Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    AUDI Q5
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. AUDI Q5
    • 1
    • 2
    • 247
    • 248
    • 249
    • 250
    • 251
    • 264
    • 265
    • 249 / 265
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    17
    5282
    25641
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
      Θα περαστούν πριν από 10ήμερο ταξίδι στην Ιταλία οπότε θα έχω άμεσες, υπερπλήρεις εντυπώσεις σε ποικίλες συνθήκες, τις οποίες και θα κατεθέσω στο πεθαμένο αυτό τόπικ!

      Πανάκριβη βενζίνη στην Ιταλία

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        stefan147 last edited by

        Είμαι καλεσμένος σε γάμο. Δεν γίνεται να μην πάω. Το χω άχτι το ταξίδι οδικώς στη γείτονα από τότε που εβγαλα δίπλωμα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
          Είμαι καλεσμένος σε γάμο. Δεν γίνεται να μην πάω. Το χω άχτι το ταξίδι οδικώς στη γείτονα από τότε που εβγαλα δίπλωμα.

          Πφφφ κάνε τον κόπο και ανέβα καμιά Γερμανία να ξεκαπνίσεις, στην Ιταλία δεν λέει κάτι η Autostrada , Autobahn uber alles να τελικιάσεις

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            astathan last edited by

            Γεια σας παιδια κ απο εμενα. Εχω αγοράσει ένα μεταχειρισμένο Q5 TFSI 2.0 S TRONIC πριν απο ενα μηνα περιπου. Θελω να ρωτησω το εξης: Στο ξεκινημα οταν αφηνω το φρενο, κανει κατι σαν κλοτσημα. Ειναι φυσιολογικο αυτό ή θα πρέπει να πάω να το δω? Υποτίθεται ότι έχει γίνει service πριν το πάρω κ έχουν ελεγχθεί όλα τα συστήματα.
            Ευχαριστώ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              stefan147 last edited by

              Ο χρήστης Astathan έγραψε:
              Γεια σας παιδια κ απο εμενα. Εχω αγοράσει ένα μεταχειρισμένο Q5 TFSI 2.0 S TRONIC πριν απο ενα μηνα περιπου. Θελω να ρωτησω το εξης: Στο ξεκινημα οταν αφηνω το φρενο, κανει κατι σαν κλοτσημα. Ειναι φυσιολογικο αυτό ή θα πρέπει να πάω να το δω? Υποτίθεται ότι έχει γίνει service πριν το πάρω κ έχουν ελεγχθεί όλα τα συστήματα.
              Ευχαριστώ.

              Είπες τη μαγική κουβέντα. Πήγαινε μερικές σελίδες πίσω και δες τι είναι και πως αντιμετωπίζεται. Αν είσαι εκτός εγγύησης ετοίμαζε ενα 1800αρι €.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                astathan last edited by

                Ευχαριστώ Stefan

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tacos last edited by

                  Σχετικα με τα προβληματα τουS-TRONIC του q5 μεχρι ποιας χρονολογιας μοντελο παρουσιαζοντε η συνεχιζοντε εσαει.Την αλλη εβδομαδα θελω να τσεκαρω ενα q5 s-tronic toy 3/2010 με αρκετα χιλιομετρα,εχει κανεις να μου συστησει καποιο αξιοπιστο συνεργειο να κανει τον ελενχο,με το αζημιωτο βεβαια,μενω Φιλαφελφεια αλλα οπου και να ειναι εντος Αθηνας δεν υπαρχει προβλημα.Ευχαριστω.=

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    stefan147 last edited by

                    Το προβληματικο stronic δεν χρειαζεται συνεργειο. Με μια βολτα 2 τετραγωνα καταλαβαινεις αν ειναι ΟΚ ή οχι. Απο θεμα χρονολογιας ειναι τελειως λαχειο. Σε καφενειακου τυπου συζητηση με τον υπευθυνο Καρεντα μου εχει πει οτι τα μεγαλα 7αρια εχουν βγαλει στην πλειοψηφια τους τουλαχιστον mechatronic. Πολυδισκο κτλ θεωρειται αναλωσιμο αν και ειναι απαραδεκτο να ρα φτυνει σε 50-60-70.000χλμ.

                    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • W
                      wantone last edited by

                      Με τα 1800ε για ποσο καιρο το λυνεις το προβλημα;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        stefan147 last edited by

                        Αυτη ειναι μια πολυ καλη ερωτηση που φανταζομαι κανεις δεν μπορει να απαντησει.

