-
Πριν μερικές σελίδες έβαλα την Speciale στο Ring στα χέρια του ιδιοκτήτη της. Υπάρχουν και ποζεράδες αλλά υπάρχουν και πολλοί χεράδες και αυτοί αποτελούν τον κορμό των αγοραστών. Στην τελική, οι ράπερς και οι γκανγκστερς θα τις αγοράσουν είτε είναι άτμο, είτε υπέρ ή ακόμα ακόμα και ηλεκτρικές. Αρκεί να είναι Ferrari. Οι κανονικοί Ferraristi όμως είναι που έχουν απαιτήσεις και αυτών η γνώμη μετράει, καθώς οι υπόλοιποι θα αγοράσουν έτσι κι αλλιώς.
-
Τι αποτελούν οι χεράδες;! Το κορμό των αγοραστών;!
Συνελθε Δια!Αν δεν υπήρχαν οι απανταχού ανά το κόσμο καγκουρες να αγοράζουν Ferrari για μόστρα και μονο, η Ferrari θα είχε κλεισει εδω και τουλαχιστον δυο δεκαετίες!
Ειτε σου αρέσει, ειτε όχι, οι καγκουρες ειναι ο κορμός των αγοραστών γιατι ειναι πολλοί περισσότεροι και απο αυτούς μοσχοπουλάει και βάζει λεφτα στην τσεπούλα της η Ferrari.
-
Πάντως πολύ βολική η νομοθεσία της ΕΕ για τη φίρμα και τους τυφλόζι. Τους επιτρέπει να βγάλουν άλογα και ροπάκλα, και να είναι άλλοι οι υπεύθυνοι σε στυλ 'εμείς δεν θέλαμε, αλλά τι να κάνεις'' .
It takes two to tango βέβαια, και δόξα τον γιαραμπή χαχόλοι υπάρχουν αρκετοί για να χάψουν την από μακρόν προδιαγεγραμμένη κωλοτούμπα λόγω αδιεξόδου. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Κοίτα, αυτά που ξέρεις με τα καγουροέβο δεν ισχύουν εδώ.
yes sure...
Πρώτον και κύριον, δεν λες να καταλάβεις πως οι μεγάλες V12 (**οι σωστές αν θέλεις) Ferrari **θα παραμείνουν ατμοσφαιρικές, κυνηγώντας την ειδική ισχύ, το ανελέητο στροφάρισμα, την ακαριαία απόκριση και τον θεϊκό ήχο.
Μόνο οι V8 θα περάσουν στην υπερτροφοδότηση και ο λόγος αναλύθηκε από τους ίδιους τους ανθρώπους της Ferrari. Δεν έχει να κάνει με την απόδοση φυσικά (που θα προτιμούσαν και οι ίδιοι να έπιαναν με έναν 5λιτρο ατμοσφαιρικό αντί για φτερωτές) αλλά με την ανάγκη να μειωθούν οι εκπομπές CO2. Για αυτό μπήκαν λοιπόν οι τουρμπίνες και όχι για να χαίρεται ο κάθε κάγκουρας που ξεροσταλιάζει στην Mastro Mitsos Racing Technologies.α οι μικρες δεν ειναι σωστες?
εχε υποψιν σου οτι τωρα με τα τουρμπο ο ανταγωνισμος θα φερει σιγα-σιγα κοντα σε επιδοσεις τις μικρες v8 με τις σωστες v12. Δεν θα ειναι οπως πριν.Ηδη απο την πρωτη γενια v8 turbo μολις βγει ριξε μια ματια στις ρεπριζ σε συγκριση με τις v12 και θα καταλαβεις...
Oι στρανταλε/τσαλεντζ εκδοσεις δεν θα εχουν 20-30 αλογα παραπανω και 40 κιλα ελαφρυτερες οπως τωρα,αλλα θα μπορουν να εχουν 60-και 100 αλογα πανω.Οπως καταλαβαινεις δεν θα ειναι ευκολο να δεχθει ο καθε ψαγμενος πελατης της καθε v12 να εχει στα χαρτια αλλα και στην ουσια αργοτερο αυτοκινητο απο την μικρη αδελφη.
Καλος ο ηχος,αγιες οι 9κ στροφες,καλα τα βιντεακια στο κεντρο του Λονδινου μαρσαρωντας σαν τους καγκουρες με τα εβο,αλλα στο προσπεκτους της νεας v12 τι θα γραψουμε οταν η μικρη v8 θα μπορει να εχει 700 αλογα και 90 κιλα ροπης?
Mεχρι τωρα δεν υπηρχαν τετοια θεματα με την ατμο επιλογη σε πραγματικες και γιαλαντζι.Άλλωστε η Ferrari κρατάει τεχνητά χαμηλά την ροπή στις χαμηλές σχέσεις για να δίνει την αίσθηση (ψευδαίσθηση ουσιαστικά) της ατμοσφαιρικής λειτουργίας.
ναι οπως οι καγκουρες με τα σιβικ των 600 ιππων με ενα μπουστ κοντρολερ των 500 ευρω,το ειπαμε αυτο μην ξαναλεμε τα ιδια.
Από αυτό μόνο καταλαβαίνεις πως δεν τα ήθελαν τα τούρμπο εξ' αρχής αλλά ήταν αναγκαίο κακό! Από εκεί και πέρα το κοινό της Ferrari είναι fans της ατμόσφαιρας και αν και θα αγκαλιάσουν τα νέα μοντέλα στο τέλος (με βαριά καρδιά ίσως), δεν θα τα καγκουρέψουν. Ενδεικτικό είναι πως ακόμα και σήμερα υπάρχουν ελάχιστες πειραγμένες F40 και όσες υπάρχουν συνήθως μιμούνται την F40 LM και δεν είναι ανοσιουργήματα με τουρμπίνες από Scania και σκάστρες από Volvo. Οι ελάχιστοι κάφροι που θα πειράξουν τις νέες υπερτροφοδοτούμενες Ferrari είναι οι ίδιοι που τούρμπιζαν ή 'κομπρεσάριζαν' τις 430 και τις 458. Αλλά είναι τόσο μικρή μειοψηφία που είναι ανάξιοι λόγου.
και εγω ειμαι σιγουρος οτι στο τελος οι ψαγμενοι ιδιοκτητες της φοραδας σε ολη την υφηλιο,θα κανουν την καρδια τους πετρα και θα αγορασουν την τουρμπατη v8.
Ειμαι σιγουρος οτι θα σιχτιριζουν που οι ρεπριζ (και οχι μονο) θα ειναι επιπεδου v12, των μεγαλυτερων αδελφων των πραγματικων φεραρι,και ετη φωτος απο τις ατμο v8.
Εγω να σου πω την αληθεια φοβαμαι μηπως υπαρξει μοδα που θα βγαζουν το τουρμπατο μοτερ και θα βαζουν κανα ατμο v8 απο 458,για να ακουγονται σαν τις μεγαλες πραγματικες φεραρι. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
George Patsoureas likes that.
Ανακάλυψα ακόμα έναν λόγο που μισώ την υπερτοφοδότηση στις Ferrari. Έλκει τους κάγκουρες.
αυτα σου λεω τοση ωρα.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
με 4000 σαλ στην 3η και πατημα γκαζιου ξεμπαζωνει την ασφαλτο.Μαλλον δεν εχεις καταλαβει τι ειναι το λαγκ.
Πως υπερνικάς την αδράνεια της πτερωτής ?
με 4000 στροφες ,με vtg πως υπερνικας την αδρανεια της πτερωτης που ηδη στροφαρει με 50-60κ στροφες,σε ενα μοτερ 3,6 λιτρων? Οντως πολυ δυσκολο.
Κινητήρας παραγωγής με απόκριση ατμοσφαιρικού δεν υπάρχει. Το μόνο όχημα που πλησιάζει στο μηδενικό lag είναι η Ρ1 λόγω του ηλεκτρομοτέρ που γεμίζει το κενό των τούρμπο. Αλλά και πάλι δεν είναι το ίδιο με την La για παράδειγμα.
οτι δεν εχει την αποκριση ατμοσφαιρικου δεν μεταφραζεται αυτοματα=εχει λαγκ.
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
yes sure...Αυτά που δείχνεις είναι ελάχιστες περιπτώσεις! Η συντριπτική πλειοψηφία είναι μαμά!
α οι μικρες δεν ειναι σωστες?
Όπως και να το κάνεις, ο V12 έχει άλλη χάρη.
εχε υποψιν σου οτι τωρα με τα τουρμπο ο ανταγωνισμος θα φερει σιγα-σιγα κοντα σε επιδοσεις τις μικρες v8 με τις σωστες v12. Δεν θα ειναι οπως πριν.Ηδη απο την πρωτη γενια v8 turbo μολις βγει ριξε μια ματια στις ρεπριζ σε συγκριση με τις v12 και θα καταλαβεις...
Oι στρανταλε/τσαλεντζ εκδοσεις δεν θα εχουν 20-30 αλογα παραπανω και 40 κιλα ελαφρυτερες οπως τωρα,αλλα θα μπορουν να εχουν 60-και 100 αλογα πανω.Οπως καταλαβαινεις δεν θα ειναι ευκολο να δεχθει ο καθε ψαγμενος πελατης της καθε v12 να εχει στα χαρτια αλλα και στην ουσια αργοτερο αυτοκινητο απο την μικρη αδελφη.
Καλος ο ηχος,αγιες οι 9κ στροφες,καλα τα βιντεακια στο κεντρο του Λονδινου μαρσαρωντας σαν τους καγκουρες με τα εβο,αλλα στο προσπεκτους της νεας v12 τι θα γραψουμε οταν η μικρη v8 θα μπορει να εχει 700 αλογα και 90 κιλα ροπης?
Mεχρι τωρα δεν υπηρχαν τετοια θεματα με την ατμο επιλογη σε πραγματικες και γιαλαντζι.Δεν πρόκειται να συμβούν τέτοιοι κανιβαλισμοί! Η Ferrari (αλλά και όλες οι εταιρείες - δες την Porsche με την Cayman vs 911) ξέρουν να προστατεύουν τα προϊόντα τους. Αν η νέα V8 πάει στα 650 άλογα, θα έχει πάλι έχει 80 άλογα διαφορά από την F12 και σίγουρα η επόμενη F12 θα ανοίξει την διαφορά. Δεν είναι χαζοί, ξέρουν τι κάνουν. Την ίδια διαφορά στις επιδόσεις θα κρατούσανε, είτε με τούρμπο ή χωρίς. Οι καγκουροποιήσεις αφορούν το 0,1% των αυτοκινήτων οπότε είναι ανάξιες λόγου. Θυμάμαι που η Novitec είχε φτάσει μια 430 στα 700 κομπρεσορ-άλογα και πήγαινε στα ίδια με την Enzo. Ε και; Κάγκουρας με πειραγμένη 430 είσαι πάλι...
οτι δεν εχει την αποκριση ατμοσφαιρικου δεν μεταφραζεται αυτοματα=εχει λαγκ.
lag: Αργεί να μπουστάρει σε σχέση με ένα ατμοσφαιρικό που ακούει ακαριαία στο γκάζι. Στο τελευταίο τεύχος του Drive για παράδειγμα, ο Μιχαλιός βρίσκει lag ακόμα και στην 650S. Λογικό είναι, αφού έχει τουρμπίνες έχει και lag. Μπορεί να μην είναι 2-3 δεύτερα όπως πριν από 30 χρόνια, αλλά παραμένει εμφανές, ειδικά αν το συγκρίνεις με ένα αντίστοιχο άτμο.
-
Ένα πρώτο στάδιο (πρόγραμμα-φίλτρο-εξάτμιση) μπορεί να κάνουν αρκετοί γιατί τα άλογα και η ροπή που θα πάρει το αυτοκίνητο δεν είναι θα είναι διόλου αμελητέα ποσότητα διατηρώντας παράλληλα την αξιοπιστία σε πολύ καλά επίπεδα.
-
Οι παρελθούσες τουρμποφερράρι δεν έχουν δεχθεί πειράγματα σε μεγάλο βαθμό πάντως. Οι ιδιοκτήτες τέτοιων οχημάτων εκτιμούν την αυθεντικότητα.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αυτά που δείχνεις είναι ελάχιστες περιπτώσεις! Η συντριπτική πλειοψηφία είναι μαμά!
υπαρχουν εκατονταδες σελιδες με καγκουροποιημενες φεραρι.Εαν φανταστεις την περιορισμενη παραγωγη δεν ειναι λιγες.
Όπως και να το κάνεις, ο V12 έχει άλλη χάρη.
εχει αλλη χαρη,αλλα μονο η χαρη δεν φτανει.Πρεπει να ειναι και πιο γρηγορη,και οχι για 1 δεκατο.
Δεν πρόκειται να συμβούν τέτοιοι κανιβαλισμοί! Η Ferrari (αλλά και όλες οι εταιρείες - δες την Porsche με την Cayman vs 911) ξέρουν να προστατεύουν τα προϊόντα τους.
μα και στην αλλη φοραδα υπαρχει προβλημα σχετικα με το ποσο γρηγορα θα ειναι οι μικρες.
Αν η νέα V8 πάει στα 650 άλογα, θα έχει πάλι έχει 80 άλογα διαφορά από την F12 και σίγουρα η επόμενη F12 θα ανοίξει την διαφορά. Δεν είναι χαζοί, ξέρουν τι κάνουν. Την ίδια διαφορά στις επιδόσεις θα κρατούσανε, είτε με τούρμπο ή χωρίς.
αυτο δεν ειναι κατι που εξαρτατε μονο απο την θεληση της φεραρι αλλα και απο τις κινησεις του ανταγωνισμου.
Εαν η μικρη εχει ''προβλημα'' σε σχεση με τους ανταγωνιστες η ιπποδυναμη θα πρεπει να ανεβει.Και η ιποδυναμη στην μικρη μπορει πλεον να ανεβει πολυ ευκολα.Στην ατμο δεν ειναι τοσο ευκολο,ανεβαζωντας κυβισμο καθε γενια.Υπαρχει ενα ταβανι.
Επισης το οτι θα εχει 70 αλογα η μικρη λιγοτερα δεν την κανει αυτοματα αργοτερη.Η μικρη ειναι ελαφρυτερη,και θα εχει σημαντικα περισσοτερη ροπη.Μην κολλας στα νουμερα αυτουσια,αλλα στο ποσο γρηγορη θα ειναι πραγματικα στο δρομο.Οι καγκουροποιήσεις αφορούν το 0,1% των αυτοκινήτων οπότε είναι ανάξιες λόγου. Θυμάμαι που η Novitec είχε φτάσει μια 430 στα 700 κομπρεσορ-άλογα και πήγαινε στα ίδια με την Enzo. Ε και; Κάγκουρας με πειραγμένη 430 είσαι πάλι...
αλλο το να βαλεις κομπρεσερ,και αλλο το να σηκωσεις πιεση σε ηδη τουρμπατο μοτερ.
Καγκουρας ξε καγκουρας ετοιμασου για σκοινες απειρου καλους τις μεταμεσονυκτιες ωρες στις λεωφορους της Μοσχας με τον Γιουρι.lag: Αργεί να μπουστάρει σε σχέση με ένα ατμοσφαιρικό που ακούει ακαριαία στο γκάζι. Στο τελευταίο τεύχος του Drive για παράδειγμα, ο Μιχαλιός βρίσκει lag ακόμα και στην 650S. Λογικό είναι, αφού έχει τουρμπίνες έχει και lag. Μπορεί να μην είναι 2-3 δεύτερα όπως πριν από 30 χρόνια, αλλά παραμένει εμφανές, ειδικά αν το συγκρίνεις με ένα αντίστοιχο άτμο.
ειχε βρει και αυτος την 997 με λαγκ οταν παταγε με 3η και 4κ στροφες?
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Τι αποτελούν οι χεράδες;! Το κορμό των αγοραστών;!
Συνελθε Δια!Αν δεν υπήρχαν οι απανταχού ανά το κόσμο καγκουρες να αγοράζουν Ferrari για μόστρα και μονο, η Ferrari θα είχε κλεισει εδω και τουλαχιστον δυο δεκαετίες!
Ειτε σου αρέσει, ειτε όχι, οι καγκουρες ειναι ο κορμός των αγοραστών γιατι ειναι πολλοί περισσότεροι και απο αυτούς μοσχοπουλάει και βάζει λεφτα στην τσεπούλα της η Ferrari.
+1....
pure κοινο εχει πιο πολυ η Μακα απο την Φερραρι...
Δεν ειναι κακο να πουλας σε οποιον εχει χρηματα,και τα ζωα εχουν δικαιωματα. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Veyron? 8000 κυβικά και 4 τούρμπο για να βγάλει ότι μια σοβαρή εταιρεία μπορεί να βγάλει από 8000 ατμοσφαιρικά κυβικά. Και με 2 τόνους βάρος.
Ποια είναι αυτή η σοβαρή εταιρεία που έβγαλε 1000 άλογα πριν 9 χρόνια όπως η Bugatti?
Τελικά απάντηση δεν πήρα.
Υπάρχουν Hennessey Vipers με 1000 άλογα και άπειρα μίλια εδώ και πολλά χρόνια. Nothing to get excited about.
Αυτές δηλαδή δεν είναι καγκουρικες αλλά απο σοβαρή εταιρεία?
Και υποθέτω έχουν τα ίδια χαρακτηριστικα λειτουργίας με τη Veyron? Ή εδώ για κάποιο λόγο δεν μας νοιάζει αυτό?
Μπορείς να μας δείξεις μερικές απο αυτές με τα άπειρα μίλια? -
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
με 4000 σαλ στην 3η και πατημα γκαζιου ξεμπαζωνει την ασφαλτο.Μαλλον δεν εχεις καταλαβει τι ειναι το λαγκ.
Πως υπερνικάς την αδράνεια της πτερωτής ?
με 4000 στροφες ,με vtg πως υπερνικας την αδρανεια της πτερωτης που ηδη στροφαρει με 50-60κ στροφες,σε ενα μοτερ 3,6 λιτρων? Οντως πολυ δυσκολο.
Απο τα 60κ μέχρι τις 130κ ρπμ αν δεν είσαι η ρ1 πως υπερνικας την αδράνεια ;
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
It takes two to tango βέβαια, και δόξα τον γιαραμπή χαχόλοι υπάρχουν αρκετοί για να χάψουν την από μακρόν προδιαγεγραμμένη κωλοτούμπα λόγω αδιεξόδου.Το ότι οι V12 παραμένου ατμοσφαιρικές και πως ο σκόπελος των καυσαερίων θα αντιμετωπιστεί με υβριδοποίηση δεν φαίνεται να σε απασχολεί. Έχεις πιστεί πως ο λόγος των τούρμπο είναι αποκλειστικά οι επιδόσεις και δεν αλλάζεις γνώμη με τίποτα.
Τι αποτελούν οι χεράδες;! Το κορμό των αγοραστών;!
Συνελθε Δια!Αν δεν υπήρχαν οι απανταχού ανά το κόσμο καγκουρες να αγοράζουν Ferrari για μόστρα και μονο, η Ferrari θα είχε κλεισει εδω και τουλαχιστον δυο δεκαετίες!
Ειτε σου αρέσει, ειτε όχι, οι καγκουρες ειναι ο κορμός των αγοραστών γιατι ειναι πολλοί περισσότεροι και απο αυτούς μοσχοπουλάει και βάζει λεφτα στην τσεπούλα της η Ferrari.
Ξεκολλάτε από τα στερεότυπα των ράπερ και μπουζουκόβιων! Ο κορμός των αγοραστών της φίρμας και οι κατ' εξακολούθηση αγοραστές είναι τέτοιοι τύποι που χαίρονται την οδήγησε σε βουνά και πίστες:
υπαρχουν εκατονταδες σελιδες με καγκουροποιημενες φεραρι.Εαν φανταστεις την περιορισμενη παραγωγη δεν ειναι λιγες.
Η Ferrari βγάζει 7000 αυτοκίνητα το χρόνο. Από αυτά πόσα καγκουροποιούνται; Τα 70, και πολλά λέω. Like it or not δεν έχουν καμία σχέση με τα καγκουροέβο που 5 στα 10 είναι πειραγμένα, και λίγα λέω!
εχει αλλη χαρη,αλλα μονο η χαρη δεν φτανει.Πρεπει να ειναι και πιο γρηγορη,και οχι για 1 δεκατο.
Φυσικά και είναι και θα παραμείνει. Ξέρουν τι κάνουν, δεν είναι βλάκες. Το καλό και ακριβό σου προϊόν το προστατεύεις!
μα και στην αλλη φοραδα υπαρχει προβλημα σχετικα με το ποσο γρηγορα θα ειναι οι μικρες.
Και πάντα βρίσκουν την ισορροπία για να κρατιέται η 911 μπροστά. Ξαναλέω, δεν είναι χαζοί οι κατασκευαστές!
αυτο δεν ειναι κατι που εξαρτατε μονο απο την θεληση της φεραρι αλλα και απο τις κινησεις του ανταγωνισμου.
Εαν η μικρη εχει ''προβλημα'' σε σχεση με τους ανταγωνιστες η ιπποδυναμη θα πρεπει να ανεβει.Και η ιποδυναμη στην μικρη μπορει πλεον να ανεβει πολυ ευκολα.Στην ατμο δεν ειναι τοσο ευκολο,ανεβαζωντας κυβισμο καθε γενια.Υπαρχει ενα ταβανι.
Επισης το οτι θα εχει 70 αλογα η μικρη λιγοτερα δεν την κανει αυτοματα αργοτερη.Η μικρη ειναι ελαφρυτερη,και θα εχει σημαντικα περισσοτερη ροπη.Μην κολλας στα νουμερα αυτουσια,αλλα στο ποσο γρηγορη θα ειναι πραγματικα στο δρομο.Οι υπόλοιποι κατασκευαστές έχουν ακριβώς το ίδιο θέμα και για αυτό κρατάνε τις αποστάσεις μεταξύ των μοντέλων τους. Η 650S δεν μπορεί να ανέβει πολύ ακόμα γιατί θα κανιβαλίσει την επερχόμενη νέα Μάκκα η οποία θα κάθεται μεταξύ αυτής και της Ρ1. Και η νέα δεν μπορεί να ανεβεί πολύ για να μην πλησιάσει την Ρ1! Οπότε δεν τίθεται θέμα. Όλα σοφά τα εποίησαν! Η V8 θα κρατάει τις αποστάσεις της από την V12 ως οφείλει λοιπόν, όπως γίνεται σε όλες τις μάρκες.
αλλο το να βαλεις κομπρεσερ,και αλλο το να σηκωσεις πιεση σε ηδη τουρμπατο μοτερ.
Καγκουρας ξε καγκουρας ετοιμασου για σκοινες απειρου καλους τις μεταμεσονυκτιες ωρες στις λεωφορους της Μοσχας με τον Γιουρι.Ο Γιούρι και ο Φαρούκ θα τούρμπιζαν και την Φ12 αν μπορούσαν και θα έβγαζαν 2000 άλογα. Αυτοί όμως είναι μια ανάξια λόγου μειοψηφία. Μάλλον πολύ καιρό έχεις περάσει σε τέτοια μέρη και νομίζεις πως όλοι έτσι σκέφτονται.
ειχε βρει και αυτος την 997 με λαγκ οταν παταγε με 3η και 4κ στροφες?
Σου φαίνεται πολύ περίεργο ότι ένα τουρμπάμαξο έχει ένα κάποιο lag ε;
@Angel: Όπως θα έχεις καταλάβει, είμαι κατά οποιασδήποτε παρέμβασης σε μαμά αυτοκίνητο, εκτός αν υπάρχουν λόγοι ασφαλείας (π.χ. αδύναμα εργοστασιακά φρένα). Όμως ο Hennessy βγάζει ότι πιο κοντά υπάρχει σε εργοστασιακό αυτοκίνητο, όπως αντίστοιχα η RUF ή η Alpina. Έχει πέσει αρκετή μελέτη και τα αυτοκίνητα αυτά βγάζουν πολλά χιλιόμετρα, δεν είναι βόμβες με ρόδες. Παρόλα αυτά ξαναλέω πως δεν αρέσκω πειράγματα.
-
H διαφορά μας είναι ότι εσύ θεωρείς ως τη μόνη αλήθεια αυτά που λέει ο κάθε εντεταλμένος της φίρμας, ενώ εγώ θεωρώ ότι απλά δεν μας τα λέει όλα. Το ότι το διοξείδιο πέφτει με την υπερτροφοδότηση στον για τα πανυγύρια κύκλο δοκιμών είναι αλήθεια, αλλά απλά δευτερεύον γεγονός γι'αυτή την κατηγορία παραγωγής με τα πιο ελαστικά κριτήρια της νομοθεσίας.
Προς επίρρωση αυτών που έχω γράψει, η δημοσίευση για το τουρμπάρισμα του 458 στο αμερικάνικο ότοβλόγκ όπου, φυσικά, δεν γίνεται κανένας λόγος για νομοθεσίες και Ντινάκους, αυτά παίζουν μόνο εδώ. Ο οποίος Ντινάκος μιλάει σαν να μην είναι αρχιμηχανικός του 458Τ, αλλά κάποιου 316δ ή Γκολφ μπλουμόσιον φτιαγμένου ειδικά για να μπαίνει κάθε μέρα στον δακτύλιο του Λονδίνου χωρίς χρέωση.http://www.autoblog.com/2014/06/04/2015-ferrari-458-italia-turbocharged/
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
με 4000 σαλ στην 3η και πατημα γκαζιου ξεμπαζωνει την ασφαλτο.Μαλλον δεν εχεις καταλαβει τι ειναι το λαγκ.
Πως υπερνικάς την αδράνεια της πτερωτής ?
με 4000 στροφες ,με vtg πως υπερνικας την αδρανεια της πτερωτης που ηδη στροφαρει με 50-60κ στροφες,σε ενα μοτερ 3,6 λιτρων? Οντως πολυ δυσκολο.
Απο τα 60κ μέχρι τις 130κ ρπμ αν δεν είσαι η ρ1 πως υπερνικας την αδράνεια ;
και ποιος σου ειπε οτι με τις 60κ στροφες δεν μπορει να σηκωσει πιεση μολις πατησεις το γκαζι? οι 130 ειναι οι μεγιστες στροφες περιστροφης του τουρμπο,δεν χρειαζονται αυτες για να σηκωσει ενα ωραιοτατο 1,5 μπαρ οβερμπουστ να βγαλει τα 70 κιλακια ροπης και να δεις το ατμοσφαιρικο με την ακαριαια αποκριση των 40 κιλων σε αυτες τις στροφες να μενει πισω απελπιστικα γρηγορα.
-
Εχω παρακολουθησει οσο μπορω τη συζητηση μεχρι εδω.
Πιστευω ξεκαθαρα πως η ατμοσφαιρα δεν μπορει να ανταγωνιστει σε απολυτη ταχυτητα τα σημερινα τουρμπο ΑΛΛΑ δεν καταλαβαινω γιατι ντε και καλα πρεπει να εστιαζουμε σε αυτο; Μαλλον γιατι οι τωρινοι αγοραστες εχουν μεγαλα βιτσια με τις κοντρες στις ευθειες των αεροδρομιων και μακαρι να γινονται μονο σε αυτα.
Για μενα η χαρη, ο συγκλονιστικος ηχος και το απιθανο στροφαρισμα του παροντος V8 δεν ανταλλασονται με πιο γρηγορες επιδοσεις, δεν ειναι οτι το αμαξι ειναι ψοφιο. Δυστυχως ομως φαινεται οτι εχει αρχισει και η Ferrari να νοιαζεται για τις ευθειες. Οταν ξερεις γιατι αγοραζεις και γιατι ερωτευεσαι αυτο το αμαξι δεν σου κοστιζει τοσο το να σε περναν οι τουρμπισιοι ανταγωνιστες στις μεγαλες ευθειες, σε νοιαζει πως νιωθεις εσυ μαζι της στις μοναχικες γρηγορες βολτες των πανεμορφων επαρχιακων διαδρομων.
Δεν ανταλασσεται αυτος ο ηχος ρε παιδια...
-
Πολλά χρόνια πριν, στις 14/7/2013 δηλαδή, η Φερράρι έλεγε όχι στα turbo και στους υβριδικούς κινητήρες (ενώ είχε ήδη βγάλει το Τραλαλά) :
Σε μια πρόσφατη συνέντευξη του, ο Διευθυντής Ανάπτυξης της Ferrari, Roberto Fedeli, δήλωσε ότι είναι ορκισμένος υποστηρικτής των ατμοσφαιρικών κινητήρων, λέγοντας χαρακτηριστικά:
Όσο υπάρχει έστω ένα υποτυπώδες και αξιοσημείωτο turbo lag, εγώ δεν θα δεχθώ τους turbo κινητήρες. Άμεση απόκριση είναι η βασική αρμοδιότητα της Ferrari. Εάν το αυτοκίνητο δεν έχει άμεση αντίδραση στο τι θέλει ο οδηγός να κάνει, δεν είναι Ferrari.
Σε αντίθεση με τον αρχιμηχανικό, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ferrari, Amedeo Felisa, λέει ότι το turbo δεν είναι τόσο απορριπτικό, αναφερόμενος όμως στη χρησιμοποίηση από την αδερφή Maserati, καθώς η Ferrari της προμηθεύει κινητήρες.Διάβασε το πλήρες άρθρο εδώ: H Ferrari λέει όχι στα turbo και στους υβριδικούς κινητήρες - Autoblog.gr
Follow us: @Autoblogr on Twitter | Autoblog.gr on FacebookΠέρασαν τα χρόνια, ανακαλύψαμε το διοξείδιο το οποίο μέχρι το 2013 νόμιζαν ότι αφορά μόνο τα αναψυκτικά, και φτάσαμε να γλείφουμε εκεί που φτύναμε. Είπαμε, δε φταίμε εμείς, η τρισκατάρατη φταίει.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Οι παρελθούσες τουρμποφερράρι δεν έχουν δεχθεί πειράγματα σε μεγάλο βαθμό πάντως. Οι ιδιοκτήτες τέτοιων οχημάτων εκτιμούν την αυθεντικότητα.Καλά, η f40 και η 288 gto ήταν οι ναυαρχίδες της εταιρείας και περιορισμένης παραγωγής. Τώρα μιλάμε για turbo μαζικής παραγωγής, στην βάση της γκάμας της ferrari. Θα πάει το α' στάδιο σύννεφο και όχι μόνο από τους κάγκουρες. Δε νομίζω ότι θα έχουν θέμα οι αναρτήσεις και το πλαίσιο για τα +60 με 80 άλογα.
Καλώς ή κακώς στο κυνήγι των ίππων και του downsizing η λύση του turbo είναι μονόδρομος, τουλάχιστον για τα v8. Τα v12 θα τα αφήσουν ατμοσφαιρικά και συνδυασμένα με κάποιο υβριδικό σύστημα θα μπορούν να έχουν ανταγωνιστικά CO2, πολλά άλογα και άφθονη ροπή. Πέραν του ήχου και της αμεσότητας των ατμο, οι νέοι turbo θα προσφέρουν καλύτερες επιδόσεις, φιλικότητα και ρύπους. Και θα είναι πολλοί οι πελάτες που θα αγοράσουν με χαρά μια turbo v8 ferrari, ίσως και περισσότεροι από πριν. -
Όταν κυκλοφόραγαν οι παρελθούσες, το τιούνινγκ δεν ήταν τόσο ανεπτυγμένο. Μάθετε ιστορία.
Ferrari F458 Italia