-
Παιδια καλησπερα...ειμαι νεος στο φορουμ και θα ηθελα την συμβουλη σας, για να σας πω σε συντομια το προβημα αφορα το car του πεθερου μου ,ενα passat cc,ειχε να αλλαξει λαδια εδω κ ενα χρονο συμπληρωνωντας μονο την απολια απο το turbo, με αποτελεσμα να χτυπήσει οστηρια κ να μπει σε λειτουργια safe mod και να μην ανεβενουν οι στροφες πανω απο 4.000 στροφες, τα χλμ του ειναι (κρατηθειτε) ανω τα 500.000, του αλλαξα αμεσως λαδια κ φίλτρο οπου και μετα απο λιγα λεπτα λειτουργιας ηρέμησε το δυνατο κροταλισμα απο τα οστηρια, το πηγα αμεσως στο συνεργειο να μπει στον εγκεφαλο, μας εδιξε σφαλμα στον 2 κ 4 κύλινδρο καθως και χαμηλή πίεση στο turbo κ πρόβλημα στην πολλαπλή, κοιταξαμε την πιεση λαδιου κ οσες στροφες κ να δίναμε δεν ανεβαζε πανω απο 2,5bar, λεμε οτι φτεει η τρομπα λαδιου με αποτελεσμα να μην συκωνει πιεση στην κεφαλη κ να στεγνωσαν τα οστηρια, ανοιξαμε το καρτερ και η τρομπα μου ειπε ο μαστορας οτι ειναι καλη, καθαρισε το διχτυ και το ξαναεκλεισε, δεν μπορεσαμε να δουμε τα κουζινετα γιατι εχει διερουμενο καρτερ και πρεπει να βγει κ το σασμαν, το ξανα αλλαξα λαδια στα 3.000χλμ και πηγα ξανα στον εγκέφαλο, ο μαστορας μου ειπε οτι μπορει ξεβουλοσαν αλλα τον ανυσιχει ακομη η πιεση λαδιου, οι βλαβες στους κυλίνδρους εσβησε, τωρα μετα απο 5.000χλμ ρεταρει έντονα στο ρελαντι κ μπενει συχνα σε λειτουργια safe mode κ στην πορεια, ο μαστορας λεει οτι με τα χλμ και τα λευτα που θελει για να μπει σε σειρα να βαλουμε εναν με λιγοτερα χλμ, βασικα συμφωνώ με τον μαστορα, γιατι εαν μπει σε ενα γολγοθα να βρει τι φτεει , αν ειναι το turbo λογο χαμηλης πιεσεις να στεγνώνει τα οστηρια,η τα μπεκ να κατουρανε ή να τα εφτισαν , η ραγισμενη πολλαπλη,η κτλ δεν ξερω τι θα κερδισει με τα χλμ που εχει, εσεις τι λετε, τι να του πω να κανει;ειναι κρίμα να το δωσει για ανταλλακτικά για ενα κομμάτι ψωμί....
-
Παιδια καλησπερα...ειμαι νεος στο φορουμ και θα ηθελα την συμβουλη σας, για να σας πω σε συντομια το προβημα αφορα το car του πεθερου μου ,ενα passat cc,ειχε να αλλαξει λαδια εδω κ ενα χρονο συμπληρωνωντας μονο την απολια απο το turbo, με αποτελεσμα να χτυπήσει οστηρια κ να μπει σε λειτουργια safe mod και να μην ανεβενουν οι στροφες πανω απο 4.000 στροφες, τα χλμ του ειναι (κρατηθειτε) ανω τα 500.000, του αλλαξα αμεσως λαδια κ φίλτρο οπου και μετα απο λιγα λεπτα λειτουργιας ηρέμησε το δυνατο κροταλισμα απο τα οστηρια, το πηγα αμεσως στο συνεργειο να μπει στον εγκεφαλο, μας εδιξε σφαλμα στον 2 κ 4 κύλινδρο καθως και χαμηλή πίεση στο turbo κ πρόβλημα στην πολλαπλή, κοιταξαμε την πιεση λαδιου κ οσες στροφες κ να δίναμε δεν ανεβαζε πανω απο 2,5bar, λεμε οτι φτεει η τρομπα λαδιου με αποτελεσμα να μην συκωνει πιεση στην κεφαλη κ να στεγνωσαν τα οστηρια, ανοιξαμε το καρτερ και η τρομπα μου ειπε ο μαστορας οτι ειναι καλη, καθαρισε το διχτυ και το ξαναεκλεισε, δεν μπορεσαμε να δουμε τα κουζινετα γιατι εχει διερουμενο καρτερ και πρεπει να βγει κ το σασμαν, το ξανα αλλαξα λαδια στα 3.000χλμ και πηγα ξανα στον εγκέφαλο, ο μαστορας μου ειπε οτι μπορει ξεβουλοσαν αλλα τον ανυσιχει ακομη η πιεση λαδιου, οι βλαβες στους κυλίνδρους εσβησε, τωρα μετα απο 5.000χλμ ρεταρει έντονα στο ρελαντι κ μπενει συχνα σε λειτουργια safe mode κ στην πορεια, ο μαστορας λεει οτι με τα χλμ και τα λευτα που θελει για να μπει σε σειρα να βαλουμε εναν με λιγοτερα χλμ, βασικα συμφωνώ με τον μαστορα, γιατι εαν μπει σε ενα γολγοθα να βρει τι φτεει , αν ειναι το turbo λογο χαμηλης πιεσεις να στεγνώνει τα οστηρια,η τα μπεκ να κατουρανε ή να τα εφτισαν , η ραγισμενη πολλαπλη,η κτλ δεν ξερω τι θα κερδισει με τα χλμ που εχει, εσεις τι λετε, τι να του πω να κανει;ειναι κρίμα να το δωσει για ανταλλακτικά για ενα κομμάτι ψωμί....
-
Παιδια καλησπερα...ειμαι νεος στο φορουμ και θα ηθελα την συμβουλη σας, για να σας πω σε συντομια το προβημα αφορα το car του πεθερου μου ,ενα passat cc,ειχε να αλλαξει λαδια εδω κ ενα χρονο συμπληρωνωντας μονο την απολια απο το turbo, με αποτελεσμα να χτυπήσει οστηρια κ να μπει σε λειτουργια safe mod και να μην ανεβενουν οι στροφες πανω απο 4.000 στροφες, τα χλμ του ειναι (κρατηθειτε) ανω τα 500.000, του αλλαξα αμεσως λαδια κ φίλτρο οπου και μετα απο λιγα λεπτα λειτουργιας ηρέμησε το δυνατο κροταλισμα απο τα οστηρια, το πηγα αμεσως στο συνεργειο να μπει στον εγκεφαλο, μας εδιξε σφαλμα στον 2 κ 4 κύλινδρο καθως και χαμηλή πίεση στο turbo κ πρόβλημα στην πολλαπλή, κοιταξαμε την πιεση λαδιου κ οσες στροφες κ να δίναμε δεν ανεβαζε πανω απο 2,5bar, λεμε οτι φτεει η τρομπα λαδιου με αποτελεσμα να μην συκωνει πιεση στην κεφαλη κ να στεγνωσαν τα οστηρια, ανοιξαμε το καρτερ και η τρομπα μου ειπε ο μαστορας οτι ειναι καλη, καθαρισε το διχτυ και το ξαναεκλεισε, δεν μπορεσαμε να δουμε τα κουζινετα γιατι εχει διερουμενο καρτερ και πρεπει να βγει κ το σασμαν, το ξανα αλλαξα λαδια στα 3.000χλμ και πηγα ξανα στον εγκέφαλο, ο μαστορας μου ειπε οτι μπορει ξεβουλοσαν αλλα τον ανυσιχει ακομη η πιεση λαδιου, οι βλαβες στους κυλίνδρους εσβησε, τωρα μετα απο 5.000χλμ ρεταρει έντονα στο ρελαντι κ μπενει συχνα σε λειτουργια safe mode κ στην πορεια, ο μαστορας λεει οτι με τα χλμ και τα λευτα που θελει για να μπει σε σειρα να βαλουμε εναν με λιγοτερα χλμ, βασικα συμφωνώ με τον μαστορα, γιατι εαν μπει σε ενα γολγοθα να βρει τι φτεει , αν ειναι το turbo λογο χαμηλης πιεσεις να στεγνώνει τα οστηρια,η τα μπεκ να κατουρανε ή να τα εφτισαν , η ραγισμενη πολλαπλη,η κτλ δεν ξερω τι θα κερδισει με τα χλμ που εχει, εσεις τι λετε, τι να του πω να κανει;ειναι κρίμα να το δωσει για ανταλλακτικά για ενα κομμάτι ψωμί....
-
500.000 ειναι πολλα για να ασχολειθειτε. Και απο οτι καταλαβαινω πρεπει να μην ασχολιοταν και πολυ με τα σερβις του. Βαλτε ενα μεταχειρισμενο μοτερ.
