-
Είμαι 20 χρονών και οδηγώ από πολύ μικρός το nissan almera n16 του πατέρα μου , έχω μανία με τα αυτοκίνητα και περίμενα πως και πως να πάρω δικό μου , και πλέον έχω 6.000 περίπου ευρώ στην τράπεζα για να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο Από το αμάξι μου ζητώ να έχει γκάζι ικανοποιητικό , να μου αρέσει εμφανισιακά και να έχει λογική κατανάλωση για τα άλογα του ( κάνω γύρω στα 30 χλμ ημερισίως εκτός από σ/κ ) ... Επίσης να έχει καλό περπάτημα στον δρόμο . Πιστέυω ότι οι τρεις επιλογές μου τηρούν τα κριτήρια μου . Αναλυτικά τι με ενθουσιάζει σε κάθε μου επιλογή από αυτές
Toyota Celica T-Sport : Ο ήχος του , η αγωνιστική εμφάνιση του και το τρελό άρπαγμα του . Επίσης είναι το μοναδικό από αυτά που έχω οδηγήσει ( και σε πορεία και μέσα στην πόλη )
Bmw E46 CI ( 316/318 ) : Το κόψιμο του , η πίσω κίνηση και το σήμα ( πάντα θέλαμε ένα γερμανικό στην οικογένεια )
Alfa Romeo GT 1.8 : Μου αρέσει όλο το πακέτο , αλλά δεν ξέρω και πολλά για αυτό
Από θέματα συντήρησης θέλω να πιστεύω ότι μπορώ να ανταπεξέλθω και στα τρία . Είμαι σε τεράστιο δίλημμα γιατί θα έχω το αμάξι σίγουρα μία πενταετία . Όλες οι γνώμες δεκτές ακόμα και διαφορετικές προτάσεις αγοράς -
Είμαι 20 χρονών και οδηγώ από πολύ μικρός το nissan almera n16 του πατέρα μου , έχω μανία με τα αυτοκίνητα και περίμενα πως και πως να πάρω δικό μου , και πλέον έχω 6.000 περίπου ευρώ στην τράπεζα για να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο Από το αμάξι μου ζητώ να έχει γκάζι ικανοποιητικό , να μου αρέσει εμφανισιακά και να έχει λογική κατανάλωση για τα άλογα του ( κάνω γύρω στα 30 χλμ ημερισίως εκτός από σ/κ ) ... Επίσης να έχει καλό περπάτημα στον δρόμο . Πιστέυω ότι οι τρεις επιλογές μου τηρούν τα κριτήρια μου . Αναλυτικά τι με ενθουσιάζει σε κάθε μου επιλογή από αυτές
Toyota Celica T-Sport : Ο ήχος του , η αγωνιστική εμφάνιση του και το τρελό άρπαγμα του . Επίσης είναι το μοναδικό από αυτά που έχω οδηγήσει ( και σε πορεία και μέσα στην πόλη )
Bmw E46 CI ( 316/318 ) : Το κόψιμο του , η πίσω κίνηση και το σήμα ( πάντα θέλαμε ένα γερμανικό στην οικογένεια )
Alfa Romeo GT 1.8 : Μου αρέσει όλο το πακέτο , αλλά δεν ξέρω και πολλά για αυτό
Από θέματα συντήρησης θέλω να πιστεύω ότι μπορώ να ανταπεξέλθω και στα τρία . Είμαι σε τεράστιο δίλημμα γιατί θα έχω το αμάξι σίγουρα μία πενταετία . Όλες οι γνώμες δεκτές ακόμα και διαφορετικές προτάσεις αγοράς -
Είμαι 20 χρονών και οδηγώ από πολύ μικρός το nissan almera n16 του πατέρα μου , έχω μανία με τα αυτοκίνητα και περίμενα πως και πως να πάρω δικό μου , και πλέον έχω 6.000 περίπου ευρώ στην τράπεζα για να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο Από το αμάξι μου ζητώ να έχει γκάζι ικανοποιητικό , να μου αρέσει εμφανισιακά και να έχει λογική κατανάλωση για τα άλογα του ( κάνω γύρω στα 30 χλμ ημερισίως εκτός από σ/κ ) ... Επίσης να έχει καλό περπάτημα στον δρόμο . Πιστέυω ότι οι τρεις επιλογές μου τηρούν τα κριτήρια μου . Αναλυτικά τι με ενθουσιάζει σε κάθε μου επιλογή από αυτές
Toyota Celica T-Sport : Ο ήχος του , η αγωνιστική εμφάνιση του και το τρελό άρπαγμα του . Επίσης είναι το μοναδικό από αυτά που έχω οδηγήσει ( και σε πορεία και μέσα στην πόλη )
Bmw E46 CI ( 316/318 ) : Το κόψιμο του , η πίσω κίνηση και το σήμα ( πάντα θέλαμε ένα γερμανικό στην οικογένεια )
Alfa Romeo GT 1.8 : Μου αρέσει όλο το πακέτο , αλλά δεν ξέρω και πολλά για αυτό
Από θέματα συντήρησης θέλω να πιστεύω ότι μπορώ να ανταπεξέλθω και στα τρία . Είμαι σε τεράστιο δίλημμα γιατί θα έχω το αμάξι σίγουρα μία πενταετία . Όλες οι γνώμες δεκτές ακόμα και διαφορετικές προτάσεις αγοράς -
ψαξε λιγο τα λειτουργικα εξοδα και το ξαναμιλαμε. (μην περιμενεις να τα παρεις ετοιμα, ΨΑΞΕ)
-
Απότι έχω υπολογίσει , το celica έχει μεγαλύτερη κατανάλωση από την bmw αλλά μικρότερα ανταλλακτικά και service , ενώ για την alfa δεν γνωρίζω ... όσο για τέλη και ασφάλειες , στα ίδια κυμαίνονται περίπου ετησίως όλα εκτός αν πρόκειται για την 316 ...
Με πρόχειρους υπολογισμούς πιστεύω τον χρόνο θα μου βγαίνει : 300 τέλη κυκλοφορίας + 300 ασφάλεια 600 , από 150 ευρώ τον μήνα βενζίνες (μέχρι τόσα μπορώ να διαθέτω ) χ 12 = 1800 , + 100-200 ευρώ ένα service , 2600 ευρώ θα μου βγαίνει τον χρόνο χωρίς απρόοπτα ... Πέρσυ έκανα φορολογική δήλωση 8000 ευρώ , και έχω σύμβαση για άλλα 2 χρόνια , οπότε το αμάξι θα μου κοστίζει περίπου το 1/3 των εσόδων μου ... Δεν με πειράζει καθόλου εφόσον μένω με τους γονείς μου και τσιμπάω κάνα πενηντάρικο που και που ... -
Αντί για το ε46 που σε οτιδήποτε λιγότερο από 2000 κυβικά είναι πιο αργό από το Ν16, θα έλεγα να προσθέσεις στις επιλογές σου το Mercedes C Class Sportscoupe.
Κατά τα άλλα το Celica 7ης γενιάς έχει την φήμη του ζημιάρικου. Κάποιοι λένε πως καίει λάδια ειδικά το Τ σπορ. Αυτά ίσως βέβαια να οφείλονται στο καθημερινό ξύλο που τρώνε στα χέρια καγκούρων. Φίλος που είχε το απλό με τα 143 άλογα ήταν πολύ ευχαριστημενος πάντως.
Επίσης, αν έχεις σχετικά σταθερή δουλειά και μένεις με τους γονείς σου θα πρότεινα να σκεφτείς μήπως παίξεις και σε 2λιτρο καθώς η διαφορά στα πάγια κόστη δεν είναι πάνω από 400 ευρώ το χρόνο και οι τιμές πολύ καλές.
-
Ο χρήστης crazyd έγραψε:
Απότι έχω υπολογίσει , το celica έχει μεγαλύτερη κατανάλωση από την bmw αλλά μικρότερα ανταλλακτικά και service , ενώ για την alfa δεν γνωρίζω ... όσο για τέλη και ασφάλειες , στα ίδια κυμαίνονται περίπου ετησίως όλα εκτός αν πρόκειται για την 316 ...
Με πρόχειρους υπολογισμούς πιστεύω τον χρόνο θα μου βγαίνει : 300 τέλη κυκλοφορίας + 300 ασφάλεια 600 , από 150 ευρώ τον μήνα βενζίνες (μέχρι τόσα μπορώ να διαθέτω ) χ 12 = 1800 , + 100-200 ευρώ ένα service , 2600 ευρώ θα μου βγαίνει τον χρόνο χωρίς απρόοπτα ... Πέρσυ έκανα φορολογική δήλωση 8000 ευρώ , και έχω σύμβαση για άλλα 2 χρόνια , οπότε το αμάξι θα μου κοστίζει περίπου το 1/3 των εσόδων μου ... Δεν με πειράζει καθόλου εφόσον μένω με τους γονείς μου και τσιμπάω κάνα πενηντάρικο που και που ......και 1,8 turbo μπορείς να κοιτάξεις.Άν έχεις 6Κ στη Τράπεζα και τσιμπάς και κάνα πενηντάρι...είσαι Σουλειμάν ο Μεγαλοπρεπής!!!!!!!
-
Θα ηθελα να ζητησω βοηθεια σε ενα διλημμα που εχω. Θελω να αγορασω ενα μεγαλο αυτοκινητο λογω των μεγαλων ταξιδιων που κανω λογο δουλειας και οικογενειας. Πλεον ειμαι μεταξυ 2 αυτοκινητων πλεον (μεσα στα χρηματα που διαθετω).
BMW 7series (728-730-735) E-38
JAGUAR S-type
Σκεφτομουνα και για ΜL-320 αλλα παλι ειναι τζιπ και επειδη αυτη τη στιγμη εχω Grand Cherokee ,πιστευω οτι δεν συγκρινεται με την καβαλα που εχουν αυτα τα αυτοκινητα. -
E46 Ci και κατά προτίμηση facelift. Είμαι πρώην κάτοχος και το προτείνω.
-
Ο χρήστης crazyd έγραψε:
Απότι έχω υπολογίσει , το celica έχει μεγαλύτερη κατανάλωση από την bmw αλλά μικρότερα ανταλλακτικά και service , ενώ για την alfa δεν γνωρίζω ... όσο για τέλη και ασφάλειες , στα ίδια κυμαίνονται περίπου ετησίως όλα εκτός αν πρόκειται για την 316 ...
Με πρόχειρους υπολογισμούς πιστεύω τον χρόνο θα μου βγαίνει : 300 τέλη κυκλοφορίας + 300 ασφάλεια 600 , από 150 ευρώ τον μήνα βενζίνες (μέχρι τόσα μπορώ να διαθέτω ) χ 12 = 1800 ,** + 100-200 ευρώ ένα service** , 2600 ευρώ θα μου βγαίνει τον χρόνο χωρίς απρόοπτα ... Πέρσυ έκανα φορολογική δήλωση 8000 ευρώ , και έχω σύμβαση για άλλα 2 χρόνια , οπότε το αμάξι θα μου κοστίζει περίπου το 1/3 των εσόδων μου ... Δεν με πειράζει καθόλου εφόσον μένω με τους γονείς μου και τσιμπάω κάνα πενηντάρικο που και που ...To bold ποσο που λες ειναι αστείο. Με 100-200 ευρώ δεν συντηρείς αυτοκίνητο για ενα χρονο.
Επίσης , λες 30χλμ την ημέρα (καθημερινές μονο) --> 5*30=150 χλμ την βδομάδα με αναλογικά 150/4=37,5 ευρώ για βενζίνη. Με 37,5 ευρώ για βενζίνη και μια μέση τιμή αμόλυβδης στο 1,70 θα βάζεις περίπου 22 λίτρα. Με 150 σίγουρα χλμ +αυτα του σ/κ + πατημένη κατανάλωση λόγω χαρακτήρα σου και των αυτοκινήτων που ψάχνεις δεν βγαίνεις. Τουλάχιστον δεν βγαίνεις εύκολα
Κάνε σοβαρή αριθμητική και καλύτερο ψάξιμο σε εξειδικευμενα φορουμ για την κάθε μάρκα που έχουν σίγουρα γραφτεί όλα οσα ψάχνεις Neeeeeeext
-
Ξέρω ότι στις βενζίνες δεν θα βγαίνω τόσο εύκολα όπως στο αλμερα αλλά έχω και μηχανάκια, έχω και το αλμερα... Θέλω ένα αμάξι να το γουστάρω και ας μην κάνω πολλά χιλιόμετρα
-
Α και λάδια μπουζι και νερά αλλάζω μόνος μου με τον μπαμπά μου... ξέρει από μηχανικά όντας επαγγελματίας οδηγός καιρό
-
Ο χρήστης Alexkid έγραψε:
Κατά τα άλλα το Celica 7ης γενιάς έχει την φήμη του ζημιάρικου. Κάποιοι λένε πως καίει λάδια ειδικά το Τ σπορ. Αυτά ίσως βέβαια να οφείλονται στο καθημερινό ξύλο που τρώνε στα χέρια καγκούρων. Φίλος που είχε το απλό με τα 143 άλογα ήταν πολύ ευχαριστημενος πάντως.
Δεν θα το λεγα. Πριν το 2002 ήταν γνωστό το θέμα με κακή λειτουργία του VVT-Li
αλλά αλλαγές γίνανε , οπότε το οτιδήποτε άλλο έκτοτε οφείλεται περισσότερο
σε κακή λειτουργία του κινητήρα λόγω κακομεταχείρισης.Για τον op, είναι ευχάριστο αμαξάκι αλλά θα το εσωτερικό δείχνει τα χρόνια του και με το παραπάνω. Ζύγισε τα κόστη και τα θέλω σου, οδηγά τα και προχώρα !
-
Celica TSport
αρκει να βρεις καλομεταχειρισμενο και οχι κανενα σκισμένο
ο κιντηρας του ειναι καυλαbmw και alfa ειναι πολυ αργα μπροστα του
-
+1. Άσε που αν το οδηγεί χωρίς να περνάει τις 6000σαλ θα καίει σαν 1600αρι.
Στάλθηκε από το Nexus 5 μου
-
Έχω δει celica που μηχανικά έχουν γίνει t-sport στην πορεία ενώ τα αγόρασαν απλά, είναι αξιόπιστα ; Να αναφέρω ότι με ενδιαφέρει και να τραβάει λιγουλάκι βλέμματα τα βράδυα, αλλά δεν ανησυχώ γιατί ότι και να πάρω αν το βρω με 5000 , το έχω κάνει κουκλάκι ζωγραφιστό
-
λογικα δεν θα εχεις θεμα με την μετατροπη
αν και εγω θα προτιμουσα το οριτζιναλ TSοσο γι αυτο:
Ο χρήστης crazyd έγραψε:
Να αναφέρω ότι με ενδιαφέρει και να τραβάει λιγουλάκι βλέμματα τα βράδυα, αλλά δεν ανησυχώ γιατί ότι και να πάρω αν το βρω με 5000 , το έχω κάνει κουκλάκι ζωγραφιστόκανονισε να το κανεις καγκουρικο
αν θες μοστρα παρε κανενα άλλο -
GT 1.8 στα λεφτα σου με τιποτα. 1-2 επιφοβα μονο.
-
Ο χρήστης Alexkid έγραψε:
Κατά τα άλλα το Celica 7ης γενιάς έχει την φήμη του ζημιάρικου. Κάποιοι λένε πως καίει λάδια ειδικά το Τ σπορ. Αυτά ίσως βέβαια να οφείλονται στο καθημερινό ξύλο που τρώνε στα χέρια καγκούρων. Φίλος που είχε το απλό με τα 143 άλογα ήταν πολύ ευχαριστημενος πάντως.Oποιος δηλ το πηρε για να το ευχαριστηθει, ητοι να το ξεζουμισει μια και ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ φτιαχτηκε (δες που εχει κοφτη) ειναι καγκουρας??
Το mr2 που ειχα εγω παντως και φοραγε το ιδιο μοτερ με το απλο celica ειχε θεμα οπως και ολα τα vvt-i μοτερ τοτε -
Ο χρήστης heras έγραψε:
Oποιος δηλ το πηρε για να το ευχαριστηθει, ητοι να το ξεζουμισει μια και ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ φτιαχτηκε (δες που εχει κοφτη) ειναι καγκουρας??
Δλδ το ιδιο ειναι το ευχαριστιεμαι με σεβασμο στο μηχανημα με το βαραω κοφτες εξω απο κλαμπακια, κανω burnout, το ξεσκιζω στις εκκινησεις, βαραω 7000σαλ με κρυο μοτερ κτλπ?
Γιατι ξερω ,τετοιον καγκουρα γνωστο μου με ροχι, που το εδωσε με 35.000km ,τελειωμενη συμπιεση, 3 φορες αλλαγμενα τα πισω λαστιχα ,γδαρμενο τιμονι και τη κονσολα χειρισμου της πορτας του οδηγου να κρεμεται απο τα καλωδια.. Και αυτος το ευχαριστηθηκε.....
Αγορά αυτοκινήτου