-
δικαιωμα τους να χρεωσουν οτι θελουν και οπως θελουν τη δουλεια που κανουν.
απο κει και περα, ο καθενας κρινει αν αξιζει να τις πληρωσει ή οχι. -
-
-
Όχι και συνδρομή για αυτο το βιντεάκι..
-
Πόσο ζυγίζει τελικά είπαμε; 1250;
-
1250 dry.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
1250 dry και χωρίς τις μπαταρίες θες να πεις.
-
Με 2 μπουχέσες μέσα παει και 1600
-
Ο Harris στο βίντεο που είδα, είπε ένα νούμερο dry (που δε μας ενδιαφέρει) το οποίο ήταν πάνω από 1300 κιλά και με τα υγρά (χωρίς οδηγό) είπε πως ζυγίζει 1450. Όσο ζυγίζει δηλαδή.
-
Η Ferrari μιλάει για 1250 dry με τα πάντα όλα εκτός από υγρά (καύσιμο, λάδια, νερά, φρένα/συμπλέκτης/τιμόνι). Το kerb είναι 1350 σύμφωνα με αυτό.
-
Γιατί ακριβώς μας ενδιαφέρει το dry λοιπόν?
Κουνιέται έτσι? -
Διότι όλοι οι κατασκευαστές supercars αναφέρουν το dry weight ως μέτρο σύγκρισης. Το βάρος της ίδιας της κατασκευής δηλαδή.
-
Παπάτζες των εταιριών. Όταν λαδια, ξύδια, καύσιμα είναι ''κομμάτι'' του αυτοκίνητου το να μας λένε πόσο ζυγίζει η ''λαμαρίνα'' δεν έχει νόημα.
-
Παπατζες ξεπαπατζες, ετσι το μετρανε ολοι. Στην τελικη ειναι πιο σωστο απο το να προσθαιτεις αυθαιρετα νουμερα καυσιμου, βαρους επιβατων κι αποσκευων, οπως κανει η μετρηση της ΕΕ.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Παπατζες ξεπαπατζες, ετσι το μετρανε ολοι. Στην τελικη ειναι πιο σωστο απο το να προσθαιτεις αυθαιρετα νουμερα καυσιμου, βαρους επιβατων κι αποσκευων, οπως κανει η μετρηση της ΕΕ.Sent from my Neo V using Tapatalk.
Από το ένα μέχρι το άλλο βέβαια υπάρχει και το ενδιάμεσο που είναι το βάρος με τα απαραίτητα υγρά και το οποίο έχει και νόημα.
Ακόμα και η μέτρηση της ΕΕ βέβαια έχει ένα συγκεκριμένο έξτρα βάρος κάθε φορά δεν αλλάζει κάτι. -
Η μετρηση της ΕΕ δεν εχει συγκεκριμενο εξτρα βαρος καθως οριζει το ρεζερβουαρ στα 3/4 ανεξαρτητως του αν παιρνει 100 λιτρα η 40 λιτρα. Το προβλημα δεν ειναι το dry or kerb. Το θεμα ειναι οι οποιες συγκρισεις να γινονται επι ισοις οροις, δηλαδη με την ιδια τυπου μετρηση. Οι κατασκευαστες supercars αναφερουν dry συνηθως.
Οποτε βλεπουμε dry Ferrari vs dry Lamborghini vs dry McLaren πχ.Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Η Ferrari μιλάει για 1250 dry με τα πάντα όλα εκτός από υγρά (καύσιμο, λάδια, νερά, φρένα/συμπλέκτης/τιμόνι). Το kerb είναι 1350 σύμφωνα με αυτό.Ναι, αλλά έλα που δεν είναι 1350 στην πραγματικότητα, άρα αυτό είναι λάθος. (είχα πάει για καφεδάκι τις προάλλες με έναν φίλο, τώρα που έχουν και διακοπές)
-
Όποιος έχει τεκμηριωμένα στοιχεία, τα καταθέτει.
ΥΓ: kerb weight =/= EU weight. Γιατί αν αναφέρεσαι στο manual, γνωρίζω το νούμερο που γράφει.
-
Δεν πάτε καλά.
-
LaFerrari (πρώην F70/F150)