-
Στην ουσία όμως δε μας δίνει λύση για πόρους, ψωριάσματα, διάβρωση κλπ εκτός απο το στοκάρισμα.
Bead blasting είναι η σφαιροβολή . Αυτό ψάχνουμε τόσα χρόνια εδώ, αλλά δεν...
-
Ο χρήστης Δημήτρης Ραζής έγραψε:
Οι δικές μου πάντως **Γιαπωνέζικες **ENKEI μαγνησίου είναι αθάνατες. Μετά από τουλάχιστον 35 χρόνια από την κατασκευή τους και με κάμποσα 'γνήσια' και Ιστορικά Ακρόπολις στην πλάτη τους εξακολουθούν μια χαρά να ισοπεδώνουν βράχους για πλάκα.Για τις **Ιταλικές **Crommodora δεν μπορώ να πω...
Εντάξει μεγάλε, καταλάβαμε: θα ψάξουμε για Γιαπωνέζικες Cromodora!
Πέρα απ' την πλάκα, όμως, υποθέτω ότι οι ζάντες που κατασκευάστηκαν εξ' αρχής για αγωνιστική χρήση θα είχαν προφανώς άλλα κράματα / κατεργασία σε σχέση με αυτές για χρήση δρόμου.
-
Ο χρήστης kavy έγραψε:
Εντάξει μεγάλε, καταλάβαμε: θα ψάξουμε για Γιαπωνέζικες Cromodora!
Cromodoronkyo
Cromodra san
Cromodora lee
-
Ο χρήστης volvo164 έγραψε:
Cromodora lee
Κινέζικες
-
Δεν μου λέτε φιλαράκια, όταν πρόκειται ν' αλλάξετε λάστιχα στις κλασικές σας ζάντες βάζετε συνήθως tubeless, έτσι δεν είναι;
Οι περισσότεροι λένε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα, παρότι αυτές οι ζάντες έχουν σχεδιαστεί για ελαστικά με σαμπρέλα, ήτοι τους λείπει ένα προστατευτικό στεφάνι που εμποδίζει τη διαρροή του αέρα. Πολλοί αναφέρουν ότι ο κίνδυνος να ξεζανταριστεί κάποιο λάστιχο είναι αμελητέος, εκτός αν αφεθεί με πολύ χαμηλή πίεση αέρα.
Επίσης, διάβασα ότι η χρήση σαμπρέλας σε tubeless λάστιχο μάλλον δημιουργεί παρά επιλύει προβλήματα.
Συμφωνείτε ή διαφωνείτε; Είχε ποτέ κανείς σας κανένα πρόβλημα με αυτό το θέμα;
-
Ο χρήστης kavy έγραψε:
Δεν μου λέτε φιλαράκια, όταν πρόκειται ν' αλλάξετε λάστιχα στις κλασικές σας ζάντες βάζετε συνήθως tubeless, έτσι δεν είναι;Οι περισσότεροι λένε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα, παρότι αυτές οι ζάντες έχουν σχεδιαστεί για ελαστικά με σαμπρέλα, ήτοι τους λείπει ένα προστατευτικό στεφάνι που εμποδίζει τη διαρροή του αέρα. Πολλοί αναφέρουν ότι ο κίνδυνος να ξεζανταριστεί κάποιο λάστιχο είναι αμελητέος, εκτός αν αφεθεί με πολύ χαμηλή πίεση αέρα.
Επίσης, διάβασα ότι η χρήση σαμπρέλας σε tubeless λάστιχο μάλλον δημιουργεί παρά επιλύει προβλήματα.
Συμφωνείτε ή διαφωνείτε; Είχε ποτέ κανείς σας κανένα πρόβλημα με αυτό το θέμα;
Κανένα πρόβλημα ποτέ (tubeless λάστιχο σε παλιά ζάντα), ούτε καν στο αγωνιστικό το οποίο έχει πιεστεί....αρκετά!
-
Ο χρήστης kavy έγραψε:
Επίσης, διάβασα ότι η χρήση σαμπρέλας σε tubeless λάστιχο μάλλον δημιουργεί παρά επιλύει προβλήματα.
Αυτό μάλλον ισχύει και πρέπει να μας βάζει σε σκέψεις...
Σε τυχαία συζήτηση με λαστιχά σχετικά με την επισκευή λάστιχου σε ένα 4L που δεν είχε σαμπρέλες, μου είπε ότι τα σημερινά λάστιχα επειδή δεν φτιάχνονται με την προοπτική χρήσης σαμπρέλας, είναι σχεδόν ακατέργαστα στο εσωτερικό τους, με αποτέλεσμα η σαμπρέλα να τρίβεται και τελικά να τρυπάει.
