-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Να ρωτησω κατι οσο αφορα την αλλαγη στα υγρα φρενων. Ποιο συνεργειο αντικαθιστα τα υγρα απο ολο το κυκλωμα και οχι μονο απο το δοχειακι? Εχετε παραβρεθει ποτε να δειτε πως κανουνε την αλλαγη στα υγρα των φρενων σας?Έχω δει τη διαδικασία του επίσημου Bosch Car Service...
https://bosch.yourdiagnostictools.com/files/Flyer_BFX_200.pdf
http://bosch.yourdiagnostictools.com/BFX-200-Brake-Fluid-Exchanger-p711.html
Φυσικά, αντίστοιχα μηχανήματα, έχουν και άλλοι γνωστοί Γερμανικοί κολοσσοί...
http://media.wuerth.com/stmedia/shop/masterpages0000/std.lang.all/10003.pdf
http://www.ate-info.de/en/products/section/entlueftungsgeraete/
Ωστόσο, οι στοιχειώδεις γνώσεις μου πάνω στα τεχνικά, δε μου επιτρέπουν να αποκλείσω την επάρκεια της διαδικασίας και χωρίς τα εν λόγω μηχάνηματα...
-
Ο χρήστης ΒΑΖΑΝΑΣ ΙΩΣΗΦ έγραψε:
Να ρωτησω κατι οσο αφορα την αλλαγη στα υγρα φρενων. Ποιο συνεργειο αντικαθιστα τα υγρα απο ολο το κυκλωμα και οχι μονο απο το δοχειακι? Εχετε παραβρεθει ποτε να δειτε πως κανουνε την αλλαγη στα υγρα των φρενων σας?
Έχω δει τη διαδικασία του επίσημου Bosch Car Service...
https://bosch.yourdiagnostictools.com/files/Flyer_BFX_200.pdf
http://bosch.yourdiagnostictools.com/BFX-200-Brake-Fluid-Exchanger-p711.html
Φυσικά, αντίστοιχα μηχανήματα, έχουν και άλλοι γνωστοί Γερμανικοί κολοσσοί...
http://media.wuerth.com/stmedia/shop/masterpages0000/std.lang.all/10003.pdf
http://www.ate-info.de/en/products/section/entlueftungsgeraete/
Ωστόσο, οι στοιχειώδεις γνώσεις μου πάνω στα τεχνικά, δε μου επιτρέπουν να αποκλείσω την επάρκεια της διαδικασίας και χωρίς τα εν λόγω μηχάνηματα...
Μόνο γερμανός θα μπορούσε να αντικαταστήσει ένα απλό σωληνάκι και ένα δοχειάκι με ολόκληρο μηχάνημα!!!
-
Toyota Aygo, 41,500 χλμ, μεγάλο service (κάθε 2 χρόνια)
[list:2ehtykhs]φίλτρο λαδιού, καμπίνας, αέρος (comline)
υγρά φρένων
μπουζί (κάθε 15Κ αλλά το κάναμε στα 11,500 ~ 26 μήνες)
λάδια Amsoil XL 5w30 18€
εργατικά 30€[/list:u:2ehtykhs]
σύνολο 108 € -
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
Toyota Aygo, 41,500 χλμ, μεγάλο service (κάθε 2 χρόνια)
[list:1ktl05uj]φίλτρο λαδιού, καμπίνας, αέρος (comline)
υγρά φρένων
μπουζί (κάθε 15Κ αλλά το κάναμε στα 11,500 ~ 26 μήνες)
λάδια Amsoil XL 5w30 18€
εργατικά 30€[/list:u:1ktl05uj]
σύνολο 108 €Σωστη τιμη. 2 ερωτησεις.
Λαδια ποσα λιτρα πηρε? Πολυ χαμηλη τιμη.Υγρα φρενων πως αλλαχτηκαν? Με συριγγα μονο του παγουριου?
-
3 X 946ml (quart). Είναι η σχετικά φθηνή σειρά της Amsoil. 6 μήνες ή 10,000 μίλια λέει η amsoil.
Τα υγρά αλλάχθηκαν με [list:3hjb5vgb]1/ πρόσθεση στο παγούρι
2/ άνοιγμα στους τροχούς[/list:u:3hjb5vgb] -
νομιζω οτι το aygo παιρνει 3,2 λιτρα λαδι και οχι 2,8 ειδικα απο την στιγμη που γινεται και αλλαγη φιλτρου λαδιου...κανω λαθος?
-
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
νομιζω οτι το aygo παιρνει 3,2 λιτρα λαδι και οχι 2,8 ειδικα απο την στιγμη που γινεται και αλλαγη φιλτρου λαδιου...κανω λαθος?3,3
-
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
Toyota Aygo, 41,500 χλμ, μεγάλο service (κάθε 2 χρόνια)
[list:t8wlyc8o]φίλτρο λαδιού, καμπίνας, αέρος (comline)
υγρά φρένων
μπουζί (κάθε 15Κ αλλά το κάναμε στα 11,500 ~ 26 μήνες)
λάδια Amsoil XL 5w30 18€
εργατικά 30€[/list:u:t8wlyc8o]
σύνολο 108 €Μπουζί γιατί αλλάζεις κάθε 15000; Τα απλά αντέχουν τουλάχιστον 30000.
Και αν θες για 160000 δες εδώ http://www.ebay.com/itm/6-x-DENSO-OE-Ir ... 5b&vxp=mtr
Είναι από αυτά που έχουν πολύ λεπτή ακίδα και από τις δύο πλευρές του διακένου. Πουλάει εξάδα, οπότε πας 320000χλμ
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Toyota Aygo, 41,500 χλμ, μεγάλο service (κάθε 2 χρόνια)
[list:48ta1kbk]φίλτρο λαδιού, καμπίνας, αέρος (comline)
υγρά φρένων
μπουζί (κάθε 15Κ αλλά το κάναμε στα 11,500 ~ 26 μήνες)
λάδια Amsoil XL 5w30 18€
εργατικά 30€[/list:u:48ta1kbk]
σύνολο 108 €Μπουζί γιατί αλλάζεις κάθε 15000; Τα απλά αντέχουν τουλάχιστον 30000.
Και αν θες για 160000 δες εδώ http://www.ebay.com/itm/6-x-DENSO-OE-Ir ... 5b&vxp=mtr
Είναι από αυτά που έχουν πολύ λεπτή ακίδα και από τις δύο πλευρές του διακένου. Πουλάει εξάδα, οπότε πας 320000χλμ
Πράγματι, τα απλά K16HR-U11 προτείνονται για 30.000 χλμ...
Ωστόσο αυτά που του υπέδειξες, προορίζονται για άλλους κινητήρες...
http://www.globaldenso.com/en/products/aftermarket/plug/topics/2007/05_2.html
Για εναλλακτικές επιλογές του AYGO, δες εδώ :
http://www.denso-am.eu/catalogue1.asp?catid=20&srchType=3&isFirst=1
-
Ο χρήστης ΒΑΖΑΝΑΣ ΙΩΣΗΦ έγραψε:
Toyota Aygo, 41,500 χλμ, μεγάλο service (κάθε 2 χρόνια)
[list:s3rhaajx]φίλτρο λαδιού, καμπίνας, αέρος (comline)
υγρά φρένων
μπουζί (κάθε 15Κ αλλά το κάναμε στα 11,500 ~ 26 μήνες)
λάδια Amsoil XL 5w30 18€
εργατικά 30€[/list:u:s3rhaajx]
σύνολο 108 €Μπουζί γιατί αλλάζεις κάθε 15000; Τα απλά αντέχουν τουλάχιστον 30000.
Και αν θες για 160000 δες εδώ http://www.ebay.com/itm/6-x-DENSO-OE-Ir ... 5b&vxp=mtr
Είναι από αυτά που έχουν πολύ λεπτή ακίδα και από τις δύο πλευρές του διακένου. Πουλάει εξάδα, οπότε πας 320000χλμ
Πράγματι, τα απλά K16HR-U11 προτείνονται για 30.000 χλμ...
Ωστόσο αυτά που του υπέδειξες, προορίζονται για άλλους κινητήρες...
http://www.globaldenso.com/en/products/aftermarket/plug/topics/2007/05_2.html
Για εναλλακτικές επιλογές του AYGO, δες εδώ :
http://www.denso-am.eu/catalogue1.asp?catid=20&srchType=3&isFirst=1
Ξέρω τι προτείνει η denso, αλλά είναι ίδια θερμοκρασία και διαστάσεις με αυτά που απαιτεί αυτός ο κινητήρας, οπότε μπαίνουν. Τα έχω στο δικό μου εδώ και πολλά χιλιόμετρα χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα ή πτώση απόδοσης. Οπτικά φαίνονται σαν καινούργια. Υπόψιν ότι έχω υγραέριο.
Εννοείται ότι δεν προτίθεμαι να τα αλλάξω.
-
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
νομιζω οτι το aygo παιρνει 3,2 λιτρα λαδι και οχι 2,8 ειδικα απο την στιγμη που γινεται και αλλαγη φιλτρου λαδιου...κανω λαθος?Περίπου, η valvoline λέει 3,1
http://www.valvolineeurope.com/english/ ... nt_advisor
για 300ml και εφόσον είμαι πάνω από την μέση του min-max δεν βλέπω τον λόγο να αγοράσω άλλο ένα quart.Τώρα για τα μπουζί καλά τα λέτε, η toyota μου τα είχε αλλάξει στα 30Κ. Όμως είχαν περάσει 2 χρόνια και από ότι βλέπω παίζει και αυτό ρόλο. Αλλά και πάλι η toyota στα 4 χρόνια λέει
Ο μηχανικός μου υποστηρίζει ότι τα απλά μπουζί είναι για max 20,000, μετά έχεις μεγαλύτερη κατανάλωση. Φυσικά πιστεύω περισσότερο το manual αλλά δεν θα δώσω συνέχεια.
Ίσως κάπου στην μέση είναι η αλήθεια όπως και με τα διαστήματα αλλαγής λαδιών.
-
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
Ο μηχανικός μου υποστηρίζει ότι τα απλά μπουζί είναι για max 20,000, μετά έχεις μεγαλύτερη κατανάλωση. Φυσικά πιστεύω περισσότερο το manual αλλά δεν θα δώσω συνέχεια.
Ίσως κάπου στην μέση είναι η αλήθεια όπως και με τα διαστήματα αλλαγής λαδιών.
Τίποτα από όλα αυτά δεν ισχύει, ιδίως με τις καθαρότερες βενζίνες που έχουμε (εννοώ που δεν έχουν θείο και μόλυβδο).
-
O ομιλος Σαρακακη μεσω μιας νεας ηλεκτρονικης υπηρεσιας δημοσιευει τις τιμες των ανταλλακτικων για τις μαρκες που αντιπροσωπευει(Ηonda,Mitsubishi,Volvo,AlfaRomeo,Fiat)
http://webparts.gr/ALFA-ROMEO-2014-Giul ... 93_p608000
Επισης απο τιμες ανταλλακτικων που δημοσιευει το περιοδικο infoservice,ενα πραγμα που πρεπει να προσεξουν οι κατοχοι ντιζελ ειναι οι διπλασιες και ανω τιμες που εχουν οι καταλυτες, στις επισημες αντιπροσωπειες απο τους αντιστοιχους που χρησιμοποιουν οι βενζινοκινητες εκδοσεις.
Ενα παραδειγμα.Οpel ASTRA diesel 1.3 Οpel ASTA 1.4T
αντλια καυσιμου 2012,28 ευρω 285,61
αντλια νερου 156,21 191,74
καταλυτης 3319,47 1258,59
δισκοπλατο σετ 1040,21 917,14
κρεμαγιερα 3191,75 3191,75
ημιαξονιο 1198,02 1198,02Oι τιμες χωρις εργασια.Δηλαδη μονο η αντλια,ο καταλυτης,το δισκοπλατο,η κρεμαγιερα και δυο ημιαξονια κοστιζουν περιπου 12000,τα δυο τριτα της τιμης του αρχικου αυτοκινητου,αν υποθεσουμε οτι αυτο κανει 18000.
-
η κρεμαγιερα κανει 3200 ευρω φανταζομαι λογω τιμοναρας που εχουν τα οπελ.
-
προχθες αλλαξα στο 8αρι
ψυγειο νερου
παγουρι νερου (αντιψυκτικου)
αντιψυκτικα
μια βαλβιδα στο κλαπετο
καποιες αλλες μαλακιουλες (πλαστικο θολου που ελειπε, σφιξιματα κλπ)350€ ολα
-
ψυγειο και παγουρι γιατι? τρυπησαν σε τοσο νεο αυτοκινητο?
-
9 χρονων ειναι ηδη, το τελευταιο διαστημα πριν το παρω εγω ηταν ακινητοποιημενο για μηνες
Ναι ειχα μια μικρη διαρροη απ το παγουρι (δεν ανεβασε θερμοκρασια βεβαια) αλλα μετα απο ελεγχο διαπιστωθηκε οτι ηθελε και το ψυγειο αλλαγη γιατι ειχε σπασει στη γωνια -
Τεφαρίκι το πήρες.
-
Τεφαρικι ξε τεφαρικι το πηρε πολυ φτηνα οποτε εχει λογικη το να το βαλεις ο ιδιος σειρα και να ξερεις τι γινεται.
Περισσοτερο απ ολα Χερα θα με προβληματιζε το πλαστικο θολου που ελειπε....
-
έλα ντε! Στις τιμές που παίζουν τα ρχ8 αυτά είναι ψιλοπράγματα.
Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?