                        Προσωπικα πλεον οταν ειναι ακινητοποιημενο το αμαξι βαζω νεκρα και δεν το αφηνω στο Dμπας και του κερδισω μερικες χιλιαδες χλμ παραπανω. Το καλο ειναι οτι τουλαχιστον για 2 χρονια εχεις το κεφαλι σου ησυχο λογω εγγυησης ανταλλακτικων.

                        Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • W
                          wantone last edited by

                          Κλασσικη αντιμετωπηση του γκρουπ. Θεωρειται και αυτο αναλωσιμο για να βγαζουν λεφτα οι ντηλερς. Ετοιμασου να ξαναπας μετα τα 2 χρονια.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            carfanatic last edited by

                            Ο χρήστης stefan147 έγραψε:

                            Προσωπικα πλεον οταν ειναι ακινητοποιημενο το αμαξι βαζω νεκρα και δεν το αφηνω στο Dμπας και του κερδισω μερικες χιλιαδες χλμ παραπανω. Το καλο ειναι οτι τουλαχιστον για 2 χρονια εχεις το κεφαλι σου ησυχο λογω εγγυησης ανταλλακτικων.

                            Εννοείς D ή P ?

                            Τόσο ψεύτικο το έκαναν που φοβάσαι να το αφήνεις με επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              stefan147 last edited by

                              Αναλωσιμο καλως κανει και ειναι. Και το δισκοπλατο αναλωσιμο δεν ειναι? Το θεμα ειναι οτι ψοφαει στα μισα χλμ απ' οτι το μεσο χειροκινητο και οτι κανεις φυσικα δεν σου λεει εξαρχης οτι θα χρειαστει κατι τετοιο αλλαγη 3-5-10 χρονια και με αυτο το κοστος.

                              @καφανατικ

                              Πχ σε φαναρι αντι να το αφησω στο D το βαζω στο Ν. Θεωρητικα αυτο ειναι το σωστο και προτεινομενο σε ολα τα αυτοματα αλλα κανεις δεν το κανει.

                              Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tacos last edited by

                                Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
                                Το προβληματικο stronic δεν χρειαζεται συνεργειο. Με μια βολτα 2 τετραγωνα καταλαβαινεις αν ειναι ΟΚ ή οχι. Απο θεμα χρονολογιας ειναι τελειως λαχειο. Σε καφενειακου τυπου συζητηση με τον υπευθυνο Καρεντα μου εχει πει οτι τα μεγαλα 7αρια εχουν βγαλει στην πλειοψηφια τους τουλαχιστον mechatronic. Πολυδισκο κτλ θεωρειται αναλωσιμο αν και ειναι απαραδεκτο να ρα φτυνει σε 50-60-70.000χλμ.

                                Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

                                Δεν θελω να τσεκαρω μονο το κιβωτιο,μιλαω για γενικο ελενχο για την αγορα του.Μαυτα που διαβαζω ειμαι πολυ επιφυλακτικος.
                                Η 'πατρικη' 520 Ε39 του 2000 Steptronic 14 χρονια και πανω απο 200000 χλμ νομιζω οτι το κιβωτιο δεν ανοιχθηκε ποτε.Ειμαι σιγουρος πως μια Χ3 2,5 218 ΗΡ ιδιας χρονολογιας θα ειναι πιο αξιοπιστη,ελα ομως που την βλεπω κακασχημη και ξεπερασμενη αισθητικα.Οψομεθα.!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • W
                                  wantone last edited by

                                  Τελειως διαφορετικο κιβωτιο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    stefan147 last edited by

                                    Ο χρήστης tacos έγραψε:

                                    Δεν θελω να τσεκαρω μονο το κιβωτιο,μιλαω για γενικο ελενχο για την αγορα του.Μαυτα που διαβαζω ειμαι πολυ επιφυλακτικος.
                                    Η 'πατρικη' 520 Ε39 του 2000 Steptronic 14 χρονια και πανω απο 200000 χλμ νομιζω οτι το κιβωτιο δεν ανοιχθηκε ποτε.Ειμαι σιγουρος πως μια Χ3 2,5 218 ΗΡ ιδιας χρονολογιας θα ειναι πιο αξιοπιστη,ελα ομως που την βλεπω κακασχημη και ξεπερασμενη αισθητικα.Οψομεθα.!

                                    Όλα είναι σχετικά εφόσον μιλάμε για μεταχειρισμένα αυτοκίνητα. Κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι κανένα μοντέλο δεν θα είναι πιο αξιόπιστο από το άλλο. Γενικά για έλεγχο προτείνω Καρέντα Αμαρουσίου, έχουν δει πολλά τα μάτια τους και ξέρουν πολύ καλά που πάσχει το Q5.

                                    Αν πετύχεις αμάξι που είναι σε όλα κομπλέ, πλην κιβωτίου, παζαρεύεις ανάλογα την τιμή γνωρίζοντας το κόστος της επισκευής. Αλλιώς κοιτάς χειροκίνητο να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο, τουλάχιστον από θέμα κιβωτίου.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nikosq5 last edited by

                                      Ο χρήστης NikosQ5 έγραψε:
                                      Καλησπέρα,

                                      2 ερωτήσεις!

                                      1. ξέρετε κάποιον στην Αθήνα (Νότια προάστια ακόμα καλύτερα) που να μπορεί να μου βάλει εξωτερικό πακέτο S line sto Q5 μου; Τιμουλα περίπου ξέρουμε;

                                      2. επίσης κάποιον που να βάζει αναδιπλούμενους καθρέπτες;

                                      Ευχαριστώ!

                                      καλησπέρα!

                                      κανείς κάτι για το παραπάνω;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        stefan147 last edited by

                                        Η αντιπροσωπεία θα ξέρει λογικά κάτι παραπάνω. Με το αζημίωτο φυσικά.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tacos last edited by

                                          Ο χρήστης stefan147 έγραψε:

                                          Δεν θελω να τσεκαρω μονο το κιβωτιο,μιλαω για γενικο ελενχο για την αγορα του.Μαυτα που διαβαζω ειμαι πολυ επιφυλακτικος.
                                          Η 'πατρικη' 520 Ε39 του 2000 Steptronic 14 χρονια και πανω απο 200000 χλμ νομιζω οτι το κιβωτιο δεν ανοιχθηκε ποτε.Ειμαι σιγουρος πως μια Χ3 2,5 218 ΗΡ ιδιας χρονολογιας θα ειναι πιο αξιοπιστη,ελα ομως που την βλεπω κακασχημη και ξεπερασμενη αισθητικα.Οψομεθα.!

                                          Όλα είναι σχετικά εφόσον μιλάμε για μεταχειρισμένα αυτοκίνητα. Κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι κανένα μοντέλο δεν θα είναι πιο αξιόπιστο από το άλλο. Γενικά για έλεγχο προτείνω Καρέντα Αμαρουσίου, έχουν δει πολλά τα μάτια τους και ξέρουν πολύ καλά που πάσχει το Q5.

                                          Αν πετύχεις αμάξι που είναι σε όλα κομπλέ, πλην κιβωτίου, παζαρεύεις ανάλογα την τιμή γνωρίζοντας το κόστος της επισκευής. Αλλιώς κοιτάς χειροκίνητο να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο, τουλάχιστον από θέμα κιβωτίου.

                                          Το οτι ακομη και οταν το επισκευαζεις το προβλημα ξαναπαρουσιαζεται σημαινει οτι πρεπει να θεωρει κανεις σιγουρο οτι θα το βρει μπροστα του οποιο μτχ αγορασει και οχι μονο μια φορα.Τα 1800 Ε δεν ειναι λιγα να τα δινεις καθε 2-3 χρονια.-

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            panosft last edited by

                                            Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
                                            Αναλωσιμο καλως κανει και ειναι. Και το δισκοπλατο αναλωσιμο δεν ειναι? Το θεμα ειναι οτι ψοφαει στα μισα χλμ απ' οτι το μεσο χειροκινητο και οτι κανεις φυσικα δεν σου λεει εξαρχης οτι θα χρειαστει κατι τετοιο αλλαγη 3-5-10 χρονια και με αυτο το κοστος.

                                            @καφανατικ

                                            Πχ σε φαναρι αντι να το αφησω στο D το βαζω στο Ν. Θεωρητικα αυτο ειναι το σωστο και προτεινομενο σε ολα τα αυτοματα αλλα κανεις δεν το κανει.

                                            Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

                                            Για ελαττωματικό ή κακής ποιότητας αναλώσιμο φαίνεται.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 247
                                            • 248
                                            • 249
                                            • 250
                                            • 251
                                            • 264
                                            • 265
                                            • 249 / 265
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr