Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βενζίνη ώρα μηδέν!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Βενζίνη ώρα μηδέν!
    • 1
    • 2
    • 500
    • 501
    • 502
    • 503
    • 504
    • 518
    • 519
    • 502 / 519
    Περί αυτοκίνησης
    597
    10380
    30059
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      melos86 last edited by

      Φανταζομαι οτι σε ιδανικες συνθηκες ειναι ολες 100αρες! Απλα οι 100αρες με τις αυξημενες τους τιμες πλεον δεν νομιζω οτι εμπιπτουν στις 'ιδανικες συνθηκες'! Με την εννοια οτι παραμενουν για πολλες ημερες και στις δεξαμενες των εταιριων αλλα και στις δεξαμενες των πρατηριων...
      Εκει για να πω την αληθεια δεν γνωριζω πως συμπεριφερονται! Αν δηλαδη αυτα τα προσθετα με τον καιρο χανουν τις αντικροτικες τους ιδιοτητες!
      Εγω παντως απλη αμολυβδη βαζω παντα και δεν εχω κανενα προβλημα....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        the-ace last edited by

        Εγώ πάντως που έχω τον ανιχνευτή οκτανίων που λέγεται 206 16V καθώς και το περίπου υποχρεωτικό για 100αρα CX7, βλέπω και μάλιστα σημαντικές διαφορές με την Racing (το 206 κροταλίζει και δεν πάει, ακόμα και με την Power που είναι 97αρα, ενώ το CX7 κόβει τρελά timing)....άρα για μένα έχει διαφορά σημαντική...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • elvet
          elvet last edited by

          Ο χρήστης The Ace έγραψε:
          Εγώ πάντως που έχω τον ανιχνευτή οκτανίων που λέγεται 206 16V καθώς και το περίπου υποχρεωτικό για 100αρα CX7, βλέπω και μάλιστα σημαντικές διαφορές με την Racing (το 206 κροταλίζει και δεν πάει, ακόμα και με την Power που είναι 97αρα, ενώ το CX7 κόβει τρελά timing)....άρα για μένα έχει διαφορά σημαντική...

          Κάτι θα πρέπει να έχει το Peugeot σου, κανονικά με 95 θα έπρεπε να δουλεύει απροβλημάτιστα

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dim8 last edited by

            Ο χρήστης melos86 έγραψε:
            Με την εννοια οτι παραμενουν για πολλες ημερες και στις δεξαμενες των εταιριων αλλα και στις δεξαμενες των πρατηριων...
            Εκει για να πω την αληθεια δεν γνωριζω πως συμπεριφερονται! Αν δηλαδη αυτα τα προσθετα με τον καιρο χανουν τις αντικροτικες τους ιδιοτητες!

            οντως χανουν οι 100αρες μετα απο 20 μερες περιπου στο ρεζερβουαρ μου.Στο 2ο προγραμμα ειμαι οριακα προγραμματισμενος ,και μου αναβει το cel με 2 διαφορετικες ταχυτητες,αναλογα ποσα knock μετραει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              the-ace last edited by

              Ο χρήστης elvet έγραψε:

              Εγώ πάντως που έχω τον ανιχνευτή οκτανίων που λέγεται 206 16V καθώς και το περίπου υποχρεωτικό για 100αρα CX7, βλέπω και μάλιστα σημαντικές διαφορές με την Racing (το 206 κροταλίζει και δεν πάει, ακόμα και με την Power που είναι 97αρα, ενώ το CX7 κόβει τρελά timing)....άρα για μένα έχει διαφορά σημαντική...

              Κάτι θα πρέπει να έχει το Peugeot σου, κανονικά με 95 θα έπρεπε να δουλεύει απροβλημάτιστα

              Υποθέτω, καθώς δεν ήταν έτσι εξαρχής. Αλλά σε όσα συνεργεία, εξουσιοδοτημένα και μη, έχω ρωτήσει, ούτε ένας δεν είχε μια ρημαδοιδέα...ενώ και στο PSA forum δεν ήξερε (??) κανείς να πει έστω μια βλακοιδέα...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                morx last edited by

                η προαναφλεξη δεν οφειλεται μονο στη βενζινη...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  the-ace last edited by

                  Ο χρήστης Morx έγραψε:
                  η προαναφλεξη δεν οφειλεται μονο στη βενζινη...

                  Τι να σου πω, εγώ πάντως μπορώ να μετρήσω τα οκτάνια με τα πειράκια...μόνο με καθαρή 100αρα δεν ακούω τίποτα, με 97 και κάτω αρχίζει να ακούγεται...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    βαζεις τα σωστα μπουζι?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      the-ace last edited by

                      Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
                      βαζεις τα σωστα μπουζι?

                      Τελευταία αλλαγή στο Ντάσιο, όπου βάζουν τα μαμά...και τους είπα επί τούτου για τα μπουζί, γιατί και εγώ κάτι άλλο προφανές δεν μπορούσα να σκεφτώ...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • elvet
                        elvet last edited by

                        Ο χρήστης The Ace έγραψε:

                        Εγώ πάντως που έχω τον ανιχνευτή οκτανίων που λέγεται 206 16V καθώς και το περίπου υποχρεωτικό για 100αρα CX7, βλέπω και μάλιστα σημαντικές διαφορές με την Racing (το 206 κροταλίζει και δεν πάει, ακόμα και με την Power που είναι 97αρα, ενώ το CX7 κόβει τρελά timing)....άρα για μένα έχει διαφορά σημαντική...

                        Κάτι θα πρέπει να έχει το Peugeot σου, κανονικά με 95 θα έπρεπε να δουλεύει απροβλημάτιστα

                        Υποθέτω, καθώς δεν ήταν έτσι εξαρχής. Αλλά σε όσα συνεργεία, εξουσιοδοτημένα και μη, έχω ρωτήσει, ούτε ένας δεν είχε μια ρημαδοιδέα...ενώ και στο PSA forum δεν ήξερε (??) κανείς να πει έστω μια βλακοιδέα...

                        Εάν μπορούσα να προσεγγίσω τα ρημαδοηλεκτρονικά των PSA, θα είχα λύσει πρώτα τα θέματα του δικού μου, αλλά το άφησα στο 'περίπου και βλέπουμε εάν το ξαναπαρουσιάσει, κλπ'

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          red_monster last edited by

                          Ο χρήστης The Ace έγραψε:

                          η προαναφλεξη δεν οφειλεται μονο στη βενζινη...

                          Τι να σου πω, εγώ πάντως μπορώ να μετρήσω τα οκτάνια με τα πειράκια...μόνο με καθαρή 100αρα δεν ακούω τίποτα, με 97 και κάτω αρχίζει να ακούγεται...

                          και το μοτέρ έτσι 'μετράει' τα οκτάνια, έμμεσα... όπως είπε και ο μορξ όμως η προανάφλεξη δεν οφείλεται ΜΟΝΟ στην βενζίνη

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            the-ace last edited by

                            Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                            η προαναφλεξη δεν οφειλεται μονο στη βενζινη...

                            Τι να σου πω, εγώ πάντως μπορώ να μετρήσω τα οκτάνια με τα πειράκια...μόνο με καθαρή 100αρα δεν ακούω τίποτα, με 97 και κάτω αρχίζει να ακούγεται...

                            και το μοτέρ έτσι 'μετράει' τα οκτάνια, έμμεσα... όπως είπε και ο μορξ όμως η προανάφλεξη δεν οφείλεται ΜΟΝΟ στην βενζίνη

                            Ναι ρε παιδιά το ξέρω, κάναμε ΜΕΚ στο ΕΜΠ...όπως είπα όμως, υπό ΚΣ και με τις υπόλοιπες μεταβλητές σταθερές, η αλλαγή οκτανίων οδηγεί σε εμφάνιση ή εξαφάνιση των knocks, άρα τα πειράκια σε μένα εξαρτώνται άμεσα από την ποιότητα της βενζίνης. Το για ποιο λόγο συμβαίνει αυτό (ενώ δεν συνέβαινε πριν) δεν ξέρω, και δεν έχω και κάποια ιδέα, πέραν των γνωστών (μπουζί, πρόβλημα MAP, πρόβλημα knock sensor κλπ). Να πείραξε τη συμπίεση η αλλαγή φλάντζας που έκανα λίγο δύσκολο και απίθανο....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης The Ace έγραψε:

                              η προαναφλεξη δεν οφειλεται μονο στη βενζινη...

                              Τι να σου πω, εγώ πάντως μπορώ να μετρήσω τα οκτάνια με τα πειράκια...μόνο με καθαρή 100αρα δεν ακούω τίποτα, με 97 και κάτω αρχίζει να ακούγεται...

                              και το μοτέρ έτσι 'μετράει' τα οκτάνια, έμμεσα... όπως είπε και ο μορξ όμως η προανάφλεξη δεν οφείλεται ΜΟΝΟ στην βενζίνη

                              Ναι ρε παιδιά το ξέρω, κάναμε ΜΕΚ στο ΕΜΠ...όπως είπα όμως, υπό ΚΣ και με τις υπόλοιπες μεταβλητές σταθερές, η αλλαγή οκτανίων οδηγεί σε εμφάνιση ή εξαφάνιση των knocks, άρα τα πειράκια σε μένα εξαρτώνται άμεσα από την ποιότητα της βενζίνης. Το για ποιο λόγο συμβαίνει αυτό (ενώ δεν συνέβαινε πριν) δεν ξέρω, και δεν έχω και κάποια ιδέα, πέραν των γνωστών (μπουζί, πρόβλημα MAP, πρόβλημα knock sensor κλπ). Να πείραξε τη συμπίεση η αλλαγή φλάντζας που έκανα λίγο δύσκολο και απίθανο....

                              Μπήκε ακριβώς η ιδια φλάτζα;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                red_monster last edited by

                                φαντάζομαι με ΟΕΜ ανταλλακτικό ε? δεν χάνεις τίποτα να μετρήσεις συμπίεση ... επειδή είχαμε πριν πολλά φεγγάρια από τα τελευταία 206 κουικσιλβερ, έκαιγε και μαζουτ από τα βενζινάδικα του Ασπροπύργου χωρίς κανένα θέμα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  the-ace last edited by

                                  Συμπίεση δεν έχω μετρήσει και υποθέτω (με ερωτηματικό) ότι μπήκε η ΟΕΜ, γιατί πήγα σε εξουσιοδοτημένο (και δυστυχώς δεν ήμουν από πάνω να δω ιδίοις όμμασι)...Αν πάντως ξέρετε κανά τσακάλι σε PSA προς τα βόρεια (τριγύρω σε Αγ.Παρασκευή, Χαλάνδρι, Γέρακα) δώστε info μπας και βρούμε άκρη...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    bebes last edited by

                                    Ωραία χρονια...

                                    http://prntscr.com/43unjm

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      master-lalakis last edited by

                                      Καλησπέρα
                                      Κανά δοκιμασμένο βενζινάδικο στην Πειραιώς στο ρεύμα προς Πειραιά υπάρχει?{κ από την άλλη μεριά δεν μας χαλάει απλά λέμε τώρα}

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        ambient last edited by

                                        Στο ρεύμα προς Πειραιά τα περισσότερα είναι αξιοπρεπή. Το πιο γνωστό φθηνό-δοκιμασμένο είναι το γωνιακό Cyclon.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • vespas
                                          vespas last edited by

                                          Ο χρήστης ambient έγραψε:
                                          Στο ρεύμα προς Πειραιά τα περισσότερα είναι αξιοπρεπή. Το πιο γνωστό φθηνό-δοκιμασμένο είναι το γωνιακό Cyclon.

                                          +1 και 'γω συνήθως εκεί βάζω, στη διασταύρωση προς λαχαναγορά. Ως τώρα κανένα θέμα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            coyot last edited by

                                            Ο χρήστης The Ace έγραψε:
                                            Συμπίεση δεν έχω μετρήσει και υποθέτω (με ερωτηματικό) ότι μπήκε η ΟΕΜ, γιατί πήγα σε εξουσιοδοτημένο (και δυστυχώς δεν ήμουν από πάνω να δω ιδίοις όμμασι)...Αν πάντως ξέρετε κανά τσακάλι σε PSA προς τα βόρεια (τριγύρω σε Αγ.Παρασκευή, Χαλάνδρι, Γέρακα) δώστε info μπας και βρούμε άκρη...

                                            Τσακάλλια σε Ρενώ και πιθανότατα στα υπόλοιπα γαλλικά (αν δεν μπορούν, θα στο πουν, είναι ξηγημένοι) είναι ο Ρόμβος στα Γλυκά Νερά, σε κάθετο της Λαυρίου αμέσως μετά από φούρνο, πηγαίνοντας από Αθήνα προς Παιανία.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 500
                                            • 501
                                            • 502
                                            • 503
                                            • 504
                                            • 518
                                            • 519
                                            • 502 / 519
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr