-
καλώς ηρθες στο μαγικο κοσμο της toyota
-
πολυ όμορφος κόσμος θα έλεγα και μετά που έκατσα στο Avensis δεν θέλω να φύγω απο Toyota, ή τουλάχιστον Ιαπωνια!!!
-
-
Ο χρήστης chania_mechE έγραψε:
Καλημέρα,
εχω Toyota Avensis 1.6 του 2007 αγορασμένο μεταχειρισμένο το 2009 και τωρα λέει οτι εχει 115000 χλμ. Τα λάδια που καίει δεν τα καίει ουτε σουβλατζιδικο στο συνταγμα για ενα μήνα
Η αλήθεια είναι οτι του κανω συχνή χρήση σε ψηλές στροφές αλλα και παλι είναι υπερβολική κατανάλωση λαδιού.
Που μπορεί να ωφείλεται?? (Κακό στρώσιμο του προηγουμενου χρήστη? ελαττωματικοί κινητηρες οσον αφορα τα λάδια?? κατεβασμένα χιλιόμετρα?? )Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Περιμενε να δει το post σου ο @angel!!!!. Θα σε πεισει πως δεν καιει λαδια, ειναι ιδεα σου. Αν τελικα δεν τα καταφερει, υπαρχει και το plan b: το αυτοκινητο σου ειναι η εξαιρεση και απο τα ελαχιστα που καινε λαδι.
-
Χαχαχαχ εχω αρχισει να πιστεύω οτι το αυτοκίνητο μου εχεί καυσιμη ύλη το λάδι και οχι τη βενζίνη..δεν εξηγείται αλλιώς!
-
Το έχεις ξεπιστονιάσει.
-
Λαδια εκαιγε απο την αρχη ή το παρατηρησες μετα απο τη δικη σου χρηση σε ψηλες στροφες; Παντως εγω απο εμπειρια σε 4af μοτερ, αν τα τρεχεις μετα τις 150.000 καινε τα αντερα τους οπως λες απο λαδια. Επισης το πιο πιθανο ειναι να εχει καμια 50.000 χιλιομετρα παραπανω αν το χες παρει απο εμπορο. Φυσιολογικο το βρισκω, εγω εχω αποχωρησει πολλα χρονια τωρα απο τη γιαπωνεζικη θεωρια και εχω κατα ευχαριστηθει οδηγηση.
-
Εχει τον 3ZZ-FE και ναι το πηρα απο εμπορο δυστηχως.. να σου πω την αληθεια εκαιγε και οταν αγοραστηκε αλλα οχι τοσο πολυ. Απο οτι καταλαβα, λιγο τα κατεβασμενα χιλιομετρα, λιγο οι γκαζιες, λιγο οτι καινει λαδια απο μονα τους δεν χρειαζεται και κατι αλλο για να καταλαβω τι φταει, σωστα?
Οταν λες εχεις αποχωρησει απο τη γιαπωνεζικη θεωρια τι εννοεις?? -
Καλα και τιμια αλλα μεχρι εκει. Οταν καποια στιγμη παλιοτερα πηρα ευρωπαικο μεταχειρισμενο, εχοντας μεχρι τοτε εμπειρια μονο απο χοντα και τογιοτα, καταλαβα μεγαλη διαφορα στη γενικοτερη αισθηση του αυτοκινητου. Απο τοτε δεν ειχα λογο να ξανα παω σε Ιαπωνια, απο τη στιγμη που δεν ειχα και προβληματα με ευρωπαικα. Δεν ξερω αν οι νεες γεννιες εχουν βελτιωθει σε αυτο το τομεα. Στο θεμα μας παντως η τογιοτα με τα λαδακια της ανεκαθεν ειχε θεμα. Εγω σου λεω το 4af εκει που δεν τσιμπαγε ουτε καν, ξαφνικα αρχισε να τα καταπινει. Μιλαμε για μεγαλες καταναλωσεις.
-
Δεν μπορούμε να τσουβαλιάζουμε έτσι ολόκληρες χώρες. Το RX8 για παράδειγμα είναι ιαπωνικό, αλλά βρες μου ευρωπαϊκό αυτοκίνητο σε αυτά τα λεφτά (όταν ήταν καινούρια και τα 2) να μπορεί να σταθεί δίπλα του οδηγικά! Ομοίως και για το καινούριο 'Τογιομπαρού'.
-
Το τογιομπαρου δυσκολεύεται να ακολουθήσει την κινηση
Sent from Corsair's brick
-
Καλα ρε φιλε, το παληκαρι μιλαει για κατηγορια avensis και συ εφυγες εντελως. Εγω του ειπα για την εμπειρια μου σε αυτη τη κατηγορια. Επισης δεν τσουβαλιασα τιποτα, προσεχω τι γραφω. Και για να το κανω πιο συγκεκριμενο, εχοντας στο παρελθον το μακρινο, civic 1.5 lsi και carina 1.6, ηταν γρηγορα, τιμια αλλα πατημα μηδεν, φρενα τραγικα ειδικα το χοντα και το τογιοτα εκαιγε απειρο λαδι βεβαια μετα απο πολυ σκισιμο. Ειμαι σιγουρος πως και ευρωπαικο να οδηγουσα στους ρυθμους του τογιοτα το ιδιο πολυ θα εκαιγε. Οταν ξαφνικα συμβιωνεις με 106, ibiza, megane ii και τωρα leon και χωρις καποιο σοβαρο προβλημα, πως να αντιδρασω;
-
Σε τέτοιες περιπτώσεις τον κύριο λόγο τον έχει η χρήση του αυτοκινήτου. Απο την οικογένεια μου έχουν περάσει πολλά γαλλικά χωρις κανένα πρόβλημα και με αδιανόητα χιλιόμετρα ενω τωρα το Avensis εχει τα θεματακια του (οσον αφορα τα λάδια βασικα). Δεν μπορω να πιστέψω οτι τα γαλλικά που είχαμε ηταν καλυτερα απο το Avensis με τιποτα, απλως το Avensis εχει τραβήξει ΠΟΛΛΑ παραπάνω απο οτι τα υπολοιπα τα οποία έκαναν ολα τα χιλιομετρα σε εθνική και με πλήρως ασφαλή οδήγηση.
Οποτε θεωρω οτι σε τετοιου είδους συγκρίσεις πρέπει να παίζει τον πρωταρχικό ρόλο η ιστορία του εκάστοτε αυτοκινήτου. -
Ο χρήστης STROF έγραψε:
Καλημέρα,
εχω Toyota Avensis 1.6 του 2007 αγορασμένο μεταχειρισμένο το 2009 και τωρα λέει οτι εχει 115000 χλμ. Τα λάδια που καίει δεν τα καίει ουτε σουβλατζιδικο στο συνταγμα για ενα μήνα
Η αλήθεια είναι οτι του κανω συχνή χρήση σε ψηλές στροφές αλλα και παλι είναι υπερβολική κατανάλωση λαδιού.
Που μπορεί να ωφείλεται?? (Κακό στρώσιμο του προηγουμενου χρήστη? ελαττωματικοί κινητηρες οσον αφορα τα λάδια?? κατεβασμένα χιλιόμετρα?? )Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Περιμενε να δει το post σου ο @angel!!!!. Θα σε πεισει πως δεν καιει λαδια, ειναι ιδεα σου. Αν τελικα δεν τα καταφερει, υπαρχει και το plan b: το αυτοκινητο σου ειναι η εξαιρεση και απο τα ελαχιστα που καινε λαδι.
Για δείξε μας που ακριβώς προσπαθώ να πείσω κάποιον πως είναι ιδέα του και δεν καίει!
-
Ο χρήστης tifo45 έγραψε:
Καλα ρε φιλε, το παληκαρι μιλαει για κατηγορια avensis και συ εφυγες εντελως. Εγω του ειπα για την εμπειρια μου σε αυτη τη κατηγορια. Επισης δεν τσουβαλιασα τιποτα, προσεχω τι γραφω. Και για να το κανω πιο συγκεκριμενο, εχοντας στο παρελθον το μακρινο, civic 1.5 lsi και carina 1.6, ηταν γρηγορα, τιμια αλλα πατημα μηδεν, φρενα τραγικα ειδικα το χοντα και το τογιοτα εκαιγε απειρο λαδι βεβαια μετα απο πολυ σκισιμο. Ειμαι σιγουρος πως και ευρωπαικο να οδηγουσα στους ρυθμους του τογιοτα το ιδιο πολυ θα εκαιγε. Οταν ξαφνικα συμβιωνεις με 106, ibiza, megane ii και τωρα leon και χωρις καποιο σοβαρο προβλημα, πως να αντιδρασω;Να σκεφτείς μάλλον πως τα Τογιότα και τα Σιβίκ εκείνης της γενιάς ήταν κακοστημένα. Για δες όμως πως στρίβουν κάτι Mazda 6 και Honda Accord.
-
Οκ αδερφε. Μα το εγραψα κιολας παραπανω, δεν γνωριζω σε αυτο το τομεα πως συμπεριφερονται οι νεες γενιες. Μακαρι να ειναι ετσι οπως τα λες.
-
Δεν είναι μόνο θέμα νέας γενιάς, αλλά φιλοσοφίας κατασκευαστή γενικά. Τα Τογιότα ποτέ δεν έστριβαν, πλην εξαιρέσεων φυσικά. Αντίθετα τα Μάζντα πάντα έστριβαν κι αυτά με εξαιρέσεις βέβαια (π.χ. 121 πρώτης γενιάς).
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Το έχεις ξεΜπιστονιάσει. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Καλα ρε φιλε, το παληκαρι μιλαει για κατηγορια avensis και συ εφυγες εντελως. Εγω του ειπα για την εμπειρια μου σε αυτη τη κατηγορια. Επισης δεν τσουβαλιασα τιποτα, προσεχω τι γραφω. Και για να το κανω πιο συγκεκριμενο, εχοντας στο παρελθον το μακρινο, civic 1.5 lsi και carina 1.6, ηταν γρηγορα, τιμια αλλα πατημα μηδεν, φρενα τραγικα ειδικα το χοντα και το τογιοτα εκαιγε απειρο λαδι βεβαια μετα απο πολυ σκισιμο. Ειμαι σιγουρος πως και ευρωπαικο να οδηγουσα στους ρυθμους του τογιοτα το ιδιο πολυ θα εκαιγε. Οταν ξαφνικα συμβιωνεις με 106, ibiza, megane ii και τωρα leon και χωρις καποιο σοβαρο προβλημα, πως να αντιδρασω;
Να σκεφτείς μάλλον πως τα Τογιότα και τα Σιβίκ εκείνης της γενιάς ήταν κακοστημένα. Για δες όμως πως στρίβουν κάτι Mazda 6 και Honda Accord.
-
Ο χρήστης tifo45 έγραψε:
Καλα και τιμια αλλα μεχρι εκει. Οταν καποια στιγμη παλιοτερα πηρα ευρωπαικο μεταχειρισμενο, εχοντας μεχρι τοτε εμπειρια μονο απο χοντα και τογιοτα, καταλαβα μεγαλη διαφορα στη γενικοτερη αισθηση του αυτοκινητου. Απο τοτε δεν ειχα λογο να ξανα παω σε Ιαπωνια, απο τη στιγμη που δεν ειχα και προβληματα με ευρωπαικα. Δεν ξερω αν οι νεες γεννιες εχουν βελτιωθει σε αυτο το τομεα. Στο θεμα μας παντως η τογιοτα με τα λαδακια της ανεκαθεν ειχε θεμα. Εγω σου λεω το 4af εκει που δεν τσιμπαγε ουτε καν, ξαφνικα αρχισε να τα καταπινει. Μιλαμε για μεγαλες καταναλωσεις.Τα 4ΑFE καίνε λαδια?
TOYOTA FORUM