-
γεια χαρά,
σε κάποια αντιπροσωπεία μου έδωσαν μια τιμή για ένα καινούργιο αυτοκίνητο και έπειτα μου είπαν ότι υπάρχουν και έτοιμα αυτοκίνητα με πινακίδες τα οποία μπορώ να πάρω (είναι το μοντέλο και το επίπεδο εξοπλισμού που επιθυμώ) με μια πολύ καλή έκπτωση.
Τα αυτοκίνητα είναι με πινακίδες, φυσικά ακυκλοφόρητα και απλά θα γίνει μια μεταβίβαση της άδειας στο όνομα μου.Κατά τη γνώμη σας ποιά τα θετικά και τα αρνητικά της υπόθεσης;
Υπάρχει περίπτωση να υπάρχει κάτι άλλο πίσω απο την προσφορά που μάλλον εγώ δεν γνωρίζω;
Τι πρέπει να προσέξω;ευχαριστώ θερμά...
-
γεια χαρά,
σε κάποια αντιπροσωπεία μου έδωσαν μια τιμή για ένα καινούργιο αυτοκίνητο και έπειτα μου είπαν ότι υπάρχουν και έτοιμα αυτοκίνητα με πινακίδες τα οποία μπορώ να πάρω (είναι το μοντέλο και το επίπεδο εξοπλισμού που επιθυμώ) με μια πολύ καλή έκπτωση.
Τα αυτοκίνητα είναι με πινακίδες, φυσικά ακυκλοφόρητα και απλά θα γίνει μια μεταβίβαση της άδειας στο όνομα μου.Κατά τη γνώμη σας ποιά τα θετικά και τα αρνητικά της υπόθεσης;
Υπάρχει περίπτωση να υπάρχει κάτι άλλο πίσω απο την προσφορά που μάλλον εγώ δεν γνωρίζω;
Τι πρέπει να προσέξω;ευχαριστώ θερμά...
-
γεια χαρά,
σε κάποια αντιπροσωπεία μου έδωσαν μια τιμή για ένα καινούργιο αυτοκίνητο και έπειτα μου είπαν ότι υπάρχουν και έτοιμα αυτοκίνητα με πινακίδες τα οποία μπορώ να πάρω (είναι το μοντέλο και το επίπεδο εξοπλισμού που επιθυμώ) με μια πολύ καλή έκπτωση.
Τα αυτοκίνητα είναι με πινακίδες, φυσικά ακυκλοφόρητα και απλά θα γίνει μια μεταβίβαση της άδειας στο όνομα μου.Κατά τη γνώμη σας ποιά τα θετικά και τα αρνητικά της υπόθεσης;
Υπάρχει περίπτωση να υπάρχει κάτι άλλο πίσω απο την προσφορά που μάλλον εγώ δεν γνωρίζω;
Τι πρέπει να προσέξω;ευχαριστώ θερμά...
-
μαρκα;
-
Πινακιδωμένα αυτοκίνητα που αγοράστηκαν από τον έμπορο για να πιάσει τους στόχους πωλήσεων. Το πλεονέκτημα φυσικά είναι η τιμή. Το μειονέκτημα είναι ότι η εγγύηση ξεκινάει από την ημέρα που ταξινομήθηκαν. Φαντάζομαι ότι φθορές κλπ δεν θα έχουν.
-
Τι μοντελο?
-
μάλλον δεν παίζει ρόλο η μάρκα ή το μοντέλο.....αυτό που θέλω να συζητήσουμε είναι αν υπάρχει περίπτωση με τον τρόπο αυτόν και την προσφορά να πάρει κάποιος ένα αυτοκίνητο που ίσως να εμφάνισε κάποιο ελάττωμα...
-
Ο χρήστης tempo έγραψε:
μάλλον δεν παίζει ρόλο η μάρκα ή το μοντέλο.....αυτό που θέλω να συζητήσουμε είναι αν υπάρχει περίπτωση με τον τρόπο αυτόν και την προσφορά να πάρει κάποιος ένα αυτοκίνητο που ίσως να εμφάνισε κάποιο ελάττωμα...Μπορεί όμως και να παίζει ρόλο
Κάποιες εταιρίες το κάνουν συχνά αυτό, ενω άλλες όχι.
Κάποιες τα κρατάνε αρκετό καιρό και άλλες όχι.Εκτός αυτού μπορεί να είναι πινακιδωμένο λόγο ακύρωσης παραγγελίας.
-
Δηλαδη αν μαθουμε την μαρκα και το μοντελο ειναι κακο?
Ετσι πηρα προπερσι το Fiat Punto Evo Multiair 135 Sport.
Πινακιδωθηκε 2/2012 και το πηρα τον 8/2012.Απο 18100€ τελικη τιμη πληρωσα 10600€+100€ μεταβιβαση.
Ρωταμε για μαρκα γιατι η Fiat ιδιως συνηθιζει να εχει καθε μηνα αρκετα πινακιδωμενα.
Μεχρι στιγμης κανενα προβλημα,εκτος απο μια αλλαγη του εσωτερικου καθρεπτη(εγγυηση-ειχε καει,μαυρισει)και του πλαστικου(και καλα νικελ)φιλετου που εχει η μασκα μπροστα(εγγυηση και αυτο).Κοιτα τα λαστιχα σε τι κατασταση ειναι! -
Ο χρήστης antonisczt έγραψε:
Δηλαδη αν μαθουμε την μαρκα και το μοντελο ειναι κακο?
Ετσι πηρα προπερσι το Fiat Punto Evo Multiair 135 Sport.
Πινακιδωθηκε 2/2012 και το πηρα τον 8/2012.Απο 18100€ τελικη τιμη πληρωσα 10600€+100€ μεταβιβαση.
Ρωταμε για μαρκα γιατι η Fiat ιδιως συνηθιζει να εχει καθε μηνα αρκετα πινακιδωμενα.
Μεχρι στιγμης κανενα προβλημα,εκτος απο μια αλλαγη του εσωτερικου καθρεπτη(εγγυηση-ειχε καει,μαυρισει)και του πλαστικου(και καλα νικελ)φιλετου που εχει η μασκα μπροστα(εγγυηση και αυτο).Κοιτα τα λαστιχα σε τι κατασταση ειναι!Παίζουν τόσο μεγάλες εκπτώσεις;
-
Ναι,αν καποια απο τα πινακιδωμενα ειναι δυσκολα για πουλημα.
Φαντασου την εποχη που το πηρα ειχε και Punto 105 Sport στα 9.100€!
Βασικα οι βενζινες ηταν τζαμπα απο οτι θυμαμαι. -
Δύσκολο-ξεδύσκολο το punto 135 hp, άνετα το έπαιρνα, ειδικά με σκάρτα 11 χιλιάρικα!!!!!
Γνωρίζεις εάν σήμερα παίζουν αντίστοιχα deals είτε στην fiat είτε αλλού; -
Η Fiat εχει σιγουρα.Ρωτα σε μια αντιπροσωπεια για τη διαθεσιμοτητα.
Η Mitsubishi εχει κατι λιγα Colt Ralliart στα 12.000€.
http://www.autoone.gr/κα�%B ... %84%CE%B1/
Ριξε και εδω μια ματια.Πολλα απο αυτα ειναι πινακιδωμενα. -
Ευχαριστώ!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Πινακιδωμένα αυτοκίνητα που αγοράστηκαν από τον έμπορο για να πιάσει τους στόχους πωλήσεων. Το πλεονέκτημα φυσικά είναι η τιμή. Το μειονέκτημα είναι ότι η εγγύηση ξεκινάει από την ημέρα που ταξινομήθηκαν. Φαντάζομαι ότι φθορές κλπ δεν θα έχουν.Το ζητημα είναι ακριβως αυτό που ειπες. Πως μπορεις να εισαι σιγουρος, ειδικα αν σκεφτεις ότι είναι πινακιδωμενα.
Επισης, ένα άλλο θεμα είναι το ποσο καιρο είναι στοκαρισμένα. Εκει λογικα πρεπει να βοηθαει η ημερομηνια των ελαστικων.
Αλήθεια, ποσοι μηνες πίσω είναι ένα 'λογικό' διάστημα για τα ελαστικα; Π.χ. εάν ένα πινακιδωμενο που πωλειται τωρα εχει ημερομηνια 48/13 (που είναι φανταζομαι η ημερομηνια που εφυγε από το εργοστασιο), υπαρχει τροπος να υπολογισεις χονδροειδως ποσο καιρο εχει κατσει σε ακινησια στο τελωνειο;
Παντως γενικα αυτή την τακτικη την εφαρμοζει κατά κορον το Fiat Group (και ειδικα η Alfa Romeo) . Δεν εχω υποψη μου αλλες αντιπροσωπειες να δουλευουν ετσι.
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Πινακιδωμένα αυτοκίνητα που αγοράστηκαν από τον έμπορο για να πιάσει τους στόχους πωλήσεων. Το πλεονέκτημα φυσικά είναι η τιμή. Το μειονέκτημα είναι ότι η εγγύηση ξεκινάει από την ημέρα που ταξινομήθηκαν. Φαντάζομαι ότι φθορές κλπ δεν θα έχουν.
Το ζητημα είναι ακριβως αυτό που ειπες. Πως μπορεις να εισαι σιγουρος, ειδικα αν σκεφτεις ότι είναι πινακιδωμενα.
Επισης, ένα άλλο θεμα είναι το ποσο καιρο είναι στοκαρισμένα. Εκει λογικα πρεπει να βοηθαει η ημερομηνια των ελαστικων.
Αλήθεια, ποσοι μηνες πίσω είναι ένα 'λογικό' διάστημα για τα ελαστικα; Π.χ. εάν ένα πινακιδωμενο που πωλειται τωρα εχει ημερομηνια 48/13 (που είναι φανταζομαι η ημερομηνια που εφυγε από το εργοστασιο), υπαρχει τροπος να υπολογισεις χονδροειδως ποσο καιρο εχει κατσει σε ακινησια στο τελωνειο;
Παντως γενικα αυτή την τακτικη την εφαρμοζει κατά κορον το Fiat Group (και ειδικα η Alfa Romeo) . Δεν εχω υποψη μου αλλες αντιπροσωπειες να δουλευουν ετσι.
Τα ελαστικά δεν λένε και πολλά,μπορει να έχουν φτιαχτεί κάμποσο διάστημα πριν συναρμολογηθεί το αμάξι.Μπορεί πάλι να έχουν αλλαχθει εντός αντιπροσωπείας με παλιότερα ή πιο καινούργια.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Τα ελαστικά δεν λένε και πολλά,μπορει να έχουν φτιαχτεί κάμποσο διάστημα πριν συναρμολογηθεί το αμάξι.Μπορεί πάλι να έχουν αλλαχθει εντός αντιπροσωπείας με παλιότερα ή πιο καινούργια.
Δεν αμφισβητω ότι αυτό που λες μπορει να συμβαινει, αλλα μου φαινεται λιγο περιεργο μια αντιπροσωπεια να μπαινει στη διαδικασια αντικαταστασης ελαστικων σε ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ αυτοκινητο που είναι προς πωληση. Δεν βλεπω σε τι θα τι συνεφερε αυτό, αντιθετα μαλλον θα εχανε.
Αν λοιπον ουτε τα λάστιχα δεν είναι αξιοπιστη ενδειξη, τοτε μενει μονο ο αριθμος πλαισιου. Το θεμα είναι ότι και τα vin decoders που κυκλοφορουν δεν είναι παντα αξιοπιστα, οποτε ουτε από εκει μπορεις να εισαι σιγουρος. Αρα, υπαρχει ένα ρισκο το οποιο τελικα δεν το γλιτώνεις.
-
Εγώ το 2013 όταν πήγα να αλλάξω το δικό μου granre punto t-jet έκδοση sport με πανοραμική κ παρα πολλά έχτρα από την φιατ πηγε 17500 το 2010 με 45.000 χιλιόμετρα για να πάρω το μπράβο το έπαιρνε 7500!!!! Κ του λέω γιατί η τιμή χώμα το αμάξι μου ηταν σε τέλεια κατάσταση , μου λέει έχω t-jet στην ποιο απλη έκδοση με πινακίδες 2012 μοντέλο στα 9500 καινούργιο, κ μιας που έχω ενα γνωστό που έψαχνε το συγκεκριμένο μοντέλο το είδαμε ήταν οκ εκτός από το χρώμα που το έφαγε ο ήλιος ήταν κ κόκκινο ίσως αν ήταν λευκό να μην ήταν τόσο εμφανές
Η πινακίδες ηταν του 12 το αμάξι άραγε.... -
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Τα ελαστικά δεν λένε και πολλά,μπορει να έχουν φτιαχτεί κάμποσο διάστημα πριν συναρμολογηθεί το αμάξι.Μπορεί πάλι να έχουν αλλαχθει εντός αντιπροσωπείας με παλιότερα ή πιο καινούργια.
Δεν αμφισβητω ότι αυτό που λες μπορει να συμβαινει, αλλα μου φαινεται λιγο περιεργο μια αντιπροσωπεια να μπαινει στη διαδικασια αντικαταστασης ελαστικων σε ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ αυτοκινητο που είναι προς πωληση. Δεν βλεπω σε τι θα τι συνεφερε αυτό, αντιθετα μαλλον θα εχανε.
Αν λοιπον ουτε τα λάστιχα δεν είναι αξιοπιστη ενδειξη, τοτε μενει μονο ο αριθμος πλαισιου. Το θεμα είναι ότι και τα vin decoders που κυκλοφορουν δεν είναι παντα αξιοπιστα, οποτε ουτε από εκει μπορεις να εισαι σιγουρος. Αρα, υπαρχει ένα ρισκο το οποιο τελικα δεν το γλιτώνεις.
ΝΑ τα κάνει τράμπα με άλλο αμάξι δεν μπορείς να το πιθανολογήσεις;ΠΧ το ενα να φοράει πιο επώνυμα λάστιχα απο το άλλο;
-
Ενα ρισκο υπαρχει σε καθε αγορα καινουριου αυτοκινητου,σωστα?
Οσον αφορα τα πινακιδωμενα επειδη καθονται απο λιγο εως πολυ στο τελωνειο ενα ρισκο(?)παραπανω.
Εγω με 100€ εκανα το παντρεμα,το αυτοκινητο ηρθε Θεσνικη και αφου τσεκαρισα χρωμα,ελαστικα,λαστιχα απο πορτες-πορτμπαγκαζ,ουρανο και επενδυσεις σαλονιου,τα βρηκα ενταξει παρεδωσα το Panda(ανταλλαγη)και προχωρησα στην εξοφληση.
Μετα απο 23 μηνες και 17000χλμ ολα ειναι αψογα
Εννοειται πως θα ξαναγοραζα πινακιδωμενο εφοσον το οικονομικο κινητρο ειναι δελεαστικοτατο.
Αγορά νέου αυτοκινήτου με πινακίδες