-
φιλος μου με golf στα 50κ αλλαξε ιμαντα χρονισμου,υδραυλικου τιμονιου,a/c και αντλια νερου με 460 euros...!!!!!!ΑΠΑΤΕΩΝΙΑ...
Ο ΠΕΙΔΗΣ ανεξαρτητο συνεργειο,,χρεωνει 450 euros...
Για αυτο παρτε ιαπωνα η κορεατη...!!!!Για να σωθειτε...Α ρε ξυλο που θελουν οι κλεφτες τυπου καρεντα,σπανος,pazaropoulos κλπ και πινουν το αιμα του κοσμακη...
Για ενημερωση η ιδια εργασια σε celica 1.8 κοστιζει στην αντιπροσωπεια της toyota μονο 72 euro..
-
φιλος μου με golf στα 50κ αλλαξε ιμαντα χρονισμου,υδραυλικου τιμονιου,a/c και αντλια νερου με 460 euros...!!!!!!ΑΠΑΤΕΩΝΙΑ...
Ο ΠΕΙΔΗΣ ανεξαρτητο συνεργειο,,χρεωνει 450 euros...
Για αυτο παρτε ιαπωνα η κορεατη...!!!!Για να σωθειτε...Α ρε ξυλο που θελουν οι κλεφτες τυπου καρεντα,σπανος,pazaropoulos κλπ και πινουν το αιμα του κοσμακη...
Για ενημερωση η ιδια εργασια σε celica 1.8 κοστιζει στην αντιπροσωπεια της toyota μονο 72 euro..
-
φιλος μου με golf στα 50κ αλλαξε ιμαντα χρονισμου,υδραυλικου τιμονιου,a/c και αντλια νερου με 460 euros...!!!!!!ΑΠΑΤΕΩΝΙΑ...
Ο ΠΕΙΔΗΣ ανεξαρτητο συνεργειο,,χρεωνει 450 euros...
Για αυτο παρτε ιαπωνα η κορεατη...!!!!Για να σωθειτε...Α ρε ξυλο που θελουν οι κλεφτες τυπου καρεντα,σπανος,pazaropoulos κλπ και πινουν το αιμα του κοσμακη...
Για ενημερωση η ιδια εργασια σε celica 1.8 κοστιζει στην αντιπροσωπεια της toyota μονο 72 euro..
-
Ο χρήστης Random έγραψε:
Για ενημερωση η ιδια εργασια σε celica 1.8 κοστιζει στην αντιπροσωπεια της toyota μονο 72 euro..
Ναι αλλα.........δεν ειναι GOLF!!
-
Μετα απο 50κ καταλαβε οτι ειναι ακριβα τα σερβις στα VW;
Παλι καλα. -
Αντλία νερού σε golf στα 50.000 χλμ;
Δηλαδή εγώ στο matiz κάθε πότε θα έπρεπε να την αλλάζω;
Προς το παρών έχω 160.000 χλμ , όταν με το καλό φτάσει η ώρα για το service των 200.000 χλμ , θα την αλλάξω για πρώτη φορά. -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Για ενημερωση η ιδια εργασια σε celica 1.8 κοστιζει στην αντιπροσωπεια της toyota μονο 72 euro..
Ναι αλλα.........δεν ειναι GOLF!!
Μόνο που στο golf περιλαμβάνονται και τα ανταλλακτικά ενώ στην celica μόνο η εργασία. Για τα ανταλλακτικά δεν αναφέρετε τιμή
-
Ο χρήστης Random έγραψε:
φιλος μου με golf στα 50κ αλλαξε ιμαντα χρονισμου,υδραυλικου τιμονιου,a/c και αντλια νερου με 460 euros...!!!!!!ΑΠΑΤΕΩΝΙΑ...Ο ΠΕΙΔΗΣ ανεξαρτητο συνεργειο,,χρεωνει 450 euros...
Για αυτο παρτε ιαπωνα η κορεατη...!!!!Για να σωθειτε...Α ρε ξυλο που θελουν οι κλεφτες τυπου καρεντα,σπανος,pazaropoulos κλπ και πινουν το αιμα του κοσμακη...
Για ενημερωση η ιδια εργασια σε celica 1.8 κοστιζει στην αντιπροσωπεια της toyota μονο 72 euro..
