-
Ο χρήστης Morx έγραψε:
Ξερουμε στο κομμάτι** Κατερίνη - Λεπτοκαρυα ** με κατευθυνση προς Αθηνα εαν λειτουργουν σταθερα ρανταρ;
Σε αυτο το κομματι σε περιμενει το φορητο στις ευθειες και σε λοκαρει στα 2 χιλιομετρα πριν.
Ο μπλε αναβει τσιγαρο και σε περιμενει.Εαν υπηρχε φορητο στις 4μιση τα χαραματα ... θα με ειχε σταματησει.
Αφου αφηνα τα μισα τακακια και 2 ωραιοτατες γραμμες για να τα καταφερω και 'γω...Επεστρεφα απο Κατερινη και ειχα αργησει απιστευτα ... σε καποια σημεια κατηφορικα, το 200άρισα ενω στα υπολοιπα ημουν με 150 κοντερ. Ο δρομος ΑΔΕΙΟΣ ... ουτε καν νταλικες δεν εβλεπα ...
Λεω μηπως μπηκε κανενα καινουριο σταθερο ρανταρ εκει...
http://www.simeia-elegxou.com/SEMEIA-EL ... os-pierias
-
Ειναι εγκυρο;
Το ειχα δει και αυτο αλλα πιο κατω γραφει...
Copyright
2011, simeia-elegxou.com - All Rights Reserved. webwiz ιστότοποι
Εαν ισχυει τοτε, μπλοκο τετοια ωρα δεν υπηρχε, παρα μονο εγω, οι μπαριερες και οι κολωνες φωτισμου ...
-
Κάτι έπαθαν πάλι οι κάμερες.
Κάτι παρόμοιο έπαθαν σχεδόν όλες πριν μερικά χρόνια όταν τις τοποθέτησαν στη Κρήτη.
Φαίνεται η τοποθέτηση έγινε από άσχετους και έπεσαν στο πρώτο αεράκι.Κάτι γράφουν εδώ
http://www.zarpa.gr/οι-πιστολέρο-ξαναχτυπούν-μπαλωτάρισ/
αλλά πιστεύω ότι είναι όλα φήμες. -
Χμμμμ ξερω απο τα φοιτητικα μου χρονια, πως εκει στο Φοδελε υπαρχουν ισχυροι ανεμοι !!
Το παθαιναν και οι πινακιδες αυτο πολυ συχνα!! -
Αυτές οι εικόνες είναι προτιμότερες από το να αναγκάζονται οι οδηγοί να πηγαίνουν πιο αργά:
Καλό σημάδι στους λεβέντες με τα κομπιουτεράκια.
-
Οχι, αλλα καμια σχεση δεν εχουν τα ρανταρ στην Ελλαδα (και ειδικα εκει στο ΒΟΑΚ που συζηταμε, απο αυτα που ειδα απο το βιντεο που οδηγουσαν με τα ορια) με τις παραπανω εικονες και πολυ περισσοτερο με την αποφυγη τους.
-
Να ρωτησω και γω κατι....Χθες καθως περασα μπροστα απο μια καμερα ειδα το φλας (ειμαι 100% σιγουρος)
και πηγαινα με 80 ενω το οριο ειναι 90 στο συγκεκριμενο σημειο.Εχει τυχει σε καποιον να τον παρει φωτοφραφια
η καμερα και να πηγαινε με λιγοτερα ορια απο το επιτρεπτο ? -
Μηπως φωτογράφιζε άλλον;
-
δεν νομιζω..ηταν ενας πισω μου ...αλλα πηγαινε σιγα και αυτος
-
Φωτογραφίζουν τους νομοταγείς για να τους κορνιζάρουν.
Επίσης τους κάνουν αυτόματα φίλους με τον Χρήστο Λάππα στο facebook. -
Ο χρήστης manos0013 έγραψε:
δεν νομιζω..ηταν ενας πισω μου ...αλλα πηγαινε σιγα και αυτοςΤότε ελπίζω να χαμογέλαγες!
-
Ο χρήστης TakisB έγραψε:
Φωτογραφίζουν τους νομοταγείς για να τους κορνιζάρουν.
Επίσης τους κάνουν αυτόματα φίλους με τον Χρήστο Λάππα στο facebook.Γιατί ένιωσες την ανάγκη να αναφέρεις το όνομα μου;
-
Ο χρήστης TakisB έγραψε:
Φωτογραφίζουν τους νομοταγείς για να τους κορνιζάρουν.
Επίσης τους κάνουν αυτόματα φίλους με τον Χρήστο Λάππα στο facebook. -
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Φωτογραφίζουν τους νομοταγείς για να τους κορνιζάρουν.
Επίσης τους κάνουν αυτόματα φίλους με τον Χρήστο Λάππα στο facebook.Γιατί ένιωσες την ανάγκη να αναφέρεις το όνομα μου;
Μήπως επειδή(ς) είσαι ο θεματοφύλακας της στριφνής πολιτικής ορθότητας εδώ μέσα;
-
Δεν είναι θέμα πολιτικής ορθότητας. Στο forum αυτό είναι πολύ πιο πολιτικά ορθό και ανώδυνο να τάσσεσαι κατά των ραντάρ και της επιβολής των ορίων.
Ξεχνάτε κάτι θεμελιώδες. Στην Κρήτη, ακόμα περισσότερο από την υπόλοιπη χώρα, σημειώνονται τεράστιοι αριθμοί τροχαίων, τα περισσότερα από τα οποία θα είχαν πολύ λιγότερο οδυνηρές επιπτώσεις αν οι οδηγοί πήγαιναν πιο αργά όταν οι ίδιοι, ή κάποιος άλλος έχασε τον έλεγχο.
-
Τα όρια δεν είναι αξίωμα μαθηματικών ούτε νόμος της φυσικής.
Στις περισσότερες των περιπτώσεων, είναι επίτηδες πολύ χαμηλότερα από ότι επιτρέπουν οι συνθήκες.
Γι'αυτό και οι οδηγοί, τα γράφουν στα @@ τους.Κάτι που ανέφερε συστηματικά ο μακαρίτης ο Σταθάκης.
-
Αν οι οδηγοί παραβίαζαν τα όρια για λίγα χιλιόμετρα, θα ήταν ασφαλείς και από τις κλήσεις. Οι βεβαιώσεις των παραβάσεων, αλλά και τα ατυχήματα (που είναι και αυτό που τελικά μετράει) γίνονται συνήθως με πολύ περισσότερα χιλιόμετρα από όσο σηκώνει η στιγμή του συμβάντος.
Ανάμεσα στους οδηγούς που νομίζουν ότι ξέρουν καλύτερα και δικαιούνται να αποφασίζουν αυτοί πως θα κινούνται, και στα χαμηλά όρια, διαλέγω τα δεύτερα.
-
Είσαι μακρινός απόγονος του Ιωβ;
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Ξεχνάτε κάτι θεμελιώδες. Στην Κρήτη, ακόμα περισσότερο από την υπόλοιπη χώρα, σημειώνονται τεράστιοι αριθμοί τροχαίων, τα περισσότερα από τα οποία θα είχαν πολύ λιγότερο οδυνηρές επιπτώσεις αν οι οδηγοί πήγαιναν πιο αργά όταν οι ίδιοι, ή κάποιος άλλος έχασε τον έλεγχο.
Ναι, αλλα οι καμερες και τα μπλοκα με τα φορητα ρανταρ ΔΕΝ μπαινουν εκει που ειναι τα επικινδυνα σημεια, αλλα εκει που θα εχουν τους περισσοτερους πελατες.
Αν οι οδηγοί παραβίαζαν τα όρια για λίγα χιλιόμετρα, θα ήταν ασφαλείς και από τις κλήσεις. Οι βεβαιώσεις των παραβάσεων, αλλά και τα ατυχήματα (που είναι και αυτό που τελικά μετράει) γίνονται συνήθως με πολύ περισσότερα χιλιόμετρα από όσο σηκώνει η στιγμή του συμβάντος.
Ανάμεσα στους οδηγούς που νομίζουν ότι ξέρουν καλύτερα και δικαιούνται να αποφασίζουν αυτοί πως θα κινούνται, και στα χαμηλά όρια, διαλέγω τα δεύτερα.
Οι οδηγοι παραβιαζουν τα ορια με αρκετα χλμ, γιατι τα ορια ειναι αστεια και μπαινουν τετοια και σε τετοια σημεια, για να εξυπηρετησουν αλλους σκοπους*.Και εσυ που διαλεγεις τα χαμηλα ορια ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, εχεις χασει το νοημα τελειως.
*να μην ξαναπουμε για το περιφημο V85 ε? Εκτος αν πιστευεις οτι και οι γερμανοι νομιζουν οτι ξερουν τι λενε, οταν μιλανε για και κρινουν το θεμα οδικη ασφαλεια...
-
Παντως στην Κορινθου-Πατρων τα ορια αλλαξαν και απο 120 εγιναν 130 και πας αρκετα πιο γρηγορα.
Δεν μιλαω για τα επικινδυνα σημεια.
Radar και πού βρίσκονται.