Jul 22, 2014, 10:24 AM

Ο χρήστης Pitt έγραψε:
Ναι, και εγώ το διάβασα. Θα το κάνουν για λόγους οικολογικούς υποτίθεται, γιατί όταν οδηγάς με χαμηλή πίεση έχεις αυξημένη κατανάλωση.

Το θέμα όμως με το TPMS είναι ότι ενεργοποιείται όταν η πτώση είναι μεγαλύτερη του 25% της κανονικής πίεσης. Αυτό σημαίνει ότι αν η πίεση από 2,4 bar πέσει στα 1,9 bar, δεν θα δώσει καμία ένδειξη, άρα που είναι η εξοικονόμηση ενέργειας;

Άσε που εκατοντάδες εκατομμύρια οχήματα σε όλο τον κόσμο θα πρέπει να αλλάζουν κάθε πενταετία αισθητήρες (χ4 τεμ κάθε όχημα) που περιέχουν μπαταρίες και μολύνουν το περιβάλλον.

Εγώ πρόσφατα που πάτησα καρφί μου έβγαλε αμέσως μύνημα.
Κατέβηκα και ήταν εντάξει. Πάει χάλασε είπα .
Αφού ταξίδεψα 2 μέρες από και προς στην δουλειά , πήγα χαλκιδική , και μετά ξεφούσκωσε το λάστιχο !

Όταν πήγα για αλλαγή ήταν ένα μικρό καρφάκι το οποίο προφανώς άφηνε ελάχιστο αέρα να χάνεται.
Κάθε φορά πριν μπω στο αμάξι έλεγχα τα λάστιχα και ήταν εντάξει.

Άρα μήπως τσεκάρουν και μικρότερες απώλειες;