-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Μπορεί βέβαια κάποιος να διαφωνεί αλλά για να έχει ουσία η διαφωνία του θα πρέπει να τα έχει οδηγήσει όλα και να έχει επιχειρήματα.Οπότε, εκτός κι αν έχεις οδηγήσει όλα αυτά τα αυτοκίνητα στα οποία αναφέρεσαι δεν έχεις επιχειρήματα άρα ούτε και το δικό σου post έχει ουσία. Εγώ δεν τα έχω οδηγήσει αλλά θα απαντήσω όσο καλύτερα μπορώ.
Η 147 είναι σπορ αλλά όχι περισσότερο από ένα Focus ή ένα Mazda3.
Σύμφωνα με τους 4Τ η 147 Comfort Pack είναι σαφώς πιο σπορ και καλοστημένη από το Focus II Sport Pack
Η ηλεκτρονική 147 GTA είναι λιγότερο σπορ από ένα Focus RS, ένα Civic Type R, πιθανόν και από ένα Golf 5 gti.
Δυστυχώς τείνω να συμφωνήσω.
Η 156 GTA είναι αξιόλογη με βάση τα κριτήρια μας αλλά και πάλι δεν απέχει και τόσο σε σύγκριση με ένα Mondeo ST.
Με έχουν πάει βόλτα στην πίστα των Μεγάρων με Μοντέο ST και εκτός από τον ήχο του κινητήρα V6 δεν μου έδωσε την φοβερή σπορ αίσθηση. Δυστυχώς δεν έχω καν μπει σε 156 GTA αλλά αφ'ενός πολλοί δημοσιογράφοι την έχουν εκθειάσει για τη σπορ οδική συμπεριφορά της, αφ'ετέρου έχω δει βίντεο με μια τέτοια να πηγαίνει με τις πόρτες σε κλειστό στροφιλίκι χωρίς να χρησιμοποιείται το χειρόφρενο.
Η απλή 156 είναι επίσης αξιόλογη αλλά και πάλι Mondeo, Mazda6 και Peugeot 407 είναι περίπου στα ίδια, αν όχι ανώτερα.
Η απλή 156 έχει πολύ περισσότερα χρόνια στην αγορά από τα αυτοκίνητα που αναφέρεις και όταν παρουσιάστηκε είχε κάνει αίσθηση με το στήσιμό της. Είναι λοιπόν εύλογο να πει κανείς ότι οι υπόλοιποι κατασκευαστές ακολούθησαν το δρόμο που χάραξε η Alfa Romeo στο στήσιμο μεσαίων σεντάν και μάλιστα αρκετά καθυστερημένα.
Η 166 είναι καλή αλλά η μπροστά κίνηση έχει τους περιορισμούς της.
Η 5άρα είναι μακράν.Εδώ δεν έχω στοιχεία να εκφέρω άποψη αλλά πάλι εφαρμόζονται τα σχόλια περί ηλικίας των αυτοκινήτων.
GTV και Spider είναι για πέταμα. Χωρίς περισσότερα λόγια.
Δεν μπορείς να κάνει ένα τόσο βαρύ σχόλιο χωρίς αιτιολόγηση αλλιώς κάλλιστα ο καθένας μπορεί να σε κατηγορήσει για εμπάθεια.
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Η απλή 156 είναι επίσης αξιόλογη αλλά και πάλι Mondeo, Mazda6 και Peugeot 407 είναι περίπου στα ίδια, αν όχι ανώτερα.
GTV και Spider είναι για πέταμα. Χωρίς περισσότερα λόγια.
Ίσως, αλλά το τιμόνι της 156 δεν το έχει κανένα από τα τρία που αναφέρεις. Δε θα μιλήσω για το συναίσθημα γιατί αντιλαμβάνομαι πως αυτό ειναι κάτι υποκειμενικό.
Όσο για την gtv κάνεις μεγάλο λάθος, δεν είναι καθόλου για πέταμα. Είναι ένα σπορ αυτοκίνητο (άντε με εξαίρεση τη 1800) που μπορεί να κινηθεί γρήγορα σε ευθείες κ στροφές. Σίγουρα θέλουν ανανέωση και τα δύο μοντέλα, αλλά μην τρελαθούμε, όχι και για πεταμα! -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Συμφωνώ πως ένας Premium κατασκευαστής πρέπει να έξελίσει όλα τα μοντέλα από βίδες μέχρι την ολοκλήρωσή τους!
Άρα κανένας κατασκευαστής αυτοκινήτων δεν είναι premium, αφού κανείς δεν κατασκευάζει όλα τα εξαρτήματα in house.** Όλοι** χρησιμοποιούν εξωτερικούς προμηθευτές, άλλοι περισσότερους και σε μεγαλύτερο ποσοστό, άλλοι λιγότερους.
Ακόμα και η Enzo ηλεκτρονικά Bosch έχει.
Αν σ'ενδιαφέρει μόνο το περιτύλιγμα, ναι οκ, υπάρχουν 'premium' μάρκες θεωρητικά, αλλά στο δρόμο τα βρίσκουν πολύ σκούρα από 'ταπεινούς' κατασκευαστές.
Αν εσύ συνολικά βγάζεις μία Jaguar X-TYPE , Saab 93, AUDI TT/A4, στο ίδιο τσουβάλι με το Vectra, Mondeo, Golf, Octavia κλπ είναι δικαίωμά σου!!
Πιστεύω ότι αν πάμε μια βόλτα στις αντιπροσωπίες και μπούμε και οδηγήσουμε τα πιο πάν αμάξια θα καταλάβουμε ότι είναι μέρα με νύκτα!!
Δεν είναι μόνο το περιτύλιγμα και το σηματάκι μπροστά σε ένα αμάξι!!
Δηλαδή επειδή η GT μου έχει Bosch ηλεκτρονικά όπως η Enzo σημαίνει πως είναι ίδια!!
Μετράει πως σχεδιάζεις ένα αμάξι είτε αυτό είναι τομ εσωτερικό του, είτε το εξωτερικό , είτε ο κινητήρας είτε το πλαίσιο είτε οτιδήποτε άλλο!!
Τότε είναι χαζοί όσοι τα σκανε για VW-AUDI και δεν βολεύονται με skoda !!
Και χαζοί όσοι τα σκάνε για Lexus και δεν πέρνουν ΤOYOTA
Τότε σε τελική ανάλυση και τα εξαρτήματα αποτελούνται από μόρια και άτομα και αυτά από πρωτόνια και ηλεκτρόνια και άρα όλα τα αντικείμενα του σύμπαντος είναι ίδια!!
[/b] -
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Υποτίθεται ότι οι σημερινές Άλφα είναι σπορ αυτοκίνητα. Ως σπορ αυτοκίνητα προωθούνται στην αγορά, σπορ πιστεύουν ότι αγοράζουν οι οδηγοί τους, σπορ αυτοκίνητα είναι σύμφωνα και με τους οπαδούς τους. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν με αυτή την υπόθεση.Για να καταλήξουμε όμως σε κάποιο συμπέρασμα θα πρέπει να δούμε με απτά στοιχεία, ΠΟΣΟ σπορ είναι. Έστω ότι για την ποιότητά τους και την αξιοπιστία τους βγήκαν κάποια συμπεράσματα από τα προηγούμενα ποστ.
Αλλά για να δούμε πόσο σπορ είναι, θα πρέπει πρώτα να προσδιορίσουμε τι σημαίνει σπορ αυτοκίνητο. Εγώ θα το όριζα καταρχάς ως άμεσο και με απόκριση, με αίσθηση. Δεύτερον θα πρέπει να υπάρχει και κάποια δύναμη σχετική διότι διαφορετικά το καλό πλαίσιο πάει στράφι.
Αν δεχτούμε ότι συνοπτικά τα παραπάνω είναι βασικές αρχές ενός πραγματικού σπορ αυτοκινήτου θα πρέπει μετά να δούμε κατά πόσο οι alfa romeo τις πληρούν, σε σύγκριση φυσικά με τους ανταγωνιστές τους αλλά και με απόλυτα υποκειμενικά κριτήρια, προσδιοριζόμενα από αυτές τις αρχές.
Η 147 είναι σπορ αλλά όχι περισσότερο από ένα Focus ή ένα Mazda3.
Η ηλεκτρονική 147 GTA είναι λιγότερο σπορ από ένα Focus RS, ένα Civic Type R, πιθανόν και από ένα Golf 5 gti.
Αυτές οι προτάσεις χρήζουν φυσικά ανάλυσης αλλά τις παίρνω σαν δεδομένες, διότι εκεί έχουν καταλήξει όσοι σοβαροί δημ/γράφοι έχουν οδηγήσει αυτά τα αυτοκίνητα. Μπορεί βέβαια κάποιος να διαφωνεί αλλά για να έχει ουσία η διαφωνία του θα πρέπει να τα έχει οδηγήσει όλα και να έχει επιχειρήματα.
Υπόψιν ότι όλα τα προαναφερθέντα αυτοκίνητα-αντίπαλοι της 147 προέρχονται από μαζικούς κατασκευαστές.Η 156 GTA είναι αξιόλογη με βάση τα κριτήρια μας αλλά και πάλι δεν απέχει και τόσο σε σύγκριση με ένα Mondeo ST.
Η απλή 156 είναι επίσης αξιόλογη αλλά και πάλι Mondeo, Mazda6 και Peugeot 407 είναι περίπου στα ίδια, αν όχι ανώτερα. Δεν αναφέρω 159 και 3άρα γιατί ακόμα είναι νωρίς για να βγουν συμπεράσματα.
Η 166 είναι καλή αλλά η μπροστά κίνηση έχει τους περιορισμούς της.
Η 5άρα είναι μακράν.GTV και Spider είναι για πέταμα. Χωρίς περισσότερα λόγια.
Όσο για τη GT, βλ. παραπάνω για 147 και 156.Το τελευταίο που θα περίμενα να ακούσω είναι ότι η Alfa Romeo δεν βγάζει σπορ αμάξια! Νομίζω ότι ούτε ο lkar, Technik με τους οποίους κονταροχτυπιέμαι θα λέγανε ποτέ κάτι τέτοιο και νομίζω πως πολλόι θα απορήσουν με τις απόψεις σου!!
**Δεν το λέω με ειρωνία ούτε σε υποτιμώ! Είσαι πολύ καλός συνομιλητής και έχεις επιχειρήματα γι’αυτά που λές!! **Όπως είχα κι εγώ όταν έλεγα ότι η Alfa έχει πλέον και αξιοπιστία και ποιότητα!!
Όπως κάποιοι απορήσανε τότε, έτσι απορώ κι εγώ τώρα , και επειδή αυτά που λες τα στηρίζεις με όμορφο τρόπο και επιχειρήματα χαίρομαι να κάνουμε διάλογο!! Αντίθετα με την ειρωνία που δέχτηκα εγώ τότε!!
Πάμε λοιπόν στην ουσία!!
**Σπορ Σημαίνει 3 πράγματα:
1)Εμφάνιση
2)Επιδόσεις(σε ευθείες-πίστες κλπ)
3)Οδηγική απόλαυση
**1)Στην εμφάνιση δεν νομίζω ότι η Alfa χάνει. Είναι σίγουρα από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα
2)Επιδόσεις
Ένας κατασκευαστής που είναι καλό σε ένα τομέα (όποιος κι αν είναι αυτός) πρέπει να διακρίνεται σε όλες τις κατηγορίες και σε όλα τα χρόνια!!
Δεν πειράζει άμα κάποιοι σε περάσουν. Αυτό που μετράει είναι να είσαι παντού ψηλά!!
Άρα δεν με νοιάζει αν πχ σε κάθε κατηγορία η Alfa είναι δεύτερη ή Τρίτη !! Με νοιάζει ότι σε όλες τις κατηγορίες οχημάτων που παράγει είναι στις πρώτες 1-2-3!!
Αν φτιάξεις μία υποθετική ομάδα με τις 147-156-166-GT-GTV-SPIDER και απέναντί τους βάλεις οποιαδήποτε εταιρία , μέχρι τα 250 άλογα στα οποία δυστυχώς σταματάει, και κάνεις ένα υποθετικό πρωτάθλημα νομίζω πως η Alfa είτε θα κέρδιζε είτε θα έχανε στα σημεία!!
Μπορεί να κέρδιζαν πόντους ανά κατηγορία οι άλλοι αλλά η Alfa θα κέρδιζε συνολικά.
Άρα το ότι υπάρχει καλύτερη της 147, της 156, της 166 της GT κλπ δεν μου λέει και τίποτε. Όπως λένε και στα WESTERN πάντα θα υπάρχει ένας πιο γρήγορος από σένα.
Το να σε περάσει κάποιος κάπου δεν σημαίνει ότι παύεις να είσαι καλός!! Μπορεί να υπάρχουν πολλόι καλοί
Και να βγάλει την 159-148-Brera και να είναι καλύτερες(ας το υποθέσουμε) πάλι κάποιος θα σε ξεπεράσει αργότερα!!
Τώρα για το αν η 156 χάνει από το 6άρι και το mondeo ή η 147 χάνει από το focus ή η 166 από τη 5άρα νομίζω σου απάντησε ο KYAN!
Η 156-147 ήταν και είναι τα benchmarks στις κατηγορίες τους και αυτό το λένε όλοι!!
Για να πάρει κάποιος το χρίσμα πρέπει να περάσει πρώτα την μονομαχία με μία Alfa!! Mπορεί να την κερδίσει την μονομαχία αλλά αν δεν παίξει με άλφα δεν έχει χρίσμα!!!!
Μέχρι τώρα δεν νομίζω ότι η 147 έχασε το χρίσμα από το focus. H 156 μόνο στα 250 άλογα χάνει από EVO-WRX και νομίζω πως είναι λογικό!!
Η GTV-SPIDER είναι αμάξι θρύλος και πρέπει να το σεβόμαστε. Είναι γερασμένο και γι’αυτό αντικαθίσταται από την Brera και έτσι όντως χάνει να ηνία αλλά μην λέμε ότι είναι γι πέταμα. Όποτε βλέπω μια μου τρέχουν τα σάλια!!
Για την GT θα συμφωνήσω ότι χάνει από τον ανταγωνισμό αλλά αν περιορίσουμε τον ανταγωνισμό σε καθαρόαιαμα και σε μεγάλου τουρισμού στα οποία ανήκει η GT δεν νομίζω πως χάνει!! Η GT φτιάχθηκε ως Gran Tourismo και όχι ως καθαρόαιμο πίστας!!!
Η 166 νομίζω ότι δεν υπολείπεται αν αι γερασμένη του ανταγωνισμού αν και εκεί δεν υπάρχουν αμάξια πλην των 607-Vel satis-Phaeton και των κλασσικών BMW-MERTCEDES-AUDI-SAAB 95-VOLVO S60-JAGUAR ..
H mazda-ford δεν έχουν εκεί αμάξια
3)Απόλαυση
Νομίζω ότι το τιμόνι 2 στροφών, η αμεσότητα της κρεμαργιέρας, τα διπλά ψαλίδια, τα δυνατά και ανθεκτικά φρένα και κινητήρες που είναι 10-20 άλογα πάνω από τον μέσο όρο σε κάθε κατηγορία (όχι απαραίτητα οι καλύτεροι) και η κατευθυντικότητα σε στροφές είναι αδιαμφησβήτητα!
Οι Alfa σε ενημερώνουν για τον δρόμο οδηγάς και νιώθεις ένα με το αυτοκίνητο, είναι μια αίσθηση που δύσκολα σου δίνει κάποιο άλλο!! Αυτά έχουν κάνει τους Alfisti να είναι τόσο άρρωστοι με την εταιρία άσχετα αν πέρασε την μεγάλη της κρίση και έβγαζε για χρόνια(80-95) αμάξια που σαπίζανε και χαλούσανε!! Πρέπει να διερωτηθείς πως η πλειοψηφία των αλφίστι που από τα χέρια τους περλασαν αμάξια ερωτευμένα με το συνεργείο, σαπισμένα από τα πρώτα χρόνια και γεμάτα τριγμούς πως εξακολουθούν να αγοράζουν άλφα και να μένουν πιστοί΄!!
Σίγουρα δεν είναι η μούρη αφού αυτή εξασφαλλιζεται με μια BMW!!
Άρα μάλλον είναι η απόλαυση.
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
...........................Συμφωνώ κ με τους 2 σας(έως ενα σημείο) χωρίς να παραθέτω τα επιχειρήματα μου αφου με έχετε καλύψει κ οι 2 συνομιλητες απλά διαφωνώ στο γεγονός οτι οταν αναφέρεστε για οδηγικη συμπεριφορά κ απόλαυση να βγάζετε καλύτερα συμπερασματα **εφοσον έχετε οδηγησει όλα τα μοντελα για τα οποία αναφερεστε. **
Όσον αφορά το design είναι καθαρά υποκειμενικο ζήτημα αφου έχω ακούσει απο μερικους( δεν θέλω να πω ονόματα) οτι Αμερικάνικα αυτοκίνητα του τύπου Mustang GT V8 2004, CHEVROLET CORVETTE '00, Cadillac κ Pontiac δεκαετίας του '90 κ '00 είναι ΠΑΝΕΜΟΡΦΑαυτοκίνητα. Ουδέν σχόλιο.
Φίλε Babbis πως μπορεις να μιλας για οδηγικη απολαυση όταν ίσως να μην εχεις οδηγήσει κάποια BMW ή κάποιο πισωκίνητο αμάξι?Εκει να δεις οδηγική απολαυση!!θα δεις τεράστια διαφορά με την ΑLfa Romeo GT Που οδηγάς!!
κ θελω να τελειωσω με την συμβουλή: **Μην δίνετε τόσο μεγάλη σημασίαστις απόψεις των συντακτων διαφόρων περιοδικων της αυτοκινησης.**
Δεν χωράει αμφιβολία οτι πολλοι εξυπηρετουν συμφεροντα κ οφέλη εταιρειών!ο καλυτερος tester ενός αυτοκινητου ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ.αποψη μου αυτην!αν δεν μπορεις να τεσταρεις ενα αμαξι οδηγικα μην εκφέρεις ΑΠΟΛΥΤΗ άποψη!μπορεις να πεις για το design Κ τα μηχανικα στανταρ κ χαρακτηριστικα όπως ιππους, ροπη, βάρος, κλπ. αλλά δεν μπορεις να πεις περισσοτερα αν δεν έχεις γευτεί την μαγεία της οδήγησης του συγκεκριμενου τύπου αυτοκινήτου έστω κ για 5 λεπτά!!!!
ειμαι λιγάκι Off-topic.συγχωρεστε με αλλα ήταν μια καλοπροαίρετη παρεμβαση για τα κριτηρια που αναφέρατε κ οι 2:)
Εντελώς φιλικά,
Θοδωρης -
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
...........................Συμφωνώ κ με τους 2 σας(έως ενα σημείο) χωρίς να παραθέτω τα επιχειρήματα μου αφου με έχετε καλύψει κ οι 2 συνομιλητες απλά διαφωνώ στο γεγονός οτι οταν αναφέρεστε για οδηγικη συμπεριφορά κ απόλαυση να βγάζετε καλύτερα συμπερασματα **εφοσον έχετε οδηγησει όλα τα μοντελα για τα οποία αναφερεστε. **
Όσον αφορά το design είναι καθαρά υποκειμενικο ζήτημα αφου έχω ακούσει απο μερικους( δεν θέλω να πω ονόματα) οτι Αμερικάνικα αυτοκίνητα του τύπου Mustang GT V8 2004, CHEVROLET CORVETTE '00, Cadillac κ Pontiac δεκαετίας του '90 κ '00 είναι ΠΑΝΕΜΟΡΦΑαυτοκίνητα. Ουδέν σχόλιο.
Φίλε Babbis πως μπορεις να μιλας για οδηγικη απολαυση όταν ίσως να μην εχεις οδηγήσει κάποια BMW ή κάποιο πισωκίνητο αμάξι?Εκει να δεις οδηγική απολαυση!!θα δεις τεράστια διαφορά με την ΑLfa Romeo GT Που οδηγάς!!
κ θελω να τελειωσω με την συμβουλή: **Μην δίνετε τόσο μεγάλη σημασίαστις απόψεις των συντακτων διαφόρων περιοδικων της αυτοκινησης.**
Δεν χωράει αμφιβολία οτι πολλοι εξυπηρετουν συμφεροντα κ οφέλη εταιρειών!ο καλυτερος tester ενός αυτοκινητου ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ.αποψη μου αυτην!αν δεν μπορεις να τεσταρεις ενα αμαξι οδηγικα μην εκφέρεις ΑΠΟΛΥΤΗ άποψη!μπορεις να πεις για το design Κ τα μηχανικα στανταρ κ χαρακτηριστικα όπως ιππους, ροπη, βάρος, κλπ. αλλά δεν μπορεις να πεις περισσοτερα αν δεν έχεις γευτεί την μαγεία της οδήγησης του συγκεκριμενου τύπου αυτοκινήτου έστω κ για 5 λεπτά!!!!
ειμαι λιγάκι Off-topic.συγχωρεστε με αλλα ήταν μια καλοπροαίρετη παρεμβαση για τα κριτηρια που αναφέρατε κ οι 2:)
Εντελώς φιλικά,
Θοδωρης -
Aγαπητοί φίλοι επειδή βαριέμαι να κάνω quote την κάθε φράση του καθενός σας και είναι και κουραστικό για τους αναγνωστές, απαντώ με όχι αυστηρή σειρά σε αυτά που γράψατε.
Κyan έχω οδηγήσει όλες τις σύγχρονες Alfa πλην των GTA. Βέβαια έχεις κάθε δικαίωμα να δυσπιστείς, κι εγώ θα δυσπιστούσα. Δεν το ανέφερα πριν γιατί γνωρίζω ότι τέτοιους είδους ισχυρισμοί δεν έχουν μεγάλη αξία, ο καθένας μπορεί να πει ότι έχει οδηγήσει ό,τι θέλει.
Δεν έχω καμία εμπάθεια με την alfa. Tην κρίνω τόσο αυστηρά όσο θα έκρινα κάθε εταιρεία, που δεν είναι αντάξια της ιστορίας της.Πάμε παρακάτω Κyan. Από το Focus II (που μαλάκωσε ελαφρώς) μπορεί να είναι πιο σπορ η 147, αν και όχι τόσο όσο υπονοεί το 'σαφώς' (που δεν ξέρω αν είναι δικό σου ή των 4Τ). Από το Focus I όμως που είναι και περίπου σύγχρονό της, μάλλον δεν είναι. Ένα ταπεινό Focus, που αποδείχτηκε και υπεραξιόπιστο, ήταν πιο σπορ από την Anonyma Lombarda.
Δε σου έδωσε τη φοβερή αίσθηση το Monteo από τη θέση του συνοδηγού, γράφεις. Τώρα το πως αυτό που έγραψες αντιπαρατίθεται στη διατύπωσή μου ότι Alfa GTA και Mondeo ST είναι κοντά σε οδηγική απόλαυση και στήσιμο, μόνο εσύ το ξέρεις...
Το Μοndeo είναι ίδιας χρονολογίας με την 156. Μην τα ξαναλέμε. Η 156 πράγματι ήταν ορόσημο. Αλλά και το Mondeo το ίδιο. Μην ξεχνάτε ότι το Mondeo είναι και αισθητά μεγαλύτερο από την 156, οπότε το ότι έχει το ίδιο (ή περίπου τελος πάντων!) σπορ συμπεριφορά με την Άλφα είναι μεγαλύτερο επίτευγμα. Και το Mondeo ποτέ δεν κραύγασε ότι είναι σπορ. Ούτε η Ford το διαφήμισε σαν σπορ.
Αναφερόμουν στην 5άρα Ε39, την προηγούμενη, που είναι μοντέλο '96. Αλλά και η καινούργια δεν υπερτερεί ουσιαστικά πουθενά έναντι της παλιάς. Άρα επιλύθηκαν και οι απορίες σου περί χρονολογίας.
Δε με ενδιαφέρει για το τι θα με κατηγορήσει ο οποιοσδήποτε. Αυτή είναι η άποψή μου. Και τα δύο, GTV και Spider είναι πλέον για τα μπάζα.
Βάbbis η σειρά σου τώρα.
Θα σε παρακαλέσω να διαβάζεις πιο προσεκτικά. Είδες πουθενά να έγραψα ότι η Alfa δεν βγάζει σπορ αυτοκίνητα. Απλά αναρωτήθηκα ΠΟΣΟ σπορ σε σύγκριση με τις άλλες εταιρείες. Έ, όσοι απορήσουν με τις απόψεις μου, εδώ είμαι για διευκρινήσεις!
Τα υπόλοιπα, που γράφεις, με συγχωρείς κιόλας, είναι αοριστολογίες χωρίς ουσιαστικά επιχειρήματα σε αυτά που έγραψα.
Αλλά πράγματι έχουμε την ίδια απορία:
**πως η πλειοψηφία των αλφίστι που από τα χέρια τους περλασαν αμάξια ερωτευμένα με το συνεργείο, σαπισμένα από τα πρώτα χρόνια και γεμάτα τριγμούς πως εξακολουθούν να αγοράζουν άλφα και να μένουν πιστοί΄!! **Τώρα με παιδικά προβοκάτσια του τύπου ότι η μούρη εξασφαλίζεται με BMW, αδικείς τον εαυτό σου. Η επιδειξιομανία φίλε Babbi είναι μία ψυχική νόσος, για την οποία δεν φταίει ούτε η bmw ούτε η Alfa ούτε καμία εταιρεία. Φταίνε οι φορείς της και οι συνθήκες, που την ευνοούν.
-
Ε τι αλλο θα διαβασουμε εδω μεσα!! Η GTV ειναι για πεταμα?
Εχεις στριψει με GTV? Εχεις καν ΜΠΕΙ σε GTV?Για πες μας φιλε 'χερα' τι αυτοκινητο οδηγας εσυ λοιπον, και να κρινουμε αν ειναι για πεταμα το αυτοκινητο ΣΟΥ.
Η μηπως δεν εβγαλες ακομα διπλωμα και κρινεις απο τα περιοδικα και τα ενθετα του Ελευθερου Τυπου και της Καθημερινης?Αντε γιατι πολλα trolls μαζευτηκανε και σε αυτο το forum, δυστυχως....
-
Ο χρήστης 106rallye03 έγραψε:
Ε τι αλλο θα διαβασουμε εδω μεσα!! Η GTV ειναι για πεταμα?
Εχεις στριψει με GTV? Εχεις καν ΜΠΕΙ σε GTV?Για πες μας φιλε 'χερα' τι αυτοκινητο οδηγας εσυ λοιπον, και να κρινουμε αν ειναι για πεταμα το αυτοκινητο ΣΟΥ.
Η μηπως δεν εβγαλες ακομα διπλωμα και κρινεις απο τα περιοδικα και τα ενθετα του Ελευθερου Τυπου και της Καθημερινης?Αντε γιατι πολλα trolls μαζευτηκανε και σε αυτο το forum, δυστυχως....
ο φίλος είπε ότι έχει οδηγήσει όλες τις σύγχρονες Άλφα Ρομέο, πλην των GTA. Άρα θα έχει οδηγήσει και GTV. Τώρα πώς έβγαλε το συμπέρασμα αυτό, άγνωστον. (περιμένουμε να μας πει, γιατί κι εγώ θεωρώ την GTV πολύ διασκεδαστικό και καλόστριφτο αυτοκίνητο)
Εκτός πια αν οδηγεί συνεχώς εξωγήινα μοντέλα (πόρσε κλπ) και του πέφτει λίγη... Χωρίς καμιά δόση ειρωνίας όλα αυτά, για να μην παρεξηγηθώ.
-
Ο χρήστης 106rallye03 έγραψε:
Ε τι αλλο θα διαβασουμε εδω μεσα!! Η GTV ειναι για πεταμα?
Εχεις στριψει με GTV? Εχεις καν ΜΠΕΙ σε GTV?Για πες μας φιλε 'χερα' τι αυτοκινητο οδηγας εσυ λοιπον, και να κρινουμε αν ειναι για πεταμα το αυτοκινητο ΣΟΥ.
Η μηπως δεν εβγαλες ακομα διπλωμα και κρινεις απο τα περιοδικα και τα ενθετα του Ελευθερου Τυπου και της Καθημερινης?Αντε γιατι πολλα trolls μαζευτηκανε και σε αυτο το forum, δυστυχως....
Οδηγώ ένα Lada 124. Έχει και κορυφαία κατανομή βάρους 50/50, όχι σαν τις μποστόβαρες Alfa!
-
Καλα, κι εγω μονο απο F40 και πανω εχω στο γκαραζ....
Εγω ξερω οτι οταν λες πως κατι ειναι για πεταμα, χωρις να το τεκμηριωνεις με λογικα επιχειρηματα εισαι τουλαχιστον ανωριμος και αστειος, και η αποψη σου εχει τη βαρυτητα μπαλονιου φουσκωμενου με ηλιον σαν αυτα που πουλαν στα πανηγυρια.....
-
Ο χρήστης theos_larissa έγραψε:
...........................
Συμφωνώ κ με τους 2 σας(έως ενα σημείο) χωρίς να παραθέτω τα επιχειρήματα μου αφου με έχετε καλύψει κ οι 2 συνομιλητες απλά διαφωνώ στο γεγονός οτι οταν αναφέρεστε για οδηγικη συμπεριφορά κ απόλαυση να βγάζετε καλύτερα συμπερασματα **εφοσον έχετε οδηγησει όλα τα μοντελα για τα οποία αναφερεστε. **
Όσον αφορά το design είναι καθαρά υποκειμενικο ζήτημα αφου έχω ακούσει απο μερικους( δεν θέλω να πω ονόματα) οτι Αμερικάνικα αυτοκίνητα του τύπου Mustang GT V8 2004, CHEVROLET CORVETTE '00, Cadillac κ Pontiac δεκαετίας του '90 κ '00 είναι ΠΑΝΕΜΟΡΦΑαυτοκίνητα. Ουδέν σχόλιο.
Φίλε Babbis πως μπορεις να μιλας για οδηγικη απολαυση όταν ίσως να μην εχεις οδηγήσει κάποια BMW ή κάποιο πισωκίνητο αμάξι?Εκει να δεις οδηγική απολαυση!!θα δεις τεράστια διαφορά με την ΑLfa Romeo GT Που οδηγάς!!
κ θελω να τελειωσω με την συμβουλή: **Μην δίνετε τόσο μεγάλη σημασίαστις απόψεις των συντακτων διαφόρων περιοδικων της αυτοκινησης.**
Δεν χωράει αμφιβολία οτι πολλοι εξυπηρετουν συμφεροντα κ οφέλη εταιρειών!ο καλυτερος tester ενός αυτοκινητου ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ.αποψη μου αυτην!αν δεν μπορεις να τεσταρεις ενα αμαξι οδηγικα μην εκφέρεις ΑΠΟΛΥΤΗ άποψη!μπορεις να πεις για το design Κ τα μηχανικα στανταρ κ χαρακτηριστικα όπως ιππους, ροπη, βάρος, κλπ. αλλά δεν μπορεις να πεις περισσοτερα αν δεν έχεις γευτεί την μαγεία της οδήγησης του συγκεκριμενου τύπου αυτοκινήτου έστω κ για 5 λεπτά!!!!
ειμαι λιγάκι Off-topic.συγχωρεστε με αλλα ήταν μια καλοπροαίρετη παρεμβαση για τα κριτηρια που αναφέρατε κ οι 2:)
Εντελώς φιλικά,
ΘοδωρηςΠουθενά δεν είπα ότι μόνο η Alfa βγάζει όμορφα αμάξια. Σίγουρα είναι υποκειμενική η ομορφιά αλλά όταν το 80% συμφωνεί ότι οι Alfa είναι οι πιο όμορφες και ότι είναι οδηγικά απολαυστικές ή είναι μπούρδες και καλοστημένο σενάριο και κάποιοι έχουν κανει πλυση εγκεφάλου ή είναι οντως ένα γεγονός!!
Δεν είπα όμως ότι είναι οι πιο όμορφες του κόσμου!! Φυσικά υπάρχουν κι άλλες έταιρίες που βγάζουν όμορφα αμάξια, απλά εγώ είπα ότι η εμφάνιση των Alfa είναι αντάξιες της φήμης τους.
όσο για το αν μπορούμε να μιλάμε για κάτι που δεν οδηγήσαμε τότε πρέπει να καταργηθεί το φόρουμ και κάθε φόρουμ στο internet !!
Την άποψη που έχουμε για κάτι την διαμορφώνουμε από την ιστορία, από το τι λέει ο τύπος, από το τι λέει ο κόσμος, και από το το τι έχουμε δει και δοκιμάσει. Η άποψη είναι συνθετική υπόθεση.
Δηλαδή δεν μπορούμε να γράφουμεγια κάτι για κάτι που δεν δοκιμάσαμε. Δεν μπρούμε να ακούμε απόψεις γνωστών-φίλων-δημοσιογράφων-συμφορουμητών και αφού τις φιλτράρουμε και επεξεργαστούμε να συνθέσουμε από αυτά που διαβάζουμε κάποια άποψη!!
Τότε όπως είπα πρέπει να καταργηθουν οι δημόσιες συζητήσεις!!
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Ε τι αλλο θα διαβασουμε εδω μεσα!! Η GTV ειναι για πεταμα?
Εχεις στριψει με GTV? Εχεις καν ΜΠΕΙ σε GTV?Για πες μας φιλε 'χερα' τι αυτοκινητο οδηγας εσυ λοιπον, και να κρινουμε αν ειναι για πεταμα το αυτοκινητο ΣΟΥ.
Η μηπως δεν εβγαλες ακομα διπλωμα και κρινεις απο τα περιοδικα και τα ενθετα του Ελευθερου Τυπου και της Καθημερινης?Αντε γιατι πολλα trolls μαζευτηκανε και σε αυτο το forum, δυστυχως....
Οδηγώ ένα Lada 124. Έχει και κορυφαία κατανομή βάρους 50/50, όχι σαν τις μποστόβαρες Alfa!
Η κορυφαία κατανομή βάρους είναι:
4χ4 50-50
εμπρός κίνηση: 58 εμπρός 42 πίσω
πίσω κίνηση: 42 εμπρός 58 πίσωη Alfa με περίπου 61-39 ή 59-41 είναι πολύ κοντά στο ιδανικό για εμπρός κίνηση
η BMW με 50-50 και κιβώτιο εμπρός -κίνηση πίσω είναι μακριά από το ιδανικό για την κατανομή της
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Πάμε παρακάτω Κyan. Από το Focus II (που μαλάκωσε ελαφρώς) μπορεί να είναι πιο σπορ η 147, αν και όχι τόσο όσο υπονοεί το 'σαφώς' (που δεν ξέρω αν είναι δικό σου ή των 4Τ). Από το Focus I όμως που είναι και περίπου σύγχρονό της, μάλλον δεν είναι. Ένα ταπεινό Focus, που αποδείχτηκε και υπεραξιόπιστο, ήταν πιο σπορ από την Anonyma Lombarda.Για εσένα πιθανών για κάποιους άλλους όχι...Αυτό είναι υποκειμενικό ή αντικειμενικό συμπέρασμα?
Υγ. Πισωκίνητο αυτοκίνητο δεν σημαίνει απαραίτητα κι οδηγική απόλαυση!
Υγ2 Η ford σωστά δεν προμοτάρει το mondeo σαν σπορ απλά αναφέρει 'Το Ford Mondeo ενισχύει τη δέσμευση μας να κατασκευάζουμε ασφαλή, συναρπαστικά και δυναμικά αυτοκίνητα.' -
Άγαπητοί συνομιλητές είδα ότι πολλοί απορήσατε που χαρακτήρισα την GTV και τη Spider μπάζα.
Tώρα χρειάζεταί μάλλον να ξαναπώ το χιλιοειπωμένο: Κάτι, που είναι για πέταμα για κάποιον, μπορεί να είναι όνειρο ζωής για κάποιον άλλον. Σχετικά είναι όλα.Για μένα λοιπόν, επειδή έχω οδηγήσει τη GTV την 6κύλινδρη, είναι ένα υπερβολικά μπροστόβαρο αυτοκίνητο, που υποστρέφει με κάθε ευκαιρεία. Μπορείτε να διαβάσετε και την τεχνική ανάλυση του Χοιδά στους 4Τ του 95 αν θυμάμαι καλά. Στο ίδιο τεύχος αν δεν κάνω λάθος δοκίμαζαν και μία ασημί Μ3 και μία Μάζε Ghibli Cup. Δεν έχω μπροστά μου το τεύχος αλλά θυμάμαι πολύ καλά ότι είχε γράψει (για όσους ενδιαφέρονται και για τα τεχνικά) ότι η πίσω ανάρτηση είναι τόσο καλά μελετημένη σε γεωμετρία, παρέχοντας ατελείωτη πρόσφυση στους πίσω τροχούς σε σημείο, που η μπροστινή να υστερεί έντονα. Υπήρχε δηλ. μία αναντιστοιχία μεταξύ εμπρός και πίσω ανάρτησης. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα στο δρόμο, η gtv να βγάζει μόνο και μόνο μούτρα. Τελεσίδικη υποστροφή, που μάλιστα επιβαρυνόταν και από την μπροστόβαση κατανομή. Αυτό το διαπίστωσα κι εγώ. Το αν το θεωρείτε όλοι εσείς διασκεδαστικό αυτό το φαινόμενο, είναι δικαίωμά σας.
Από ακαμψία επίσης χωλαίνει το αυτοκίνητο. Θέλετε να το δικαιολογήσετε λόγω χρονολογίας. Μπορείτε να το κάνετε. Στο δρόμο η gtv μου έδωσε την άισθηση ενός ακατέργαστου ατσούμπαλου προσθιοκίνητου με κιβώτιο άστα να πάνε και μια νωχελικότητα διάχυτη παντού. Σαν μία χοντρή, που πάει να το παίξει μπαλαρίνα.
Η gtv θεωρείται καλύτερη από τη Spider, εύλογο έτσι; Οπότε τι να πει κανείς για την τελευταία; -
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
...........................
Συμφωνώ κ με τους 2 σας(έως ενα σημείο) χωρίς να παραθέτω τα επιχειρήματα μου αφου με έχετε καλύψει κ οι 2 συνομιλητες απλά διαφωνώ στο γεγονός οτι οταν αναφέρεστε για οδηγικη συμπεριφορά κ απόλαυση να βγάζετε καλύτερα συμπερασματα **εφοσον έχετε οδηγησει όλα τα μοντελα για τα οποία αναφερεστε. **
Όσον αφορά το design είναι καθαρά υποκειμενικο ζήτημα αφου έχω ακούσει απο μερικους( δεν θέλω να πω ονόματα) οτι Αμερικάνικα αυτοκίνητα του τύπου Mustang GT V8 2004, CHEVROLET CORVETTE '00, Cadillac κ Pontiac δεκαετίας του '90 κ '00 είναι ΠΑΝΕΜΟΡΦΑαυτοκίνητα. Ουδέν σχόλιο.
Φίλε Babbis πως μπορεις να μιλας για οδηγικη απολαυση όταν ίσως να μην εχεις οδηγήσει κάποια BMW ή κάποιο πισωκίνητο αμάξι?Εκει να δεις οδηγική απολαυση!!θα δεις τεράστια διαφορά με την ΑLfa Romeo GT Που οδηγάς!!
κ θελω να τελειωσω με την συμβουλή: **Μην δίνετε τόσο μεγάλη σημασίαστις απόψεις των συντακτων διαφόρων περιοδικων της αυτοκινησης.**
Δεν χωράει αμφιβολία οτι πολλοι εξυπηρετουν συμφεροντα κ οφέλη εταιρειών!ο καλυτερος tester ενός αυτοκινητου ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ.αποψη μου αυτην!αν δεν μπορεις να τεσταρεις ενα αμαξι οδηγικα μην εκφέρεις ΑΠΟΛΥΤΗ άποψη!μπορεις να πεις για το design Κ τα μηχανικα στανταρ κ χαρακτηριστικα όπως ιππους, ροπη, βάρος, κλπ. αλλά δεν μπορεις να πεις περισσοτερα αν δεν έχεις γευτεί την μαγεία της οδήγησης του συγκεκριμενου τύπου αυτοκινήτου έστω κ για 5 λεπτά!!!!
ειμαι λιγάκι Off-topic.συγχωρεστε με αλλα ήταν μια καλοπροαίρετη παρεμβαση για τα κριτηρια που αναφέρατε κ οι 2:)
Εντελώς φιλικά,
ΘοδωρηςΠουθενά δεν είπα ότι μόνο η Alfa βγάζει όμορφα αμάξια. Σίγουρα είναι υποκειμενική η ομορφιά αλλά όταν το 80% συμφωνεί ότι οι Alfa είναι οι πιο όμορφες και ότι είναι οδηγικά απολαυστικές ή είναι μπούρδες και καλοστημένο σενάριο και κάποιοι έχουν κανει πλυση εγκεφάλου ή είναι οντως ένα γεγονός!!
