-
Τσέκαρε το καπάκι του ντιστριμπιτέρ για νερά και τον ιμάντα εκκ μήπως είναι χαλαρός και πήδηξε κανα δόντι.
-
Μην περνάς απο εκεί ρε φίλε,τόσο απλά!!!
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Τσέκαρε το καπάκι του ντιστριμπιτέρ για νερά και τον ιμάντα εκκ μήπως είναι χαλαρός και πήδηξε κανα δόντι.Το πρώτο θα το κοιτάξω σήμερα κιολας, το δευτερο δεν νομιζω, γιατι σημερα δουλευει μια χαρα.
Άρα παλι με την υγρασια μου κάνει. -
Τζάμπα δλδ τα χρήματα για την αντλία της βενζίνης;
-
Νέοι κινητήρες για όλη την γκάμα του Leon: 1,2tsi 110ps, 1,4 tsi 125 ps, 1,4 tsi ACT 150 ps και όλοι οι κινητήρες με προδιαγραφές EU6.
Επίσης το DSG μπαίνει πλέον σε όλους τους κινητήρες πλην των 86 ps και 125 ps.
Νέο εξοπλιστικό πακέτο Black FR με μαύρη οροφή κ.λπ...http://www.autobild.de/artikel/seat-leo ... 11125.html
http://carconfigurator.seat.es/seat-cc/ ... =1#carline
http://www.caradisiac.com/Seat-Leon-de- ... -94313.htm
http://www.autoiblog.com/2014/05/08/sea ... i-150-act/Το περίεργο είναι ότι λένε πως οι κινητήρες αυτοί πωλούνται στην Ευρώπη ήδη από τον Απρίλιο (;) ενώ ο 1,2 tsi 110 ps και ο 1,4 tsi ACT 150 θα μπει στο Polo facelift όταν αυτό κυκλοφορήσει αργότερα και ο 1,4 tsi 125 στο Scirocco facelift το φθινόπωρο. Δηλαδή το Leon έχει πλέον κινητήρες που δεν έχουν (ακόμα) το Golf το Α3 και η Octavia. Περίεργα πράγματα...
-
Το golf διατίθεται ήδη με τον 1.4 150hp στην Ελλάδα!
-
Ο χρήστης edmond έγραψε:
http://www.newsauto.gr/apoklistiko-stin-ellada-to-neo-toledo-times/αν είναι να αρχίζουν να γεμίζουν οι δρόμοι με rapid, ας μπει και αυτό στο κόλπο. τουλάχιστον είναι πολύ ομορφότερο από το τσεχικο.
btw δεν κατάλαβα για ποιο λογο άργησε τοσο έναντι του αδελφού μοντέλου. πιστεύω πάντως πως θα τα παει καλά.+1
-
Ο χρήστης panosft έγραψε:
Τζάμπα δλδ τα χρήματα για την αντλία της βενζίνης;Yeap!
-
Ο χρήστης Lapin έγραψε:
Νέοι κινητήρες για όλη την γκάμα του Leon: 1,2tsi 110ps, 1,4 tsi 125 ps, 1,4 tsi ACT 150 ps και όλοι οι κινητήρες με προδιαγραφές EU6.
Επίσης το DSG μπαίνει πλέον σε όλους τους κινητήρες πλην των 86 ps και 125 ps.
Νέο εξοπλιστικό πακέτο Black FR με μαύρη οροφή κ.λπ...http://www.autobild.de/artikel/seat-leo ... 11125.html
http://carconfigurator.seat.es/seat-cc/ ... =1#carline
http://www.caradisiac.com/Seat-Leon-de- ... -94313.htm
http://www.autoiblog.com/2014/05/08/sea ... i-150-act/Το περίεργο είναι ότι λένε πως οι κινητήρες αυτοί πωλούνται στην Ευρώπη ήδη από τον Απρίλιο (;) ενώ ο 1,2 tsi 110 ps και ο 1,4 tsi ACT 150 θα μπει στο Polo facelift όταν αυτό κυκλοφορήσει αργότερα και ο 1,4 tsi 125 στο Scirocco facelift το φθινόπωρο. Δηλαδή το Leon έχει πλέον κινητήρες που δεν έχουν (ακόμα) το Golf το Α3 και η Octavia. Περίεργα πράγματα...
τελικα ο 1.4 ειναι καινουριος εντελως στο σχεδιασμο, ή κανει πατεντες μειωσης ρυπων;;
γιατι στο σαητ λεει οτι ανεβαινει και καλα απο τους 122 στους 125 αφηνοντας μια τετοια εντυπωση... -
Καινούργιος ποιος 1,4 σε σχέση με ποιόν 1,4;
Γιατί ο 125άρης εδώ ανεβαίνει μόλις 3 ίππους αλλά η κατανάλωση και οι ρύποι είναι ίδιοι με του 122άρη που αντικαθιστά και δε νομίζω ότι ισχυρίζεται κανένας ότι είναι καινούργιος. Νομίζω ότι απλώς τον ανεβάσανε 3 ίππους. Βέβαια ο 122άρης του Leon 3, Golf 7, κλπ, δεν είναι ίδιος με τον 122άρη της προηγούμενης γενιάς VAG. Είναι εντελώς καινούργιος. Π.χ. έχει ιμάντα αντί καδένα. Αξιοπερίεργο είναι ότι το ισπανικό configurator της SEAT προσφέρει ταυτόχρονα και τον 122άρη και τον 125άρη! -
Ο χρήστης Lapin έγραψε:
. Είναι εντελώς καινούργιος.** Π.χ. έχει ιμάντα αντί καδένα**damned....
-
Ο χρήστης edmond έγραψε:
. Είναι εντελώς καινούργιος.** Π.χ. έχει ιμάντα αντί καδένα**
damned....
Why?
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
ειπαμε, ο ιμαντας δειχνει οτι το αμαξι δεν ειναι καλο. μην ρωτας και εσυ.
-
Δείκτη θερμοκρασίας έχει;
Sent from Corsair's brick
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
. Είναι εντελώς καινούργιος.** Π.χ. έχει ιμάντα αντί καδένα**
damned....
Why?
Sent from my Neo V using Tapatalk.
όχι τίποτα
απλά θέλω να δω τον τιμοκατάλογο για το μεγάλο service...
ξέρεις, αυτό που θα θέλει αλλαγή ιμάντα -
H VW λέει πως δεν χρειάζεται αλλαγή ιμάντα αυτό το μοτέρ. Ποτέ.
-
Ποτε; Χαρά που θα κανουν οι κάτοχοι με τις βαλβιδοσουπες.
Στάλθηκε από το LG 4X HD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Κάτι περισσότερο θα ξέρουμε εμείς σαν μηχανικοί του καναπέ που είμαστε...
ΥΓ: Υπάρχουν κινητήρες που δεν κάνουν βαλβιδόσουπα ακόμα και αν κόψουν ιμάντα. Δεν ξέρω όμως αν αυτό είναι ένα από αυτα τα non-interference moteurs ( ).
-
Μετα τις ανθεκτικες καδενες, τωρα οι αθραυστοι ιμαντες! Γουχου!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
H VW λέει πως δεν χρειάζεται αλλαγή ιμάντα αυτό το μοτέρ. Ποτέ.Κι επειδή η VW φτιάχνει αξιόπιστα μοτέρ τώρα πρέπει να χαρούμε, έτσι;
SEAT FORUM