Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Blowout 0-100-0
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Blowout 0-100-0
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    24
    31
    148
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      servmx last edited by

      Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
      Επίσης αφού αναφέρεται σε ένα πιθανά ποιο ψαγμένο κοινό να μπορεί να στεγάσει άρθρα για τεχνικά θέματα πολύ ποιο αναλυτικά από τις απλές αναφορές εντός των 4Τ.

      Καλή η πρωτοβουλία και σαν πρώτη προσπάθεια παίρνει καλό βαθμό παρά τα όποια ελατώματα.
      Η μόνη ένσταση είναι στον τρόπο παρουσίασης των βελτιώσεων όπου αρκετές φορές οι αναφορές στους συντελεστές της είναι διθυραμβικές και πιθανόν (προσωπική άποψη πάντα) να ξεφεύγουν λίγο από τα όρια της έμμεσης διαφήμισης.
      Η έμμεση διαφήμιση δεν είναι κατακριτέα, καθώς στέλνει τον κόσμο σε ανθρώπους με κύρος και τον απομακρύνει από κακοτοπιές, αλλά για παράδειγμα όσο καλός και να είναι ο 'καθιερωμένος' στην Ελλάδα εξατμισάς δε μπορεί να 'στέλνει' πίσω στα θρανία, τους μηχανικούς μιας αυτοκινητοβιομηχανίας.

      Γιάννης
      Ακόμα καλύτερο θα χαρακτήριζα το test του Hummer στο κυρίως περιοδικό!

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • ?
        A Former User last edited by

        Δε θα πω κάτι νέο απλά θα τα ξαναπώ για να τα εμπεδώσουν όσοι εμπλέκονται στην έκδοση του ενθέτου που ελπίζω να παρακολουθούν και το forum.
        Κουραστική η συνεχής επανάληψη των εικόνων με τεχνητό θόρυβο.
        Ναι στο 0-100-0 σε κάθε τεύχος, μήπως θα ήταν πιο οικονομικό αν ήταν ενσωματωμένο στο κυρίως τεύχος (για να μην το χάνουμε κιόλας, άσε που στο μέλλον θα βρίσκουμε online στο library των 4Τ στα περιεχόμενα και τις βελτιώσεις για παλιά μοντέλα)
        Ναι σε περισσότερα τεχνικά στοιχεία και θεωρία κλπ
        Πιο πολλά κοινά αυτοκίνητα και πιο φτηνές βελτιώσεις.....
        Περισσότερα για τα clubs και τις διοργανώσεις τους
        Όχι μόνο λίστα με προϊόντα αλλά κάτι παραπάνω...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          popol-ros last edited by

          Ο χρήστης servmx έγραψε:
          [

          Γιάννης
          Ακόμα καλύτερο θα χαρακτήριζα το test του Hummer στο κυρίως περιοδικό!

          O KOYNITHΣ ΑΠΛΑ ΕΓΡΑΨΕ..............ΤΕΛΟΣ
          ΜΠΡΑΒΟ ΝΙΚΟΛΑ

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • C
            cmarin last edited by

            Ο χρήστης TakisB έγραψε:

            Ευχάριστο το στυλ της γραφής ...
            με κούρασαν κι εμένα οι φωτογραφίες ....
            πολύ EVO !!! .....
            κανένα Astra , Golf , 307 , 147 ,θα έχουν πιο ενδιαφέρον ...

            Συμφωνώ απόλυτα Βασίλη!

            Συμφωνώ απόλυτα Βασίλη!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • S
              syele last edited by

              Ο χρήστης cmarin έγραψε:

              Ευχάριστο το στυλ της γραφής ...
              με κούρασαν κι εμένα οι φωτογραφίες ....
              πολύ EVO !!! .....
              κανένα Astra , Golf , 307 , 147 ,θα έχουν πιο ενδιαφέρον ...

              Συμφωνώ απόλυτα Βασίλη!

              Συμφωνώ απόλυτα Βασίλη!

              Συμφωνώ απόλυτα Κώστα!

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • M
                makinen last edited by

                Ναι στις φτερούγες αλλά ΚΑΙ καθημερινά αυτοκίνητα.Εντάξει κακά τα ψέμματα,δε θα τρελαινόμαστε κιόλας για να βελτιώσουμε το Accent...
                Από κει και πέρα όντως οι φωτογραφίες είναι παρατραβηγμένες με τον κόκκο.
                Κατά τα άλλα καταφέρνει να δείχνει το δρόμο σε όλα τα περιοδικά βελτιώσεων,χωρίς απαράδεκτες 'καγκουριές' και κακογουστιές.Μακάρι στον τομέα αυτό να διατηρηθούν έτσι κρατώντας αυτήν την πολύ λεπτή ισορροπία.

