-
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Εγώ πάλι σε καμιά περίπτωση δεν θεωρώ τα Isuzu κατώτερα ή χειρότερα σαν εργαλεία.Eίναι και μια μάρκα που είναι εξειδικευμένη σε επαγγελματικά και σκληροτράχηλα οχήματα. Το μόνο μειονέκτημα ίσως είναι το πιο μικρό δίκτυο συνεργατώνΣυμφωνω απολυτα. Η Isuzu ειναι πολυ σοβαρη εταιρεία.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Αφου χρειαζεσαι τη μιση καμπινα περισσοτερο απο τη μεγαλυτερη καροτσα ειναι κριμα να μην την εχεις, σε βροχερες μερες ειδικα θα σε ανταμειψει η επιλογη σου. Οσο για την αξιοπιστια, μην τη φοβασαι την isuzu.
-
Aνάμεσα στα 2 pick up,dmax ημικάμπινο,χωρίς δεύτερη σκέψη.Κινητήρας,πολύ καλύτερος απο το τογιότα,σε ίππους,ροπή κατανάλωση και 6τάχυτο κιβώτιο .Ταμπλό πολύ πιο πρακτικό σαν διαμόρφωση,υλικά και κυρίως πρακτικότητα,θήκες,ντουλαπάκια.
Αυτό που θα ευχαριστηθείς,είναι το πλήρες άνοιγμα της πίσω 'πόρτας' της καμπίνας.Αν χρειάζεσαι τον επιπλέον χώρο στην καμπίνα,μην τον θυσιάσεις για μονοκάμπινο τογιότα.Αν πάλι κάποια στιγμή θέλεις επιπλέον χώρο φόρτωσης,τρέιλερ με 2 άξονες φρένα και ανάρτήσεις
Για το θέμα αντιπροσωπείας,Π.Πετρόπουλος,ένας απο τους καλύτερους εισαγωγείς στην χώρα,άλλη μια μάρκα που έχει, είναι η scania.Για το θέμα τοπικός έμπορος,σε πια περιοχή είσαι?? Α! μην ξεχνάς οτι η isuzu,είναι εταιρεία που ασχολείται σχεδόν μόνο με επαγγελματικά. -
Επίσης αν κοιτάς και τα crash test το ISUZU είναι 4* το Hilux δεν έχει περάσει δοκιμή. Για τον κεντρικό αντιπρόσωπο συμφωνώ ότι είναι σοβαρός και απλά είπα ότι δεν έχει μεγάλο δίκτυο. Από την άλλη και η Toyota νομίζω ότι παρά το ότι δεν είναι το ίδιο με πριν 15 χρόνια από εξυπηρέτηση εξακολουθεί μάλλον να είναι η κορυφαία εταιρεία και με πολύ μεγάλο δίκτυο.
-
Ο χρήστης postruck. έγραψε:
Aνάμεσα στα 2 pick up,dmax ημικάμπινο,χωρίς δεύτερη σκέψη.Κινητήρας,πολύ καλύτερος απο το τογιότα,σε ίππους,ροπή κατανάλωση και 6τάχυτο κιβώτιο .Ταμπλό πολύ πιο πρακτικό σαν διαμόρφωση,υλικά και κυρίως πρακτικότητα,θήκες,ντουλαπάκια.
Αυτό που θα ευχαριστηθείς,είναι το πλήρες άνοιγμα της πίσω 'πόρτας' της καμπίνας.Αν χρειάζεσαι τον επιπλέον χώρο στην καμπίνα,μην τον θυσιάσεις για μονοκάμπινο τογιότα.Αν πάλι κάποια στιγμή θέλεις επιπλέον χώρο φόρτωσης,τρέιλερ με 2 άξονες φρένα και ανάρτήσειςΚαλησπέρα κι από μένα,
Θα συμφωνήσω με τον postruck. To 2007 έψαχνα για καινούριο αγροτικό και ήμουν σε δίλημμα 'μονοκάμπινο ή ημικάμπινο'.
Ξεπέρασα το μπάτζετ και προτίμησα το ημικάμπινο, αλλά ήταν η καλύτερη επιλογή για μένα, όπως αποδείχτηκε. Πήρα το Mazda BT-50 με τις πόρτες που ανοίγουν αντίθετα, όπως το http://www.newdmax.gr/models_extended.html.
Αν δε χρειάζεσαι συνεχώς τον μεγαλύτερο χώρο φόρτωσης, το ημικάμπινο (όποιας εταιρίας) είναι απίστευτα πιο εξυπηρετικό.
Χωράει μέχρι +3 άτομα σε εξαιρετικές περιπτώσεις (με ζώνες ασφαλείας και πολλές παραχωρήσεις βέβαια - παρανόμως όσον αφορά την άδειά του ) και όταν επιβαίνουν 1 με 2 άτομα έχεις φουλ κλειστό χώρο για τσάντες, μπουφάν, εξοπλισμό κτλ. Κατά κάποιο τρόπο έχεις 2 σε 1: σαν να έχεις ένα περιορισμένο SUV ενώ παράλληλα έχεις και (κουτσουρεμένο βέβαια) χώρο φόρτωσης. Επιπλέον, σαν σχήμα σασί, το ημικάμπινο είναι το πιο αρμονικό από τα 3 (μονή, διπλή και 1,5 καμπίνα) - προσωπική άποψη πάντα. -
Αλλο χρηση suv και αλλο φορτωμα και αντοχη σε βαθος χρονου. Ο καθεις αποφασιζει σαφως με βαση τις απαιτησεις και τη χρηση που προοριζει το αυτοκινητο.
Αλλου υπερεχει η μια προτασει, αλλου η αλλη. Τα πραγματα ειναι ξεκαθαρα, νομιζω. -
Ευχαριστώ όλους για τις γνώμες σας. Ερώτηση: Ποιά η γνώμη σας για το Mitsubishi L200? Αν, ας πούμε, το Hilux και το D-Max βρίσκονται στο 8-8,5, το Mitsubishi πέφτει κάτω από το 7,5? Χαζή ερώτηση θα μου πείτε. Εννοώ για σκληρή αγροτική χρήση με φορτώματα και χωράφια.
-
l200, πες μου οτι είδες την διαφήμιση με τον συνάδελφο σου,γεωπόνος δεν είπες οτι είσαι?? Αυτο που έχει το l200 είναι το super select σαν 4Χ4 που είναι πολύ καλό για εντός και εκτός δρόμου.Επίσης σαν εσωτερικό,δεν έχει την πρακτικότητα και ευρηχωρία του dmax και ειδικά σαν ημικάμπινο.Τα 8,5 και 7,5 να υποθέσω οτι μιλάς για lt/100km,αν ψάξεις θα βρείς μια δοκιμή που έγινε στην Κρήτη,οταν είχε έρθει το καινούργιο dmax,στην έκδοση που σε ενδιαφέρει,φορτωμένο 1100 κιλά ελιές και κατανάλωση 6,9 Σε αυτά τα αυτοκίνητα,στο θέμα κατανάλωσης,φορτωμένο και σε χωματόδρομο,φυσικά θα είσαι πιο πάνω και αναλόγως τις συνθήκες,με οπιοδήποτε 4Χ4 μπορείς εύκολα να περάσεις και τα 10.
Α! και κάτι τελευταίο,οπως έγραψα και πιο πάνω, με τον εισαγωγέα του dmax δεν θα έχεις πρόβλημα, με τον εισαγωγέα του l200???
Δεν μας είπες περιοχή και τι ακριβώς θα φορτώνεις. -
Περιοχή είμαι Αργολίδα και Κυνουρία. Λιπάσματα κουβαλάω σε κάποιους πελάτες και φορτωνω έως και 1,5 τόνο γυρω στις 30 φορές τον χρόνο. Με το 8,5 αναφερομουν σε βαθμολογία γενική με άριστα το 10. Αυτές τις ημερες θα πρέπει να αποφασισω και με γνώμονα την χρηματοδότηση. Μάλλον πάω για d Max.
-
Aνέβα μέχρι το Άργος,πήγαινε πρώτα στον Πούλο,μετά στην mitsubishi και μετα στην Μπετενίτη. Αμέσως θα καταλάβεις τις διαφορες που έχουν μεταξύ τους. Αν μεταφέρεις λιπάσματα και πρίν βάλεις κάλυμα στην καρότσα,απαραιτήτως 2 μπουκάλια κερί της wurth και μετά το κάλυμα.Καλορίζικο λοιπόν το dmax
-
Θα ήθελα και μια γνώμη για ένα μεταχειρισμένο που είχα δει πριν μπω στη διαδικασία να ψάξω καινούριο.
Είναι Ford Ranger http://bezas-auto-group.car.gr/vans/view/5090160/
Σε πολύ καλή κατάσταση και ελληνικής αντιπροσωπείας. Η τιμή είναι χωρίς ΦΠΑ και σηκώνει ελάχιστο παζάρι (9000 ευρώ).
Κοίταξα και κάποια Nissan ( http://auto-xbasilainas.car.gr/vans/view/3888938/) αλλά μου άρεσε περισσότερο το Ford.
-
εκεί που το είχαμε στρώσει το θέμα,μας το χαλάς πάλι .Το mazda-ford μπορεί να είναι το πρώτο που κυκλοφόρησε με αντίθετες πόρτες,αλλα πλέον μέχρι εκεί.Μην περιμένεις καταναλώσεις οπως του dmax,ούτε πρακτικότητα,αφου λές οτι σε ενδιαφέρει,αλλα και ούτε την ευκολία μετακίνησης 1τόνου+ οπως λές.Α! επειδή θα κυκλοφορείς και σε χωματόδρομους,το τιμόνι του κόβει πολύ λίγο και δεν θα ήθελες να κάνεις μανούβρες σε στροφές φορτωμένος.Επίσης έχει μικρότερους χώρους και καρότσα απο το dmax.Α! μην ξεχάσω και το κόστος πολλων ανταλακτικών Το ναβάρα,έχουμε το 4χ2 μονοκάμπινο, εκείνο και αν έχει μικρούς χώρους και φυσικά δεν έχει αντίθετες πόρτες,αλλα έχει κινητήρα με δύναμη και ροπή,αλλα πάλι πολύ πιο κάτω απο το dmax.
Τέλος αν σε παίρνει οικονομικά για καινούργιο και θέλεις να το κρατήσεις για δουλειά 10+ χρόνια,πας κατευθείαν για dmax,αλλιώς μετά απο πλήρη έλενχο για το ναβάρα,το mazda-ford,δεν κάνει για την δουλειά που θές,εκτός και αν θέλεις οπωσδήποτε,τις αντίθετες πόρτες. -
Πάντως το παλιό Mazda B2600 ήταν κτήνος. Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν κάνει για αυτή τη δουλειά το ΒΤ50...
-
Μάλιστα. Το έπιασα το μήνυμα. Για D-Max πηγαίνω κατά 90%. Αφήνω πάντα ένα παράθυρο ανοιχτό προς Hilux μήπως και στραβώσει το θέμα χρηματοδότηση για το D-Max. Τρίτη επιλογή θα είναι κάποιο μεταχειρισμένο αλλά δεν θα το ήθελα. Ναι, όντως ψάχνω για 10+ χρόνια εργαλείο. Είναι αρκετές πλέον οι θετικές (και μόνο θετικές) γνώμες για το D-Max και έχω πειστεί. Αυτές τις ημέρες θα ξέρω τελικά. Ευχαριστώ για τις κατευθύνσεις, ειλικρινά.
-
Τα Navara έχουν βγάλει κακό όνομα στην πιάτσα λόγω πολλών προβλημάτων. Για τα Mitsubishi δεν έχω άποψη.
-
Μου αρέσει που όλοι λέμε για το Νavara ότι έχει κακή φήμη και οι πωλήσεις το φέρνουν πρώτο με διαφορά. Μπορεί να ακούγεται κλισέ αλλά για μένα, ότι και να πάρεις είναι ισάξιο αν είναι για δουλειά. Μικρές διαφορές.
-
Δεν ξέρω τι από αυτά που προτείνετε έχετε οδηγήσει.. Εγώ έχω να πω τα εξής
Nissan Navara.
Έχω κάνει κάποιες μικρές βόλτες με ένα καινούριο (171hp). Θεωρώ άθλια την ποιότητα κατασκευής του εσωτερικού. Απαίσια και άβολα καθίσματα με μηδενική πλευρική στήριξη. Επίσης, πολύ μικρός χώρος πίσω για τους επιβάτες. Το τιμόνι κάτω του μέσου όρου σε αίσθηση, ενώ η ρύθμιση του κινητήρα δεν το βοηθάει για φορτία (ψηλά η ροπή σχετικά) και δημιουργούνται θέματα στον δίσκο. Μέση κατανάλωση είχε 8.6. Απορώ πώς πωλούνται αυτά τα αμάξια...Toyota Hilux
Έχουμε ένα στην οικογένεια. Μοντέλο του 2006 με 102 άλογα. Ο κινητήρας έβγαλε 2 φορές πρόβλημα με τα μπεκ. Διαδεδομένο πρόβλημα και στον 3λιτρο και λένε πως οφείλεται στο Common Rail που εισήλθε σε εκείνη την γενιά και έπειτα (καθώς τα προηγούμενα, κοινώς ήταν σκυλιά). Κατά τα άλλα, είναι το πλέον σκληροτράχηλο για αγροτικό αυτοκίνητο. Η ροπή διαθέσιμη σχεδόν από την σύμπλεξη, πράγμα που το κάνει κατάλληλο για βαριά φορτία, χωρίς να πατινάρεις δίσκο. Παρόλο λοιπόν που έχει τόσο χαμηλή ισχύ, νομίζω πως οι ρυθμίσεις που έχει υποστεί το κάνουν πραγματικό 'εργάτη'. Βέβαια ο κινητήρας είναι ιδιαίτερα θορυβώδης(ο συγκεκριμένος, γιατί πιστεύω θα έχει βελτιωθεί η κατάσταση στον 144άρι με την VGT). Στον δρόμο έχει καλό πάτημα, με το αμάξωμα να παίρνει μικρές κλίσεις, ενώ το τιμόνι έχει τόσο βαρια αίσθηση που δεν φέρνει σε αγροτικό. Η αίσθηση αυτή γίνεται ενοχλητική στους χωματόδρομους (που βέβαια όλες οι κρεμαγιέρες υστερούν). Έχει όμως υπέροχη αίσθηση στην άσφαλτο (θα έλεγα την καλύτερη όσων έχω οδηγήσει, Mazda-Mitsu-Isuzu '09, Navara) και είναι πολύ ακριβές. Ελπίζω μόνο πλέον να έχουν βελτιώσει το κιβώτιο, που ήταν άθλιο. Τέλος, τα υλικά της καμπίνας είναι πολύ καλά, χωρίς προβλήματα.Mitsubishi L200 Safari 167ps
Θα έλεγα το πιο ασφαλές pick-up, λόγω των ηλεκτρονικών βοηθημάτων που παρέχει και ασφαλώς λόγω της ύπαρξης 3ου διαφορικού (στην Super Select μετάδοση), που δίνει την δυνατότητα μόνιμης και 4κίνησης. Γενικά μαλακή ανάρτηση, οπότε έχει κάπως αυξημένες κλίσεις σε σχέση με τα υπόλοιπα, αλλά αυτό από την άλλη συμβάλλει στη μακρυά διαδρομή ανάρτησης, πράγμα που του δίνει πολλές δυνατότητες εκτός δρόμου. Ο κινητήρας του είναι καταλληλος για φόρτωμα, μιας και την ροπή την παρέχει από πολύ χαμηλά και έτσι δεν δημιουργείς προβληματα στον δίσκο, ακόμη και με μεγάλα βάρη (αυτό είναι το κομμάτι που υστερούν Navara-BT50/Ranger ‘07~)… Πλέον ο καινούριος κινητήρας με τα 178ps, έχει μια πολύ πιο ομαλή μετάδοση της ροπής, χωρίς ξαφνικά ξεσπάσματα. Από τιμόνι και κιβώτιο είναι μια χαρά, ενώ τα υλικά μέσα είναι πολύ καλής ποιότητας και πολύ όμορφα (υποκειμενικό). Για μένα είναι η καλύτερη πρόταση της αγοράς (ανάμεσα σε αυτά που κρίνω, μη έχοντας άποψη για Amarok και νέο D-max).Mazda BT50/Ranger
Αν και Mazda μόνο μετάχειρο θα βρεις πλέον(λόγω εισαγωγέα) έχω να πω τα εξής γι αυτό το μοντέλο (επειδή είδα και προτάθηκε κάπου). Έκανα γύρω στις 85000χλμ με ένα τέτοιο, μοντέλο του 2008. Όλα χωρίς το παραμικρό πρόβλημα. Έχω να πω ότι έχει την πιο ήσυχη καμπίνα και την καλύτερη ηχομόνωση μεταξύ των παραπάνω. Πραγματικά καλή ηχομόνωση, που σε συνδιασμό με τα καλά καθίσματα, κάνουν πιο εύκολες τις μακρυνές διαδρομές. Από άποψη κινητήρα, πρέπει να πω, ότι εκείνη την περίοδο μαζί με του Dmax, ήταν οι πρώτοι με VGT, κάτι που στο Mazda τουλάχιστον (για το άλλο δεν ξέρω) του χάριζε καλές ιδιότητες έχοντας πολύ μεγάλο φάσμα ροπής και κάνωντας το πολύ οικονομικό για τα δεδομένα του. Ποτέ η κατανάλωση δεν μου ξεπέρασε τα 9.5 λτ/100χλμ (με πολλή πίεση, 4κίνηση φουλ κλπ), ενώ είχα κάνει και γέμισμα και ήμουν στα 7λτ/100χλμ, με την μέση μου σε όλα τα χλμ (βάση αντλίας εννοείται) να είναι στα 8.2 λτ/100χλμ. Το αμάξι είχε εξαιρετικό κιβώτιο (2πλο συγχρονιζέ 1ης-2ας), αλλά έπασχε πάρα πολύ στο θέμα τιμονιού. Δεν είχε κρεμαγιέρα αλλά ατέρμονα. Αυτό σημαίνει ότι το τιμόνι στον δρόμο ήταν πολύ ελαφρύ και ανακριβές. Το προτέρημα όμως ήταν ότι λόγω αυτού, είχε αυξημένιμο ωφέλημο φορτίο, ενώ στους χωματόδρομους ήταν πολύ πιο άνετο (γενικά ο ατέρμονας είναι καλύτερη επιλογή για χώμα, έναντι της κρεμαγιέρας, επειδή δεν μεταδίδει τους κραδασμούς και τις 'μικροκινήσεις' στο τιμόνι). Όμως, ο κινητήρας, αν και ήσυχος με αρκετή ροπή και δύναμη, δεν του δίνει καθόλου πλεονέκτημα στο φόρτωμα, γιατί δεν είχε την ροπή από το ρελαντί, όπως πχ το Hilux ή το L200.Συνεπώς, εγώ θα πρότεινα να δεις κατά πόσο το Dmax ανταποκρίνεται σε αυτά που θες. Αν όπως λες, το φορτώνεις συνεχώς και μάλιστα με μεγάλα φορτία (όπως τα λιπάσματα), σε καμία περίπτωση ΜΗΝ επιλέξεις αμάξι που δεν θα έχει την ροπή εντελώς χαμηλά (να αφήνεις τον συμπλέκτη ΧΩΡΙΣ ΓΚΑΖΙ σε ανηφόρα και να ξεκινάει, ΟΧΙ να σβήνει). Αλλιώς θα έχεις θέμα με τον δίσκο, εφόσον το φορτώνεις. Μη βασιστείς στις 'κοντές σχέσεις', γιατί αυτές δεν είναι για παντού. Να κοιτάξεις να έχεις τράβηγμα από χαμηλά. Αυτό είναι το βασικότερο όσον αφορά τα φορτία (ξέχνα τους 'αριθμούς' στα ωφέλιμα φορτία κλπ, καθώς παραμένουν αριθμοί απλά).
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Μου αρέσει που όλοι λέμε για το Νavara ότι έχει κακή φήμη και οι πωλήσεις το φέρνουν πρώτο με διαφορά. Μπορεί να ακούγεται κλισέ αλλά για μένα, ότι και να πάρεις είναι ισάξιο αν είναι για δουλειά. Μικρές διαφορές.Μεγάλο λάθος αυτό που λες. Οι διαφορές είναι μικρές, αν τα αυτοκίνητα τα χρησιμοποιείς σαν τα επιβατικά. Εκεί θα το δεχτώ. Από θέμα δουλειάς όμως, συγγνώμη αλλά δεν θα συμφωνήσω.
Έχω δει Navara να καίει δίσκο με φορτωμένο ΜΟΝΟ έναν τροχό από JCB, όταν πήγε να φύγει με όπισθεν αργή (είχε κλίση ο δρόμος) από εκεί που τον φόρτωσε. Όταν δεν μπορείς να εκμεταλλευτείς την ροπή χαμηλά (βλέπε κυρίως Hilux, αλλά και L200), αν είσαι σε κλίση και έχεις βάρος και πας να ξεκινήσεις, αν δεν φεύγει το αμάξι με 1100-1200rpm, αλλά πρέπει να πατινάρεις στις 1500-1700 (βλέπε Navara, Mazda/Ford), τότε η υπόθεση 'δίσκος' είναι τελειωμένη... Μια-δύο και τον πήρες στα χέρια. Το χω ζήσει το έργο.
Από την άλλη, έχω δει Hilux με 102ps να είναι φορτωμένο με 2 τόνους ξύλα και να ανεβαίνει ανηφόρα σχεδόν ρελαντί (γιατί έχει όση ροπή διαθέτει ΧΑΜΗΛΑ). Αυτός είναι ο ορισμός του 'εργάτη'. Είναι θέμα ρύθμισης κιβωτίου και κινητήρα. Και πιο αργό βήμα από του Hilux δεν υπάρχει. Ούτε του L200. Κι το L200 έχει αρκετά κοντό κιβώτιο, αλλά όχι τόσο όσο... Σκέψου τώρα αντίστοιχα όταν στα Navara και στα Mazda/Ford, η 'κοντή' 3η του Hilux είναι όπως η 1η αυτών! Πραγματικά τώρα, όχι λόγια αέρα. Τέτοια αμάξια, δεν κάνουν για βαριές δουλειές, αλλά για ελαφρύ φόρτωμα και μεγάλες αποστάσεις, όπου είναι πολύ πιο ξεκούραστα. Άλλοι ρόλοι.
-
Ωραια και σαφη τα ποστ σου, Crektis, περι αργου βηματος.
-
crektis,κάνεις ανόμοιες συγκρίσεις,το νισσαν με τους 171-4,το σαφάρι των 167 με το τογιοτα των 102! Ο άνθρωπος μας λέει για καινούργιο τογιοτα και καινούργιο dmax. Συγκρίνεις την ροπή των 20 κιλών στις 1400 του τογιότα και την ροπή των 40 κιλών στις 1800-2000,απο 2πλοτούρμπινο μοτέρ??? Στο θέμα καμπίνας και ποιότητας υλικών θα συμφωνήσω μαζί σου μέχρι ενος σημείου,το τογιότα που μας λές,εκτός του ταμπλό το υπόλοιπο εσωτερικό είναι πολύ κάτω απο ταυπόλοιπα της εποχής του.Αν διάβασες του πρότεινα,να επισκευθεί της αντιπροσωπίες με μια συγκεκριμένη σειρά,δεν το έγραψα στην τύχη.Το καινούργιο dmax είναι πολύ μπροστά σε θέμα καμπίνας και κυρίως πρακτικότητας και αποθυκευτικών χώρων,ολα τα υπόλοιπα υστερούν κατα πολύ σε αυτό το θέμα.
Το άλλο οτι νισσαν έκαψε δίσκο με φορτίο τροχό απο jcb,προφανώς μιλάμε για άσχετο οδηγό και καύτη-σιδεροφάγο,το δικό μας 133 νισσάν με φορτώματα 1τόνου++ και κίνηση σε χωματόδρομους που κανονικά θέλει 4χ4 και 165000χλμ,γιατί έχει το δικό του δίσκο ακόμη και δεν πατινάρει???
Γνώμη για αγορά pick up 4Χ4 ISUZU D-MAX, Toyota Hilux