-
Δεν με ενδιαφέρει ούτε να φαίνομαι νομοταγής ούτε πολιτικά ορθός, απορώ που κατάλαβες κάτι τέτοιο
Δεν έχω αντιραντάρ / jammer
Ξέρω/Θυμάμαι ελάχιστα σημεία με μπλόκα ή κάμερες ούτε τα έχω σε κανα GPS, γενικά τα βαριέμαι όλα αυτά (βασικά επειδή είναι τόσο πολλά είναι πρακτικά σα να είναι παντού, οπότε είναι άχρηστα)
Δεν έχω σβήσει ποτέ και για κανένα λόγο κλήση, καθότι το θεωρώ 'κατινίστικο' (δεν έχω πάρει και πολλές τόσα χρόνια)
Το μόνο που κάνω είναι να χρησιμοποιώ την κοινή λογική με βάση την παρατήρησή μου για τον τρόπο που λειτουργούν τα μπλόκα αλλά και το τι σημαίνει ασφάλεια στο δρόμο
Και αποδεδειγμένα δουλεύει.
Οπότε επιμένω ότι δεν είναι το ίδιο και ότι οι βεβαιότητές σου είναι (ακόμα πιο) αστείες. -
Δηλαδή, y.v. παραδέχεσαι ότι στις στροφές πήγαινες αρκετά παραπάνω από τα 92 για τα οποία σε έγραψαν στην ευθεία. Και παραπονιέσαι που σε έγραψαν.
Όσο για το ότι δεν έχεις κάνει ατύχημα έως τώρα, δεν λέει απολύτως τίποτα για τις πιθανότητες σου να κάνεις στο μέλλον. Αλλά ακόμα και αν δεχτούμε αξιωματικά το ότι εσύ δεν κάνεις λάθη, δεν έχουμε απολύτως καμία διαβεβαίωση ότι σε κάποια στιγμή δεν θα διασταυρωθείς (με περισσότερα χιλιόμετρα από όσα επιτρεπόταν) με κάποιον που έκανε.
-
Ο χρήστης junior gt έγραψε:
Και η λύση στην Αττική Οδό -μια που είναι το παράδειγμα μας- δεν είναι να πηγαίνει κανείς με τα όρια (τα οποία είναι παρόμοια με αντίστοιχους δρόμους στο εξωτερικό, παρόλο που οι οδηγοί εδώ είναι πολύ χειρότεροι), αλλά να αποκρύψει τις πινακίδες του ώστε να μπορεί να κινείται με όσα κρίνει αυτός.
Λογικό.
Αυτό είπα εγώ?
ίσα ίσα που για την ΑΟ έχω πει και εδώ μέσα ότι τα πολύ χαμηλά όρια δεν έχουν να κάνουν μόνο με την επικινδυνότητα στην οδήγηση αλλά και σε εξωοδηγικούς παράγοντες οπως ο θόρυβος μια που είναι αστική περιοχή, η μόλυνση κλπ κλπ. Το ίδιο ισχύει και σε όλους τους περιφερειακούς της Ευρώπης.
Από εκεί και πέρα ο καθένας επιλέγει τις ταχύτητες που θα οδηγάει κάθε φορά και βέβαια δεν είναι 'κατινίστικη συμπεριφορά' το να προστατεύεται από τις κάμερες και τα μπλόκα της τροχαίας. Όπως λοιπόν εσύ κόβεις εκεί που έχει κάμερα, ή έχεις jammer, ή βάζεις μεμβράνη στην πινακίδα (που είναι κατά τη γνώμη μου και η καλύτερη λύση για τις φωτογραφίες), ο άλλος σου λέει θα έχω λάσπη στην πινακίδα (ανεξάρτητα βέβαια ότι δεν πρόκειται να κάνει κάτι γιατί οι φωτογραφίες είναι τόσο καθαρές που πρέπει η πινακίδα να είναι κατάμαυρη από τη λάσπη). Τόσο απλά....αυτη η μεμβρανη που λες τι ακριβως ειναι?κανει δουλεια?
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Δηλαδή, y.v. παραδέχεσαι ότι στις στροφές πήγαινες αρκετά παραπάνω από τα 92 για τα οποία σε έγραψαν στην ευθεία. Και παραπονιέσαι που σε έγραψαν.Όσο για το ότι δεν έχεις κάνει ατύχημα έως τώρα, δεν λέει απολύτως τίποτα για τις πιθανότητες σου να κάνεις στο μέλλον. Αλλά ακόμα και αν δεχτούμε αξιωματικά το ότι εσύ δεν κάνεις λάθη, δεν έχουμε απολύτως καμία διαβεβαίωση ότι σε κάποια στιγμή δεν θα διασταυρωθείς (με περισσότερα χιλιόμετρα από όσα επιτρεπόταν) με κάποιον που έκανε.
Που εγραψα ότι πριν στις στροφες, πηγαινα με μεγαλύτερη ταχύτητα; Οτι σε βολεύει καταλαβαινεις!
Επαναλαμβανω λοιπόν: Στην συγκεκριμενη ευθεια που ειχαν το ρανταρ ρυθμισα να πηγαίνω με χαμηλοτερη ταχύτητα από όση θα επελεγα αν δεν υπήρχε.
Και για να στο κανω λιανά, σε αυτη την ευθεία ενοιωθα ότι επελεξα να πηγαινω πολύ αργα, αλλα όχι γελοία αργα!
Πιθανότατα αν οδηγουσα κανα χαρβαλο, να πηγαινα και με 30.
Αν οδηγουσα αυτο με 50, θα ήμουν πολύ πολύ πιο επικινδυνος από τα 92 ή και τα 105-110 που ισως πηγαινα με το δικό μου! Τι δεν καταλαβαινεις;Αυτο τωρα καινουρια θεωρια είναι; Δηλαδη αν πας πιο γρηγορα απ τα κουφά όρια και έρθει και πέσει ο άλλος απανω σου, φταις γιατι πηγαινες πιο γρηγορα και του εκανες μεγαλύτερη ζημια;
-
Για το πρώτο, κατάλαβα λάθος, συγνώμη.
Για τα υπόλοιπα τώρα:
Ο χρήστης y.v έγραψε:
Πιθανότατα αν οδηγουσα κανα χαρβαλο, να πηγαινα και με 30.
Αν οδηγουσα αυτο με 50 θα ήμουν πολύ πολύ πιο επικινδυνος από τα 92 που πηγαινα με το δικό μου! Τι δεν καταλαβαινεις;Αυτο τωρα καινουρια θεωρια είναι; Δηλαδη αν πας πιο γρηγορα απ τα όρια και έρθει και πέσει ο άλλος απανω σου, φταις γιατι πηγαινες πιο γρηγορα και του εκανες μεγαλύτερη ζημια;
Το ερώτημα δεν πρέπει να είναι αν ο y.v. είναι πιο ασφαλής οδηγώντας με 92 το δικό του αντί να οδηγεί με 50 ένα χάρβαλο, αλλά αν είναι πιο ασφαλής οδηγώντας με 92 το δικό του αντί να οδηγεί με 50 το δικό του.
Αν πας πιο γρήγορα απ' τα όρια, στην διασταύρωση του Μαινάλου καλή ώρα, μπορεί να μην προλάβεις να αποφύγεις το ατύχημα με αυτόν που έχασε την στροφή και αποφάσισε να κάνει αναστροφή χωρίς να κοιτάξει ποιος έρχεται. Το αν φταις ή όχι είναι άνευ σημασίας. Αυτό που έχει σημασία είναι ότι αν πήγαινες πιο αργά, το λάθος του άλλου θα είχε εντελώς διαφορετική κατάληξη.
-
Ε τοτε να πηγαινουμε όλοι με τα πόδια για να μην κινδυνευουν σιγουρα οι άλλοι απ τις ιδιες τις μαλακίες τους!
Δεν είχε καμμια διασταυρωση ειπα σε αυτην την ευθεία!
-
Δεν χρειάζεται να πηγαίνεις στο άλλο άκρο. Οδηγώντας με τα όρια, ή πολύ κοντά σε αυτά, είσαι πολύ πιο ασφαλής τόσο για τον εαυτό σου και την οικογένεια σου, όσο και για τους γύρω σου. Αυξάνεται συγκλονιστικά ο χρόνος αντίδρασης σου στο λάθος των άλλων.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Δεν χρειάζεται να πηγαίνεις στο άλλο άκρο. Οδηγώντας με τα όρια, ή πολύ κοντά σε αυτά, είσαι πολύ πιο ασφαλής τόσο για τον εαυτό σου και την οικογένεια σου, όσο και για τους γύρω σου. Αυξάνεται συγκλονιστικά ο χρόνος αντίδρασης σου στο λάθος των άλλων.Πρέπει όμως να κινούνται ΟΟΟΟΛΟΙ έτσι - όπως αμερική - να σέρνονται δηλαδή, αλλιώς είναι ακόμη πιο επικίνδυνο, όπως απέδειξαν στο βίντεο που έκαναν τα παιδιά στην Κρήτη...
-
Βασικά εκεί είναι το πρόβλημα. Κανείς δεν τηρεί τα όρια και όταν τα τηρείς είσαι μεν νομοταγής στην πράξη όμως επικίνδυνος. Μ'αυτή την νοοτροπία όμως (που γενικά τον ΚΟΚ τον εφαρμόζουμε όπως μας συμφαίρει) χάνουμε χωριά ολόκληρα κάθε χρόνο από τροχαία.
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Και τωρα θα βγουν μερικοι εξυπνακηδες και θα σου πουν οτι 50 λεπτα επρεπε να τη κανεις, γιατι αυτα ειναι τα ορια και το κρατος εν σοφια τα εποιησε και τωρα εισαι επικινδυνος και αλλες 1002 μαλακιες.Ρε μαστορα σαν να μην καταλαβες μου φαινεται το λογο που τον 'κατσαδιασα'.....Ας κανει οσες παραβασεις του αρεσουν. Κανενα προβλημα για μενα,πολλα για κεινον....Αλλα να εχει το θαρρος να εμφανιζεται και οχι να κρυβεται πισω απο λασπωμενη /κρυμενη πινακιδα....Αντρικια συμπεριφορα...Αυτο του ζητησα....Υπαρχει αντιρρηση σ'αυτο;
-
Εσυ θυμασαι τις καμερες και κοβεις. Αυτος δεν θελει να θυμαται τις καμερες και ψαχνει να βρει αλλους τροπους για να μη συνεισφερει στο προυπολογισμο του κρατους ή του τοπικου κουτοπονηρου βλαχοδημαρχου. Ή πολυ απλα δεν θελει να κανει ατελειωτα φρενο-γκαζι για μαλακιες. Εμενα πιο πολυ με απασχολει τι κανει αυτος με τη κρυμμενη πινακιδα αμα γινει η στραβη, και οχι το οτι το χρησιμοποιει αυτο για αυτονοητα πραγματα.
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Δεν χρειάζεται να πηγαίνεις στο άλλο άκρο. Οδηγώντας με τα όρια, ή πολύ κοντά σε αυτά, είσαι πολύ πιο ασφαλής τόσο για τον εαυτό σου και την οικογένεια σου, όσο και για τους γύρω σου. Αυξάνεται συγκλονιστικά ο χρόνος αντίδρασης σου στο λάθος των άλλων.Οριο 50 σε ατελειωτη ευθεια. Και στοιχημα οτι στις στροφες προηγουμενως, ειχε μεγαλυτερο οριο. Συνεχιζε εσυ να νομιζεις οτι τα ορια ΑΥΤΑ υπαρχουν για την ασφαλεια σου.
gakost
το προβλημα δεν ειναι εκει, το προβλημα ειναι οτι ο ΚΟΚ χρησιμοποιειται κατα κυριο λογο για αλλους λογους και οχι για την ασφαλεια μας (και ειδικα στην επαρχια), οποτε ακομα και τις φορες που οντως χρησιμοποιειται για την ασφαλεια μας και εχουν νοημα τα ορια, οι απαγορευσεις, οι προειδοποιησεις, εχεις μαθει να τον αγνοεις (και καλα κανεις και τον αγνοεις, στις πρωτες περιπτωσεις.
-
Χτες πρόσεξα πινακίδες για ραντάρ από την τροχαία Κηφισιάς, στην Κηφισίας στο ρεύμα προς Αθήνα στο μέγαρο του ΟΤΕ και στο υγεία, και στο ρεύμα προς Κηφισιά έξω από τον αντ1. Ξέρουμε τίποτα;
-
Ναι ειναι φρέσκιες και φυσικά μετά είναι η ευθεία κάτω αποτο δαχτυλίδι που αρκετοι πανε σφεντόνα. Αμα έχουν βάλει εκει κάμερες θα κλάψει πολύ κόσμος....
-
Ξέρει κάποιος αν δουλεύει η κάμερα στην ΕΟ Αθηνών-Κορίνθου στο Copa Copana?
-
Οσες φορες εχω περασει δεν ειχα καποια ειδοποιηση.
-
Καλό αυτό.
Έχω βαρεθεί να κόβω κάθε φορά που περνάω. -
Update
Είδα και πινακίδα πριν το άλσος Συγγρού στην άνοδο. Έχουμε ιδέα αν όντως έχουν μπει τόσες κάμερες;
-
Λ. Κηφισίας δεν έχει σταθερές κάμερες εκτός αν τοποθετήθηκαν τελευταίες ημέρες.
Τέτοια πινακίδα είδατε;
Σε τέτοιες πινακίδες λογικά μέχρι 400 μέτρα παρακάτω θα βρίσκεται η σταθερή κάμερα. -
Τέτοια είναι η πινακίδα, λέει ότι η ταχύτητα ελέγχεται με radar αντί για τεχνικά μέσα.CC στα 100 πλεον και ας είναι και 5 το πρωί και άδεια
-
Παιδιά φίλος χθές είδε την κάμερα που βρίσκεται στην Εθνική οδό Χανιά-Ρέθυμνο,πρίν το Πλατάνι(είσοδος-έξοδος από Σόυδα-Ν.Ν.Κ για Ε.Ο) να αστράφτει.Το λέω γιατί είναι αρκετοί οδηγοί που πιστεύουν ότι δεν λειτουργούν ακόμα.
Radar και πού βρίσκονται.