Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo 159 vs BMW σειρά 3
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo 159 vs BMW σειρά 3
    • 1
    • 2
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 48
    • 49
    • 21 / 49
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    113
    980
    1859
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • 0
      037 last edited by

      Ο χρήστης syele έγραψε:

      .....αντε γιατι και εγω μπορω να κανω γενικοτητες και να αναφερω οτι η Αλφα εδω και 4 χρονια σερι, ειναι ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ ΕΥΡΩΠΗΣ στα Touring Cars, kai φετος ισως και στο World Touring Championship. Και η BMW τρεχει και δεν φτανει απο πισω....

      Δεν νομίζω, κάτι λάθος κάνεις

      Me ολο το σεβασμο, κανεις εσυ λαθος, και μεγαλο. Ψαξε στις ιστοσελιδες της FIA ή αλλες επισημες σελιδες να ενημερωνεστε.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sakiss last edited by

        ....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sakiss last edited by

          Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
          Ο πλήρης ηλεκτρονικός έλεγχος των βαλβίδων για τους jts από το 2008 είναι ένα επαναστατικό βήμα. Όπως ήταν και πριν από περίπου 3 χρόνια και το Valvetronic, που καταργούσε την πεταλούδα......

          Oχι ειναι πιο επαναστατικο και οχι μια απλη εξελιξη του ηδη επαναστατικου Vtec αλλα για πληρη ηλεκτρονικο ελεγχο των βαλβιδων και οπως και το valvetronic(υδραυλικος ελεγχος...) δεν χρησιμοποιει πεταλουδα γκαζιου.To 2007 η Fiat θα παρουσιασει την τεχνολογια UNIAIR,που θα φερει επανασταση αυξανωντας 10% την ισχύ 15% την ροπή μειώνοντας 25% την κατανάλωση και 33%(Euro 5) τους ρύπους(που έχει βραβευθεί το 2002 με το ειδικό βραβειο των ευρωπέων κατασκευαστών για ανακάλυψη στο χωρο του αυτοκινητου)Η Fiat φενεται να μην θελει να εμπορευματοποιησει την συγκεκριμενη τεχνολογια μεσω της Bosh(δεν θα πουλησει δικαιωματα παραγωγης) οπως εγινε με το common rail αλλα αποκλειστηκα θα το παραγει η θυγατρικη της(Magneti Marelli).Αν επαληθευτουν οι ισχυρισμοι της Fiat(οι κεφαλες των JTS που θα ειναι οι μονες συμβατες με το UNIAIR)τοτε,για παραδειγμα ο σημερινος 3.2-260hp 3.2UniAir θα έχει γύρω στους 300 ίππους αλλά κυρίως θα έχει 39kgm ροπή...και θα καταναλώνει όσο ο σημερινός 2.0JTS.....Κατι αναλογο θα παρουσιασει ο ομιλος PSA σε συνεργασια με την BMW αλλα οχι πριν το 2009/2010!Το uniair εξελισεται σε 147 1.6cc-150hp Uniair.
          http://www.italiaspeed.com/2005/cars/ot ... 05_02.html
          http://www.mitoalfaromeo.com/Public/dat ... uniair.jpg

          Μήν ξεχνάτε οτι οι νέοι κινητήρες με Uniair θα είναι για EURO5...εάν οι ίδιες τεχνολογίες εφαρμόζανταν χωρίες περιορισμούς στους ίππους θα μιλάγαμε για άλλα νούμερα.

          .. και να μήν ξεχνάμε οτι το βάρος της έρευνας και ανάπτυξης έχει πέσει (δικαιολογημένα) στους Diesel. Οι διάδοση των Diesel κινητήρων τα τελευταία 6-7 χρόνια δεν είναι ΚΑΘΟΛΟΥ τυχαία.... εχει γίνει ΜΕΘΟΘΕΥΜΕΝΑ απο συννενόηση Ευρωπαϊκής ένωσης και Ευρωπαϊκων αυτοκινητοβιοχανιών

          http://v3.espacenet.com/origdoc?DB=EPOD ... =EP1378638

          Multiair...
          On 31 October 2003, a cooperation and licensing agreement was signed by Magneti Marelli and Centro Ricerche Fiat(De R&D van Fiat Group?). The agreement, which covers the 2004-2009 period, adresses the development, design and subsequent production and marketing of the MULTIAIR technology.

          The most significant increase regards the concession of an exclusive license with reference to a working agreement with the Centro Richerche Fiat S.c.p.A. covering a multi-year project (2004-2009) for the development of 'Multiair' technology (EUR 2.5 million....
          http://www.magnetimarelli.com/financial ... 2003uk.pdf

          Το Uniair θα ειναι διαθεσιμο το 2007 στο ντεμπουτο της 159Gta και της 149.Το μονο σοβαρο περιοδικο που εχει κανει αναφορα στο Uniair ειναι το R&D στο τευχος νοεμβριου.

          Για την ακαμψία, αν και δεν έχω στοιχεία (αν έχεις καλό θα ήταν να τα δημοσιεύσεις, όχι γιατί δυσπιστώ αλλά για να μάθουμε), προφανώς θα είναι βελτιωμένη. Όλα τα νέα μοντέλα έχουν καλύτερη ακαμψία από τα προήγουμενα....

          One of the most remarkable things is chassis rigidity – the chassis of 159 achieves 31400 Nm / degree, a figure so high that I'm afraid only VW Phaeton can exceed. For instance, Opel Vectra and Saab 9-3 are 18,000 and 20,000 Nm / degree respectively. The 159 uses multi-ply sheet metal, extensive laser welding, boxed element structure etc. to achieve high rigidity. This benefits crash protection, NVH suppression as well as handling

          MODEL ................... YEAR ........................................ Nm/degree

          Vectra A .................. 88 ............................................ 6.000
          BMW 3 sedan ......... 91 ............................................ 11.000
          BMW E46 3 sedan ... 98 .......................................... 18.000
          BMW 5 .. sedan ...... 95 ............................................ 24.000
          BMW 7 .. sedan ...... 01 ............................................ 30.000
          BMW Z3 ...................................................................... 5.600
          BMW Z4 .................................................................... 14.500
          MINI ........................ 01 ........................................... 24.500
          Merc S-Class........... 98 ........................................... 27.500
          ASTON MARTIN .. VANGUISH ................................... 28.500
          CRYSHLER CROSSFIRE .......................................... 20.140
          LAMBO .... GALLARDO ............................................ 23.000
          LAMBO .... MURCIELAGO ........................................ 20.000
          PAGANI ZONDA ...................................................... 26.500
          OPEL Vectra ............. 02 ......................................... 18.000
          SAAB 9.3 Sedan ....................................................... 22.000
          SAAB 9.3 Convertible .............................................. 11.500
          RENAULT Spyder ...................................................... 10.000
          LOTUS ELISE ............................................................ 11.000
          Rolls-Royce Phantom ................................................ 40.000
          Α2 ..................................................................... 14,2 kNm/deg
          A8 ..................................................................... 25,0 kNm/deg !!!
          Focus 3d .......................................................... 22,5 kNm/deg !!
          Focus 5d .......................................................... 19,5 kNm/deg
          Golf IV 3d ......................................................... 19,6 kNm/deg
          Golf IV 5d ..........................................................17,9 kNm/deg
          Celica TS .......................................................... 13,6 kNm/deg
          147 3d ............................................................... 16,6 kNm/deg
          Tipo 1.6 5d ....................................................... 11,3 kNm/deg
          Civic EK 2d ...................................................... 10,7 kNm/deg

          Alfa 159 ........................................................... 31,4 kNm/deg

          Η ακαμψία του πλαισίου της 159 είναι εξωπραγματική 31.400nm/degree την ώρα που τα ως τώρα κορυφαία 3 και 9-3 σταματούν αντιστοίχως στα 19.000 και 20.000 αντιστοίχως.....και αυτό γιατί το πάτωμα που χρησιμοποιεί η 159 το premium ήταν αρχικά προορισμένο για χρήση αποκλειστικά σε αυτοκίνητα κατηγορίας E/F......φαντάσου μόνο ότι ακόμα και η 7 ή η S δεν το φτάνουν σε επίπεδο ακαμψίας....μόνο το Phaeton πλησιάζει......και το μοναδικό πιο άκαμπτο πλαίσιο απο ατσάλι είναι αυτό της τελευταίας Quattroporte το M139.Αυτό βέβαια μεταφράζεται σε ένα εξωπραγματικό επίπεδο ποιότητας κύλισης οδικής συμπεριφοράς και παθητικής ασφάλειας πρωτόγνωρο για τη κατηγορία...η Alfa επιστρέφει στη μόνη θέση που της αξίζει αυτό του benchmark της κατηγορίας.

          Τα άλλα, που λες, περί ευελιξίας, αλλαγής λωρίδας, θα πρέπει να κάνουμε υπομονή να διαπιστώσουμε και στην πράξη. Δεν μπορούμε να προτρέχουμε βγάζοντας τέτοια συμπεράσματα, πριν το αυτοκίνητο οδηγηθεί...

          The fastest LANE CHANGE = 135 km/h
          H φωτογραφια ηταν σε manual στην γενευη

          Technical
          VDA Lane Change Test
          http://www.vda.de/en/vda/intern/organis ... ik_04.html

          Επισης εχουμε επιστροφη στα παλια κατι που θα βελτοιωσει προς το παραδοσιακο την χροια των νεων Jts....αλουμινενιο μπλοκ και αλυσιδα αντι ιμαντας.

          Ενεργητικη τετραδιευθυνση 2ης γενιας
          http://www.italiaspeed.com/2004/cars/al ... /1810.html

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • elteo
            elteo last edited by

            Ο χρήστης alfasud έγραψε:
            Πριν πολλα-πολλα χρονια το 1978 γεννηθηκε ενα απο τα χειρωτερα αυτοκινητα ολων των εποχων!Μια ασπρη Αλφασουντ!
            Ακομα και οι παπιες ξερουν οτι τα Αλφασουντ ηταν για τον σκουπιδιαρη μετα απο ενα χρονο!Αυτη η ασπρη Αλφασουντ εβγαλε 9 χειμωνες και καλοκαιρια στην Δυτικη Σουηδια!Γιατι το τονιζω Δυτικη Σουηδια?
            Γιατι εδω υπαρχει το γνωμικο, μην παρεις ποτε μεταχειρησμενο αυτοκινητο απο την Δυτικη Σουηδια, εκει πετανε το ποιο πολυ αλατι στους δρομους τον χειμωνα και εχουν τις ποιο πολλες μερες με υγρασια τον χρονο!
            Παρολα αυτα εγω αγορασα μια Αλφασουντ απο την Δυτικη Σουηδια!
            Μετα τα 9 πρωτα χρονια της σκληρης ζωης της, ο ιδιοκτιτης της, μια γυναικα γιατρος, την πουλησε σε καποιον ο οποιος θα την εκανε σαν καινουργια!Αυτος ομως ηταν πολυασχολος, παντρευτηκε εκανε παιδια και το αυτοκινητο ηταν στο γκαραζ και περιμενε!17 χρονια!Ουτε μια φορα την εβαλε μπρος!Μετα απο την μεταφορα της στο χωριο μου με τρειλερ και ενα καλο σερβις, αλλαγη ολων των υγρων, φιλτρων, φρενων ιμαντων κλπ και τον ετησιο ελεγχο, που τον περασε με μεγαλη επιτυχια και σας πληροφωρω οτι ειναι πολυ αυστηρος εδω, η ασπρη Αλφασουντ εκανε τα πρωτα της χιλιομετρα, 450 τον αριθμο προς την πιστα Σβιεσταντ, εκει που με βοηθησε να παρω το αγωνιστικο διπλωμα μου!(αλλα 250 σκληρα χιλιομετρα μεσα στην πιστα!)
            Μετα ενα ταξιδακι σε γνωστους στην Στοκχολμη, πισω στο χωριο μου μετα απο 2 μερες!Συνολικα 2000 χιλιομετρα σε 2 μερες!Απο ενα αυτοκινητο που δεν ειχε μετακινηθει ουτε ενα μετρο στα 17 χρονια!Και σαν το κερασακι στην τουρτα, ολα τα ηλεκτρικα δουλευουν, ακομα ειναι οι ιδιες λαμπες εκεινης της εποχης , ουτε αυτες καηκανε!
            Και κατι για τους γιαπωνεζοφιλους!
            Αφηνεις το τιμονι στα 160, ανωτερη ταχυτητα σε αυτο το μοντελο και το αυτοκινητο παει μπροστα ευθεια!Δεν χρειαζεται καμμια απολυτως διορθωση, σαν το RX-8 που οδηγησα μια φορα!Και ολα τα αλλα αυτοκινητα για να ειμαι ειλικρινης, ακομα και καινουργιες Αλφα Ρομεο!
            Ενας καλος φιλος που με ακολουθησε σε μια πολη και ο οποιος δεν ξερει τιποτα απο αυτοκινητα, μου λεει χαρακτηριστικα: Σε αυτο το αυτοκινητο νομιζεις οτι γινεσαι ενα με την ασφαλτο!Μηπως λεει τιποτα αυτο σε μερικους μικρουληδες εδω?
            Σπυρος
            http://briefcase.pathfinder.gr/zoom/alf ... 946/419527
            http://briefcase.pathfinder.gr/zoom/alf ... 946/419533

            ...εντυπωσιασμένος!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              techadmin admin last edited by

              sakiss τα νούμερα για τις τιμές ακαμψίας απο που τα βρήκες? Τι ακριβώς εκφράζουν?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                sakiss last edited by

                Ο χρήστης IKE έγραψε:
                sakiss τα νούμερα για τις τιμές ακαμψίας απο που τα βρήκες? Τι ακριβώς εκφράζουν?

                Οπως πολυ καλα γνωριζεις τα νουμερα τα εχει ποσταρει ο Βασιλης.Τοτε του ειχες κανει την ιδια ερωτηση και σου απαντησε οτι ειναι οσο εγκυρα οσο και τα δικα σου που μεταξυ μας ηταν περισσοτερο ανακριβη.Τουλαχιστον μερικα απο τα νουμερα του Βασιλη μπορω να τα επαληθευσω οποτε τα θεωρω πιο εγκυρα.Βεβαια συνεχιζεις την ειρωνεια ρωτοντας με τι ειναι λες και δεν ξερεις....

                9,81Newton meter ανάλογούν σε 1 Κg meter....

                Πιο συγκεκριμενα 31400 Nm/degree ειναι η δυναμη((Newtons-μετρο της ροπης) πολλαπλαζομενη με την αποσταση(μετρα) και αυτο το γινομενο διαιρουμενο απο μια γωνια(degrees).Δηλαδη απαιτουνται 31.4KNm για να στρεψεις τον σκελετο του αυτοκινητου(σασι) κατα 1 μοιρα.....η πιο απλα αν το αυτοκινητο εχει 2μετρα μηκος τοτε απαιτουνται 1.55 τοννοι σε μια ακρη για να στρεψεις το σασι κατω απο 2000mm x tan1=1.75mm(tan=εφαπτομενη) με την προυποθεση οτι οι αλλες τρεις ακρες ειναι σταθερες.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  micz last edited by

                  Sakiss θα μου επιτρέψεις και μένα να αναφερθώ όσο μπορώ πιο περιεκτικά στον τρίλιτρο κινητήρα-διαμάντι της BMW, που τοποθετήται ήδη στη νέα σειρά 3 (330,630, 130) και στις καινοτομίες που έχει.
                  Ο νέος λοιπόν εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρας της BMW είναι ο πλέον πρωτοποριακός στην κατηγορία του. Μερικές από τις καινοτομίες είναι:
                  Πρώτα απ'όλα το μπλοκ του είναι κατασκευασμένο σε μεγάλο ποσοστό από μαγνήσιο (αποτελεί παγκόσμια καινοτομία γιατί είναι το πρώτο μπλοκ μαζικής παραγωγής που έχει κατασκευαστεί με αυτό το υλικό). Καταλαβαίνουμε πόση σημασία έχει αυτό για τον κινητήρα γιατί το μπλοκ είναι ένα εξάρτημα με την μεγαλύτερη μάζα (και άρα εξοικονομείται βάρος).
                  Το διμεταλλικό αυτό μπλοκ (από αλουμήνιο και μαγνήσιο) ζυγίζει δέκα κιλά περίπου λιγότερο από ένα άλλο αντίστοιχο, κατασκευασμένο εξ' ολοκλήρου από αλουμίνιο. Με τα 161 του κιλά λοιπόν αποτελεί τον ελαφρύτερο εξακύλινδρο παγκοσμίως, σε αυτή την κατηγορία ισχύος.
                  Δεύτερη καινοτομία αποτελεί η ηλεκτρική αντλία νερού. Όπως όλες οι άλλες έτσι και αυτή φροντίζει για τη συνεχή κυκλοφορία του νερού από το ψυγείο προς τον κινητήρα. Σε αντίθεση όμως με τις μηχανικές, η ηλεκτρική δεν επιβαρύνει τον κινητήρα. Λειτουργεί ανεξάρτητα από τις στροφές του και δεν απορροφά ισχύ μέσω κάποιου ιμάντα από το στρόφαλο. Τροφοδοτεί μόνο με την ποσότητα που είναι απαραίτητη για την ψύξη.
                  Η παροχή των μηχανικών στις υψηλές στροφές είναι έως και δέκα φορές μεγαλύτερη από την πραγματικά απαιτούμενη, με αποτέλεσμα να απορροφούν χωρίς λόγο από τον κινητήρα μεγάλο μερίδιο ισχύος. Μία ηλεκτρική ανεξάρτητη αντλία νερού χρειάζεται μόνον το 10% αυτής της ισχύος. Έτσι υπάρχει μείωση στην κατανάλωση καυσίμων και αύξηση της διαθέσιμης ισχύος.
                  Τρίτη καινοτομία αποτελεί το σύστημα ρύθμισης του εκκεντροφόρου Vanos που για πρώτη φορά κατασκευάζεται από αλουμίνιο (έχουμε μεγαλύτερη ροπή σε χαμηλότερες στροφές). Ένας ρυθμιστής Vanos περιστρέφει, όπως στο σπείρωμα μιάς βίδας, τον εκκεντροφόρο εισαγωγής έως και 70 μοίρες και τον εκκ. εξαγωγής έως και 55 μοίρες, μετατοπίζοντας έτσι την χρονική στιγμή που ενεργοποιούνται οι βαλβίδες. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να ανοίγουν αυτές άλλωτε πιο νωρίς και άλλωτε πιο αργά. Το Vanos διαχειρίζεται έτσι, ανάλογα με τις στροφές και την πίεση του πεντάλ του γκαζιού την αλλαγή των αερίων και την καύση. Το Vanos ακόμα καθορίζει την χρονική στιγμή που θα κλείσουν οι βαλβίδες εισαγωγής και διαχειρίζεται το φορτίο σε συνεργασία με τη μεταβλητή διαδρομή των βαλβίδων.
                  Αντίθετα επεμβαίνοντας στο άνοιγμα των βαλβίδων εξαγωγής, το Vanos επιδρά καταλυτικά στη ροπή στρέψεως και στους εκπεμπόμενους ρύπους. Στις χαμηλές στροφές για παράδειγμα, ένα γρήγορο κλείσιμο της βαλβίδας εξαγωγής έχει σαν αποτέλεσμα να παραμένει στον κύλινδρο ένα μεγάλο ποσοστό θερμού αερίου, το οποίο αναμειγνύεται με το νεοεισερχόμενο μείγμα με αποτέλεσμα την τέλεια καύση και τη μείωση των ρύπων. Αντίθετα το Vanos κλείνει τη βαλβίδα εισαγωγής με κάποια αργοπορία, όταν σε χαμηλές στροφές ο οδηγός πατήσει απότομα το πεντάλ του γλαζιού, ζητώντας μέγιστη ροπή. Τα αέρια διαφεύγουν τελείως από τον κύλινδρο, ο κινητήρας χρησιμοποιεί μόνο φρέσκο μείγμα, πράγμα που έχει ως αποτέλεσμα τη μέγιστη εκμετάλλευση της ισχύος. Με την μεταβαλλόμενη ρύθμιση των χρόνων ενεργοποίησης των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής επιτυγχάνεται επίσης η ήρεμη λειτουργία του κινητήρα στο ρελαντί.
                  Και τέλος έχουμε το (πολυβραβευμένη καινοτομία) σύστημα Valvetronic δεύτερης γενιάς, το οποίο μειώνει την κατανάλωση. Ανάλογα με την πίεση του πεντάλ του γκαζιού το Valvetronic ρυθμίζει χωρίς διαβαθμίσεις, τη διαδρομή και τη χρονική στιγμή που κλείνουν οι βαλβίδες εισαγωγής. Το σύστημα χρεισιμοποιήθηκε στην αρχή στον τετρακύλινδρο κινητήρα της BMW, αργότερα στον οκτακύλινδρο και τώρα τελευταία στον δωδεκακύλινδρο. Όλοι ξέρετε ότι καταργεί την περιβόητη πεταλούδα. Ο κινητήρας αναρροφά στο χώρο καύσεως το μείγμα αέρος-βενζίνης χωρίς απώλειες ''στραγγαλισμού''. ''Αναπνέει'' πιο ελεύθερα και είναι πιο αποδοτικός. Το Valvetronic καλυτερεύει επίσης τηνεπίδραση του κινητήρα στις ξαφνικές παροχές αέρος. Στους κινητήρες που δεν διαθέτουν αυτό το σύστημα, όταν πιέσει κανείς το πεντάλ του γκαζιού (πράγμα που έχει ως αποτέλεσμα το άνοιγμα της πεταλούδας), ο χώρος μεταξύ πεταλούδας και βαλβίδας εισαγωγής γεμίζει με αέρα κατά τη διάρκεια της αναρρόφησης, με συνέπεια να υπάρχει μια μικρή, αλλά αρκετά αισθητή στον οδηγό, υστέρηση. Για να αποτραπεί αυτή η υστέρηση, στους κινητήρες των αγωνιστικών αυτοκινήτων υπάρχει ξεχωριστή πεταλούδα για κάθε κύλινδρο. Η BMW επιτυγχάνει με το Valvetronic μια παρόμοια άμεση σπορ αντίδραση του κινητήρα.
                  Για τις απαιτήσεις του νέου της εξακύλινδρου, (που στροφάρει μέχρι και τις 7.000 στρ/λεπτό), η BMW βελτίωσε το σύστημα σε δύο σημεία.
                  Η κατασκευή είναι τώρα πιο κοντή, πιο σταθερή και αντέχει με αυτό τον τρόπο τις καταπονήσεις στις υψηλότερες στροφές. Επιπλέον με τη χρησιμοποίηση τροχών σε όλες τις επιφάνειες επαφής μεταξύ εκκεντροφόρων, ενδιάμεσων μοχλών, έκκεντρου άξονα που κινεί τους ενδιάμεσους μοχλούς και τους παρασυρόμενους μοχλούς που ενεργοποιούν τις βαλβίδες, η τριβή ολίσθησης μετατράπηκε σε τριβή κυλίσεως. Έτσι, οι μέγιστες στροφές του νέου κινητήρα ξεπερνούν κατά 500 αυτές της προηγούμενης έκδοσης. Οι υψηλότερες στροφές εξασφαλίζουν μία αύξηση της ισχύος που φτάνει το 12% (258 από 231ps στις 6.600 στρ/λεπτό).Η ταυτόχρονη μείωση της κατανάλωσης κατά 12% σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση, προέρχεται επίσης κυρίως από τη χρησιμοποίηση του Valvetronic.

                  Ακόμα να πω λίγα λόγια για τον εξακύλινδρο σε σειρά.
                  Η Φυσική δίνει ξεκάθαρες απαντήσεις. Μία από αυτές λέει ότι ο καλύτερος από όλους τους εξακύλινδρους είναι ο εξ. σε σειρά. Από καθαρά τεχνική άποψη οι έξι κύλινδροι σε σειρά αποτελούν ιδανική περίπτωση γιατί, σε αντίθεση με τους V6, εδώ δεν δημιουργούνται κατά τη διάρκεια της διαδικασίας καύσεως δυνάμεις, που προέρχονται από τις κινούμενες μάζες και οι οποίες δεν μπορούν να εξισορροπηθούν. Ένας εξ. σε σειρά ανεβάζει τις στροφές του μέχρι το ανώτατο σημείο, χωρίς κραδασμούς. Στους V6 πρέπει να τοποθετηθούν εξισορροπητικοί άξονες που θα απορροφούν τους κραδασμούς.
                  Η BMW είναι η μόνη εταιρία που κατασκευάζει σε μεγάλους αριθμούς εξ. σε σειρά. Οι V6 έχουν μικρότερο μήκος, είναι πιο συμπαγείς και η κατασκευή τους μπορεί εύκολα να συνδυαστεί με την κατασκευή κινητήρων V8.Aυτά όμως είναι επιχειρήματα που προβάλονται από τους υπεύθυνους για την στρατηγική μιας εταιρίας και δεν αγγίζουν τους λάτρεις του αυτοκινήτου. Οι οδηγοί εξ. σε σειρά κινητήρων της BMW εκτιμούν ιδιαίτερα την ήρεμη λειτουργία, την άμεση απόδοση ισχύος και τη μεγάλη τους ροπή στρέψεως.

                  Για το τέλος άφησα τον θαυμάσιο ήχο τους. Είχε υπέροχο ήχο, τώρα έγινε ''τραγούδι''. Η συμμετοχή του μαγνησίου έπαιξε και εδώ το ρόλο της. Έναν ήχο που μόνον κινητήρες, οι οποίοι είναι κατασκευασμένοι από ελαφρά μέταλλα, μπορούν να προσφέρουν. Ο οδηγός έχει την ευκαιρία να απολαύσει ένα υπέροχο κονσέρτο, που γίνεται απολαυστικότερο στην περιοχή των υψηλών στροφών. Γι' αυτό και το ραδιοσιντί δεν πρέπει να το δίνουν ούτε ως έξτρα. [/list]

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    sakiss last edited by

                    Φιλε MICZ ευχαριστουμε για την αναλυση
                    Βεβαια με εχουν παει βολτα με 330 και ο ηχος θυμιζε Μ3 ως προς την ηλεκτρικη κραυγη,με λιγοτερο μπασο και μετα τις 3500σαλ.....Μεχρι τις 3500/4σαλ δήλαδη περι τα 100/120 απουσιαζε ηχητικα αλλα απο επιδοσεις σκοτωνει και εντυπωσιαζει η γραμμικη του λειτουργια!Θα μου επιτρεψεις ομως να προτιμησω τον brutal ηχο με το χαρακτηριστηκο κροταλισμα του 25χρονου V6 Arese που κανει τα τζαμια να τριζουν και τους συναγερμους να χτυπουν ακομα και στο ρελαντι.Οι φημες λενε οτι ο νεος 3.2 δεν θα χασει την παραδοσιακη του χροια και ας εκπολιτιστηκε αποκτωντας αμεσο ψεκασμο...αυτο δεν σημαινει οτι δεν βγαζω το καπελο μου στο 6κυλινδρο διαμαντι της Bmw.Ειμαι σιγουρος οτι η 330 θα εχει και διαφορετικο στησιμο απο την 320 που οδηγησα και μου φανηκε περισσοτερο προσανατολισμενη για ηρεμες καταστασεις.Γι'αυτο θελω να ξανατονισω οτι η διαμαχη μεταξυ 159 και σειρα bmw3 θα κριθει......

                    159 Q4 3.2 Vs BMW 330
                    159 Q4 GTA Vs BMW M3

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      micz last edited by

                      Ο χρήστης sakiss έγραψε:
                      Φιλε MICZ ευχαριστουμε για την αναλυση
                      Βεβαια με εχουν παει βολτα με 330 και ο ηχος θυμιζε Μ3 ως προς την ηλεκτρικη κραυγη,με λιγοτερο μπασο και μετα τις 3500σαλ.....Μεχρι τις 3500/4σαλ δήλαδη περι τα 100/120 απουσιαζε ηχητικα αλλα απο επιδοσεις σκοτωνει και εντυπωσιαζει η γραμμικη του λειτουργια!Θα μου επιτρεψεις ομως να προτιμησω τον brutal ηχο με το χαρακτηριστηκο κροταλισμα του 25χρονου V6 Arese που κανει τα τζαμια να τριζουν και τους συναγερμους να χτυπουν ακομα και στο ρελαντι.Οι φημες λενε οτι ο νεος 3.2 δεν θα χασει την παραδοσιακη του χροια και ας εκπολιτιστηκε αποκτωντας αμεσο ψεκασμο...αυτο δεν σημαινει οτι δεν βγαζω το καπελο μου στο 6κυλινδρο διαμαντι της Bmw.Ειμαι σιγουρος οτι η 330 θα εχει και διαφορετικο στησιμο απο την 320 που οδηγησα και μου φανηκε περισσοτερο προσανατολισμενη για ηρεμες καταστασεις.Γι'αυτο θελω να ξανατονισω οτι η διαμαχη μεταξυ 159 και σειρα bmw3 θα κριθει......

                      159 Q4 3.2 Vs BMW 330
                      159 Q4 GTA Vs BMW M3

                      Sakiss συμφωνώ απόλυτα μαζί σου και αναμένουμε με ενδιαφέρον τις παραπάνω αντιπαραθέσεις συμπληρώνοντας και το RS4 με τον τερατώδες fsi.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        s-t-m last edited by

                        Ο χρήστης sakiss έγραψε:
                        159 Q4 3.2 Vs BMW 330
                        159 Q4 GTA Vs BMW M3

                        Για την δευτερη συγκρηση ουτε λογος να γινεται φιλε.....μιλαμε για χαοτικη διαφορα......σε ολα.....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          syele last edited by

                          Ο χρήστης 037 έγραψε:

                          .....αντε γιατι και εγω μπορω να κανω γενικοτητες και να αναφερω οτι η Αλφα εδω και 4 χρονια σερι, ειναι ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ ΕΥΡΩΠΗΣ στα Touring Cars, kai φετος ισως και στο World Touring Championship. Και η BMW τρεχει και δεν φτανει απο πισω....

                          Δεν νομίζω, κάτι λάθος κάνεις

                          Me ολο το σεβασμο, κανεις εσυ λαθος, και μεγαλο. Ψαξε στις ιστοσελιδες της FIA ή αλλες επισημες σελιδες να ενημερωνεστε.

                          Με όλο το σεβασμό λοιπόν και αφού 'ενημερώθηκα', τόσο το 2003 όσο και το 2004 πρωταθλήτρια ομάδα στο ETCC ήταν η BMW

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            alfista last edited by

                            Ο χρήστης S.T.M έγραψε:

                            159 Q4 3.2 Vs BMW 330
                            159 Q4 GTA Vs BMW M3

                            Για την δευτερη συγκρηση ουτε λογος να γινεται φιλε.....μιλαμε για χαοτικη διαφορα......σε ολα.....

                            Μα δεν έχει βγει καν η 159 Q4 GTA; Μήπως έχεις μυστικές πληροφορίες τις οποίες θα ήθελες να μοιραστείς μαζί μας;

                            syele νομίζω ότι το θέμα το ξεκαθάρισα κι εγώ σε προηγούμενο post μου. Η αλήθεια επομένως βρίσκεται κάπου στη μέση.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              micz last edited by

                              Ο χρήστης S.T.M έγραψε:

                              159 Q4 3.2 Vs BMW 330
                              159 Q4 GTA Vs BMW M3

                              Για την δευτερη συγκρηση ουτε λογος να γινεται φιλε.....μιλαμε για χαοτικη διαφορα......σε ολα.....

                              S.T.M. λέγεται ότι η 159 Q4 GTA θα είναι bi-turbo 400 περίπου αλόγων χωρίς να είμαστε σίγουροι ακόμα. Είδωμεν...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                sakiss last edited by

                                Ο χρήστης S.T.M έγραψε:

                                159 Q4 3.2 Vs BMW 330
                                159 Q4 GTA Vs BMW M3

                                Για την δευτερη συγκρηση ουτε λογος να γινεται φιλε.....μιλαμε για χαοτικη διαφορα......σε ολα.....

                                Απο την στιγμη που και οι δυο εκδοσεις θα εχουν 400hp ιπποδυναμη καθε συγκριση ειναι επιτρεπτη.V8 η Bmw Μ3 και V6 Twin turbo η 159Gta.Mην ξεχναμε οτι υπαρχει και το ενδεχομενο η 159 να εξοπλιστει για την αμερικανικη αγορα με τον νεο
                                V8( 500νμ) της μασερατι διοτι στην αμερικη εχουν παθος με τους V8 καθως επισης εξοπλιζεται με χειροκινητο κιβωτιο ενω η Gta3.2TT θα διατιθεται στην ευρωπη μονο με το νεο selespeed λογω της θηριωδης ροπης των 680νμ.Ειδωμεν και απο εμενα

                                Οσο για το ETCC και προσφατως WTCC
                                Απο περσι που αλλαξε ο κανονισμος στο μεσο της σεζον ευνοει καθαρα τα πισωκινητα(να ναι καλά η FIA...σου λέει δεν βλεπουν ασπρη μερα οι BMW με τη Ferrari...αστους να κερδίσουν κατι...) + τη βλακεια που εγινε περσυ με τα ελαστικα michelin στα πρώτα 2/3 του πρωταθλήματος...χασαμε ένα ακόμη σιγουρο πρωταθλημα...παρολη την ανωτεροτητα σαν ομαδα της Autodelta σε σχεση με τη διαφορα ΒΜW team και της Ν.Τechnology σε τεχνικό επιπεδο σε σχεση με την BMW M Gmbh...

                                Ο τεχνικος κανονισμος εγινε ετεροβαρης ευνοωντας την πισωκινητη 320i...πρώτη φορά στην ιστορια της FIA αλλαξε κανονισμος μεσα στο μεσο μιας σεζον για λογο που δεν ειχε να κανει με την ασφαλεια ηταν πραγματικα σκανδαλωδες...το αποτελεσμα ηταν να χασουμε περσι το πρωταθλημα κατασκευαστων παροτι ειχαμε κυριαρχησει στο 1ο μερος της σεζον....
                                Μεχρι τα μεσα του 2002 όλα τα αυτοκινητα ειχαν το ιδιο οριο στροφων 8500...απο τα μέσα 2002 αλλαξε ο κανονισμος ευνοωντας τη Volvo και κυριως την BMW αφου τα ορια περασαν σε 8750 για 5κ. και 9000 για 6κυλινδρους κινητηρες.... μενοντας στις 8500... στα 4κυλινδρα οπως η 156.....
                                Μεχρι τα μεσα του 2003 τα προσθιοκινητα με κιβωτιο Η ζυγιζαν 1140χγρ κ τα πισωκινητα 1170χγρ.....για τους 6κυλινδρους....απο τα μεσα της σεζον οριστηκε ενιαιο βαρος 1140χγρ....ετσι εχουμε μια 156 που εχει οριο στροφων 500 στροφες χαμηλοτερα απο την 320i και επιπλεον ιδιο βαρος παρολη την διαφορα στη μεταδοση....που δινει τεραστιο πλεονεκτημα στην εκκινηση στα πισωκινητα....
                                Το πιο αστειο ομως ειναι οτι η BMW ειχε ανακοινωσει απο την αρχη της σεζον 2003 οτι το αυτοκινητο ζυγιζει 1140χγρ και για αυτο ετρεχε με ερμα απο μολύβι 30χγρ στους πρώτους αγώνες..το οποίο σημαινει οτι πιθανοτατα γνώριζε την αλλαγη στο κανονισμό που επέβαλε στο μέσο της σεζόν 2003 απο πριν...
                                Ο κανονισμός είναι τελείος ετεροβαρης και ευνοει αυτοκινητα εξακυλινδρα με πισω κινηση...Bravo Mosley....
                                .....άλλωστε η FIA απέδειξε ποσο παλιατσος ειναι και με την Maserati MC12 Competizione παρότι το αυτοκίνητο ήταν μεσα στα ορια των κανονισμων που η ιδια η FIA εχει θεσπισει στην κατηγορια GT.....αρα η ενεργεια της ομοσπονδίας ήταν εντελως παρανομη....μονο και μονο γιατί τους φοβίζει μια πλήρης ιταλική κυριαρχία στο αθλημα...

                                Για την ιστόρια
                                Η Alfa Romeo κερδιζει ΣΕΡΙ ΑΠΟ το 2000 που ξεκινησε ο θεσμος μεχρι ΚΑΙ το 2003 το πρωταθλημα οδηγων-κατασκευαστων!Το 2004 με οσα συνεβησαν με τους κανονισμους και με τις 2 εγκαταλειψεις παιρνει την δευτερη θεση στο πρωταθλημα κατασκευαστων ενω η Bmw την πρωτη καθως και το πρωταθλημα οδηγων με τον Muller.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  syele last edited by

                                  Sakiss, δεν καταλαβαίνω το σκοπό παράθεσης της Ιστορίας για το συγκεκριμένο θέμα.
                                  Εγώ έκανα ένα σχόλιο για να διορθώσω μια ανακρίβεια. Τίποτα παραπάνω.

                                  Και η αλήθεια δεν είναι καθόλου κάπου στη μέση. Είπαμε, τόσο το 2003, όσο και το 2004 το πρωτάθλημα κατασκεαστών το πήρε η BMW.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    s-t-m last edited by

                                    Aμαν ρε παιδια ουτε πρωταθλημα δεν μπορει να χασει η alfa και να το παραδεχτειτε φυσιολογικα???Χιλιες αναλυσεις.....Ελεος δηλαδη!!Οσο για την Μ3 με την GTA οπως ειπατε....ειδωμεν.....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lkar last edited by

                                      Ο χρήστης S.T.M έγραψε:
                                      Aμαν ρε παιδια ουτε πρωταθλημα δεν μπορει να χασει η alfa και να το παραδεχτειτε φυσιολογικα???Χιλιες αναλυσεις.....Ελεος δηλαδη!!Οσο για την Μ3 με την GTA οπως ειπατε....ειδωμεν.....

                                      οποιαδήποτε σύγκριση με άλλο άθλημα/οπαδούς είναι παντελώς συμπτωματική

                                      Παράγκα rulezzzz

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        techadmin admin last edited by

                                        Ο χρήστης sakiss έγραψε:

                                        sakiss τα νούμερα για τις τιμές ακαμψίας απο που τα βρήκες? Τι ακριβώς εκφράζουν?

                                        Οπως πολυ καλα γνωριζεις τα νουμερα τα εχει ποσταρει ο Βασιλης.Τοτε του ειχες κανει την ιδια ερωτηση και σου απαντησε οτι ειναι οσο εγκυρα οσο και τα δικα σου που μεταξυ μας ηταν περισσοτερο ανακριβη.Τουλαχιστον μερικα απο τα νουμερα του Βασιλη μπορω να τα επαληθευσω οποτε τα θεωρω πιο εγκυρα.Βεβαια συνεχιζεις την ειρωνεια ρωτοντας με τι ειναι λες και δεν ξερεις....

                                        9,81Newton meter ανάλογούν σε 1 Κg meter....

                                        Πιο συγκεκριμενα 31400 Nm/degree ειναι η δυναμη((Newtons-μετρο της ροπης) πολλαπλαζομενη με την αποσταση(μετρα) και αυτο το γινομενο διαιρουμενο απο μια γωνια(degrees).Δηλαδη απαιτουνται 31.4KNm για να στρεψεις τον σκελετο του αυτοκινητου(σασι) κατα 1 μοιρα.....η πιο απλα αν το αυτοκινητο εχει 2μετρα μηκος τοτε απαιτουνται 1.55 τοννοι σε μια ακρη για να στρεψεις το σασι κατω απο 2000mm x tan1=1.75mm(tan=εφαπτομενη) με την προυποθεση οτι οι αλλες τρεις ακρες ειναι σταθερες.

                                        Eίχα ξαναρωτήσει και δεν είχα λάβει απάντηση, έλεγα μηπως ήξερες κάτι παραπάνω αλλα απ'όσο βλέπω δεν ξέρεις.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          alfista last edited by

                                          Ο χρήστης syele έγραψε:
                                          Και η αλήθεια δεν είναι καθόλου κάπου στη μέση.

                                          Εγώ εννοούσα ότι η αλήθεια είναι κάπου στη μέση όσον αφορά το αν η BMW κηνυγά την Alfa, ή το αντίστροφο. Πρωταθλήτρια ομάδα ήταν η Autodelta με 156. Αθροίζοντας τους βαθμούς των ομάδων πρωταθλήτρια κατασκευαστής ανακυρήχτηκε η BMW.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            syele last edited by

                                            Ο χρήστης alfista έγραψε:

                                            Και η αλήθεια δεν είναι καθόλου κάπου στη μέση.

                                            Εγώ εννοούσα ότι η αλήθεια είναι κάπου στη μέση όσον αφορά το αν η BMW κηνυγά την Alfa, ή το αντίστροφο. Πρωταθλήτρια ομάδα ήταν η Autodelta με 156. Αθροίζοντας τους βαθμούς των ομάδων πρωταθλήτρια κατασκευαστής ανακυρήχτηκε η BMW.

                                            Παραδίνομαι!
                                            Τέλος

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 48
                                            • 49
                                            • 21 / 49
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr