Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Focus II
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. Ford Focus II
    • 1
    • 2
    • 22
    • 23
    • 24
    • 25
    • 26
    • 34
    • 35
    • 24 / 35
    Μελλοντικά Μοντέλα
    106
    683
    1049
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pavlos23 last edited by

      Ο χρήστης Kid έγραψε:

      Αυτό είναι το καινούργιο RS?
      Γιατί ενώ βρίσκω άσχημο σχεδιαστικά το Focus II, αυτό το βρίσκω κουκλί..

      Όχι,αυτό είναι το νέο ST.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        akis71 last edited by

        ÌÜëëïí âñÞêá ôï êáéíïýñéï áõôïêßíçôï ðïõ èá áãïñÜóù Ìå ôïí íÝï êéíçôÞñá ìåôáâëçôïý ÷ñïíéóìïý íïìßæù üôé êôõðá óôá ßóéá êáé ðñïóðåñíÜ ôï Golf.¼óï ãéá ôçí åìöÜíçóÞ ôïõ åßíáé ëßãï óõíôçñçôéêÞ, áëëÜ äåß÷íåé áêïìá ðéï äåìÝíï.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          akis71 last edited by

          ÌÜëëïí âñÞêá ôï êáéíïýñéï áõôïêßíçôï ðïõ èá áãïñÜóù Ìå ôïí íÝï êéíçôÞñá ìåôáâëçôïý ÷ñïíéóìïý íïìßæù üôé êôõðá óôá ßóéá êáé ðñïóðåñíÜ ôï Golf.¼óï ãéá ôçí åìöÜíçóÞ ôïõ åßíáé ëßãï óõíôçñçôéêÞ, áëëÜ äåß÷íåé áêïìá ðéï äåìÝíï.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            akis71 last edited by

            ÌÜëëïí âñÞêá ôï êáéíïýñéï áõôïêßíçôï ðïõ èá áãïñÜóù Ìå ôïí íÝï êéíçôÞñá ìåôáâëçôïý ÷ñïíéóìïý íïìßæù üôé êôõðá óôá ßóéá êáé ðñïóðåñíÜ ôï Golf.¼óï ãéá ôçí åìöÜíçóÞ ôïõ åßíáé ëßãï óõíôçñçôéêÞ, áëëÜ äåß÷íåé áêïìá ðéï äåìÝíï.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • E
              enginekiller last edited by

              Εχει παρει καποιος το νεο focus και ειχε τιποτα προβληματα με τριγμους η γενικα οτιδηποτε;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                gtz last edited by

                Τη Μ.Πέμπτη το έχουμε...

                Πάντως απο το τεστ drive που έκανα,μου έκαναν θετική εντύπωση το τιμόνι και η ποιότητα κύλισης.
                Το μοτέρ είναι ελαστικό και γραμμικό.Δεν δείχνει να ξυπνάει πουθενά,αλλά δείχνει να έχει δύναμη σε όλο το φάσμα των στροφών μέχρι τις 6500 που το δοκίμασα..
                Περισσότερα όμως σε λίγες μέρες...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kostas-1970 last edited by

                  Παιδιά. καλορίζικα τα νέα σας τουτούνια

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    traction last edited by

                    Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
                    Εχει παρει καποιος το νεο focus και ειχε τιποτα προβληματα με τριγμους η γενικα οτιδηποτε;

                    Μετά από 700 χλμ ή 1 εβδομάδα χρήσης , δεν έχει ακουστεί τίποτα από τριγμούς.Οι αναρτήσεις πάνω από έντονες ανωμαλίες ακούγονταν λίγο περισσότερο απ ότι θα περίμενα (έκδοση Sport βέβαια) αλλά τα πράγματα βελτιώθηκαν αισθητά μόλις χαμήλωσα τη πίεση των ελαστικών από τα 40 στα 34psi (καλά δεν είναι? )
                    Ένα διερευνητικό ** test drive θα σε πείσει **για πολλά ακόμη....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      apav last edited by

                      Ο χρήστης Traction έγραψε:
                      αλλά τα πράγματα βελτιώθηκαν αισθητά μόλις χαμήλωσα τη πίεση των ελαστικών από τα 40 στα 34psi (καλά δεν είναι? )

                      Γιατί δεν βάζεις την πίεση που προτείνει ο κατασκευαστής;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        meco last edited by

                        Ο χρήστης Traction έγραψε:
                        ...αλλά τα πράγματα βελτιώθηκαν αισθητά μόλις χαμήλωσα τη πίεση των ελαστικών από τα 40 στα 34psi (καλά δεν είναι? )....

                        40?????!!!!!!! 34??????!!!!
                        Συγγνώμη τι ελαστικά φοράς? Για να σου δώσω ένα παράδειγμα στα 205/55/16 που φοράω εγώ φυσιολογική πίεση είναι τα 30psi στο κάθε λάστιχο για καθημερινή χρήση.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          traction last edited by

                          Ο χρήστης meco έγραψε:

                          40?????!!!!!!! 34??????!!!!
                          Συγγνώμη τι ελαστικά φοράς? Για να σου δώσω ένα παράδειγμα στα 205/55/16 που φοράω εγώ φυσιολογική πίεση είναι τα 30psi στο κάθε λάστιχο για καθημερινή χρήση.

                          Το αυτοκίνητο φοράει 205/55/16 ... Στο πλαίσιο της πόρτας υποδεικνύει 30psi για 1-3 επιβάτες και 35psi για 5 με αποσκευές...
                          Xμμμ μάλλον έχεις δίκιο και θα τα κατεβάσω και άλλο...Σίγουρα τα 40 psi είναι εξωπραγματικά , απλά έτσι έρχονται από το εργοστάσιο.Ενδεικτικά το αμάξωμα ζυγίζει 1259 Kg.
                          Thanks anyway

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης Traction έγραψε:

                            40?????!!!!!!! 34??????!!!!
                            Συγγνώμη τι ελαστικά φοράς? Για να σου δώσω ένα παράδειγμα στα 205/55/16 που φοράω εγώ φυσιολογική πίεση είναι τα 30psi στο κάθε λάστιχο για καθημερινή χρήση.

                            Το αυτοκίνητο φοράει 205/55/16 ... Στο πλαίσιο της πόρτας υποδεικνύει 30psi για 1-3 επιβάτες και 35psi για 5 με αποσκευές...
                            Xμμμ μάλλον έχεις δίκιο και θα τα κατεβάσω και άλλο...Σίγουρα τα 40 psi είναι εξωπραγματικά , απλά έτσι έρχονται από το εργοστάσιο.Ενδεικτικά το αμάξωμα ζυγίζει 1259 Kg.
                            Thanks anyway

                            Aπο το εργοστασιο παντα ερχονται παραφουσκωμενα.Ειναι ενα απο τα πρωτα πραγματα που διορθωνουμε οταν παραλαμβανουμε καινουργιο αμαξι.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • elteo
                              elteo last edited by

                              Ο χρήστης meco έγραψε:

                              ...αλλά τα πράγματα βελτιώθηκαν αισθητά μόλις χαμήλωσα τη πίεση των ελαστικών από τα 40 στα 34psi (καλά δεν είναι? )....

                              40?????!!!!!!! 34??????!!!!
                              Συγγνώμη τι ελαστικά φοράς? Για να σου δώσω ένα παράδειγμα στα 205/55/16 που φοράω εγώ φυσιολογική πίεση είναι τα 30psi στο κάθε λάστιχο για καθημερινή χρήση.

                              Meco εμένα η Citroen για το C4 1,6 με ελαστικά 205/55/16 μου δίνει για άδειο 2,4 bar (35 psi) μπροστά και 2,1 bar (31 psi) πίσω.
                              Είναι πολύ;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                meco last edited by

                                Ο χρήστης elteo έγραψε:

                                Meco εμένα η Citroen για το C4 1,6 με ελαστικά 205/55/16 μου δίνει για άδειο 2,4 bar (35 psi) μπροστά και 2,1 bar (31 psi) πίσω.
                                Είναι πολύ;

                                Προσωπικά για τον μπροστινό άξονα μου φαίνεται πολύ. Τι να σας πω τώρα.
                                Να ισχυριστώ ότι ξέρω καλύτερα από τους μηχανικούς της Citroen?

                                Εγώ αν βάλω 34 psi μπροστά το αυτοκίνητο χτυπάει πολύ και θα έλεγα ότι χειροτερεύει το κράτημα αλλά ελάχιστα. Ο 'λαστιχάς'¨μου πάντως αλλά και στο service 30 μου βάζουν. Στην τάπα γράφει 1.9 μπροστά και 1.9 πίσω και αν είναι φορτωμένο (5 άτομα και αποσκευές) αναγράφει 2,1 πίσω, για 205/55/16 πάντα.

                                Το μόνο που μπορώ να πω για να στηρίξω λίγο τη θέση μου είναι ότι στο test που είχε γίνε στην corolla ΤS στις αρχές τους 2002 (δεν θυμάμαι σε πιο περιοδικό), είχε γράψει ο συντάκτης ότι οι πιέσεις που πρότεινε ο κατασκευαστής ήταν υπερβολικές και έκαναν το αυτοκίνητο δύστροπο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • elteo
                                  elteo last edited by

                                  Ο χρήστης meco έγραψε:

                                  Meco εμένα η Citroen για το C4 1,6 με ελαστικά 205/55/16 μου δίνει για άδειο 2,4 bar (35 psi) μπροστά και 2,1 bar (31 psi) πίσω.
                                  Είναι πολύ;

                                  Προσωπικά για τον μπροστινό άξονα μου φαίνεται πολύ. Τι να σας πω τώρα.
                                  Να ισχυριστώ ότι ξέρω καλύτερα από τους μηχανικούς της Citroen?

                                  Εγώ αν βάλω 34 psi μπροστά το αυτοκίνητο χτυπάει πολύ και θα έλεγα ότι χειροτερεύει το κράτημα αλλά ελάχιστα. Ο 'λαστιχάς'¨μου πάντως αλλά και στο service 30 μου βάζουν. Στην τάπα γράφει 1.9 μπροστά και 1.9 πίσω και αν είναι φορτωμένο (5 άτομα και αποσκευές) αναγράφει 2,1 πίσω, για 205/55/16 πάντα.

                                  Το μόνο που μπορώ να πω για να στηρίξω λίγο τη θέση μου είναι ότι στο test που είχε γίνε στην corolla ΤS στις αρχές τους 2002 (δεν θυμάμαι σε πιο περιοδικό), είχε γράψει ο συντάκτης ότι οι πιέσεις που πρότεινε ο κατασκευαστής ήταν υπερβολικές και έκαναν το αυτοκίνητο δύστροπο.

                                  Δεν ξέρω τι να πω, μάλλον έχει άλλο στήσιμο η ανάρτηση!
                                  Τα νούμερα που ανέφερα τα γράφει στο ταμπελάκι...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • E
                                    enginekiller last edited by

                                    Καλοριζικα παιδια και περιμενουμε νεα. Εγω βαζω 32-30 και δεν πιστευω οτι χρειαζεται παραπανω.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      manosk last edited by

                                      Ό,τι λέει ο κατασκευαστής. Εκτός της άνεσης, η πίεση στα λάστιχα επηρρεάζει και τη σταθερότητα στο δρόμο. Επίσης το παραπανίσιο φούσκωμα μπορεί να προκαλέσει πρόωρα τριξίματα αφού περνάνε περισσότεροι και ισχυρότεροι κραδασμοί στο αμάξωμα.
                                      Αν δεν βάζεις πάνω από 3 επιβάτες, ξεφούσκωσέ τα στα 30 το γρηγορότερο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • elteo
                                        elteo last edited by

                                        Ο χρήστης manosk έγραψε:
                                        Ό,τι λέει ο κατασκευαστής. Εκτός της άνεσης, η πίεση στα λάστιχα επηρρεάζει και τη σταθερότητα στο δρόμο. Επίσης το παραπανίσιο φούσκωμα μπορεί να προκαλέσει πρόωρα τριξίματα αφού περνάνε περισσότεροι και ισχυρότεροι κραδασμοί στο αμάξωμα.
                                        Αν δεν βάζεις πάνω από 3 επιβάτες, ξεφούσκωσέ τα στα 30 το γρηγορότερο.

                                        Οτι λεει ο κατασκευαστής... ...μα ο κατασκευαστής λέει 35 και 31 πίσω.Μάλιστα έχει αισθητήρα που όταν πέσει 3-4 psi μου βγάζει ένδειξη στην οθόνη ...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          manosk last edited by

                                          Εγώ κατάλαβα 31 σε όλα τα λάστιχα με 1-3 επιβάτες και 35 με περισσότερους επιβάτες και αποσκευές. Όπως λέει κάτι ανάλογο και για το Astra.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            traction last edited by

                                            Έβαλα 30psi τελικά και όντως μειώθηκε αρκετά ο θόρυβος στις λακούβες.Βέβαια σε γρήγορες ανοιχτές καμπές νιώθω το τιμόνι να δίνει λιγότερη πλήροφόρηση απ΄ότι πριν (35psi) ίσως επειδή διπλώνει περισσότερο το λάστιχο...Μπορεί βέβαια να είναι και ιδέα μου.

                                            By the way,το αυτοκίνητο αποδεικνύεται μέρα με τη μέρα απολαυστικό και κυρίως παιχνιδιάρικο στην οδήγηση .Τώρα που άγγιξα 4ψήφιο νούμερο στον χιλιομετρητή και το ανεβάζω σιγά-σιγά ,δοκιμάζω να ελευθερώνω το γκάζι στην έξοδο των στροφών :Η ουρά φαίνεται πρόθυμη να ξεκολήσει γεμίζοντάς σε με ένα πλατύ χαμόγελο ενώ ταυτόχρονα σε κάνει να αναρωτιέσαι μήπως τελικά είσαι .... συγγενής τουMcRaey!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 24 / 35
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr