-
Ο χρήστης tasosbmwe30 έγραψε:
ενα θα πω guys......οποιος δει απο κοντα την καινουρια 3αρα(Ε90) ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΕΙ!!!!!ειναι παρα πολυ ομορφη και φαινεται πολυ πιο μεγαλη απο αλλα αυτοκινητα στην κατηγοτια της!!!οσο για τεχνικα χαρακτηριστικα....τι να πω(αν τλμησουμε να κανουμε συγκριση μεταξυ τους)???λυπαμαι την Alfa-Romeo....................Το θαύμα του Forum:
Φίλε έχεις 0 δημοσιεύσεις, αλλά μόλις έκανες την πρώτη σου.
Πώς το κάνεις αυτό?
-
Ο χρήστης alexk_64 έγραψε:
Αγαπητοί φίλοι,
Διαβάζοντας, αρκετά από τα προηγούμενα post, σε αυτό το thread, θα ήθελα να αναφέρω και τις δικές μου απόψεις.Για εμένα προσωπικά, μάλλον δαπανούμε άδικα χρόνο. Ωραία, το μάρκετινγκ, με τη χρήση του ειδικού τύπου, πέρασε στον κόσμο, ότι η σειρά 15x είναι ίδια κατηγορία με τη σειρά 3. Ναι σίγουρα, μία τέτοια ταύτιση εξυπηρετεί τους στόχους της AR, που θέλει να θεωρείται ανταγωνίστρια (ίδια κατηγορία υποτίθεται) με την BMW. Εδώ μιλάμε για 2 διαφορετικούς κόσμους. Μιλάμε για τη μάρκα που βρίσκεται στο top 3 του κόσμου (BMW, Mercedes & Porsche) και για μια εταιρειούλα που παλεύει και επιβιώνει υπό την αγκάλη της Fiat, και επιζεί από αγορές όπως της Ελλάδας. Αν γνωρίζετε, η AR δεν έχει σημαντικές πωλήσεις ούτε στην Ευρώπη, ούτε Αμερική, ούτε Ασία, ούτε Μέση Ανατολή. Επιπλέον, μιλάμε για άλλη φιλοσοφία κατασκευής των 2 αυτοκινήτων. Μιλάμε για ένα μηχανικά τέλειο πισωκίνητο αυτοκίνητο και ένα πρόχειρο προσθιοκίνητο που δηλώνει ότι 'είμαι σπόρ'.
Τώρα, για να γίνω πιο ειδικός. Ναι όντως, για εμένα ένα Άλφα Ρομέο μου λέει ξεκάθαρα ότι είναι ένα πολύ διαφορετικό αυτοκίνητο. Και αυτό γιατί ο οδηγός που θα το αγοράσει και θα το οδηγεί, για εμένα είναι ένας ήρωας. Ένας ήρωας (που καταβάθος θα ήθελε να έχει μια BMW, αλλά τα ευρώ δεν έφθασαν) που πληρώνει για ένα αυτοκίνητο που έχει θόρυβο, μέτρια ποιότητα κατασκευής, πολλές μηχανικές βλάβες, και ταυτόχρονα, πρέπει να δηλώνει και ότι είναι πανευτυχής για το αυτοκίνητο που έχει. Φυσικά, όταν θα πετύχει μια BMW στο δρόμο του, θα κάνει τα πάντα για να καταφέρει να την περάσει (μα γιατί τόσο μίσος τελικά???). Πρέπει να αποδείξει ότι το Άλφα Ρομέο έχει τέλεια κρατήματα, με αποτέλεσμα πολλές φορές να διακινδυνεύει τη ζωή του και της κοπέλας του ( γιατί κανείς δεν του είπε ότι η μπροστινή κίνηση έχει δημιουργηθεί γιατί είναι πιο φθηνή σαν κατασκευή και ότι έχει σαφώς υποδιέστερη συμπεριφορά από ένα σωστά ζυγισμένο πισωκίνητο ).
Τώρα, είδα με έκπληξη, ότι πολλοί έκαναν copy-paste, κείμενα από το internet που γράφουν ότι το ένα είναι καλύτερο από το άλλο. Αυτό το θεωρώ πολύ αστείο. Επίσης, πολλοί άλλοι μιλάνε για το πόσο καλύτερο κράτημα έχει μια άλφα, έναντι μιας bmw. Αλήθεια, εσείς έχετε οδηγήσει ποτέ σας bmw? Και άν ναι, είστε σίγουροι ότι ξέρετε να οδηγήσετε ένα τέτοιο αυτοκίνητο? Και το άλλο. Άν περάσατε μια bmw, είστε σίγουροι ότι αυτός που το οδηγούσε, ήξερε πραγματικά να το οδηγήσει? Γιατί μπορώ να διαβεβαιώσω ένα πράγμα. BMW με καλό οδηγό στο τιμόνι, θα το δείτε μόνο στον ύπνο σας από κοντά σε στροφές. Και άν κάποιοι από εσάς είστε και πιο θερμόαιμοι οδηγοί και οπαδοί της Άλφα, είμαι εδώ, κοντά είναι και η πίστα, τα χρονόμετρα περιμένουν... Πάμε να σας διασύρουμε και επίσημα.
Φιλε alex συμφωνω μαζι σου! Και αν ειναι για πιστα θα μπω κι εγω κι οποιος θελει ας ψαξει να με βρει μεσα στην πιστα!
-
Φιλε αλεξ σωστα τα λες! Αν ειναι και για πιστα θα το προσπαθησω κι εγω και αν μπω, θα βαλουν τη Νικολουλη να με ψαχνει μεσα στην πιστα!
-
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
Καλά όλα αυτά διαφορά με το Haldex και το σύστημα της BMW υπάρχει? Κάποιος που ξέρει περισσότερα να μας βοηθήσει σε αυτό...Επίσης τι σχέση έχει το σύστημα της Porche με αυτό των Χ3 -Χ5 ότι και τα δύο ελέγχονται ηλεκτρονικά?
Όσο για το αν ήταν πετυχημένο φαντάζομαι όχι ιδιαίτερα διότι δεν ξαναχρησιμοποιήθηκε. Αν κάποια στιγμή εξελιχθεί με τον τρόπο που πρέπει ίσως μιλάμε για 'νέο Renesis' ως τότε όμως...Τα συστήματα με πολύδισκο συμπλέκτη(όπως είναι και το haldex) μοιάζουν πάρα πολύ στη λειτουργία τους με τα συστήματα τύπου x-drive και ουσιαστικά δεν υπάρχει ένας σαφής τρόπος διαχωρισμού τους. Αυτό γενικά.
Συστήματα τετρακίνησης χωρίς κεντρικό διαφορικό με τη χρήση πολύδισκου συμπλέκτη χρησιμοποιεί η Mercedes στις τετρακίνητες 4-Matic, καθώς και τα τετρακίνητα του Group VW που έχουν τον κινητήρα τοποθετημένο εγκάρσια (Αudi A3 quattro, VW Golf 4Motion, Skoda Oktavia 4x4, Seat Leon κ.α.).
Το Grοup VW χρησιμοποιεί τον πολύδισκο συμπλέκτη Haldex, ''παιδί'' της ομώνυμης σουηδικής εταιρίας, ενώ Haldex χρησιμοποιούν επίσης και τα Volvo XC 90 και S60 AWD.Το Haldex είναι από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα πολύδισκου συμπλέκτη.Η λειτουργία του βασίζεται στην ύπαρξη μιας υδραυλικής αντλίας η οποία παίρνει κίνηση από τη διαφορά περιστροφής μεταξύ των τροχών. Η αντλία συμπιέζει το λάδι που βρίσκεται στο υδραυλικό κύκλωμα του Haldex και δύο έμβολα ασκούν πίεση στους δίσκους του συμπλέκτη με αποτέλεσμα ο τελευταίος να κλειδώνει. Η πίεση που ασκούν τα έμβολα ρυθμίζεται από μια ''στραγγαλιστική'' βαλβίδα ανάλογα με τις εντολές της ECU.
Όταν το αυτοκίνητο ταξιδεύει με μεγάλη ταχύτητα ή κατά τη διάρκεια του παρκαρίσματος, η βαλβίδα είναι ανοιχτή και η πίεση που ασκούν τα έμβολα ελάχιστη, ενώ το ίδιο συμβαίνει όταν το ABS μπαίνει σε λειτουργία, με αποτέλεσμα ο συμπλέκτης να είναι ανοιχτός και το αυτοκίνητο πρακτικά δικίνητο.
Εγώ πάντως επιμένω ότι δεν είναι πολύ μακριά η μέρα, που με τη βοήθεια πάντα της ραγδαίας και συνεχούς τεχνολογικής προόδου, που θα δούμε ακόμα μικρότερο βάρος (με τη χρήση ''ελαφρών'' μετάλλων) και άρα πολύ περισσότερες δυνατότητες για τα συστήματα του είδους. Και μπορεί σε μερικά χρόνια να μιλάμε για άλλο ένα ''αυγό του Κολόμβου''. -
Ο χρήστης alexk_64 έγραψε:
Αγαπητοί φίλοι,
Διαβάζοντας, αρκετά από τα προηγούμενα post, σε αυτό το thread, θα ήθελα να αναφέρω και τις δικές μου απόψεις.Για εμένα προσωπικά, μάλλον δαπανούμε άδικα χρόνο. Ωραία, το μάρκετινγκ, με τη χρήση του ειδικού τύπου, πέρασε στον κόσμο, ότι η σειρά 15x είναι ίδια κατηγορία με τη σειρά 3. Ναι σίγουρα, μία τέτοια ταύτιση εξυπηρετεί τους στόχους της AR, που θέλει να θεωρείται ανταγωνίστρια (ίδια κατηγορία υποτίθεται) με την BMW. Εδώ μιλάμε για 2 διαφορετικούς κόσμους. Μιλάμε για τη μάρκα που βρίσκεται στο top 3 του κόσμου (BMW, Mercedes & Porsche) και για μια εταιρειούλα που παλεύει και επιβιώνει υπό την αγκάλη της Fiat, και επιζεί από αγορές όπως της Ελλάδας. Αν γνωρίζετε, η AR δεν έχει σημαντικές πωλήσεις ούτε στην Ευρώπη, ούτε Αμερική, ούτε Ασία, ούτε Μέση Ανατολή. Επιπλέον, μιλάμε για άλλη φιλοσοφία κατασκευής των 2 αυτοκινήτων. Μιλάμε για ένα μηχανικά τέλειο πισωκίνητο αυτοκίνητο και ένα πρόχειρο προσθιοκίνητο που δηλώνει ότι 'είμαι σπόρ'.
Τώρα, για να γίνω πιο ειδικός. Ναι όντως, για εμένα ένα Άλφα Ρομέο μου λέει ξεκάθαρα ότι είναι ένα πολύ διαφορετικό αυτοκίνητο. Και αυτό γιατί ο οδηγός που θα το αγοράσει και θα το οδηγεί, για εμένα είναι ένας ήρωας. Ένας ήρωας (που καταβάθος θα ήθελε να έχει μια BMW, αλλά τα ευρώ δεν έφθασαν) που πληρώνει για ένα αυτοκίνητο που έχει θόρυβο, μέτρια ποιότητα κατασκευής, πολλές μηχανικές βλάβες, και ταυτόχρονα, πρέπει να δηλώνει και ότι είναι πανευτυχής για το αυτοκίνητο που έχει. Φυσικά, όταν θα πετύχει μια BMW στο δρόμο του, θα κάνει τα πάντα για να καταφέρει να την περάσει (μα γιατί τόσο μίσος τελικά???). Πρέπει να αποδείξει ότι το Άλφα Ρομέο έχει τέλεια κρατήματα, με αποτέλεσμα πολλές φορές να διακινδυνεύει τη ζωή του και της κοπέλας του ( γιατί κανείς δεν του είπε ότι η μπροστινή κίνηση έχει δημιουργηθεί γιατί είναι πιο φθηνή σαν κατασκευή και ότι έχει σαφώς υποδιέστερη συμπεριφορά από ένα σωστά ζυγισμένο πισωκίνητο ).
Τώρα, είδα με έκπληξη, ότι πολλοί έκαναν copy-paste, κείμενα από το internet που γράφουν ότι το ένα είναι καλύτερο από το άλλο. Αυτό το θεωρώ πολύ αστείο. Επίσης, πολλοί άλλοι μιλάνε για το πόσο καλύτερο κράτημα έχει μια άλφα, έναντι μιας bmw. Αλήθεια, εσείς έχετε οδηγήσει ποτέ σας bmw? Και άν ναι, είστε σίγουροι ότι ξέρετε να οδηγήσετε ένα τέτοιο αυτοκίνητο? Και το άλλο. Άν περάσατε μια bmw, είστε σίγουροι ότι αυτός που το οδηγούσε, ήξερε πραγματικά να το οδηγήσει? Γιατί μπορώ να διαβεβαιώσω ένα πράγμα. BMW με καλό οδηγό στο τιμόνι, θα το δείτε μόνο στον ύπνο σας από κοντά σε στροφές. Και άν κάποιοι από εσάς είστε και πιο θερμόαιμοι οδηγοί και οπαδοί της Άλφα, είμαι εδώ, κοντά είναι και η πίστα, τα χρονόμετρα περιμένουν... Πάμε να σας διασύρουμε και επίσημα.
-
Μερικοί με την συμπεριφορά τους και την προκλητικότητά τους προσβάλλουν μία από τις κορυφαίες εταιρίες όπως η BMW, της οποίας εμφανίζονται ως οπαδοί, και μπορεί με τα λεγόμενά τους να απομακρύνουν υποψηφίους και κόσμιους αγοραστές!!
Επίσης δείχνουν ότι δεν έχουν και πολύ σχέση με το χώρο του αυτοκινήτου
[/b]
-
Ωραίες καφρίλες....
Kύριοι,
-
Ο τύπος που λέει 'όλα τα ιταλικά είναι για τα σκουπίδια' και δηλώνει φίλος της BMW (η οποιασδήποτε άλλης μάρκας, δεν έχει σημασία), προσβάλλει με τη συμπεριφορά του τους πραγματικούς φίλους της BMW!
-
Ο τύπος που λέει 'όλα τα γερμανικά είναι ηλιακοί θερμοσίφωνες' και δηλώνει Αlfista, είναι ντροπή για τους πραγματικούς Alfisti!
-
Τέλος, ο πραγματικός 'χεράς', ΠΟΤΕ ΤΩΝ ΠΟΤΩΝ στη ζωή του δεν έχει ξεστομίσει τη φράση: 'Είμαι γρήγορος', 'Θα με ψάχνετε με τα κυάλια/Νικολούλη' κλπ
-
-
Μπάχαλο κατάντησε το topic, και όχι μόνο από τα διπλά-τριπλά-τετραπλά posts αλλά και από τους ουρανοκατέβατους αλεξιπτωτιστές που έκαναν απόβαση και μας γέμισαν με τα μαργαρητάρια τους. Α! Και να μην το ξεχάσω, είναι όλοι τους και χεράδες.
-
Εγώ έχω την αίσθηση ότι έπεσε κάποιο 'σύρμα' κάπου και πλάκωσαν μαζεμένοι τις τελευταίες μέρες όλοι οι οπαδοί (η επιλογή της λέξης δεν είναι τυχαία) της BMW.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Εγώ έχω την αίσθηση ότι έπεσε κάποιο 'σύρμα' κάπου και πλάκωσαν μαζεμένοι τις τελευταίες μέρες όλοι οι οπαδοί (η επιλογή της λέξης δεν είναι τυχαία) της BMW.Κι άντε μετά να καθίσεις να μιλήσεις μαζί τους. Πιο εύκολο μου φαίνεται είναι να πείσω τον Τσουκαλά ότι ο Παναθηναϊκός είναι μεγαλύτερη ομάδα από τον Ολυμπιακό, παρά αυτούς ότι μια 316 δεν είναι καλύτερη από μια Ferrari.
-
Σώμα με σώμα
-
Άντε να βάλω κανένα τόπικ Honda vs BMW vs Alfa να γεμίσουμε κι άλλους αμερόλυπτους
-
Σωμα με σωμα σιγουρα χεχεχε!!!τεσπαΟλα αυτα που ειπωθηκαν σιγουρα δεν ηταν και τα καλυτερα αλλα αυτο ισως να οφειλετει και στα προηγουμενα post των οποιων το περιεχομενο δεν ηταν και παλι το καλυτερο αλλα εγω περιμενω απαντηση στο πως ειναι δυνατον να συγκριθουν δυο αυτοκινητα οπου το ενα απο αυτα δεν το εχει οδηγησει κανενας μας.!!! (αυτο με τα διπλα και τριπλα post εγινε λογω του οτι δεν τα εμφανιζε)
κωστας -
Ο χρήστης MICZ έγραψε:
Και λίγα λόγια για το σύστημα τετρακίνησης των καινούργιων BMW μιας και κάπιοι από εδώ πάλι απαξιωτικά μίλησαν (ότι και καλά υπάρχει απλά για μερικές χώρες). Ορίστε λοιπόν διαβάστε τι τεχνολογία κρύβει:Το χ-drive πρωτοπαρουσιάστηκε στην BMW Χ3 ενώ στη συνέχεια τοποθετήθηκε και στα ανανεωμένα Χ5, αλλά και στην τετρακίνητη νέα σειρά 5.
Τα παλιότερα Χ5 είχαν πλανητικό κεντρικό διαφορικό το οποίο έστελνε μόνιμα το 62% της ισχύος στον πίσω άξονα και το 38% στον μπροστινό, έτσι ώστε να διατηρείται το σπορ ταπεραμέντο όλων των BMW.
Ο συμπλέκτης του χ-drive μεταβάλλει διαρκώς την κατανομή της ισχύος ανάμεσα στο εμπρός και πίσω άξονα ανάλογα με τις απαιτήσεις. Σε κανονικές συνθήκες η ισχύς κατανέμεται 50:50 ανάμεσα στους δύο άξονες, αλλά το αυτοκίνητο μπορεί να μετατραπεί ακόμα και σε 100% πισωκίνητο ανάλογα με την κρίση της ECU του συστήματος. Για παράδειγμα αυτό συμβαίνει όταν το αυτοκίνητο υποστρέψει υπερβολικά ή κατά τη διάρκεια του παρκαρίσματος, όπου η τετρακίνηση δεν προσφέρει τίποτα.Σύμφωνα με την ίδια την BMW, το σύστημα έχει τη δυνατότητα να ''προβλέψει'' το σπινάρισμα ενός τροχού και να ρυθμίσει την κατανομή ισχύος μεταξύ των αξόνων και μεταξύ των τροχών ανάλογα.
Στη σειρά 5 το x-drive λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο, με μοναδική διαφορά ότι για τη μετάδοση της ισχύος στον μπροστινό άξονα χρησιμοποιείται γρανάζωμα αντί για την αλυσίδα που χρησιμοποιούν τα χ3 και χ5.
(Παρόμοιο σύστημα χ-drive στη πρώτη μορφή του μην ξεχνάμε ότι χρησιμοποίησε η Nissan στο Skyline καθώς και στο X-Trail και το ονόμαζε ATESSA E-TS Pro)Στην πραγματικότητα, ο πολύδισκος συμπλέκτης του Χ-drive δεν μπορεί να θεωρηθεί ακριβώς ''κεντρικό διαφορικό'' επειδή, αν και κατανέμει την ισχύ ανάμεσα στους δύο άξονες με συνεχώς μεταβαλλόμενο τρόπο όπως ένα ''κανονικό'' κεντρικό διαφορικό, δεν πληροί μια βασική προυπόθεση προκειμένου να θεωρηθεί διαφορικό.
Η προυπόθεση αυτή είναι ότι, αν ακινητοποιήσουμε την είσοδο της ισχύος στο διαφορικό και περιστρέψουμε τη μια έξοδο, η άλλη πρέπει να περιστραφεί με αντίθετη φορά. Ο πολύδισκος συμπλέκτης δεν το κάνει αυτό και επομένως δεν μπορεί να θεωρηθεί ''διαφορικό'', τουλάχιστον με την αυστηρή έννοια του όρου, χωρις αυτό να σημαίνει ότι δεν τα καταφέρνει εξίσου καλά.
Για να μην μακρυγορώ να αναφέρω εδώ τον βασιλιά της τετρακίνησης την Porsche 959.To 1986 που παρουσιάστηκε χρησιμοποιούσε ένα σύστημα τετρακίνησης χωρίς κεντρικό διαφορικό, με πολύδισκο συμπλέκτη τριβής, ο οποίος ονομαζόταν PSK (Porsche Steuer Kupplung).
To σύστημα αυτό έχει μείνει στην ιστορία ως το πιο εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης που τοποθετήθηκε ποτέ σε αυτοκίνητο. Ο πολύδισκος συμπλέκτης αποτελούνταν από 6 ζεύγη δίσκων τριβής, καθένα από τα οποία μπορούσε να κλειδώσει ανεξάρτητα μέσω υδραυλικού επενεργητή.
Όταν και τα 6 ζεύγη ήταν κλειδωμένα, η ισχύς κατανεμόταν 50:50. Επιπλέον για να ελαχιστοποιηθεί η υστέρηση απόκρισης του συστήματος οι μπροστινοί τροχοί ήταν κατά 1% μικρότεροι από τους πίσω.
Με αυτόν τον τρόπο ο άξονας από το πίσω διαφορικό και ο άξονας από τον μπροστινό περιστρέφονταν με διαφορετικές γωνιακές ταχύτητες και έτσι η μεταφορά ισχύος (με το κλείδωμά του ή των συμπλεκτών) ήταν ακαριαία.
Έτσι γινόταν μέγιστη εκμετάλευση της πρόσφυσης των ελαστικών, αφού η κατανομή βάρους στους δύο άξονες ήταν 60%-40%(όπως ήταν σε κανονικές συνθήκες).Σε συνθήκες μέγιστης επιτάχυνσης (όπου η κατανομή βάρους στον πίσω άξονα μεγάλωνε), η ισχύς πήγαινε κατά 80% στους πίσω τροχούς και κατά 20% εμπρός, ενώ στο βρεγμένο, το PSK ήταν τελείως κλειδωμένοκαι η κατανομή ήταν στο 50:50Τελικά γιατί το σύστημα αυτό ήταν τόσο ξεχωριστό? Επειδή μπορούσε να αλλάζει την κατανομή της ισχύος μεταξύ των πίσω και των μπροστινών τροχών πριν υπάρξει ολίσθηση!!(αξιολογώντας φυσικά μέσω αισθητήρων τις διάφορες παραμέτρους).
Το σύστημα αυτό θεωρείται πρωτοποριακό και αξεπέραστο ακόμα και στις μέρες μας (τότε βέβαια θεωρούνταν από άλλο πλανήτη). Ήταν όμως εξαιρετικά βαρύ και ακριβό και δεν τοποθετήθηκε σε άλλο μοντέλο της Porsche.
Τέλος θεωρώ πως αν λυθούν αυτά τα προβλήματα (κόστους -βάρους και με τη βοήθεια της τεχνολογίας) πιστεύω ότι αυτού του είδους μορφές ''ηλεκτρονικής'' τετρακίνησης μπορούν σύντομα να ξεπεράσουν
τις ''παραδοσιακές'' και πιο συμβατικές μορφές που συναντάμε σήμερα στα αυτοκίνητα-αναφορά του είδους (βλέπε Subaru και Mitsubishi).Μια απλη ερωτηση....τι ειναι ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ?οχι handlex,οχι μπλοκε,οχι εγκεφαλοι,....Μην απαντησει καποιος αλλος!
-
Ο χρήστης kostase39 έγραψε:
Σωμα με σωμα σιγουρα χεχεχε!!!τεσπαΟλα αυτα που ειπωθηκαν σιγουρα δεν ηταν και τα καλυτερα αλλα αυτο ισως να οφειλετει και στα προηγουμενα post των οποιων το περιεχομενο δεν ηταν και παλι το καλυτερο αλλα εγω περιμενω απαντηση στο πως ειναι δυνατον να συγκριθουν δυο αυτοκινητα οπου το ενα απο αυτα δεν το εχει οδηγησει κανενας μας.!!! (αυτο με τα διπλα και τριπλα post εγινε λογω του οτι δεν τα εμφανιζε)
κωσταςΚαλωσήρθες
Ξεκινάς καλά...
Προς το παρόν, η αντιπαράθεση των μοντέλων είναι 'εικονική',
μιας και δε γνωρίζουμε αρκετά (πόσο μάλλον για την 159).Πρόωρο μεν το θέμα όπως αναφέρω στην αρχή, επίκαιρο δε για πολύ καιρό ακόμα στο μέλλον
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Μια απλη ερωτηση....τι ειναι ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ?οχι handlex,οχι μπλοκε,οχι εγκεφαλοι,....Μην απαντησει καποιος αλλος!Δεν μας απαντάς εσύ; ειδικά τα 'σταθερά' Torsen τα ξέρεις καλά.
btw HALDEX είναι
-
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Εγώ έχω την αίσθηση ότι έπεσε κάποιο 'σύρμα' κάπου και πλάκωσαν μαζεμένοι τις τελευταίες μέρες όλοι οι οπαδοί (η επιλογή της λέξης δεν είναι τυχαία) της BMW.
Κι άντε μετά να καθίσεις να μιλήσεις μαζί τους. Πιο εύκολο μου φαίνεται είναι να πείσω τον Τσουκαλά ότι ο Παναθηναϊκός είναι μεγαλύτερη ομάδα από τον Ολυμπιακό, παρά αυτούς ότι μια 316 δεν είναι καλύτερη από μια Ferrari.
Μάλιστα, όταν το αποτέλεσμα μιας ψηφοφορίας δε μας αρέσει, εξηγείται με το ότι είναι νοθευμένο.
Όταν ακούγονται και αντίθετες γνώμες, μας την έχουν πέσει 'οπαδοί' από άλλες 'παρατάξεις'.Σεβαστές απόψεις βεβαίως.
-
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Εγώ έχω την αίσθηση ότι έπεσε κάποιο 'σύρμα' κάπου και πλάκωσαν μαζεμένοι τις τελευταίες μέρες όλοι οι οπαδοί (η επιλογή της λέξης δεν είναι τυχαία) της BMW.
Κι άντε μετά να καθίσεις να μιλήσεις μαζί τους. Πιο εύκολο μου φαίνεται είναι να πείσω τον Τσουκαλά ότι ο Παναθηναϊκός είναι μεγαλύτερη ομάδα από τον Ολυμπιακό, παρά αυτούς ότι μια 316 δεν είναι καλύτερη από μια Ferrari.
Οι τελευταίοι που μπορείτε να κατηγορήσετε άλλους για φανατισμό είστε οι 'οπαδοί' της Alfa Romeo.
Σταθερά δεν αναγνωρίζετε κανένα μειονέκτημα (ή αν αναγνωρίσετε, πετάτε ένα 'σήμερα όλα τα αυτοκίνητα ίδια είναι' και τελειώσατε) και σταθερά θεοποιείτε τα πλεονεκτήματα!! Ο Τσουκαλάς ΠΟΛΥ πιο συζητήσιμος είναι. -
Ο χρήστης sirbasil έγραψε:
Οι τελευταίοι που μπορείτε να κατηγορήσετε άλλους για φανατισμό είστε οι 'οπαδοί' της Alfa Romeo.
Σταθερά δεν αναγνωρίζετε κανένα μειονέκτημα (ή αν αναγνωρίσετε, πετάτε ένα 'σήμερα όλα τα αυτοκίνητα ίδια είναι' και τελειώσατε) και σταθερά θεοποιείτε τα πλεονεκτήματα!! Ο Τσουκαλάς ΠΟΛΥ πιο συζητήσιμος είναι.Πρόσεξε:
άλλο οπαδός, άλλο φίλος. Ο φίλος της Άλφα Ρομέο, ο αληθινός αλφίστα, ξέρει και αναγνωρίζει πόσο καλή είναι μια καλή BMW (και όχι τίποτα 316/318...). Το ίδιο και ένας αγνός φίλος της BMW, αναγνωρίζει τα καλά ΆλφαΡομέο.οι οπαδοί και οι κάφροι, μακριά από μας...
-
Ο χρήστης DumDiDum έγραψε:
Όταν ακούγονται και αντίθετες γνώμες, μας την έχουν πέσει 'οπαδοί' από άλλες 'παρατάξεις'.Σεβαστές απόψεις βεβαίως.
Αντίθετη γνώμη είναι να σου πει ο άλλος ότι η σειρά 1 είναι καλύτερη από την 147. Αυτό φυσικά και είναι σεβαστό.
Να σου πει ο άλλος 'παράγει ακόμα αυτοκίνητα αυτή η μικρή εταιρεία' ή 'τενεκέδες πουλάει;' δεν είναι αντίθετη γνώμη και φυσικά δεν είναι καθόλου σεβαστή.
Μην μπερδεύεσαι.Οι τελευταίοι που μπορείτε να κατηγορήσετε άλλους για φανατισμό είστε οι 'οπαδοί' της Alfa Romeo.
Σταθερά δεν αναγνωρίζετε κανένα μειονέκτημα (ή αν αναγνωρίσετε, πετάτε ένα 'σήμερα όλα τα αυτοκίνητα ίδια είναι' και τελειώσατε) και σταθερά θεοποιείτε τα πλεονεκτήματα!! Ο Τσουκαλάς ΠΟΛΥ πιο συζητήσιμος είναι.sirbasil καρντάση τα διάβασες όλα τα παραπάνω post ή έτσι μιλάς; Και σόρρυ αλλά αν εξαιρέσουμε τον ολίγον τι θερμόαιμο Σάκη (ο οποίος στρώνει με τον καιρό) δε νομίζω η κοινότητα των alfisti που έχει μείνει εδώ μέσα να έχει δώσει τέτοια δικαιώματα. Οι γενικεύσεις σου μάλλον δεν είναι τόσο πετυχημένες.
Alfa Romeo 159 vs BMW σειρά 3