Δεν ξέρω αν το γρουσούζεψε ή ήταν να γίνει, πάντως σε πολύ σύντομο διάστημα είχα δύο απανωτά κλαταρίσματα στο δικό μου 4L, ακριβώς για αυτό το λόγο. Έβγαλα τελείως τις σαμπρέλες σε αυτούς τους τροχούς για δοκιμή και μέχρι στιγμής είναι όλα εντάξει. Τα λάστιχα είναι Continental Eco Contact, και πράγματι το εσωτερικό τους είναι αρκετά τραχύ.
Πολλοί λαστιχάδες μου έχουν πει ότι οι συγκεκριμένες ζάντες δεν είναι κατάλληλες για τιούμπλες λόγω της διαφοράς στο χείλος. Νομίζω όμως ότι το λένε απο φόβο διαρροής αέρα επειδή οι ζάντες είναι παλιές και ενδεχομένως ψωριασμένες στο χείλος.
Προσωπικά είμαι υπέρ του τιούμπλες όπου αυτό μπορεί να εφαρμοστεί, για έναν ακόμη λόγο: δεν επιτρέπει στη ζάντα να σκουριάσει εσωτερικά απο το νερό και την υγρασία που μπαίνει σιγά σιγά απο τα μη στεγανά σημεία του ελαστικού, και την τρύπα της βαλβίδας. -
Προσωπικές εμπειρίες:
-
Στην Άλφα έχω σύγχρονα Bridgestone B330 με σαμπρέλα. Κανένα πρόβλημα εδώ και 5 χρόνια που τα έχω. Προφανώς η μορφή της εσωτερικής επιφάνειας διαφέρει από κατασκευαστή σε κατασκευαστή γιατί τα Bridgestone έχουν ομαλή εσωτερική επιφάνεια.
-
Για εγκατάσταση tubless ελαστικού σε ζάντα που δεν έχει τέτοιες προδιαγραφές, μπορείς να ζητήσεις από το κατάστημα ελαστικών να σου βάλει κόλλα στο χείλος πρωτού εγκαταστήσει το λάστιχο στην ζάντα για να μην 'δραπετεύει' ο αέρας από εκεί. Επίσης αν η ζάντα έχει ταλαιπωρηθεί από οξείδωση στην τρύπα της βαλβίδας, βάζεις και εκεί κόλλα προληπτικά.
-
-
Ο χρήστης volvo164 έγραψε:
- Για εγκατάσταση tubless ελαστικού σε ζάντα που δεν έχει τέτοιες προδιαγραφές, μπορείς να ζητήσεις από το κατάστημα ελαστικών να σου βάλει κόλλα στο χείλος πρωτού εγκαταστήσει το λάστιχο στην ζάντα για να μην 'δραπετεύει' ο αέρας από εκεί. Επίσης αν η ζάντα έχει ταλαιπωρηθεί από οξείδωση στην τρύπα της βαλβίδας, βάζεις και εκεί κόλλα προληπτικά.
και με fast δεν θα γινόταν το ίδιο;
-
Ευχαριστώ τους συνήθεις υπόπτους για την παράθεση των εμπειριών τους.
Αν γκουγκλάρετε το θέμα θα δείτε ότι τα περισσότερα αποτελέσματα αναφέρονται σε μοτοσυκλέτες. Ξεχώρισα δύο αρκετά κατατοπιστικά λινκς που μιλάνε για κλασικά αυτοκίνητα.
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Ζητω συμβουλες για να τριψω και να γιαλισω τις ζαντες του 310 μου. Εχουν πολυ μικρα χτυπηματα και ειναι θαμπωμενες.Πως θα γεμισω τα κενα .Υπαρχει αλουμινιο σε σωληναριο μου ειπαν αλλα δεν το βρηκα.Καμμια καλη ιδεα .
Στον Μαυροπουλο (με τις φλατζες) στη Σερρων θα βρεις σωληναρια αλουμινιο , ειναι δυο και τα αναμειγνυεις , το μιγμα το ακουμπας με σπατουλακι στο καθαρισμενο ριγμα της αλουμινενιας ζαντας (ακόμα και σε μαγνήσιο κολλάει). Μπορεις να το κατεργαστεις κατοπιν με οτι θελεις , απο τροχο , τριμελ , με το χερι ντουκοχαρτο μεχρι να γινει αορατο το σημαδι και μετα την βαφεις !
Καμιά φορά αξίζει τον κόπο ν' ανατρέχεις σε παλιότερα ποστς. Τούτη 'δω η λεπτομέρεια μου είχε ξεφύγει τον καιρό της ...μαγνησιολογίας!
Αν δεν ήταν η πιο hot εβδομάδα διακοπών θα σας απαριθμούσα έναν-έναν αυτούς που αύριο πρωί θα βρίσκονταν στη Σερρών για 'μια ερώτηση βρε αδερφέ!'.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
- Για εγκατάσταση tubless ελαστικού σε ζάντα που δεν έχει τέτοιες προδιαγραφές, μπορείς να ζητήσεις από το κατάστημα ελαστικών να σου βάλει κόλλα στο χείλος πρωτού εγκαταστήσει το λάστιχο στην ζάντα για να μην 'δραπετεύει' ο αέρας από εκεί. Επίσης αν η ζάντα έχει ταλαιπωρηθεί από οξείδωση στην τρύπα της βαλβίδας, βάζεις και εκεί κόλλα προληπτικά.
και με fast δεν θα γινόταν το ίδιο;
To fast είναι λύση εκτάκτου ανάγκης και για περιορισμένα χιλιόμετρα. Γεμίζει με υλικό το tubeless λάστιχο ή την σαμπρέλλα έτσι ώστε να μπορέσει να φτάσει σε βουλκανιζατέρ για επισκευή. Επίσης θέλει και πολλή προσοχή κατά την γόμωση γιατί μπορεί εύκολα να μην απλωθεί ομοιόμορφα στο εσωτερικό και να κάτσει όλο το υλικό σε ένα σημείο!
-
Ο χρήστης kavy έγραψε:
Ζητω συμβουλες για να τριψω και να γιαλισω τις ζαντες του 310 μου. Εχουν πολυ μικρα χτυπηματα και ειναι θαμπωμενες.Πως θα γεμισω τα κενα .Υπαρχει αλουμινιο σε σωληναριο μου ειπαν αλλα δεν το βρηκα.Καμμια καλη ιδεα .
Στον Μαυροπουλο (με τις φλατζες) στη Σερρων θα βρεις σωληναρια αλουμινιο , ειναι δυο και τα αναμειγνυεις , το μιγμα το ακουμπας με σπατουλακι στο καθαρισμενο ριγμα της αλουμινενιας ζαντας (ακόμα και σε μαγνήσιο κολλάει). Μπορεις να το κατεργαστεις κατοπιν με οτι θελεις , απο τροχο , τριμελ , με το χερι ντουκοχαρτο μεχρι να γινει αορατο το σημαδι και μετα την βαφεις !
Καμιά φορά αξίζει τον κόπο ν' ανατρέχεις σε παλιότερα ποστς. Τούτη 'δω η λεπτομέρεια μου είχε ξεφύγει τον καιρό της ...μαγνησιολογίας!
Αν δεν ήταν η πιο hot εβδομάδα διακοπών θα σας απαριθμούσα έναν-έναν αυτούς που αύριο πρωί θα βρίσκονταν στη Σερρών για 'μια ερώτηση βρε αδερφέ!'.
Λες τελικα να είναι αυτή η λυση για τους πορους στο μαγνησιο .... και εγω τωρα το προσεξα αυτό το παλιο ποστ .
-
Aυτος ο φλατζας τελικα εχει αποκτησει προσωπικο με παρκαρισμενα μπαμπου (οχι απλως καλαμια) και αμφιβαλω αν εχει ακομα την σχετικη κολλα . Στην Σπυρου Πατση πιστευω οτι θα βρητε , ειδικα στον Γεραλδη που τα εχει ολα , και ειναι και οι πιο εξηπυρετικοι επαγγελματιες του ειδους .
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
:lol: Aυτος ο φλατζας τελικα εχει αποκτησει προσωπικο με παρκαρισμενα μπαμπου (οχι απλως καλαμια) και αμφιβαλω αν εχει ακομα την σχετικη κολλα . Στην Σπυρου Πατση πιστευω οτι θα βρητε , ειδικα στον Γεραλδη που τα εχει ολα , και ειναι και οι πιο εξηπυρετικοι επαγγελματιες του ειδους .Γεραλίδης είναι Χρήστο.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
:lol: Aυτος ο φλατζας τελικα εχει αποκτησει προσωπικο με παρκαρισμενα μπαμπου (οχι απλως καλαμια) και αμφιβαλω αν εχει ακομα την σχετικη κολλα . Στην Σπυρου Πατση πιστευω οτι θα βρητε , ειδικα στον Γεραλδη που τα εχει ολα , και ειναι και οι πιο εξηπυρετικοι επαγγελματιες του ειδους .
Γεραλίδης είναι Χρήστο.
σωστα Πανο μου , και χρονια πολλα γιαυριο !
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
:lol: Aυτος ο φλατζας τελικα εχει αποκτησει προσωπικο με παρκαρισμενα μπαμπου (οχι απλως καλαμια) και αμφιβαλω αν εχει ακομα την σχετικη κολλα . Στην Σπυρου Πατση πιστευω οτι θα βρητε , ειδικα στον Γεραλδη που τα εχει ολα , και ειναι και οι πιο εξηπυρετικοι επαγγελματιες του ειδους .
Γεραλίδης είναι Χρήστο.
σωστα Πανο μου , και χρονια πολλα γιαυριο !
Eυχαριστώ, να είσαι καλά και εσύ και η οικογένεια σου.
-
Ο χρήστης volvo164 έγραψε:
- Για εγκατάσταση tubless ελαστικού σε ζάντα που δεν έχει τέτοιες προδιαγραφές, μπορείς να ζητήσεις από το κατάστημα ελαστικών να σου βάλει κόλλα στο χείλος πρωτού εγκαταστήσει το λάστιχο στην ζάντα για να μην 'δραπετεύει' ο αέρας από εκεί. Επίσης αν η ζάντα έχει ταλαιπωρηθεί από οξείδωση στην τρύπα της βαλβίδας, βάζεις και εκεί κόλλα προληπτικά.
και με fast δεν θα γινόταν το ίδιο;
To fast είναι λύση εκτάκτου ανάγκης και για περιορισμένα χιλιόμετρα. Γεμίζει με υλικό το tubeless λάστιχο ή την σαμπρέλλα έτσι ώστε να μπορέσει να φτάσει σε βουλκανιζατέρ για επισκευή. Επίσης θέλει και πολλή προσοχή κατά την γόμωση γιατί μπορεί εύκολα να μην απλωθεί ομοιόμορφα στο εσωτερικό και να κάτσει όλο το υλικό σε ένα σημείο!
Σαν εναλλακτική το πρότεινα.Πάντως γνώμη μου καλύτερα να τρίψει την ζάντα στο χείλος με το σβουράκι να φύγει η σκουριά/βρωμιά παρά να βάλει κόλλες κλπ. Η κόλλα μου κάνει για μπακαλίστικη μέθοδος που καλύπτει το πρόβλημα και δεν το διορθώνει.
-
Δεν είναι θέμα διόρθωσης προβλήματος αφού οι ζάντες στην ουσία δεν έχουν κάποιο πρόβλημα, απλά δεν έχουν προδιαγραφές για tubeless ελαστικά. Η κόλλα μην φανταστείς ότι είναι καμμιά δυνατή εποξική. Είναι σαν σιλικόνη και φυσικά μπαίνει μετά από καθαρισμό του χείλους από σκουριές, βρώμα κτλ. Έπειτα αφαιρείται πολύ εύκολα στην περίπτωση που πρέπει να αφαιρεθεί το λάστιχο από την ζάντα και με την επανατοποθέτηση βάζουν πάλι καινούργια.
-
Ο χρήστης volvo164 έγραψε:
Δεν είναι θέμα διόρθωσης προβλήματος αφού οι ζάντες στην ουσία δεν έχουν κάποιο πρόβλημα, απλά δεν έχουν προδιαγραφές για tubeless ελαστικά. Η κόλλα μην φανταστείς ότι είναι καμμιά δυνατή εποξική. Είναι σαν σιλικόνη και φυσικά μπαίνει μετά από καθαρισμό του χείλους από σκουριές, βρώμα κτλ. Έπειτα αφαιρείται πολύ εύκολα στην περίπτωση που πρέπει να αφαιρεθεί το λάστιχο από την ζάντα και με την επανατοποθέτηση βάζουν πάλι καινούργια.Την ξέρω την κόλλα ποια είναι,την έχω δει πολλάκις στο βουλκανιζατέρ.Ισως επειδή έχω να την βάζουν αφειδώς αντί να φτιάξουν τις ζάντες να μην την θεωρώ λύση .
Κλασσικές ζάντες