                Υ.Γ.Ο Κουνίτης απλά δημιουργεί.Η δοκιμή του Hummer είναι το απαύγασμα.Να δώσω συγχαρητήρια και για το άρθρο με τις Ferrari,πολύ άμεσο,σχεδόν ένιωσα να κάθομαι δίπλα στον Α.Τ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • O
                  odyssey last edited by

                  Οι 4τροχοι εχουν αρχισει να πεφτουν στην ιδια τους την παγιδα. Απλως ειδαν πως η βελτιωση εχει και ενδιαφερον και ψωμι και το γυρισαν προς τα εκει με ενθετο.

                  Ημουν σιγουρος πως το περιοδικο θα στρεφοταν προς τον χωρο της βελτιωσης.

                  Ιδιεταιρα οταν ακουγα τον ΚΚ να λεει στο ραδιοφωνο (και να γραφει στον αντιλογο) 'καντε σουζα με τους υπολογιστες' και 'ασχοληθειτε με την τεχνολογια' αναρρωτιομουν γιατι κραζει καποιον που (το εχει πει χαρακτηρηστικα) 'κανει το Σιβικ 500 αλογα'. Αυτο δεν ειναι δηλαδη ενα ειδος μηχανολογικης και ηλεκτρονικης σουζας?

                  Το 0-100-0 αρχιζει να αναιρει τα λεγομενα του ΚΚ για τα περιοδικα βελτιωσεων (και δεν μιλαω για αυτα με τις γκομενες και τα φωτα ΝΕΟΝ)

                  Μιας που ειμαι εδω και γραφω... ο ΝΚ δεν επερνε μεγαλο αμερικανικο αυτοκινητο γιατι το θεωρει προεκταση του ατροφικου οργανου αναπαραγωγης. Εμενα παλι γιατι μου χτυπαει ασχημα να γραφεις σε δοκιμη αυτοκινητου οτι ποτε δεν ειχες αμφιβολια για το μεγεθος σου? Ισως επρεπε να βαλεις και καμια φωτο να το αποδειξεις

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    spiros last edited by

                    το περιοδικο πρεπει να στραφει και στον τομεα των βελτιωσεων για τον πολυ απλο λογο οτι ενδιαφερει πολυ κοσμο το θεμα.

                    αυτοκινητο αγοραζει καποιος καθε 4-10 χρονια, ομως μεσα σε αυτα τα χρονια ειναι σιγουρο οτι παρα πολυς κοσμος θα θελει να βελτιωσει αυτο που εχει.

                    αν λοιπον το περιοδικο κανει σωστα και προσεχτικα βηματα, που ετσι δειχνει οτι γινεται, τοτε καλως να ερθουν και οι βελτιωσεις.

                    βεβαια και εγω συμφωνω οτι οι βελτιωσεις θα πρεπει να αναφερονται σε πιο γηινα αυτοκινητα που ενδιαφερουν και πιο πολυ κοσμο, χωρις να σημαινει οτι πρεπει να μεινουν αποκλειστικα εκει.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      makinen last edited by

                      Οι 4Τ ΠΟΤΕ δεν είπαν ότι είναι κατά της βελτίωσης με τον τρόπο που την προβάλλουν.Αν αυτό μένει από τόσα χρόνια προσπαθειών τι να πω...Όταν οι 4Τ βελτίωναν οι υπόλοιποι μάθαιναν γραφή.Απλά με την κατάσταση που επικρατεί τώρα και το γενικότερο πλαίσιο στο οποίο τοποθετούνται οι βελτιώσεις (που συνήθως μόνο βελτιώσεις δεν είναι) κρίθηκε ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ να κρατήσουν ένα άλλο επίπεδο και να ασχοληθούν 'αλλιώς'.
                      Το κακό με τον Κ.Κ. είναι πως όσα λέει τα ακούνε λίγοι,και τα καταλαβαίνουν σωστά ακόμα λιγότεροι...

                      Ο χρήστης gmantz έγραψε:
                      Οι 4τροχοι εχουν αρχισει να πεφτουν στην ιδια τους την παγιδα. Απλως ειδαν πως η βελτιωση εχει και ενδιαφερον και ψωμι και το γυρισαν προς τα εκει με ενθετο.

                      Ημουν σιγουρος πως το περιοδικο θα στρεφοταν προς τον χωρο της βελτιωσης.

                      Ιδιεταιρα οταν ακουγα τον ΚΚ να λεει στο ραδιοφωνο (και να γραφει στον αντιλογο) 'καντε σουζα με τους υπολογιστες' και 'ασχοληθειτε με την τεχνολογια' αναρρωτιομουν γιατι κραζει καποιον που (το εχει πει χαρακτηρηστικα) 'κανει το Σιβικ 500 αλογα'. Αυτο δεν ειναι δηλαδη ενα ειδος μηχανολογικης και ηλεκτρονικης σουζας?

                      Το 0-100-0 αρχιζει να αναιρει τα λεγομενα του ΚΚ για τα περιοδικα βελτιωσεων (και δεν μιλαω για αυτα με τις γκομενες και τα φωτα ΝΕΟΝ)

                      Μιας που ειμαι εδω και γραφω... ο ΝΚ δεν επερνε μεγαλο αμερικανικο αυτοκινητο γιατι το θεωρει προεκταση του ατροφικου οργανου αναπαραγωγης. Εμενα παλι γιατι μου χτυπαει ασχημα να γραφεις σε δοκιμη αυτοκινητου οτι ποτε δεν ειχες αμφιβολια για το μεγεθος σου? Ισως επρεπε να βαλεις και καμια φωτο να το αποδειξεις

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • O
                        odyssey last edited by

                        Ο χρήστης makinen έγραψε:
                        Οι 4Τ ΠΟΤΕ δεν είπαν ότι είναι κατά της βελτίωσης με τον τρόπο που την προβάλλουν.Αν αυτό μένει από τόσα χρόνια προσπαθειών τι να πω...Όταν οι 4Τ βελτίωναν οι υπόλοιποι μάθαιναν γραφή.Απλά με την κατάσταση που επικρατεί τώρα και το γενικότερο πλαίσιο στο οποίο τοποθετούνται οι βελτιώσεις (που συνήθως μόνο βελτιώσεις δεν είναι) κρίθηκε ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ να κρατήσουν ένα άλλο επίπεδο και να ασχοληθούν 'αλλιώς'.
                        Το κακό με τον Κ.Κ. είναι πως όσα λέει τα ακούνε λίγοι,και τα καταλαβαίνουν σωστά ακόμα λιγότεροι...

                        Δηλαδη πως ειναι το 'αλλιως'??? Αν καταλαβες μιλαω για ΕΝΑ μονο συγκεκριμενο και υψηλου επιπεδου περιοδικο βελτιωσεων το οποιο εδω και χρονια παρουσιαζει μια τεραστια γκαμα βελτιωμενων αυτοκινητων απο ελλαδα και εξωτερικο ολων των κατηγοριων τιμης και ποσοστου βελτιωσης (χωρισ 'πλαισιο'). Δεν καταλαβαινω τι ειναι το αλλιωτικο. Τα τελευταια χρονια οι 4Τ δεν ειχαν καθολου βελτιωσεις (και δεν μιλαω για εποχες 'αλλαξτε ζιγκλερ στο Α111') και τις αρχισαν οταν ειδαν αξιο ανταγωνισμο. Δεν ειπε κανεις πως οι 4Τ η το 0-100-0 ειναι κακο περιοδικο καθε αλλο. Απλα δεν μου φαινεται τοσο ωραιο να βλεπεις πως καποιοι ξεκινουν περιοδικο βελτιωσεων, να κρινεις αρνητικα το θεμα βελτιωση ('κανουν το Πουντο 500 αλογα!' κ.α.) και μετα εσυ ο ιδιος να βαζεις (εστω και παλι μετα απο καιρο) ενθετο βελτιωσεων.
                        Τωρα οσο για το τι καταλαβαινει και ποιος, πιστευω οτι στο φορουμ τουλαχιστον υπαρχει ενα καλο επιπεδο κατανοησης!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • E
                          emmanoyhl last edited by

                          Ο χρήστης syele έγραψε:

                          Ευχάριστο το στυλ της γραφής ...
                          με κούρασαν κι εμένα οι φωτογραφίες ....
                          πολύ EVO !!! .....
                          κανένα Astra , Golf , 307 , 147 ,θα έχουν πιο ενδιαφέρον ...

                          Συμφωνώ απόλυτα Βασίλη!

                          Συμφωνώ απόλυτα Βασίλη!

                          Συμφωνώ απόλυτα Κώστα!

                          Και εγώ συμφωνώ.!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • elteo
                            elteo last edited by

                            Εμένα πάντως δεν με ενθουσίασε...πολύ «ρηχό»!
                            Αρχισε να μοιάζει στα περιοδικά του είδους χωρίς ανθρώπινα μέλη στην φόρα όμως.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • First post
                              Last post
                            • 1
                            • 2
                            • 2 / 2
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr