Ο χρήστης nass έγραψε:
Δε μπορείς να απαιτείς τέτοιο έλεγχο και συγχρόνως ανταγωνιστικές τιμές.
Αυτα τα δυο πράγματα δε συνάδουν.
Να το πεις στην Toyota τότε, κάτι κάνει λάθος
Σιγά μην κάτσω να δώσω συγχωροχάρτι στον κάθε κατασκευαστή (ιδιαίτερα μάλιστα αν είναι 'premium'). Εμένα ως καταναλωτή η δουλειά μου είναι να απαιτώ το καλύτερο στην καλύτερη τιμή.
Α δηλαδή στη Toyota τα παιδιά στο συνεργείο ξύνονται, ε? Δεν έχουν δουλειά? Δεν έχουν ζημιές?
Το πως μπορει να σε κρεμάσει ένας προμηθευτής σου αλλα και το τι κανει η εταιρία για να το διορθώσει απαντήθηκε απο το πόστ του δστου παραπάνω.
Αν ήταν τόσο απλά τα πράγματα τότε όλοι κατασκευαστές θα ήταν εξίσου αξιόπιστοι, εφ΄όσον χρησιμοποιούν όλοι τους ίδιους 3-4 προμηθευτές.
Δεν είναι όμως, άρα κάτι συμβαίνει
(Πχ. για τους πολλαπλασιαστές που λες: προβλήματα παρουσιάζονται σε BMW, VAG, Renault όχι όμως σε Mercedes ή PSA -πως γίνεται άραγε ? Θα 'ναι μαγικό)
Ξέρεις τι προμηθευτές έχουν vs τι προδιαγραφές έχει θέση η εταιρία για το συγκεκριμένο ανταλλακτικό? Ξέρεις αν η PSΑ έχει τις ίδιες προδιαγραφές (τεχνικά μιλώντας) για τα πολλαπλασιαστή πχ? Μπορεί η BMW να έχει άλλα volt (λέω τώρα...) από τη PSA και ο συγκεκριμένος προμηθευτής που δίνει πχ μόνο σε vag να παρουσιάζει θέμα μετά από 10.000κμ.
Δε μπορεί να είναι σίγουρη από πριν η κάθε BMW για το 100% των οχημάτων της ώστε να ξέρει να αλλάξει προμηθευτή, αλλά στο καλύπτει με την εγγύηση.
Σιγουρα, απο την αλλη ομως σε ενα βαθμο διαφοροποιειται και το προφιλ των αγοραστων. Πχ αλλιως συμπεριφερεται ο μεσος αγοραστης στο Civic/Corolla του, και αλλιως αυτος σε μια σποριφ Bmw.
Αυτό δεν είναι δικαιολογία για χειρότερη αξιοπιστία, διότι είναι υποχρεωμένος να το γνωρίζει και να το λαμβάνει υπόψη του ο κατασκευαστής και να επιλέγει ανταλλακτικά καλύτερης ποιότητας.
Ούτε είναι δικαιολογία το 'ε τι να κάνει ο κακόμοιρος ο αγαπημένος μας κατασκευαστής, που οι προμηθευτές του τον παίζουν και ως συνέπεια εμείς ξημεροβραδιαζόμαστε στα συνεργεία, ενώ θα μπορούσε να βγάζει λιγότερα κέρδη και να επενδύει περισσότερο στο quality control (*), εμείς του τα συγχωρούμε όλα '
(*) μέρος του σοβαρού quality control είναι ο δειγματοληπτικός έλεγχος σε ΚΑΘΕ παραλαμβανόμενη παρτίδα εξαρτημάτων ακριβώς για να εντοπίζονται νωρίς τυχόν αστοχίες, που μπορεί να εκθέσουν το τελικό προϊόν στα μάτια του πελάτη.
Δε μπορείς να απαιτείς τέτοιο έλεγχο και συγχρόνως ανταγωνιστικές τιμές.
Αυτα τα δυο πράγματα δε συνάδουν.
Κι εγω σου λέω οτι ολα ελέγχονται (που γίνεται όταν το αυτοκίνητο κανει κάποια λίγα χιλιόμετρα πριν παραδοθεί), δε μπορείς να ξέρεις ακόμα και με τέτοιο έλεγχο τι θα παρουσιάσει σε 10.000κμ σε μεγαλύτερο ποσοστό αποτυχίας που εσυ εχεις φορκασταρει για να χαρακτηριστεί σαν αξιόπιστος.
Το πως μπορει να σε κρεμάσει ένας προμηθευτής σου αλλα και το τι κανει η εταιρία για να το διορθώσει απαντήθηκε απο το πόστ του δστου παραπάνω.
Sent from a mobile device
Εχει ανταγωνιστικές τιμές η BMW ;
Καταρχάς δεν έγραψα ότι έχει ανταγωνιστικές τιμές. Διάβασε το πάλι.
Για premium εταιρία, μια χαρά τιμές έχει όμως. Διαφωνείς?
Αν είχε τέτοιο quality control όπου κάθε ανταλλακτικό θα τσεκάρεται εξονυχιστικά πριν μπει στο αυτοκίνητο, τότε το κόστος του οχήματος θα ήταν μεγαλύτερο.