Φίλος μου την περασμένη εβδομάδα άλλαξε ότι και ο φίλος σου εκτός απο αντλία νερού και άλλαξε και λάδια και πλήρωσε 470 € σε fiat brava στα 40000 χλμ. Μην τρελένεστε λοιπόν παιδιά.
-
Το να αλλαξει ιμντα χρονισμου ειναι σχετικα ακριβο γιατι πρεπει γινουν αρκετες ρυθμισεις. Δεν ειναι δηλαδη σαν αλλαζω τα λαδια η τα λουρια. Ι τρομπα νερου ειναι λιγακι μπελας αλλα και παλι δεν ειναι πολυ προβλημα.
Τοπικα υπαρχουν κατι ειδικες εκτπωσεις που οι αντιπροσωπειες εχουν που μπαρεις να γλυτωσεις πολλα λεφτα. Εγω πριν μερικα χρονια αλλαξα τον ιμαντα χρονισμου στο Mazda 626 για 165 δολ. εργατικα και ανταλακτικα.
Αλλα εκανα σερβις στο Grand Cherokee της γυναικας μου (30 χιλ μιλια)και ηταν 950 δολλαρια. Και δεν αλλαξαν ουτε τα υγρα φρενων ουτε το αντιψυκτικο. Το πηγα στο τοπικο μηχανικο και τα κεανε και τα δυο σε μια ωρα για 70 δολλαρια.
Οποτε η πρεπει να εχεις καπιον γνωστο που εμπιστευεσαι η τα πληρωνεις.
Σκεψου το ετσι, αν δεν αλλαξεις τον ιμαντα και σπασει τοτε; μπορει να χρειαζεσαι καινουργια πιστονια και βαλβιδες. Τι ειναι πιο φτηνο; Η παρε κανενα οχι με ιμαντα αλλα με μετλαικη αλυσικα χρονισμου που δεν χρειαζεται να αλλαχθει ποτε.Νικος
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Αντλία νερού σε golf στα 50.000 χλμ;
Δηλαδή εγώ στο matiz κάθε πότε θα έπρεπε να την αλλάζω;
Προς το παρών έχω 160.000 χλμ , όταν με το καλό φτάσει η ώρα για το service των 200.000 χλμ , θα την αλλάξω για πρώτη φορά.την αλλάζεις 'αναγκαστικά'. Αν αλλαχτεί μόνη της, πάλι είναι πολλές ώρες εργασία αφού είναι σαν ν'αλλάζεις ιμάντα. Γι' αυτό και όταν αλλάζεις ιμάντα αλλάζεις και αντλία νερού, χωρίς να χρειάζεται ουσιαστιά. Αλλά επειδή έχει και αυτή περιορισμένο όριο ζωής, μπορεί να χαλάσει στα 70 πχ και να χρεωθείς άλλη μία αλλαγή ιμάντα (είναι κατασκευαστικό το ζήτημα)
ότι οι αντλίες της Bosch χαλάνε συχνά, ισχύει.
-
ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΥΟΤΑ ΜΙΛΑΜΕ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ....
Η ΑΛΛΑΓΗ ΑΝΤΛΙΑΣ ΝΕΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΑΙΜΟΥ ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ..ΣΤΟ S MANUAL TΟΥ ΣΑΝΤΑ ΦΕ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ 90000 ΜΙΛΙΑ..ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ
-
μεγαλο ρολο παιζει και η δυσκολια που εχει ο ιμαντας η οτιδιποτε . αμα τον γ@@@@σει τον μηχανικο ο ιμαντας να βγει λογικο ειναι να παρει εργασια περισσοτερο .
περα απο αυτα εγω ειμαι κατα της αντοιπροσωποιας ,
ειναι παπαρες εκει μεσα , πας τ αμαξι σου για σερβις και σου λενε να πας σε 4-5 ωρες να το παρει , και μετα δεν σου εχουν αλλαξει τιποτα
-
[quote='sebastien loeb']μεγαλο ρολο παιζει και η δυσκολια που εχει ο ιμαντας η οτιδιποτε . αμα τον γ@@@@σει τον μηχανικο ο ιμαντας να βγει λογικο ειναι να παρει εργασια περισσοτερο .
περα απο αυτα εγω ειμαι κατα της αντοιπροσωποιας ,
ειναι παπαρες εκει μεσα , πας τ αμαξι σου για σερβις και σου λενε να πας σε 4-5 ωρες να το παρει , και μετα δεν σου εχουν αλλαξει τιποτα
σωστος
-
Ο χρήστης Random έγραψε:
μεγαλο ρολο παιζει και η δυσκολια που εχει ο ιμαντας η οτιδιποτε . αμα τον γ@@@@σει τον μηχανικο ο ιμαντας να βγει λογικο ειναι να παρει εργασια περισσοτερο .
περα απο αυτα εγω ειμαι κατα της αντοιπροσωποιας ,
ειναι παπαρες εκει μεσα , πας τ αμαξι σου για σερβις και σου λενε να πας σε 4-5 ωρες να το παρει , και μετα δεν σου εχουν αλλαξει τιποτα
σωστος
ετσι ειναι τα πραγματα , εχω ακουσει διαφορααααααααααααααα τετοια ,
ενω αμα το πας στον μηχανικο που τον ξερεις και εμπιστευεσαι ολα good , και καθεσε και βλεπεις τι σου φτιαχνει , και δεν σε σφαζει κοιολας , ( μερικοι σφαζουν ομως )
-
τα σερβις ειναι μεγάλη πίκρα και ειδικά στα VW
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
τα σερβις ειναι μεγάλη πίκρα και ειδικά στα VWΓΙΑΤΙ ΣΤΑ αλλα γερμανικα ειναι πιο φθηνα???ΧΑΧΑΑΑΧΑ
Ρε παιδια μιλαμε οχι μονο για ακριβο σερβις αλλα και για πραγματα που δεν απαιτειται να γινονται και αυτοι εδω στην Ελλαδα τα κανουν...
Οταν το timing belt εχει διαρκεια ζωης πανω απο 60000 μιλια και αναλογες ωρες λειτουργιας του κινητηρα αυτοι το αλλαζουν στα 50000 χιλιομετρα...ΑΙΣΧΟΣ
Μονο η BMW ΗΕLLAS συμμορφωθηκε διοτι επισημα ειναι η ιδια κομπανια με την BMW Γερμανιας..Ετσι τους εσφιξε τα κ ω λ α ρ α κ ι α και αναγκαστθηκαn τοτε εν ετει 2000-1 οπου η γερμανικη εταιρεια πιεζε την κυβερνηση να ριξει τα τεκμηρια, να προβει σε μειωση τιμων σερβις και ανταλλακτικων καθως και σε δημοσιευματα περι φθηνης συντηεησης μιας bmw,,,
-
νομίζω υπάρχει και χρονικό όριο για την αλλαγή του (4-5 χρονια ή κατι τετοιο)....το δικό μου εχει αλυσίδα οπότε δεν ξέρω λεπτομέρειες...αλλα και αυτός ο φιλος σου, το όχι δεν το ξέρει;;
-
Ο χρήστης Random έγραψε:
Για αυτο παρτε ιαπωνα η κορεατη...!!!!Για να σωθειτε...Για να σωθούμε από τις ελληνικές αντιπροσωπείες να πάρουμε γιαπωνέζικο και κορεάτικο; Και άντε πες πως πέρνουμε... Από του Χάρου τα δόντια ποιος θα μας σώσει μετά;
-
Το θεμα ειναι οτι οντως τα γερμανικα αυτοκινητα ειναι ασφαλη αλλα μην
το ξευτιλιζουμε κιολας.Αλλαγη λαδιων στα 15.000χλμ για audi A3 στην αντιπροσωπεια
150 euro!!!Yμαρτον!!!!! -
Ο χρήστης Random έγραψε:
ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΥΟΤΑ ΜΙΛΑΜΕ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ....
Η ΑΛΛΑΓΗ ΑΝΤΛΙΑΣ ΝΕΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΑΙΜΟΥ ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ..ΣΤΟ S MANUAL TΟΥ ΣΑΝΤΑ ΦΕ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ 90000 ΜΙΛΙΑ..ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ
Συγνωμη, ειπες οτι οι αλλαγες 'ιμαντα χρονισμου,υδραυλικου τιμονιου,a/c και αντλια νερου' σε celica 1,8 κοστιζουν 72ε??????
μηπως εχεις κανει καποιο λαθος????
Στα μονοπατια της ΚΑΡΕΝΤΑ..