-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Περιπετειουλες χτες με τον 1.2 tsi καθως καηκε ενα μπουζοκαλωδιο το οποιο αντικατασταθηκε στα 17 ευρω. (+24 εργασια ) -
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Στο κανονικο σερβις σε 3 μηνες θα αλλαχτει ολη η τετραδα για να χω το κεφαλι μου ησυχο.
-
-
24 ευρώ για μια πίπα?
-
εξαρταται ποια στην παιρνει
-
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
εξαρταται ποια στην παιρνει -
Μπουζοκαλώδια;;;
Να ευχηθώ και με πλατίνες στην επόμενη έκδοση; -
Σε Clio II 1.4 16v με 160.000 km, 5 lt λάδια 10/40, φίλτρο λαδιού και αέρος : 65 €.
Το κακό πως σημείωσαν ένα κατεβατό από τη Ρενήλ για βάσεις μηχανής,εξάτμισης και φούσκα κρεμαγιέρας,
κόντεψα να μείνω όταν είδα και τις τιμές πλαϊ πό τις σημειώσεις. -
Για δώσε ινφο
Sent from Corsair's brick
-
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
εξαρταται ποια στην παιρνειΠοια αντιπροσωπεία εννοείς;;;;
-
Αλλαγή τακάκια εμπρος για το WagonR
Ο μάστορας 'επεμενε' για PAGID.
45€ τα τακάκια και 15€ εργατικα βγηκε το 'μαλί'
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Αλλαγή τακάκια εμπρος για το WagonRΟ μάστορας 'επεμενε' για PAGID.
45€ τα τακάκια και 15€ εργατικα βγηκε το 'μαλί'
Υγρά δεν άλλαξες;
-
Μία γρήγορη ερώτηση, προτού βγάλω βιαστικά συμπεράσματα σχετικά με ένα ενδεχόμενο rip-off.
Άφησε η κοπέλα μου ένα Seat Ibiza του 2007 (1.4 - 101hp) στο 'οικογενειακό τους' συνεργείο για καρβουνάκια μίζας, και της είπαν ότι πρέπει να αλλάξει τακάκια επειγόντως. Έδωσε λοιπόν το ok (ο πατέρας της, για την ακρίβεια), και ο λογαριασμός για τακάκια μπρος-πίσω ανήλθε σε 130 ευρώ, υποτίθεται 'χωρίς εργατικά'.
Δεδομένου ότι στο δικό μου (Citroen) άλλαξα τακάκια μπρος-πίσω σε αντιπροσωπεία ΜΕ εργατικά στα 130 ευρώ (καλός μλκ κι εγώ, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας!), αναρωτιέμαι πως γίνεται ένα συνοικιακό συνεργείο να χρεώσει ένα τέτοιο ποσό μόνο για υλικά (που δε νομίζω να ξεπερνάνε τα 80 ευρώ στην αγορά).
Το μόνο που μπορώ να υποθέσω ότι δικαιολογεί την τιμή αυτή είναι να αγόρασε το συνεργείο τα τακάκια από αντιπροσωπεία SEAT, και η τιμή τους να είναι όντως 130 ευρώ (που και πάλι σημαίνει 30-35 ευρώ ακριβότερα από Citroen). Ειδάλλως... Πρότεινα πάντως να πάρει τις αποδείξεις, αλλά δεν τη βλέπω και πολύ 'διεκδικητική'...
Να σημειώσω ότι κατανοώ ότι το ποσό είναι αστείο για να δημιουργήσει κανείς θέμα επί τούτου. Αλλά, από την άλλη, υποτίθεται ότι υπάρχει σχέση τυφλής εμπιστοσύνης με το συνεργείο, και δη με έμπρακτα ανταλλάγματα (βλ. δωρεάν διακοπές σε κατάλυμα ιδιοκτησίας της οικογένειας), και εμένα τουλάχιστον μου 'χτυπάει άσχημα' το ενδεχόμενο του rip-off.
Επειδή λοιπόν δε γνωρίζω ΤΙΠΟΤΑ από SEAT, και δε θέλω να βγάλω συμπεράσματα, είναι λογική τιμή αγοράς τα 130 ευρώ για τα 4 τακάκια;
Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις.
-
Nick η απαντηση βρισκεται μολις με ενα τηλ.στην αντιπροσωπεια seat και ενα δευτερο τηλ σε ενα μαγαζακι με ανταλλακτικα.
-
τι ειναι το rip off?
-
Ψειρισμα
sent using tapatalk, γι' αυτό ίσως δεν έχω βάλει τόνους
-
Ο χρήστης Dodger έγραψε:
τι ειναι το rip off?Ας πούμε ξάφρισμα. Ή 'κλοπή'.
Σωστή παρατήρηση το να επικοινωνήσω με τμήμα ή/και μαγαζί ανταλλακτικών, αλλά δε νιώθω άνετα να σπαταλήσω το χρόνο τους για ακαδημαϊκούς λόγους. Είπα να ρωτήσω εδώ μπας και ξέρει κανείς, κουβέντα να γίνεται δηλαδή.
-
...και τελικά επρόκειτο περί παρεξηγήσεως, καθώς το συνεργείο αποδείχθηκε ειλικρινές.
Θα ήταν καλύτερο νομίζω να σβηστούν τα ποστ γιατί απλά πιάνουν χώρο.
-
Δεν σπαταλουν κανενα χωρο, ενημερωση για ολους ειναι. Φυσικα αν μας πεις τι εγινε τελικα.
-
Βεβαίως, και ευχαριστώ για το ενδιαφέρον. Αυτό για το οποίο δε μας ενημέρωσε κανείς (αρχικά!) είναι ότι η τιμή περιλαμβάνει και δισκόπλακες, και όχι μόνο τακάκια. Άρα, μία χαρά το κόστος των 130 ευρώ.
Εκ των υστέρων, ίσως αφελές από τη μεριά μου που θεώρησα ότι ένα εξωτερικό συνεργείο θα ξεπερνούσε τις τιμές της αντιπροσωπείας, αλλά έχοντας βιώσει το να με κοροϊδεύουν μπροστά στα μάτια μου διάφοροι 'μηχανικοί', έχω γίνει κάπως επιφυλακτικός.
False alarm, λοιπόν.
Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?