Tι χρονολογιας ειναι το passat? Ταξι ειναι?
-
Πως σχετιζεται το τουρμπο με χαμηλη πίεση στα οστηρια;
Send from outer space ★
-
Passat CC και ταξί λίγο δύσκολο.Τί κινητήρα έχει; Και τί σας έχει βγάλει μέχρι τώρα; Ετσι από περιέργεια
-
Αφού έχει 500.000 χλμ αυτοκίνητο 7-8 ετών σημαίνει 60.000 το χρόνο
Για ένα χρόνο απλά συμπλήρωνε λάδια ,αρα για 60.000;
Καλύτερα να το πετάξετε το μοτέρ, δύσκολα θα βρείτε χειρότερο -
Το αυτοκίνητο κανει καθε μερα γυρο στα 140 με 190 χιλιομετρα, πηστευω οτι τα λευτα του τα εβγαλε κ με το παρααααανω...το θεμα που μας προβληματιζει ειναι αν αξίζει η επισκευή του, γιανα παει ποσο παραπερα? Στα 700.000 χλμ?το σκαφος ειναι καινουριο αλλα μηχανικα εφτασε στα κόκκινα, με μια έρευνα που εκανα τον κινητήρα 1800κ τουρμπο τον βρισκω στα 2500 χιλιαρικα, το περασμα του κανενα 300, αντε κ ενα γενικο σερβις στα 500 , ιμαντες.λαδια.φιλτρα, μιας κ κατεβει θα αλλαχτει συγουρα δισκο πλατο γυρο στα 500,συνολο 3800 εντε 4000 χιλιαρικα, κ θα ειναι αξιοπιστο για δρομο,κ κραταει την παλια για ανταλακτικα στα περιφεριακα. Αν παει για επισκευει εχουμε κ λεμε, μπεκ 1000, τουρμπο 1000, δισκο πλατο 500, ανλιες αν τα εφτισαν και πες απο 300, οστηρια 300, βαλβιδες?500 αν αλλαχτουνν, φλατσες, λαδια, φιλτρα, μπουζι πλατινενια 400, ανοιγμα κλεισιμο κινητήρα 400,και δεν παω σε στροφαλο για κουζινετα , πλανιαρισμα κεφαλης κ αλλα πολλα, συνολο 3800 κ κατι παραπανω με φοβο τι θα ξανα χαλασει, γιατι ποσο θα κρατησουνε τα καημενα τα πιστόνια με τα ελατήρια?δεν αξιζει πιστευω αρα θα του πω να παει για κινητήρα κ τελος.
-
Το τουρμπο εχει σχεση μετα οστηρια απο οτι ξερω ως εξης:οταν δινεις περισοτερες στροφες και το τουρμπο υπολειτουργει δινοντας χομιλοτερη πιεση (παροχη αερα)στον κυλινδρο δεν ειναι σωστη η αναλογια οξυγονου και καυσιμου με αποτελεσμα ο εγκεφαλος ν δινει περισοτερο καυσιμο για να πετιχει την καυση του μιγματος, ετσι δημιουρειται μεγαλιτερη θερμοτητα στον χορο καυσης με αποτελεσμα να στεγνονουν τα οστηρια ή να βουλονουν απο το λαδι οπου ξεπερναει τα ορια της αντοχης του και καιγετε βουλονοντας της μικρες τριπες σαν κεφαλη βελονας που εχουν πανω τους...
-
Ο χρήστης spyrosa έγραψε:
Το τουρμπο εχει σχεση μετα οστηρια απο οτι ξερω ως εξης:οταν δινεις περισοτερες στροφες και το τουρμπο υπολειτουργει δινοντας χομιλοτερη πιεση (παροχη αερα)στον κυλινδρο δεν ειναι σωστη η αναλογια οξυγονου και καυσιμου με αποτελεσμα ο εγκεφαλος ν δινει περισοτερο καυσιμο για να πετιχει την καυση του μιγματος, ετσι δημιουρειται μεγαλιτερη θερμοτητα στον χορο καυσης με αποτελεσμα να στεγνονουν τα οστηρια ή να βουλονουν απο το λαδι οπου ξεπερναει τα ορια της αντοχης του και καιγετε βουλονοντας της μικρες τριπες σαν κεφαλη βελονας που εχουν πανω τους...Ποιος σου τα είπε αυτά;
-
Ο μηχανικος...οσο αφορα τα πηρακια...και το εντονο ρεταρισμα στο ρελαντι κ στην πορεια,500.000 χωρις σερβις ή αντικατασταση τουρμπινας, τα χλμ ειναι παρα πολλα...αυτο που με προβληματισε ειναι το πως τσεκαρε οτι δεν φτεει η τρομπα λαδιου κ φτεει το τουρμπο ,αφου δεν την ελησε για αν την ελέγξει, μονο την ειδε...οτι κ να ειναι παντος δεν αξιζει να δωσεις χρηματα...
-
Ο χρήστης spyrosa έγραψε:
Ο μηχανικος...οσο αφορα τα πηρακια...και το εντονο ρεταρισμα στο ρελαντι κ στην πορεια,500.000 χωρις σερβις ή αντικατασταση τουρμπινας, τα χλμ ειναι παρα πολλα...αυτο που με προβληματισε ειναι το πως τσεκαρε οτι δεν φτεει η τρομπα λαδιου κ φτεει το τουρμπο ,αφου δεν την ελησε για αν την ελέγξει, μονο την ειδε...οτι κ να ειναι παντος δεν αξιζει να δωσεις χρηματα...Nα αλλάξεις μηχανικό πάραυτα, καλύτερα ρώτα σε κουρείο, πιό σωστά πράγματα θα σου πούν.
-
Αφου το σκαφος ειναι καλο, δωστο σε εναν εμπορο και παρε αλλο. Αυτος θα το πουλησει σε μια βδομαδα σαν ευκαιρια με 68.000 χλμ.
-
Εγώ θα το έδινα για αλλο μεταχειρισμένο με μικρότερη κατανάλωση. Ο βενζινας της γειτονίας σας του χρονου θα είναι στη λίστα του forbes με τους πλουσιότερους ανθρώπους.
-
@ STROF
Απ το στόμα μου το πήρες. Σκέψου έ να δει ο άλλος στη μάντρα τέτοια αμαξάρα ευκαιρεία, το χτυπάει ε δε το χτυπάει? Ε ρε και να ξερε...
Ναι πράγματι κάνοντας 150-190 χλμ τη μέρα, είναι λογικό τα 500.000 χλμ. Αυτά να τα βλέπουν μερικοί μερικοί που έχουν εμμονές ως προς την αξιοπιστία συγκεκριμένων κατασκευαστών. Σήμερα όλα είναι εξίσου καλά και ανταγωνιστικά.
Εγω πιστεύω το ορθότερο μιας και το σκάφος είναι εργαλείο, να μπεί άλλο μοτέρ με πιο λίγα χιλιόμετρα.
-
Απο κατι τετοια ζουν οι μαντραδες.
Στάλθηκε από το GT-P5110 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Το θεμα ειναι οτι εχει ενα μηχανικο που δεν ξερει τι λεει, και ο ιδιοκτητης του οχηματος μονο βενζινη πρεπει να βαζε και λαδι συμπληρωμα. Μηπως ειναι σκυλια τελικα τα vw?
-
Το ιδανικό θα ήταν να το κάνει ντίζελ.... αλλά αυτό δε γίνεται οπότε είτε:
- αλλάζει μηχανικό και αν βρει άκρη εύκολα έχει καλώς. ίσως να αξίζει τον κόπο να φτιάξει το δικό του κινητήρα.
- αν δεν συμφέρει πολύ ας βάλει άλλον κινητήρα όχι ακριβό, ό,τι νά'ναι, γυρίζει και τα χλμ και το δίνει όσο όσο και παίρνει ντίζελ.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Το ιδανικό θα ήταν να το κάνει ντίζελ.... αλλά αυτό δε γίνεται οπότε είτε:- αλλάζει μηχανικό και αν βρει άκρη εύκολα έχει καλώς. ίσως να αξίζει τον κόπο να φτιάξει το δικό του κινητήρα.
- αν δεν συμφέρει πολύ ας βάλει άλλον κινητήρα όχι ακριβό, ό,τι νά'ναι, γυρίζει και τα χλμ και το δίνει όσο όσο και παίρνει ντίζελ.
-
Σου αρέσει δε σου αρέσει, θα το έκανες δε θα το έκανες, το θέμα ηθικής δεν το εξετάζω, παρά μόνο το γεγονός ότι με τόσα χλμ δε θα το αγοράσει κανένας σαν αυτοκίνητο, οπότε είτε το κάνει αυτός και κερδίζει μερικά χιλιάρικα είτε ο κάνει ο μαντράς και τα κερδίζει αυτός, το αυτοκίνητο αυτό όμως μόνο με γυρισμένα χλμ θα πουληθεί..... αλλιώς μόνο σαν ανταλλακτικά.
προβλημα σε passat cc