-
Μούφα το μπουρί...
Reports from trackside suggested there was no obvious increase in volume, meaning the teams may have to go back to the drawing board if the perceived lack of noise is to be addressed.
Read more at http://en.espnf1.com/mercedes/motorspor ... DeOl5va.99 -
ποσα χρηματα σπαταλησαν για αυτο?
και ποσα θα κερδιζαν αν εβαζαν μια βουβουζελα? -
Well σαν βουβουζελα είναι αυτό.
Sent from Corsair's brick
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Well σαν βουβουζελα είναι αυτό.Sent from Corsair's brick
-
Kimi Raikkonen will skip this week's Formula 1 test at Silverstone, following his heavy crash on the opening lap of Sunday's British Grand Prix.
Marussia racer and Ferrari junior Jules Bianchi will drive Ferrari's F14 T on the second day of running on Wednesday.
Raikkonen caused the British GP to be stopped after striking the barriers on the Wellington Straight.
The Finn suffered bruising to his knee and ankle in the crash, which measured at 47G, and Ferrari was unsure whether he would be fit enough to participate in the first day of testing on Tuesday.
The team has confirmed Raikkonen will be rested for the test, so development driver Pedro de la Rosa will drive on Tuesday, when Ferrari is due to conduct tyre testing for Pirelli, before Bianchi takes over on Wednesday.
Double world champion Fernando Alonso will cross-check data from the test by conducting parallel simulator work at Ferrari's Maranello factory
-
Κόκκινη σημαία λόγω Maldonado, σοκ
-
Tobias Grüner F1
@tgruener
#F1 First cgi-pics of the new 18 inch Pirelli wheels, that will be tested tomorrow. Cool stuff! -
-
Δεν ειναι κακο ε?
-
Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:
Δεν ειναι κακο ε?Όντως.
-
Ο χρήστης mikeerfol έγραψε:
Δεν ειναι κακο ε?
Όντως.
-
Άντε να γίνει και επίσημο.
Ασταδιαλαμεταμπαλονια...
-
ωραια ειναι με τα 18αρια
-
με αυτό το προφίλ ελαστικού δεν θέλουν άλλες αναρτήσεις-μεγαλύτερες διαδρομές;
τι ακριβώς θα καταλάβουν δοκιμάζοντάς τα με φετινά μονοθέσια; -
Ο χρήστης georgechatz έγραψε:
με αυτό το προφίλ ελαστικού δεν θέλουν άλλες αναρτήσεις-μεγαλύτερες διαδρομές;
τι ακριβώς θα καταλάβουν δοκιμάζοντάς τα με φετινά μονοθέσια;Φυσικά και θα υπάρχουν αλλαγές σε αναρτήσεις, αεροδυναμική κλπ (να δούμε βέβαια τι θα γίνει και με το FRIC.)
Ο Hembery νομίζω είπε πως τα δοκιμάζουν φέτος για να δουν την αντίδραση του κόσμου, μάλλον από το 2017 θα ισχύει η αλλαγή.
-
Από άποψη αισθητικής δεν λέει... αλλά θα το συνηθίσει το μάτι όπως συνήθισε και τις άλλες 'ασχήμιες' των τελευταίων χρόνων...
-
Πολύ πιο ωραία είναι.
Σαν το αυτοκίνητο του Donald Duck μοιάζουν τα τωρινά.
-
Επιτέλους!
-
Μερικες απορειες.
Θα βαλουνε και μεγαλυτερους δισκους? Αυτο δεν 8α επιρεασει την αναρτομενη μαζα?
Με μικροτερα sidewalls, λογικα θα γινει πολυ απολυτο, θα πεζει μεγαλυτερο ρολο το καμπερ, καστερ κλπ, θα καταπονειται η αναρτηση κλπ. Ολα αυτα βαση λογικης παντα. Οποτε αν εξεληξουν ολα αυτα. Πως σκατα θα μειωσουν το κοστος?Μονο σε εμενα θυμισε κατι απο Formula E?
-
Γιατι να μεγαλωσουν τα φρενα;
Sent from my Neo V using Tapatalk.
Παρουσιάσεις μονοθεσίων-Χειμερινές δοκιμές 2014