-
Ο χρήστης Adriver έγραψε:
οι ελεγκτές διαπίστωσαν μεταξύ άλλων:
- προσλήψεις υπαλλήλων που υποτίθεται ότι προορίζονταν για υπηρεσίες φύλαξης, αλλά στην πραγματικότητα κάλυπταν άλλες υπηρεσίες
- απασχόληση συγγενικών προσώπων καθηγητών με διαδοχικές συμβάσεις ορισμένου χρόνου, με συνέπεια οι προσληφθέντες να θεμελιώνουν δικαιώματα σύμβασης αορίστου χρόνου, καλύπτοντας πάγιες και διαρκείας ανάγκες
- αναγκαστική απαλλοτρίωση έκτασης που ανήκει στο ΑΠΘ στη Γεωργική Σχολή για την οποία το δημόσιο κατέβαλε 24 εκατ. - υπογραφή προγραμματικής σύμβασης με το δήμο Καλαμαριάς, ύψους 120.000 ευρώ για έργο «φάντασμα», χωρίς να προηγηθεί διαγωνισμός
Οι έλεγχοι έγιναν από Έλληνες δημόσιους λειτουργούς, όχι από την Τρόικα και τους ιμπεριαλιστές.
Ηλίθιοι και άσχετοι και αυτοί. Αυτορύθμιση να 'ουμ'.Οι ελεγκτές μάλλον αυτεπιβεβαίωσαν την ύπαρξη τους και το διορισμό τους!
Μοιάζει με την αυτοπεραίωση στους ελεύθερους επαγγελματίες, όπου σου έλεγε ο λογιστής (κι ας δούλευες 'μισθωτος' με μπλοκάκι!') άντε πλήρωσε γιατί αν σου κάνουν έλεγχο δεν υπάρχει περίπτωση να μην βρούν λόγο να σου ρίξουν κάποιο πρόστιμο.Μάνο δεν λένε ότι κάποιοι έβαλαν χρήματα στη τσέπη.
Γιατί να μας στενοχωρεί ότι υπάλληλοι προσλήφθηκαν δήθεν για φύλαξη (λογικά επειδή το γραφειοκρατικό κρατος τέτοιες θέσεις άνοιγε) αλλά χρειάζονταν να καλύψουν κενά σε άλλη υπηρεσία! Σημασία εχει να δουλέψει το παν/μιο.
Και γιατί να μας ενοχλεί μια σύμβαση ανάμεσα σε Δημόσιο, Παν/μιο (δημόσιο) και Δήμο Καλαμαριάς (δημόσιο)!
Θα τρελλαθούμε τελείως ....
Τέλος, αυτό που έπρεπε να μας λένε είναι αν οι συμβάσεις ορισμένου χρονου έγιναν παράνομα. Και αν οι μονιμοποιησεις έγιναν παράνομα, δηλαδή αν παραβιάσθηκαν οι απαιτήσεις των νόμων Παυλόπουλου, κλπ Και τέλος αν η ύπαρξη συγγενικών δεσμών απαγόρευε τις νομιμοποιήσεις!
Μιλάμε για μια χώρα που έγιναν χιλιάδες δημόσιοι υπάλληλοι μέσω αυτού του μημανισμού μονιμοποιήσεων από ΠΑΣΟΚ-ΝΔ, αυτοί βρήκαν επιλήψιμο νομικά ότι υπήρχαν και συγγενείς άλλων μονίμων στο παν/μιο?
Τελικά ελεγκτές οικονομικών-νομικών ή ληξιαρχείου ήταν?Με σημαντική καθυστέρηση...
Πάμε στο προφανές: το 'βάζω λεφτά στην τσέπη' δε σημαίνει μόνο υπεξαίρεση ή απάτη.
Αν δώσεις δουλειά σε συγγενικό σου πρόσωπο, μια χαρά βγάζεις χρήματα.
Αν κάνεις εκδουλεύσεις σε συγκεκριμένα άτομα, έχεις ανταλλάγματα που αντιστοιχούν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο σε οικονομικά οφέλη - εξαιρείται μόνο η σωτηρία της ψυχής και οι χάρες σε αγνώστους ή τυχαίους περαστικούς που συνέβησαν, έτσι, στο ξαφνικό (βλ. 'Ξαφνικός Έρωτας'), να βρουν δουλειά στις σχολές της Θεσσαλονίκης.Τώρα, στο άλλο προφανές:
το '¨διάταγμα Παυλόπουλου' δεν ήταν τίποτα παραπάνω από μια ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΗΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ.
Είχες γνωστό να σου κάνει μια πρόσληψη προεκλογικά και μετά να σε ξαναπροσλάβει στο καπάκι; Χωρίς επιλογή μεταξύ περισσοτέρων ενδιαφερόμενων, χωρίς έλεγχο τίτλων σπουδών ή ικανοτήτων;
Το έπαιζες μετά διωκόμενος έτσι και δεν σε μονιμοποιούσαν, το έπαιζες 'εκβιαζόμενος' αν δεν ξαναψήφιζες τους ίδιους μούλους, γενικά το έπαιζες μέχρι να λάβεις ΘΕΣΗ μ' ένα άρθρο κι ένα νόμο.
Αηδία δηλαδή, αλλά τέτοια τα κάνει μόνο η δεξιά ή μόνο το ΠΑΣΟΚ ή μόνο ο δημόσιος τομέας ή μόνο ο ιμπεριαλισμός, όχι ο απλός εργαζόμενος λαός των σχολών της Θεσσαλονίκης κλπ.Σε ό,τι αφορά τους 'συγγενείς', ε, πώς να το κάνουμε; Άμα οι 'τυχαίοι' που λέω παραπάνω 'τυχαίνει' να είναι και συγγενείς συγκεκριμένων πρυτάνεων ή καθηγητών κ.ο.κ., έχουμε ενδείξεις επιβαρυντικές. Παντού μετράνε οι ενδείξεις και, κατά τον έλεγχο, αυτές σε οδηγούν στην έρευνα.
Εκτός αν προτιμάμε να αλληλοκοροϊδευόμαστε.Το πρόβλημα με τους δήθεν σκουπιδιάρηδες που πάνε σε θέσεις γραφείου και μετά δεν μαζεύονται τα σκουπίδια, ώστε να απαιτηθούν νέες 'έκτακτες' προσλήψεις στους δήμους και να συνεχίσει η ανακύκλωση 'υπαλλήλων γραφείου', να υποθέσω ότι δεν το έχεις ακούσει;
Γενικά, ένας χώρος ανώτατης εκπαίδευσης βρωμάει. Αυτό διαπίστωσαν οι ελεγκτές, αυτό θα πολεμήσουν να κουκουλώσουν οι 'αγωνιστές'.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
ε και?
οποιος θελει διαβαζει και περναει την ταξη, δεν εχει να κανει με το που ζει. Υπαρχει και ο Σεπτεμβρης.Δυστυχώς δεν παει έτσι ...
Η άνωθεν ΠΙΤΑ δείχνει αυτο που λιγο πολύ ξέρουν όλοι , ότι το σχολείο ωχριά απέναντι στο επίπεδο των εξετάσεων και τα παιδιά που δεν εχουν πρόσβαση σε σοβαρά φροντιστήρια δεν μπορούν να ανταπεξέλθουνΟΧΙ.
Βλεπε σχόλιο Κιουση για τη σωστη απάντηση (που περιμενα να καταλαβει και ο mjacob). -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Με καθυστέρησαν κάτι καθηγητές. Έχω στείλει πάντως και στον υπεύθυνο καθηγητή να ρωτήσω.
Ελπίζω να μην με γράψει.
Θεωρητικός είμαι και εγώ!είσαι πολύ αισιόδοξος τύπος ε ?
Έτσι για την ιστορία.
Τελικά απάντησε ο καθηγητής.
Θα δωθεί παράταση μόλις ανοίξει το ΕΜΠ. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Με σημαντική καθυστέρηση...Πάμε στο προφανές: το 'βάζω λεφτά στην τσέπη' δε σημαίνει μόνο υπεξαίρεση ή απάτη.
Αν δώσεις δουλειά σε συγγενικό σου πρόσωπο, μια χαρά βγάζεις χρήματα.
Αν κάνεις εκδουλεύσεις σε συγκεκριμένα άτομα, έχεις ανταλλάγματα που αντιστοιχούν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο σε οικονομικά οφέλη - εξαιρείται μόνο η σωτηρία της ψυχής και οι χάρες σε αγνώστους ή τυχαίους περαστικούς που συνέβησαν, έτσι, στο ξαφνικό (βλ. 'Ξαφνικός Έρωτας'), να βρουν δουλειά στις σχολές της Θεσσαλονίκης.Τώρα, στο άλλο προφανές:
το '¨διάταγμα Παυλόπουλου' δεν ήταν τίποτα παραπάνω από μια ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΗΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ.
Είχες γνωστό να σου κάνει μια πρόσληψη προεκλογικά και μετά να σε ξαναπροσλάβει στο καπάκι; Χωρίς επιλογή μεταξύ περισσοτέρων ενδιαφερόμενων, χωρίς έλεγχο τίτλων σπουδών ή ικανοτήτων;
Το έπαιζες μετά διωκόμενος έτσι και δεν σε μονιμοποιούσαν, το έπαιζες 'εκβιαζόμενος' αν δεν ξαναψήφιζες τους ίδιους μούλους, γενικά το έπαιζες μέχρι να λάβεις ΘΕΣΗ μ' ένα άρθρο κι ένα νόμο.
Αηδία δηλαδή, αλλά τέτοια τα κάνει μόνο η δεξιά ή μόνο το ΠΑΣΟΚ ή μόνο ο δημόσιος τομέας ή μόνο ο ιμπεριαλισμός, όχι ο απλός εργαζόμενος λαός των σχολών της Θεσσαλονίκης κλπ.Σε ό,τι αφορά τους 'συγγενείς', ε, πώς να το κάνουμε; Άμα οι 'τυχαίοι' που λέω παραπάνω 'τυχαίνει' να είναι και συγγενείς συγκεκριμένων πρυτάνεων ή καθηγητών κ.ο.κ., έχουμε ενδείξεις επιβαρυντικές. Παντού μετράνε οι ενδείξεις και, κατά τον έλεγχο, αυτές σε οδηγούν στην έρευνα.
Εκτός αν προτιμάμε να αλληλοκοροϊδευόμαστε.Το πρόβλημα με τους δήθεν σκουπιδιάρηδες που πάνε σε θέσεις γραφείου και μετά δεν μαζεύονται τα σκουπίδια, ώστε να απαιτηθούν νέες 'έκτακτες' προσλήψεις στους δήμους και να συνεχίσει η ανακύκλωση 'υπαλλήλων γραφείου', να υποθέσω ότι δεν το έχεις ακούσει;
Γενικά, ένας χώρος ανώτατης εκπαίδευσης βρωμάει. Αυτό διαπίστωσαν οι ελεγκτές, αυτό θα πολεμήσουν να κουκουλώσουν οι 'αγωνιστές'.
O αγαπημένος μας ξερολάσχετος σε νέες περιπέτειες
Το πανεπιστήμιο προσλαμβάνει υπαλλήλους γραφείου εργολαβικούς μόνο υπό μορφή καθαριότητας ή φύλαξης γιατί ο νόμος δεν επέτρεπε αλλιώς. Τα λεφτά επιβάρυναν τον προϋπολογισμό του ΑΠΘ, αντί να δοθούν κάπου αλλού από τις ανάγκες γιατί δεν υπήρχε προσωπικό και καμμία σχέση με το δημόσιο ταμείο δεν υπήρχε. Η καθαριότητα ήταν ασχετη και πέταξες την ηλιθιότητα με τα σκουπίδια επειδή μόνο τέτοιες πετάς.
Τα υπόλοιπα (ότι η συγγενική σχέση είναι παράνομη) θα ήταν αστεία αν δεν είχε καταρρεύσει ο μύθος ότι έχεις πτυχίο νομικής. Για τελειόφοιτος γυμνασίου δικαιολογείσαι
Επι του προκειμένου το 'πόρισμα' ήταν ένα τεράστιο φιάσκο και αναφέρει πράματα που ξέρουν και οι πέτρες.
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Με καθυστέρησαν κάτι καθηγητές. Έχω στείλει πάντως και στον υπεύθυνο καθηγητή να ρωτήσω.
Ελπίζω να μην με γράψει.
Θεωρητικός είμαι και εγώ!είσαι πολύ αισιόδοξος τύπος ε ?
Έτσι για την ιστορία.
Τελικά απάντησε ο καθηγητής.
Θα δωθεί παράταση μόλις ανοίξει το ΕΜΠ.καλό αυτό... άιντε καλή δύναμη
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
ε και?
οποιος θελει διαβαζει και περναει την ταξη, δεν εχει να κανει με το που ζει. Υπαρχει και ο Σεπτεμβρης.Δυστυχώς δεν παει έτσι ...
Η άνωθεν ΠΙΤΑ δείχνει αυτο που λιγο πολύ ξέρουν όλοι , ότι το σχολείο ωχριά απέναντι στο επίπεδο των εξετάσεων και τα παιδιά που δεν εχουν πρόσβαση σε σοβαρά φροντιστήρια δεν μπορούν να ανταπεξέλθουνΟΧΙ.
Βλεπε σχόλιο Κιουση για τη σωστη απάντηση (που περιμενα να καταλαβει και ο mjacob).Νούμερο ένα παράγοντας είναι η οικονομική δυνατότητα... Απλά και ξάστερα... Όλα τα άλλα ακολουθούν...
Αν ακολουθείς το πρόγραμμα του σχολείου, δεν έχεις καμία τύχη απέναντι στις πανελλήνιες, πόσο μάλλον αν στοχεύεις υψηλόβαθμες σχολές ... Οι οικονομικά ασθενέστεροι λοιπόν, αυτοί που δεν έχουν πρόσβαση σε φροντιστήρια και κάθε είδους εξωσχολική ενίσχυση, ελάχιστη τύχη έχουν...
-
Ο χρήστης elvet έγραψε:
Για το ζήτημα με την Τράπεζα θεμάτων. Θεωρώ σωστό να υπάρχει αυτός ο θεσμός και η λογική της ύπαρξης εθνικού συστήματος εξετάσεων. Δηλαδή σε όλα τα Λύκεια της χώρας να διδάσκονται ίδιες θεματικές ενότητες (πράγμα που προβλέπεται, αλλά δεν γίνεται) και να υπάρχει μία λογική εθνικού απολυτηρίου που να αντιστοιχεί σε βασικές γνώσεις (πιστοποιημένες με βαθμολογίες) που πρέπει να έχουν βάσει προγράμματος οι απόφοιτοι. Καθώς είμαι προσωπικά άσχετος με τη μέση εκπαίδευση, έμαθα ρωτώντας καθηγητές λυκείου, ότι το πρόβλημα με την Τράπεζα θεμάτων είναι ότι οι μαθητές Ά λυκείου διδάσκονται διαφορετικά πράγματα σε κάθε σχολείο. Έτσι κλήθηκαν να εξεταστούν σε κληρωμένα θέματα, που δεν είχαν διδαχθεί (για πολλούς λόγους και από πολλές αιτίες). Οπότε, άλλο ένα καλό μέτρο, εφαρμόστηκε πρόχειρα και χωρίς προετοιμασία και κινδυνεύει με κατάργηση, αντί να φωνάζουν για τις ορθές προϋποθέσεις εφαρμογής του.Πρωτα επρεπε να εξασφαλισει το υπουργειο οτι ολοι οι μαθητες της χωρας θα διδαχθουν τα ιδια πραγματα και μετα να φτιαχτει η τραπεζα θεματων.
Αν ειναι ανικανοι να εφαρμοσουν το ευκολο, πως θα εφαρμοσουν το δυσκολοτερο ? -
Ο χρήστης nikospappas έγραψε:
Για το ζήτημα με την Τράπεζα θεμάτων. Θεωρώ σωστό να υπάρχει αυτός ο θεσμός και η λογική της ύπαρξης εθνικού συστήματος εξετάσεων. Δηλαδή σε όλα τα Λύκεια της χώρας να διδάσκονται ίδιες θεματικές ενότητες (πράγμα που προβλέπεται, αλλά δεν γίνεται) και να υπάρχει μία λογική εθνικού απολυτηρίου που να αντιστοιχεί σε βασικές γνώσεις (πιστοποιημένες με βαθμολογίες) που πρέπει να έχουν βάσει προγράμματος οι απόφοιτοι. Καθώς είμαι προσωπικά άσχετος με τη μέση εκπαίδευση, έμαθα ρωτώντας καθηγητές λυκείου, ότι το πρόβλημα με την Τράπεζα θεμάτων είναι ότι οι μαθητές Ά λυκείου διδάσκονται διαφορετικά πράγματα σε κάθε σχολείο. Έτσι κλήθηκαν να εξεταστούν σε κληρωμένα θέματα, που δεν είχαν διδαχθεί (για πολλούς λόγους και από πολλές αιτίες). Οπότε, άλλο ένα καλό μέτρο, εφαρμόστηκε πρόχειρα και χωρίς προετοιμασία και κινδυνεύει με κατάργηση, αντί να φωνάζουν για τις ορθές προϋποθέσεις εφαρμογής του.
Πρωτα επρεπε να εξασφαλισει το υπουργειο οτι ολοι οι μαθητες της χωρας θα διδαχθουν τα ιδια πραγματα και μετα να φτιαχτει η τραπεζα θεματων.
Αν ειναι ανικανοι να εφαρμοσουν το ευκολο, πως θα εφαρμοσουν το δυσκολοτερο ?Στην ουσία δεν διαφωνούμε. Μπορεί να είναι πρακτικά αδύνατη η διδασκαλία των ίδιας ακριβώς ύλης σε όλα τα λύκεια, αλλά με συγκεκριμένη εξεταστέα ύλη και αξιολόγηση/ εξετάσεις με ίδιας ποιότητας/ δυσκολίας θέματα είναι δυνατή η κοινή αξιολόγηση των αποφοίτων Α΄και Β΄ λυκείου. Έτσι όλοι οι μαθητές ίδιας βαθμίδας θα έχουν ένα ελάχιστο επίπεδο γνώσεων (νομίζω ότι οι βαθμολογία είναι 0-20 με βάση το 10). Πρέπει κάποτε να γίνει και αυτό στο λύκειο και η τράπεζα θεμάτων είναι προς τη σωστή κατεύθυνση και όχι ο κάθε καθηγητής να βάζει τα θέματα που νομίζει ή κρίνει μόνο αυτός.
-
Ο χρήστης elvet έγραψε:
Για το ζήτημα με την Τράπεζα θεμάτων. Θεωρώ σωστό να υπάρχει αυτός ο θεσμός και η λογική της ύπαρξης εθνικού συστήματος εξετάσεων. Δηλαδή σε όλα τα Λύκεια της χώρας να διδάσκονται ίδιες θεματικές ενότητες (πράγμα που προβλέπεται, αλλά δεν γίνεται) και να υπάρχει μία λογική εθνικού απολυτηρίου που να αντιστοιχεί σε βασικές γνώσεις (πιστοποιημένες με βαθμολογίες) που πρέπει να έχουν βάσει προγράμματος οι απόφοιτοι. Καθώς είμαι προσωπικά άσχετος με τη μέση εκπαίδευση, έμαθα ρωτώντας καθηγητές λυκείου, ότι το πρόβλημα με την Τράπεζα θεμάτων είναι ότι οι μαθητές Ά λυκείου διδάσκονται διαφορετικά πράγματα σε κάθε σχολείο. Έτσι κλήθηκαν να εξεταστούν σε κληρωμένα θέματα, που δεν είχαν διδαχθεί (για πολλούς λόγους και από πολλές αιτίες). Οπότε, άλλο ένα καλό μέτρο, εφαρμόστηκε πρόχειρα και χωρίς προετοιμασία και κινδυνεύει με κατάργηση, αντί να φωνάζουν για τις ορθές προϋποθέσεις εφαρμογής του.
Πρωτα επρεπε να εξασφαλισει το υπουργειο οτι ολοι οι μαθητες της χωρας θα διδαχθουν τα ιδια πραγματα και μετα να φτιαχτει η τραπεζα θεματων.
Αν ειναι ανικανοι να εφαρμοσουν το ευκολο, πως θα εφαρμοσουν το δυσκολοτερο ?Στην ουσία δεν διαφωνούμε. Μπορεί να είναι πρακτικά αδύνατη η διδασκαλία των ίδιας ακριβώς ύλης σε όλα τα λύκεια, αλλά με συγκεκριμένη εξεταστέα ύλη και αξιολόγηση/ εξετάσεις με ίδιας ποιότητας/ δυσκολίας θέματα είναι δυνατή η κοινή αξιολόγηση των αποφοίτων Α΄και Β΄ λυκείου. Έτσι όλοι οι μαθητές ίδιας βαθμίδας θα έχουν ένα ελάχιστο επίπεδο γνώσεων (νομίζω ότι οι βαθμολογία είναι 0-20 με βάση το 10). Πρέπει κάποτε να γίνει και αυτό στο λύκειο και η τράπεζα θεμάτων είναι προς τη σωστή κατεύθυνση και όχι ο κάθε καθηγητής να βάζει τα θέματα που νομίζει ή κρίνει μόνο αυτός.
Μα δεν διαφωνουμε.
Ξερω μαθητη Α λυκειου που σε 2 μαθηματα εγραψε 13-14 ενω ειναι μαθητης του 19,5, λογω τραπεζας θεματων. Αλλοι συμμαθητες του εγραψαν κατω απο την βαση.
Ε και τι εγινε θα πει καποιος. Ελα ομως που απο φετος μετραει ο βαθμος απολυσης απο την ταξη και για τις 3 ταξεις του λυκειου για την εισοδο στα πανεπιστημια ?
-
Αυτή είναι η λογική της τράπεζας των θεμάτων (άσχετα αν σαν υλοποίηση πάσχει θανάσιμα) να φτιάξεις ένα κοινό πρότυπο επιπέδου για όλους τους μαθητές των σχολείων της επικρατείας... Η ουσία είναι η σύγκριση της βαθμολογίας του με τον μ.ο. της χώρας και όχι με τον μ.ο. που είχε στα προηγούμενα 4μηνά ...
Καλύτερα να φάει τώρα την πίκρα παρά να πάει να τα παίξει όλα για όλα σε μια εξέταση και να φάει το 12αρη ενώ έκανε όνειρα για νομική
-
Δεν μπορει να μπαινουν θεματα τα οποια δεν εχουν διδαχθει, για οποιους λογους, οι μαθητες.
Θα επρεπε να οριστει υλη που εχουν διδαχθει ολοι και απο αυτην να μπουν τα θεματα.
-
Γιατί στις πανελλήνιες νομίζεις έχουν διδαχτεί όλα ? Ειδικά στα μαθηματικά κατεύθυνσης είναι η μέρα με τη νύχτα... Εξάλλου, τα θέματα είναι κοινά για όλους, όσο δύσκολα είναι για τον μεν είναι και για το δε...
και στην τελική ας βγούμε από το τρυπάκι 'έπεσε άσκηση που δεν την λύσαμε στην τάξη' ... να γίνουμε λιγότερο παπαγάλοι δεν φωνάζετε όλοι (και όχι αδίκως )
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Με σημαντική καθυστέρηση...
Πάμε στο προφανές: το 'βάζω λεφτά στην τσέπη' δε σημαίνει μόνο υπεξαίρεση ή απάτη.
Αν δώσεις δουλειά σε συγγενικό σου πρόσωπο, μια χαρά βγάζεις χρήματα.
Αν κάνεις εκδουλεύσεις σε συγκεκριμένα άτομα, έχεις ανταλλάγματα που αντιστοιχούν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο σε οικονομικά οφέλη - εξαιρείται μόνο η σωτηρία της ψυχής και οι χάρες σε αγνώστους ή τυχαίους περαστικούς που συνέβησαν, έτσι, στο ξαφνικό (βλ. 'Ξαφνικός Έρωτας'), να βρουν δουλειά στις σχολές της Θεσσαλονίκης.Τώρα, στο άλλο προφανές:
το '¨διάταγμα Παυλόπουλου' δεν ήταν τίποτα παραπάνω από μια ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΗΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ.
Είχες γνωστό να σου κάνει μια πρόσληψη προεκλογικά και μετά να σε ξαναπροσλάβει στο καπάκι; Χωρίς επιλογή μεταξύ περισσοτέρων ενδιαφερόμενων, χωρίς έλεγχο τίτλων σπουδών ή ικανοτήτων;
Το έπαιζες μετά διωκόμενος έτσι και δεν σε μονιμοποιούσαν, το έπαιζες 'εκβιαζόμενος' αν δεν ξαναψήφιζες τους ίδιους μούλους, γενικά το έπαιζες μέχρι να λάβεις ΘΕΣΗ μ' ένα άρθρο κι ένα νόμο.
Αηδία δηλαδή, αλλά τέτοια τα κάνει μόνο η δεξιά ή μόνο το ΠΑΣΟΚ ή μόνο ο δημόσιος τομέας ή μόνο ο ιμπεριαλισμός, όχι ο απλός εργαζόμενος λαός των σχολών της Θεσσαλονίκης κλπ.Σε ό,τι αφορά τους 'συγγενείς', ε, πώς να το κάνουμε; Άμα οι 'τυχαίοι' που λέω παραπάνω 'τυχαίνει' να είναι και συγγενείς συγκεκριμένων πρυτάνεων ή καθηγητών κ.ο.κ., έχουμε ενδείξεις επιβαρυντικές. Παντού μετράνε οι ενδείξεις και, κατά τον έλεγχο, αυτές σε οδηγούν στην έρευνα.
Εκτός αν προτιμάμε να αλληλοκοροϊδευόμαστε.Το πρόβλημα με τους δήθεν σκουπιδιάρηδες που πάνε σε θέσεις γραφείου και μετά δεν μαζεύονται τα σκουπίδια, ώστε να απαιτηθούν νέες 'έκτακτες' προσλήψεις στους δήμους και να συνεχίσει η ανακύκλωση 'υπαλλήλων γραφείου', να υποθέσω ότι δεν το έχεις ακούσει;
Γενικά, ένας χώρος ανώτατης εκπαίδευσης βρωμάει. Αυτό διαπίστωσαν οι ελεγκτές, αυτό θα πολεμήσουν να κουκουλώσουν οι 'αγωνιστές'.
O αγαπημένος μας ξερολάσχετος σε νέες περιπέτειες
Το πανεπιστήμιο προσλαμβάνει υπαλλήλους γραφείου εργολαβικούς μόνο υπό μορφή καθαριότητας ή φύλαξης γιατί ο νόμος δεν επέτρεπε αλλιώς. Τα λεφτά επιβάρυναν τον προϋπολογισμό του ΑΠΘ, αντί να δοθούν κάπου αλλού από τις ανάγκες γιατί δεν υπήρχε προσωπικό και καμμία σχέση με το δημόσιο ταμείο δεν υπήρχε. Η καθαριότητα ήταν ασχετη και πέταξες την ηλιθιότητα με τα σκουπίδια επειδή μόνο τέτοιες πετάς.
Τα υπόλοιπα (ότι η συγγενική σχέση είναι παράνομη) θα ήταν αστεία αν δεν είχε καταρρεύσει ο μύθος ότι έχεις πτυχίο νομικής. Για τελειόφοιτος γυμνασίου δικαιολογείσαι
Επι του προκειμένου το 'πόρισμα' ήταν ένα τεράστιο φιάσκο και αναφέρει πράματα που ξέρουν και οι πέτρες.
Δεν μαθαίνεις το μαθηματάκι σου, σε εμποδίζει το καμένο τσιπάκι που έχεις στον εγκέφαλο(?).
Επανάληψη λοιπόν (δουλεύει ακόμα και στους μπαμπουΐνους):
- ΟΛΟΙ οι φορείς του δημοσίου μπορούσαν να προσλάβουν προσωπικό με συγκεκριμένες διαδικασίες. Ειδικά από τότε που ιδρύθηκε το ΑΣΕΠ, αυτό που έλεγες ΨΕΜΑΤΑ ότι δεν υπήρχε για εκείνους τους τύπους του ΑΠΘ που βγήκαν σε διαθεσιμότητα, μια χαρά έστελναν οι φορείς αιτήματα στην Τριμελή Επιτροπή του Εσωτερικών [ήταν σε ισχύ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΠΟ ΤΟ 2000, το γνωρίζω καλά]. Μάλιστα, πολλοί φορείς το έκαναν αυτό ΚΑΘΕ χρόνο, πχ για αναπληρωτές ή ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς δημοσίων ΙΕΚ ή άλλων σχολών, πολύ περισσότερο για άλλες ειδικότητες που κάλυπταν 'έκτακτες' ανάγκες.
ΑΛΛΑ πώς θα προσλαμβάνονταν κάτι σφουγγοκωλάριοι, αν έπρεπε να διαγωνιστούν ισότιμα άλλους με ΑΝΟΙΧΤΕΣ και ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΕΝΕΣ διαδικασίες; Γίνονται τέτοια πράγματα; Σύμφωνα με τους ΕΛΕΓΚΤΕΣ του ΔΗΜΟΣΙΟΥ, ΟΧΙ, δεν γίνονται.
Υπενθυμίζω ότι σού είχα ζητήσει να παραθέσεις ΕΝΑ link με παλιότερη πρόσκληση για πρόσληψη διοικητικού προσωπικού κι είχες βάλει την ουρίτσα στα σκέλια. Μπας και βρήκες καμία από τότε;
Το ΚΟΡΥΦΑΙΟ που δείχνει τι απατεωνάκος της συμφοράς είσαι, είναι αυτό που γράφεις** περί χρημάτων που ανήκουν στον προϋπολογισμό του ΑΠΘ και όχι στο δημόσιο ταμείο!!!**.
Δηλαδή, θεωρείς ότι τα λεφτά που πήρε το ΑΠΘ από τους φορολογούμενους για συγκεκριμένες ανάγκες δεν προήλθαν από το 'δημόσιο ταμείο' , αλλά από το λογαριασμό των διαχειριστών του ΑΠΘ που τα μοίραζαν μετά σε φιλαράκια τους.
Μόνο greo αυτά.- Γράφεις ότι υποστηρίζω ότι η συγγενική σχέση [μεταξύ καθηγητών και προσληφθέντων] είναι παράνομη. Ενώ γράφω καθαρά ότι αποτελεί ΕΝΔΕΙΞΗ για ΕΛΕΓΧΟ. Ότι άμα δεις τέτοια 'τυχαία' πράγματα, οφείλεις να ελέγξεις τις διαδικασίες, αφού η γυναίκα του Καίσαρα δείχνει καραπουτανάρα.
Αυτό έκαναν και οι ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΕΛΕΓΚΤΕΣ και βρήκαν ένα κάρο παρανομίες και παρατυπίες.
Έβρισες κιόλας τρομάρα σου.
Περαστικά σας κυρίες και κύριοι.
- ΟΛΟΙ οι φορείς του δημοσίου μπορούσαν να προσλάβουν προσωπικό με συγκεκριμένες διαδικασίες. Ειδικά από τότε που ιδρύθηκε το ΑΣΕΠ, αυτό που έλεγες ΨΕΜΑΤΑ ότι δεν υπήρχε για εκείνους τους τύπους του ΑΠΘ που βγήκαν σε διαθεσιμότητα, μια χαρά έστελναν οι φορείς αιτήματα στην Τριμελή Επιτροπή του Εσωτερικών [ήταν σε ισχύ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΠΟ ΤΟ 2000, το γνωρίζω καλά]. Μάλιστα, πολλοί φορείς το έκαναν αυτό ΚΑΘΕ χρόνο, πχ για αναπληρωτές ή ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς δημοσίων ΙΕΚ ή άλλων σχολών, πολύ περισσότερο για άλλες ειδικότητες που κάλυπταν 'έκτακτες' ανάγκες.
-
'παραιτήθηκαν η πρόεδρος των διοικητικών Ράνια Ζάχου και η γενική γραμματέας Έφη Φλωράκη, οι οποίες διαφωνούν με την απόφαση για κλείσιμο επ' αόριστον, ενώ δήλωσαν ότι το πολυτεχνείο το κρατάει κλειστό μία μικρή ομάδα διοικητικών.'
Αυτή ειναι η πληγή που λέγεται συνδικαλισμός στην Ελλάδα
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
'παραιτήθηκαν η πρόεδρος των διοικητικών Ράνια Ζάχου και η γενική γραμματέας Έφη Φλωράκη, οι οποίες διαφωνούν με την απόφαση για κλείσιμο επ' αόριστον, ενώ δήλωσαν ότι το πολυτεχνείο το κρατάει κλειστό μία μικρή ομάδα διοικητικών.'Αυτή ειναι η πληγή που λέγεται συνδικαλισμός στην Ελλάδα
Πσιτ. λιγα για τους αγωνιστες στα λαϊκα μετεριζια
-
Ο χρήστης nikospappas έγραψε:
Αυτο ειναι το σημαντικο ΙΜΗΟ, οταν το 40% των μαθητων δεν καταφερνει να παρει αυτο το 10, τοτε κατι πολυ λαθος συμβαινει στο εκπαιδευτικο μας συστημα.Αυτό που κριτικάρω είναι την Ελληνική νοοτροπία και τον πολιτικό λαϊκισμό που εστιάζει στο εξεταστικό και όχι στην εκπαίδευση-μόρφωση. Δηλαδή αντί να θέλουμε να μάθουν ότι χρειάζεται, αρκούμαστε να προάγονται αγράμματοι στις επόμενες τάξεις και να παίρνουν άχρηστα διπλώματα-πτυχία.
Η χούντα ξεκίνησε τις εξεταστικές διευκολύνσεις (3η εξεταστική) στα πανεπιστήμια, κι από τότε έγινε εθνική πολιτική ....
Ο Αρβανιτόπουλος ξανάφερε τη 3η εξεταστική! Ο ΣΥΡΙΖΑ πλειοδοτεί για τα λύκεια, ....
Η ανησυχία και δημόσια αγωνία για το ΕΜΠ και το ΕΚΠΑ ήταν αν δωθούν οι εξετάσεις, όχι το κατά πόσο θα υποβαθμιστεί το εκπαιδευτικό έργο. -
Από τη στιγμη που δεν μπουκαρουν τα ματ να διώξουν τα @@δια υποβαθμίζεται το επίπεδο και διεθνές κύρος του ιδρύματος μας αρέσει δεν μας αρέσει
Λες και το ΕΜΠ και το κάθε εμπ ειναι τσιφλίκι του κάθε διοικητικού @@διου και απαγορεύει την διεξαγωγή μαθημάτων οπότε γουστάρει μιλάμε για αδιανόητο πραγματα και θελουμε να λεγομαστε και ευρωπαίοι
Λουκέτα στις πύλες με το έτσι θέλω, καταστροφή των χωρών, κλοπή υπολογιστών και εργαστηρίων, και ολα αυτα για να μην τραβήξουμε τα αυτιά των καλομαθημαινων βυσματων που ξυνούν τις @@ρες τους πίσω απο την ταμπέλα του ιδρύματος
Ουστττττττ καθικια
-
Πρεπει να εισαι φασιστας εσυ
-
Ο πρυτανης τι κανει ;
-
Περί Σπουδών