Δεν είπα όμως ότι είναι οι πιο όμορφες του κόσμου!! Φυσικά υπάρχουν κι άλλες έταιρίες που βγάζουν όμορφα αμάξια, απλά εγώ είπα ότι η εμφάνιση των Alfa είναι αντάξιες της φήμης τους.
όσο για το αν μπορούμε να μιλάμε για κάτι που δεν οδηγήσαμε τότε πρέπει να καταργηθεί το φόρουμ και κάθε φόρουμ στο internet !!
Την άποψη που έχουμε για κάτι την διαμορφώνουμε από την ιστορία, από το τι λέει ο τύπος, από το τι λέει ο κόσμος, και από το το τι έχουμε δει και δοκιμάσει. Η άποψη είναι συνθετική υπόθεση.
Δηλαδή δεν μπορούμε να γράφουμεγια κάτι για κάτι που δεν δοκιμάσαμε. Δεν μπρούμε να ακούμε απόψεις γνωστών-φίλων-δημοσιογράφων-συμφορουμητών και αφού τις φιλτράρουμε και επεξεργαστούμε να συνθέσουμε από αυτά που διαβάζουμε κάποια άποψη!!
Τότε όπως είπα πρέπει να καταργηθουν οι δημόσιες συζητήσεις!!
μα και βέβαια μπορούμε να μιλάμε στα φορουμ άλλωστε γιαυτο δημιουργηθηκανε.
Εντυπωσεις, εμπειριες κ τεχνογνωσια είναι πάντα καλοδεχούμενα. Την ιστορια φίλε Βabbi δεν την αμφισβητησε κανεις. Η ιστορια κ τα έργα της καθε εταιρείας φαίνονται κ τώρα εμμέσως με την παραγωγη της εκάστοτε εταιρείας, την τεχνολογία που υιοθέτησε σε μηχανικά μέρη κ μή,την συμμετοχή στην φόρμουλα 1, τις κριτικές τόσων ετών κατόπιν χρήσης απο ιδιώτες κ . α. πολλά. Δεν αμφισβήτησε κανεις οτι η Alfa Romeo δέν βγάζει όμορφα αυτοκίνητα.Όποιος το πει θα ειναι εντελώς κακόγουστος..Ίσως τα πιό ωραία!! Ξαναλέω οτι η ομορφια όμως είναι εντελως υποκειμενική.Είναι όπως κ με την γυναικα..Σε μένα μπορεί να αρέσει σε κάποιον οχι.Προς Θεού, μπορεις να ακούς αποψεις, να συμμετέχεις σε τέτοιου είδους φορουμ, να διαβάζεις περιοδικά αλλά να μην είσαι απόλυτος άν δεν έχεις δεί με τα μάτια σου αξιοπιστους testers να οδηγουν το αμάξι για το οποίο συζητάς Ή δέν έχεις οδηγήσει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.Δεν σου είπα να πας αύριο να οδηγήσεις μια PORCHE η μία CADILLAC.είναι αδύνατο.ή ΟΧΙ? η παρέμβαση μου έγινε για το κριτήριο ΟΔΗΓΙΚΗ ΑΠΟΛΑΥΣΗ. τα υπόλοιπα κριτήρια είναι ΕΜΦΑΝΕΣΤΑΤΑ
φιλικά πάνταΥ.Γ Καλό θα ήταν να γίνονται references σε οτιδήποτε ξέρουμε ή έχουμε διαβάσει. Αν το έχουμε οδηγήσει ακόμα καλύτερα.Δεν πιστεύω να υπάρχουν φιλοι συμφορουμίτες που να θέλουν να μας κοροΙδευουν.Αυτό θα ήταν το καλύτερο πιστεύω.Όπως με τις πτυχιακές μας ε?
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Θα σε παρακαλέσω να διαβάζεις πιο προσεκτικά. Είδες πουθενά να έγραψα ότι η Alfa δεν βγάζει σπορ αυτοκίνητα. Απλά αναρωτήθηκα ΠΟΣΟ σπορ σε σύγκριση με τις άλλες εταιρείες. Έ, όσοι απορήσουν με τις απόψεις μου, εδώ είμαι για διευκρινήσεις!
Όντως σε παρεξήγησα αλλά ο τρόπος που τα περιέγραψες με έκαναν κι εμένα και άλλους να βγάλω αυτό το συμπέρσμα. Συγνώμη γι'αυτό
Τα υπόλοιπα, που γράφεις, με συγχωρείς κιόλας, είναι αοριστολογίες χωρίς ουσιαστικά επιχειρήματα σε αυτά που έγραψα.
Το αν είναι αοριστολογίες ας το κρίνει ο καθένας για τον εαυτό του. Δεν τιμά κανένα να κάνει επίθεση στα γραφόμενα και όχι στο περιεχόμενο
Κι εγώ μπορούσα να σου κάνω επίθεση όχι στα επιχειρήματα αλλά στα γραφόμενά σου και να σου πώ πχ ότι δεν έχεις επαφή με την αυτοκίνηση λέγοντας ότι focus καλύτερο από 147 και mondeo καλύτερο από 156 και GTV για πέταμα αλλά δεν το έκανα γιατί ούτε πιστεύω ότι είσαι άσχετος αλλά και να το πίστευα δεν θα έκανα ποτέ προσωπική επίθεση.
Άρα δεν θέλω να μου λες ότι λέω αοριστολογίες!
Τώρα με παιδικά προβοκάτσια του τύπου ότι η μούρη εξασφαλίζεται με BMW, αδικείς τον εαυτό σου. Η επιδειξιομανία φίλε Babbi είναι μία ψυχική νόσος, για την οποία δεν φταίει ούτε η bmw ούτε η Alfa ούτε καμία εταιρεία. Φταίνε οι φορείς της και οι συνθήκες, που την ευνοούν.
[/quote]
Δεν επιτέθηκα ποτέ στην BMW . Το ότι πολλοί την προτιμούν για μούρη διόλου δεν υποτιμα την BMW!!! αλλά αυτούς που την προτιμούν.
Kαι ποτέ δεν υπονόησα κάτι τέτοιο. δεν καταλαβαίνω που αδικώ τον εαυτό μου.
Εγώ απλά, προσπαθώντας να καταλάβω πως οι κάτοχοι αναξιόπιστων αυτοκινήτων εξακολουθούν να τα αγοράζουν , εξαίρεσα τον παράγοντα μούρη γιατί μούρη προσφέρει η BMW.
Φυσικά δεν φταίει η BMW γι'αυτό!!Αλλά πράγματι έχουμε την ίδια απορία:
**πως η πλειοψηφία των αλφίστι που από τα χέρια τους περλασαν αμάξια ερωτευμένα με το συνεργείο, σαπισμένα από τα πρώτα χρόνια και γεμάτα τριγμούς πως εξακολουθούν να αγοράζουν άλφα και να μένουν πιστοί΄!! **Στο παρελθόν ξανααγοράζανε Alfa γιατί όπως είπα ήταν απολαυστικά αμάξια και προκαλούσαν έρωτα στον κάτοχό τους.
**Σήμερα ισχύει το ίδιο αλλά πλέον δεν σαπίζουν, δεν σκουριάζουν και δεν χαλάνε περισσότερο από άλλα έστω κι αν είναι ένα κλικ πιο κάτω σε αξιοπιστία-συναρμογή
**[/b]
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Ε τι αλλο θα διαβασουμε εδω μεσα!! Η GTV ειναι για πεταμα?
Εχεις στριψει με GTV? Εχεις καν ΜΠΕΙ σε GTV?Για πες μας φιλε 'χερα' τι αυτοκινητο οδηγας εσυ λοιπον, και να κρινουμε αν ειναι για πεταμα το αυτοκινητο ΣΟΥ.
Η μηπως δεν εβγαλες ακομα διπλωμα και κρινεις απο τα περιοδικα και τα ενθετα του Ελευθερου Τυπου και της Καθημερινης?Αντε γιατι πολλα trolls μαζευτηκανε και σε αυτο το forum, δυστυχως....
Οδηγώ ένα Lada 124. Έχει και κορυφαία κατανομή βάρους 50/50, όχι σαν τις μποστόβαρες Alfa!
Η κορυφαία κατανομή βάρους είναι:
4χ4 50-50
εμπρός κίνηση: 58 εμπρός 42 πίσω
πίσω κίνηση: 42 εμπρός 58 πίσωη Alfa με περίπου 61-39 ή 59-41 είναι πολύ κοντά στο ιδανικό για εμπρός κίνηση
η BMW με 50-50 και κιβώτιο εμπρός -κίνηση πίσω είναι μακριά από το ιδανικό για την κατανομή της
Είναι 4κίνητο το Lada μου Babbis. Το 4 τι νομίζεις ότι σημαίνει στο 124;
-
Ο χρήστης theos_larissa έγραψε:
μα και βέβαια μπορούμε να μιλάμε στα φορουμ άλλωστε γιαυτο δημιουργηθηκανε.
Εντυπωσεις, εμπειριες κ τεχνογνωσια είναι πάντα καλοδεχούμενα. Την ιστορια φίλε Βabbi δεν την αμφισβητησε κανεις. Η ιστορια κ τα έργα της καθε εταιρείας φαίνονται κ τώρα εμμέσως με την παραγωγη της εκάστοτε εταιρείας, την τεχνολογία που υιοθέτησε σε μηχανικά μέρη κ μή,την συμμετοχή στην φόρμουλα 1, τις κριτικές τόσων ετών κατόπιν χρήσης απο ιδιώτες κ . α. πολλά. Δεν αμφισβήτησε κανεις οτι η Alfa Romeo δέν βγάζει όμορφα αυτοκίνητα.Όποιος το πει θα ειναι εντελώς κακόγουστος..Ίσως τα πιό ωραία!! Ξαναλέω οτι η ομορφια όμως είναι εντελως υποκειμενική.Είναι όπως κ με την γυναικα..Σε μένα μπορεί να αρέσει σε κάποιον οχι.Προς Θεού, μπορεις να ακούς αποψεις, να συμμετέχεις σε τέτοιου είδους φορουμ, να διαβάζεις περιοδικά αλλά να μην είσαι απόλυτος άν δεν έχεις δεί με τα μάτια σου αξιοπιστους testers να οδηγουν το αμάξι για το οποίο συζητάς Ή δέν έχεις οδηγήσει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.Δεν σου είπα να πας αύριο να οδηγήσεις μια PORCHE η μία CADILLAC.είναι αδύνατο.ή ΟΧΙ? η παρέμβαση μου έγινε για το κριτήριο ΟΔΗΓΙΚΗ ΑΠΟΛΑΥΣΗ. τα υπόλοιπα κριτήρια είναι ΕΜΦΑΝΕΣΤΑΤΑ
φιλικά πάνταΥ.Γ Καλό θα ήταν να γίνονται references σε οτιδήποτε ξέρουμε ή έχουμε διαβάσει. Αν το έχουμε οδηγήσει ακόμα καλύτερα.Δεν πιστεύω να υπάρχουν φιλοι συμφορουμίτες που να θέλουν να μας κοροΙδευουν.Αυτό θα ήταν το καλύτερο πιστεύω.Όπως με τις πτυχιακές μας ε?
Eπειδή ο Theos_Larissa με έβαλε στην θέση μου δηλώνω υπεύθυνα:
**Δεν γνωρίζω ότι όλες οι Ferrari-Lamnorghini-porsche-Mazerrati-Aston Martin καθώς και οι Μ3, Μ5 slk AMG, SL 55 AMG κλπ είναι καλυτερες από την GT μου γιατί δεν τα έχω οδηγήσει
Θα παραδεχτώ ότι είναι καλύτερα μόνο αν τα οδηγήσω!
**Είναι 4κίνητο το Lada μου Babbis. Το 4 τι νομίζεις ότι σημαίνει στο 124;
δείξε μου που είπα ότι το LADA σου δεν έχει σωστή κατανομή βάρους. Εγώ απάντησα για την μομφή στις Alfa!!
-
Μάλιστα, το ακούσαμε κι αυτό! Η Alfa Romeo GTV/Spider είναι για πέταμα!
Εγώ ένα έχω να πω, αν οποιος ιδιοκτητης GTV/Spider σκέφτεται σόναρ ανά λάβει υπό όψιν τα λόγια του Pai Mei, παρακαλείται θερμά να έρθει να το πετάξει στην αυλή μου!
Καλά σοβαρά τώρα, ήθελες και το είπες αυτό Pai Mei η σου ξέφυγε? αν σου ξέφυγε τότε πάσο, όλοι κάνουμε λάθη (για να μην πω 'λέμε ^@%&##'!) αλλα αν ήθελες και το είπες τότε καλύτερα να κανεις logout φιλε μου! Δεν νομίζω ότι με τέτοιες απόψεις για αυτοκίνητα ΚΟΣΜΉΜΑΤΑ που ομόρφυναν και θα συνεχίζουν να ομορφαίνουν την ζωή μας είναι σοβαρές.
Τώρα για το αν είναι καλο η όχι νομίζω είναι περιττό να καθίσω να αναρωτηθώ. Είναι ΚΑΛΟ είτε το θες είτε όχι. Εκτος και αν θεωρείς την Z3 πχ κορυφαίο αυτοκίνητο, γιατί αυτή μου έρχεται στο μυαλό για σύγκριση.
αυτά τα λίγα λοιπόν, και στο μέλλον θα σε παρακαλούσα τέτοιες απόψεις να τις κρατάς για τον εαυτό σου και να ΜΗΝ τις μοιράζεσαι μαζί μας γιατί το μονο που προκαλείς είναι να βάζεις φωτιά στην ηρεμία του forum και να μας κανεις να γελάμε..
A και ελπίζω να σε προσέβαλα!
Περι Κύρους και ποιότητας της Alfa Romeo