γιατι ξερω ,τετοιον καγκουρα γνωστο μου με ροχι, που το εδωσε με 35.000km ,τελειωμενη συμπιεση, 3 φορες αλλαγμενα τα πισω λαστιχα ,γδαρμενο τιμονι και τη κονσολα χειρισμου της πορτας του οδηγου να κρεμεται απο τα καλωδια.. Και αυτος το ευχαριστηθηκε.....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr