-
Για τη χρήση που αναφέρεις νομίζω πως τα μπριτζεστον T001 που εχουν αντικαταστήσει τα ER300 είναι μονόδρομος.
Γλιστρήματα με τα Er300 είχες γιατί μάλλον έκανες πολυ μικρές αποστάσεις και δεν προλάβαιναν να ζεσταθούν και επιπλέον μάλλον δεν τσέκαρες τον αέρα τους που τουλάχιστον σε μένα σε 205/55/16 έχουν θέμα. Γενικά όμως το λάστιχο αυτό με ικανοποίησε καθως τουλάχιστον στο leon έδινε πολυ άμεσο τιμόνι που ταίριαζε με το χαρακτήρα του.
-
Ο χρήστης SoKoFLiKo έγραψε:
Κάθε άλλο φίλε! Στη χάραξη με σχήμα V το νερό διανύει μεγαλύτερη απόσταση στο πέλμα του ελαστικού μέχρι να αποβληθεί απ' ό,τι στη χάραξη με σχήμα |||, όπου ουσιαστικά το πέλμα σκίζει το νερό στη μέση και περνάει από μέσα του! Γι' αυτό άλλωστε και πολλά (πολιτικά) ελαστικά με χάραξη V συνδυάζουν και κάθετες εντομές (αυλάκια) στη χάραξη του πέλματος!
Να δω εγω που θα το πας το νερο οταν τελειωσει το σκισιμο, και ακομα εχεις αλλο τοσο νερο να διανυσεις μεχρι να βρεις ασφαλτο...
Μην πας μακρια, δες τα βροχινα για τις πιστες... Κατι ξερουν αυτοι.
Στα πολιτικα ελαστικα ειναι ολα διαφορετικα, γιατι πρεπει να συνδυασουμε 50 χαρακτηριστικα για ενα σωστο ελαστικο. Αλλα καθαρα θεωρητικα οπως ξαναειπα, δεν αρκει να το σκισεις, πρεπει και να το διωξεις προς τα εξω καποια στιγμη. -
Ο χρήστης Di0 έγραψε:
Αγαπητοί συμφορουμίτες,ήθελα τη συμβουλή σας για αλλαγή ελαστικών σε Suzuki Ignis 1.3 4χ4 σε διάσταση 185/60/15 ή 55/15.
Μετά τα πρώτης τοποθέτησης ER300 που δεν μας έκατσαν καθόλου καλά (γλυστρήματα, βαρύ τιμόνι και γενικότερη αίσθηση), έχουμε περάσει σε Conti PC2 σε 185/55/15 και το αυτοκίνητο ελάφρυνε όμορφα στο πάτημά του και δίνει πολύ καλύτερη αίσθηση εκκίνησης/επιτάχυνσης. Παρ' όλ' αυτά, ήδη έχουμε σκίσει τα 3 από τα 4 λόγω βάρβαρης χρήσης στα πεζοδρόμια της πόλης. Τα ζητούμενα λοιπόν για το επόμενο είναι:
- Πλαϊνά που να αντέχουν όσο γίενται την κακομεταχείριση απρόσεκτων οδηγών στα πεζοδρόμια
- Απουσία χαζογλυστρημάτων σε χαμηλές ταχύτητες στην πόλη (κυρίως ελκτική πρόσφυση)
- Σχετικά ασφαλή αίσθηση σε βροχή
Πετάμε τα παρακάτω:
- Ζεστάματα και δείκτες ταχύτητας, αφού οδηγείται με max 120 χλμ/ώρα
- Πέλμα που να αντέχει, καθ' ό,τι κάνει max 8000χλμ/χρόνο
- Απαιτήσεις εκτός δρόμου, καθ' ό,τι οδηγείται 95% άσφαλτο/ 5% χώμα
- Πλευρική πρόσφυση/μαγούλιασμα/αίσθηση στη στροφή, γιατί οδηγείται κυρίως από απλούς μετακινητές με αυγό στα αμορτισέρ
Απ' ό,τι έχω καταλάβει διαβάζοντας το τόπικ, πάμε για Dunlop, Goodyear, Hankook και (στις τελευταίες απαντήσεις) Vredestein?
Ευχαριστώ!
Δυστυχως αν εξαιρεσεις τα χαζογλιστρηματα στην πολη, που λιγο-πολυ δε τα γλιτωνεις με κανενα ελαστικο. Αυτα που θες στα δινουν τα ER300 που δε σου εκατσαν καλα!!
Αν θες να καβαλας πεζοδρομια και να πηγαινεις σε χωμα, ξεχνας οτιδηποτε μαλακο/οικολογικο.
Οποτε ή πας στα Τ001 που μοιαζουν με τα ER300 αλλα στο πιο μαλακο ή δοκιμαζεις την τυχη σου με το να δεις ποσο αντεχουν τα Vredestein Sportrac 5 στο χωμα και στην κακομεταχειριση. Σιγουρα θα ναι καλυτερα απο τα PC2, αλλα δεν εχουμε εικονα.
Εγω θα σου λεγα να βαλεις τα Τ001 να χεις το κεφαλι σου ησυχο. -
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Εγω θα σου λεγα να βαλεις τα Τ001 να χεις το κεφαλι σου ησυχο.- Goodyear duragrip, τα'χει κι ο sinanai στο panda και σκαρφαλωνει κατι βουνα λαγκαδια κλπ
-
Τοποθετήθηκαν τελικά πριν από λίγο τα PC2 205-45-16W στη θέση των Avon ZZ3.
Κόστος 438 €...Πρώτη εντύπωση ότι είναι πολύ πιο ήσυχα... για τα υπόλοιπα εν καιρώ...
-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Κάθε άλλο φίλε! Στη χάραξη με σχήμα V το νερό διανύει μεγαλύτερη απόσταση στο πέλμα του ελαστικού μέχρι να αποβληθεί απ' ό,τι στη χάραξη με σχήμα |||, όπου ουσιαστικά το πέλμα σκίζει το νερό στη μέση και περνάει από μέσα του! Γι' αυτό άλλωστε και πολλά (πολιτικά) ελαστικά με χάραξη V συνδυάζουν και κάθετες εντομές (αυλάκια) στη χάραξη του πέλματος!
Να δω εγω που θα το πας το νερο οταν τελειωσει το σκισιμο, και ακομα εχεις αλλο τοσο νερο να διανυσεις μεχρι να βρεις ασφαλτο...
Μην πας μακρια, δες τα βροχινα για τις πιστες... Κατι ξερουν αυτοι.
Στα πολιτικα ελαστικα ειναι ολα διαφορετικα, γιατι πρεπει να συνδυασουμε 50 χαρακτηριστικα για ενα σωστο ελαστικο. Αλλα καθαρα θεωρητικα οπως ξαναειπα, δεν αρκει να το σκισεις, πρεπει και να το διωξεις προς τα εξω καποια στιγμη.Στην Φ1 παντως δεν εχουν σχημα v τα βροχινα...
Sent from my MT27i using Tapatalk 2
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Τοποθετήθηκαν τελικά πριν από λίγο τα PC2 205-45-16W στη θέση των Avon ZZ3.
Κόστος 438 €...Καλοφόρετα και πάντα ασφαλείς διαδρομές
-
Ο χρήστης vasvo έγραψε:
Τοποθετήθηκαν τελικά πριν από λίγο τα PC2 205-45-16W στη θέση των Avon ZZ3.
Κόστος 438 €...Καλοφόρετα και πάντα ασφαλείς διαδρομές
Ευχαριστώ πολύ... μένει να αποδειχτεί αν ο δείκτης W (υπερβολικότατος) θα έχει αρνητικές συνέπειες...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Στην Φ1 παντως δεν εχουν σχημα v τα βροχινα...
Sent from my MT27i using Tapatalk 2
Ναι τα τωρινα Pirelli δεν εχουν οντως. Τα bridgestone ομως ειχαν.
Αλλα και στα Pirelli ειναι εμφανης η προσπαθεια να διωξουν νερο προς τα εξω.
Οπως και στα intermediate που ειναι πολυ πιο εμφανες το V.πχ τα παλια βροχινα Bridgestone...
Oπως πχ και στο Gp2...
Oπως πχ και στο DTM...
-
Ο χρήστης tifo45 έγραψε:
Για τη χρήση που αναφέρεις νομίζω πως τα μπριτζεστον T001 που εχουν αντικαταστήσει τα ER300 είναι μονόδρομος...Εγω θα σου λεγα να βαλεις τα Τ001 να χεις το κεφαλι σου ησυχο.
- Goodyear duragrip, τα'χει κι ο sinanai στο panda και σκαρφαλωνει κατι βουνα λαγκαδια κλπ
Ευχαριστώ πολύ παιδιά! Η αλήθεια είναι ότι την Bridgestone την είχα αποκλείσει, αλλά θα δω το Τ001. Όσο για το Duragrip, στο επίσημο site δεν φαίνεται να το δίνει σε αυτές τις διαστάσεις, αλλά σε άλλα sites υπάρχει το /60/, στη λίστα κι αυτό λοιπόν
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Τοποθετήθηκαν τελικά πριν από λίγο τα PC2 205-45-16W στη θέση των Avon ZZ3.
Κόστος 438 €...Καλοφόρετα και πάντα ασφαλείς διαδρομές
Ευχαριστώ πολύ... μένει να αποδειχτεί αν ο δείκτης W (υπερβολικότατος) θα έχει αρνητικές συνέπειες...
Μάλλον τα ΖΖ3 είναι σχετικά θορυβώδη.
Εγώ έχω καταλήξει ότι είναι πλεονέκτημα ο υπερβολικός δείκτης. Μπορεί να μειονεκτεί σε βάρος, φθορά αλλά είναι πιο ανθεκτικό αν αυτό μετράει (μικρότερες παραμορφώσεις=τιμόνι, φρένα και επιπλέον αντοχές σε κακομεταχείριση). -
εχω κανει 7.500χλμ με τα kleber (δεκεμβριο του 13 τα ειχα βαλει) και στα μπροστινα εχει μενει το μισο πελμα
στα πλαγια σε σχεση με τα πισω που ειναι καινουρια. ειναι πολυ μαλακα στο πλαϊ γιαυτο ελιωσαν τοσο γρηγορα? -
Ο χρήστης vaggos111 έγραψε:
εχω κανει 7.500χλμ με τα kleber (δεκεμβριο του 13 τα ειχα βαλει) και στα μπροστινα εχει μενει το μισο πελμα
στα πλαγια σε σχεση με τα πισω που ειναι καινουρια. ειναι πολυ μαλακα στο πλαϊ γιαυτο ελιωσαν τοσο γρηγορα?οχι.................θέλεις άμεσα ευθυγράμμιση!!!!
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Τοποθετήθηκαν τελικά πριν από λίγο τα PC2 205-45-16W στη θέση των Avon ZZ3.
Κόστος 438 €...Καλοφόρετα και πάντα ασφαλείς διαδρομές
Ευχαριστώ πολύ... μένει να αποδειχτεί αν ο δείκτης W (υπερβολικότατος) θα έχει αρνητικές συνέπειες...
Μάλλον τα ΖΖ3 είναι σχετικά θορυβώδη.
Εγώ έχω καταλήξει ότι είναι πλεονέκτημα ο υπερβολικός δείκτης. Μπορεί να μειονεκτεί σε βάρος, φθορά αλλά είναι πιο ανθεκτικό αν αυτό μετράει (μικρότερες παραμορφώσεις=τιμόνι, φρένα και επιπλέον αντοχές σε κακομεταχείριση).PC2 > Πολύ αθόρυβα, πρέπει να έπεσε αμέσως περίπου 0,5 λίτρο/100 χλμ η κατανάλωση και αισθητά έχει βελτιωθεί η ελκτική πρόσφυση σε κάποιες ανηφόρες που είχα μόνιμα χαζοσπινιάρισμα. Το φρένο δε μπορώ να το κρίνω καθώς δεν τα έχω πιέσει καθόλου.
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Τοποθετήθηκαν τελικά πριν από λίγο τα PC2 205-45-16W στη θέση των Avon ZZ3.
Κόστος 438 €...Πρώτη εντύπωση ότι είναι πολύ πιο ήσυχα... για τα υπόλοιπα εν καιρώ...
ΔΕΙΚΤΗ W (270χλμ/ω) σε Cordoba???????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Πως περιμενεις να δουλεψει το λάστιχο, δεν εχω ιδεα...
-
Ο χρήστης vaggos111 έγραψε:
εχω κανει 7.500χλμ με τα kleber (δεκεμβριο του 13 τα ειχα βαλει) και στα μπροστινα εχει μενει το μισο πελμα
στα πλαγια σε σχεση με τα πισω που ειναι καινουρια. ειναι πολυ μαλακα στο πλαϊ γιαυτο ελιωσαν τοσο γρηγορα?αμα ειναι φαγωμενο το καθε ελαστικο και στα 2 πλαινα, οπως το τερμα δεξια στη φωτο, τοτε τα φουσκωνεις λιγοτερο απο οτι πρεπει.
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Τοποθετήθηκαν τελικά πριν από λίγο τα PC2 205-45-16W στη θέση των Avon ZZ3.
Κόστος 438 €...Πρώτη εντύπωση ότι είναι πολύ πιο ήσυχα... για τα υπόλοιπα εν καιρώ...
ΔΕΙΚΤΗ W (270χλμ/ω) σε Cordoba???????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Πως περιμενεις να δουλεψει το λάστιχο, δεν εχω ιδεα...
μαλλον η seat φταιει και οχι αυτος...
-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Τοποθετήθηκαν τελικά πριν από λίγο τα PC2 205-45-16W στη θέση των Avon ZZ3.
Κόστος 438 €...Πρώτη εντύπωση ότι είναι πολύ πιο ήσυχα... για τα υπόλοιπα εν καιρώ...
ΔΕΙΚΤΗ W (270χλμ/ω) σε Cordoba???????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Πως περιμενεις να δουλεψει το λάστιχο, δεν εχω ιδεα...
μαλλον η seat φταιει και οχι αυτος...
Σωστός ο Orestis... εγώ φταίω που στη διάσταση αυτή (205-45-16) δεν υπήρχε επιλογή τουλάχιστον V δείκτη;
Σε κάθε περίπτωση το PC2 έχει αρκετά μαλακή γόμα και ως εκ τούτου δεν είναι καθόλου αισθητός ο δείκτης... Φαίνεται να έχουν καλύτερο πάτημα στους καθημερινούς αργούς ρυθμούς και από τα AVON ZZ3 και από τα Pilot Exalto II που φορούσα πριν. -
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Τοποθετήθηκαν τελικά πριν από λίγο τα PC2 205-45-16W στη θέση των Avon ZZ3.
Κόστος 438 €...Πρώτη εντύπωση ότι είναι πολύ πιο ήσυχα... για τα υπόλοιπα εν καιρώ...
ΔΕΙΚΤΗ W (270χλμ/ω) σε Cordoba???????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Πως περιμενεις να δουλεψει το λάστιχο, δεν εχω ιδεα...
μαλλον η seat φταιει και οχι αυτος...
Σωστός ο Orestis... εγώ φταίω που στη διάσταση αυτή (205-45-16) δεν υπήρχε επιλογή τουλάχιστον V δείκτη;
Σε κάθε περίπτωση το PC2 έχει αρκετά μαλακή γόμα και ως εκ τούτου δεν είναι καθόλου αισθητός ο δείκτης... Φαίνεται να έχουν καλύτερο πάτημα στους καθημερινούς αργούς ρυθμούς και από τα AVON ZZ3 και από τα Pilot Exalto II που φορούσα πριν.Βασικα θα επρεπε εξ αρχης να πας σε 205/50/16, που ταιριαζει περισσοτερο στον χαρακτηρα του αυτοκινητου σου, κι ας εχεις μια αποκλιση στο κοντερ ή λιγοτερο νευρικο γκαζι. Αλλα ο,τι θες κανεις, και γω εχω ακυρη διασταση (οχι τοσο ακυρη!) αλλα εμπιστευομαι τον κατασκευαστη.
-
Ο δεικτης βρε παιδια ειναι το ανωτατο οριο ταχυτητας του ελαστικου, δεν ειναι αναλογικος ως προς την αποδοση, ωστε να πεις οτι στα 100χαω το W θα ειναι επικυνδυνο η οτιδηποτε. Προβλημα υπαρχει οταν εχεις μικροτερο δεικτη απο την τελικη σου, ο μεγαλυτερος δε σε κανει επικινδυνο, ποσο μαλλον σε PC2
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]