-
αν κανει να ολοκληρωθει οσα χρονια εκανε η ΠΑΘΕ υπο την επιβλεψη του δημοσιου ΕΥΔΕ ΠΑΘΕ.. θα περιμενεις πολλα χρονια.. ισως και να παρεις συνταξη μεχρι τοτε...
-
Ναι ενώ το Κόρινθος - Πάτρα σα χρηματοδοτούμενο τελείωσε γρήγορα...
-
Υπάρχει μια μικρή διαφορά βέβαια. Ο ΠΑΘΕ έκανε πολλές δεκαετίες να φτιαχτεί, παρόλο που η διαδικασία έλαβε χώρα εν μέσω όχι παχιών, αλλά παχύσαρκων Ελληνικών αγελάδων και πακτωλών κεφαλαίων από την ΕΕ.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Υπάρχει μια μικρή διαφορά βέβαια. Ο ΠΑΘΕ έκανε πολλές δεκαετίες να φτιαχτεί, παρόλο που η διαδικασία έλαβε χώρα εν μέσω όχι παχιών, αλλά παχύσαρκων Ελληνικών αγελάδων και πακτωλών κεφαλαίων από την ΕΕ.Έχεις καταλάβει φαντάζομαι πως ΤΟ ΜΟΝΟ συγχρηματοδοτούμενο έργο που έχει τελειώσει, είναι η Αττική Οδός;
Ακόμη και το προχωρημένο Κ-Τ-Κ, δεν έχει τελειώσει ακόμη προς την Σπάρτη και ήταν και ο μισός δρόμος έτοιμος προς Τρίπολη ειδικά...Στάλθηκε από το Nexus 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Έγραψα εγώ ότι έχει τελειώσει;
Απλά εξηγώ στον φίλο μας ότι ίσως να μην είναι και το πιο λογικό να συγκρίνει κανείς διάστημα κάποιων δεκαετιών στις οποίες έρεε άφθονο χρήμα από όλες τις μεριές, με λίγα χρόνια στην διάρκεια των οποίων έχουν κλείσει οι στρόφιγγες των κεφαλαίων από παντού.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Υπάρχει μια μικρή διαφορά βέβαια. Ο ΠΑΘΕ έκανε πολλές δεκαετίες να φτιαχτεί, παρόλο που η διαδικασία έλαβε χώρα εν μέσω όχι παχιών, αλλά παχύσαρκων Ελληνικών αγελάδων και πακτωλών κεφαλαίων από την ΕΕ.Καλά διαφορές υπάρχουν πολλές αναλόγως πόσο logo σου έχουν βάλει στο μυαλό σου.
Και μια άσπρη αγελάδα, άμα φοράς γαλάζια γιαλιά, γαλάζια θα τη δεις. -
Πολύ όμορφα όλα αυτά.
Επί της ουσίας; Επιμένεις ας πούμε ότι είναι συγκρίσιμα πράγματα 30+ χρόνια ατελέσφορων έργων παρόλο που όλα τα τα κεφάλαια που χρειαζόταν η ψυχούλα τους ήταν έτοιμα στο πιάτο, με 5 χρόνια ατελέσφορων έργων όταν πλέον για να βρεθούν κεφάλαια περνάς από 40 κύματα;
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Πολύ όμορφα όλα αυτά.Επί της ουσίας; Επιμένεις ας πούμε ότι είναι συγκρίσιμα πράγματα 30+ χρόνια ατελέσφορων έργων με όλα τα τα χρήματα που χρειάζεται η ψυχούλα σου έτοιμα στο πιάτο, με 5 χρόνια ατελέσφορων έργων όταν για να σε δανείσουν περνάς από 40 κύματα;
Βαριέμαι την κουβέντα ειδικά με ανθρώπους που τους έχουν ρίξει άπειρους τόνους logo στον εγκέφαλο, δεν έχουν φορέσει ποτέ διάφανα γιαλιά αλλά μόνο γαλάζια και που ισχύει το ρητό 'Ου με πείσεις, καν με πείσεις'.
Έυτυχώς στο φόρουμ υπάρχουν όλες οι δημοσιεύσεις που έχω κάνει και εγώ και εσύ στο θέμα, ξαναδιάβασέ τες, δες τι έλεγα και τι προέβλεπα, δες τι έλεγες και τι προέβλεπες, δες πόσες κωλοτούμπες έχεις κάνει, διάβασε το ποστ σου που κατηγορούσες το δημόσιο για τα χάλια του δρόμου Σχηματάρι - Χαλκίδα ενώ σου απέδειξα ότι ανήκει στην Ιόνια και μετά έκανες κο κο κο. -
Ρε πουλί μου, άσε τους μπλε και κόκκινους κόκκους, δεν είναι τόσο δύσκολο αυτό που σε ρωτάω.
Είναι συγκρίσιμα πράγματα 30+ χρόνια έργων όταν είχες όσα κεφάλαια χρειαζόσουν (and then some), με 5-6 στα οποία για να σε δανείσουν πρέπει να βάλεις ενέχυρο την μάνα σου;
-
Και η Πατρα Κορινθος ηταν ΠΑΘΕ απο πριν το 1995= 20χρονια... για καποιους λογους.... (πολιτικους ισως) δεν την δημοπρατουσαν και ας ειχε θεματα σοβαρα= Παναγοπουλα, που επρεπε να τα ειχαν φτιαξει οσο ειχαν λεφτα... εχοντας δε και Γ.Διευθυντρια την Καλκατζη εποχη 97... που ηταν καργα ΠΑΣΟΚ υποστηριζομενη απο το θειο βρεφος τοτε και ικανη σαν μηχανικος απορω γιατι δεν τα προχωρησαν.. Ενω η Εγνατια Α.Ε τελειωσε τα 600+ χλμ. Σε αυτα τα θεματα εχει σημασια η αποτελεσματικοτητα του οργανισμου που τα δοιικει. ε πως να το κανουμε Η μορφη ΕΥΔΕ που εκαναν στο Δημοσιο δεν ηταν αποτελεσματικη... οσο η Α.Ε. της Εγνατιας. και τα δυο ηταν αποφαση του κρατους τοτε... αλλα στην πρωτη ανακατευοντουσαν παπαρες πολιτικοι περισσωτερο απο την Α.Ε. Η Εγνατια ειχε Ξενο project Manager (7 ατομα) + constraction Managers Ελληνες με ξενους που ειχαν ευθυνη ποιοτητος ,ποσοτητος κ.λ.π. Η ΠΑΘΕ ειχε παρει μονο ξενους που ειχαν 2 εργαστηρια ποιοτικου ελεγχου... ενα στη Λαμια για το βορειο μερος και αλλο ενα για το Πατρα Λαμια... πρακτικα δεν ειχε δυνατοτητα ελεγχου σωστου..
-
Επίσης θυμάμαι το τότε καινούργιο κομμάτι Αθηνών Κορίνθου που μόλις ειχε παραδοθεί υποτίθεται ως καινούργιος αυτοκινητόδρομος και να περνάμε με το δύσμοιρο το Honda Accord με 120 χιλιόμετρα και να τερματίζουν οι αναρτήσεις και σε έκταση και σε συμπίεση...
-
ειχαν κρατηθει εγγυητικες περιπου 4 δις δραχ για την επισκευη της τοτε....αλλα βεβαια αυτο δεν λεει κατι ο ποιοτικος ελεγχος απλα δεν υπηρχε...και οι υπευθυνοι τοτε ΔΥ για την παραλαβη τρωγανε ενα ψαρακι στην ταβερνα και υπεγραφαν... η συγκεκριμενη βεβαια περιπτωση ηταν εξοφθαλμη και ετσι το υπουργειο αναγκαστικε να κανει κατι...
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
ειχαν κρατηθει εγγυητικες περιπου 4 δις δραχ για την επισκευη της τοτε....αλλα βεβαια αυτο δεν λεει κατι ο ποιοτικος ελεγχος απλα δεν υπηρχε...και οι υπευθυνοι τοτε ΔΥ για την παραλαβη τρωγανε ενα ψαρακι στην ταβερνα και υπεγραφαν... η συγκεκριμενη βεβαια περιπτωση ηταν εξοφθαλμη και ετσι το υπουργειο αναγκαστικε να κανει κατι...To πρόβλημα είναι ακριβώς η τεχνική ανεπάρκεια των ελεγκτικών μηχανισμών του Κράτους / Δημοσίου, οφειλόμενη σε αμιγώς πολιτικούς λόγους. Κράτος πρέπει κατ' εξοχήν να υπάρχει σε ελεγκτικό ρόλο, αλλά καταλλήλως συγκροτημένο.
'Μηχανικός' γνωστή μου (την έχω πηδήξει όπως και όλη η παρέα μου) είχε προσληφθεί με μόνο κριτήριο τον αρχι-ΠΑΣΟΚΟ βουλευτή και υπουργό πατέρα της, και έφευγε από το ομαδικό σεξ και το χασίσι της νότιας παραλίας της Κρήτης (Σούγια) μόνον όταν είχε περίοδο (κατά το θέρος τουλάχιστον). -
οταν το κρατος εχει αξιολογησει τους υπευθυνους που εχουν δικαιωμα υπογραφης τετοιων καταστασεων και τους πληρωνει αξιοπρεπως ωστε να βλεπουν τον οποιονδηποτε εργολαβο σαν να κανουν το δικο τους σπιτι εργο κ.λ.π., τοτε θα ξερουν και οι εργολαβοι τι τους περιμενει... στο τελος .
Στην πιατσα υπαρχουν και τετοια ατομα αλλα ποτε δεν τα βαζουν σε τετοιες θεσεις ωστε να ελεγχουν τα φιλαρακια του πολιτικου κατεστημενου, που αμα τους κολλησουν πολυ τοτε πεφτει τηλεφωνο και αλλαζει ο επιβλεπων π.χ. Κανονικα θα πρεπει να περνανε απο πολλους ελεγχους και υπογραφες κοντα και μακρυα απο το εργο ωστε να μην πεφτει συννενοησις (δυσκολο να γινει οταν ολοι οι της υπηρεσιας ειναι φιλαρακια καποιου... πολιτικου παραγοντα...) -
Συμφωνώ απόλυτα.
Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και κατά τη διαδικασία αξιολόγησης - ελέγχου μελετών ΣΔΙΤ, διεκδικήσεων κλπ.
Αυτοί που έχουν διορισθεί γι'αυτόν το σκοπό είναι 100% διαπλεκόμενοι όπως και τα πολιτικά αφεντικά τους που τους έχουνε διορίσει. Και άμα βρεθεί και κάνας ήρωας τον ξηλώνουν την επόμενη μέρα με συνοπτικές διαδικασίες.
Αυτό αποτελεί και την απάντησή μου σε όσους θεωρούν πανάκεια την εκτέλεση ή τη συντήρηση των έργων με τη μέθοδο ΣΔΙΤ.
Όσο δεν υπάρχει πραγματικός και ουσιαστικός έλεγχος καθ'όλη τη διάρκεια των διαδικασιών από το δημόσιο με οποιαδήποτε μέθοδο και να εκτελούνται τα έργα (είτε με δημόσιες επενδύσεις, είτε με ΣΔΙΤ) θα έχουμε ακριβώς τα ίδια αποτελέσματα. Και αυτό αποδεικνύεται και στην πράξη με τις καθυστερήσεις και υπερκοστολογήσεις των έργων και στη μια περίπτωση και στην άλλη. Όσο και αν θέλουν κάποιοι ψεκασμένοι με μπακαλίστικα επιχειρήματα να αποδείξουν το αντίθετο.
Και βέβαια το λόγο που συμβαίνουν αυτά τον εξήγησε πολύ καλά ο 224: Διαπλεκόμενοι υπάλληλοι διορισμένοι από διαπλεκόμενη πολιτική ηγεσία και στη μία περίπτωση και στην άλλη. Κοινός παρανομαστής: οι ίδιοι γνωστοί μεγαλοεργολάβοι.
Είναι πολλά τα λεφτά Άρη. Τόσα πολλά που αν τα διαχειριζόντουσαν σωστά όχι μόνο όλα αυτά τα χρόνια αλλά και από εδώ και πέρα τολμώ να πω: λεφτά υπάρχουν. -
Εγω θα εβαζα στον κοινο παρανομαστη και τους πολιτικους που τοσα χρονια εφαρμοζουν αυτο τον τροπο διοικησις και τους εκλεγουμε εμεις ο ΛΑΟΣ... Να δειτε χαρουλες ενας μηχανικος που βγηκε ο Τατουλης ... και περιμενει να παρει εργο.... για να ξελασπωσει... ποιος θα κανει καταγγελεια ομως αξιοπιστη??? στον εισαγγελεα κ.λ.π.?? αν κανουν παρατυπιες στις αναθεσεις...
-
Είτε γίνεται το έργο με ΣΔΙΤ, είτε με τον κλασικό τρόπο, οι ίδιοι εργολάβοι το φτιάχνουν. Το θέμα είναι να υπάρχει ΠΑΝΤΑ ανεξάρτητη ελεγκτική αρχή. Από αυτά που έχω δει, είτε στα ΣΔΙΤ, είτε στα άλλα, αυτοί που ήλεγχαν, ήταν συνήθως ας πούμε... αμοραλιστές (όχι απαραίτητα με τον προαναφερθέντα τρόπο συνουσίας στις παραλίες της όμορφης Κρήτης).
Κοινώς, όταν ο ελεγκτής δεν κάνει καλά την δουλειά του, βράσε όρυζα...Τα έργα πρέπει να συγκρίνονται σε παρόμοιες περιόδους. Θα συγκρίνουμε την Εγνατία Οδό (το δυτικό κομμάτι κυρίως, αφού τα άλλα είναι παλαιότερα) με την Ολύμπια Οδό και το Κ-Τ-Κ και όχι την ΠΑΘΕ που ξεκίνησε το 80' κι όταν καλά καλά δεν γνώριζε κανείς να κάνει έργα σωστά και το μόνο που τους ενδιέφερε τους εργολάβους είναι να κλέψουν στα μπαζώματα, τα τεχνικά και την άσφαλτο...
Η όλη ιστορία είναι να υπάρχει σοβαρή ηγεσία σε επίπεδο υπουργείου και να έχει σωστούς μηχανισμούς. Μετά λύπης μου μπορώ να πω, ακόμη και οι Αλβανοί που είναι εντελώς μπουρδέλο σαν χώρα και οργάνωση, κάναν καλύτερη δουλειά σε αυτό το κομμάτι (φώναξαν γαλλική εταιρεία συμβούλων), για να προστατέψουν τα συμφέροντά τους (από τον έλληνα εργολάβο... ).
Στην Ελλάδα, ΕΠΙΤΗΔΕΣ δεν έβαλε το υπουργείο σωστούς ελεγκτές, γιατί τα είχε κάνει πλακάκια με τους εργολάβους. Φυσικά αυτά έγιναν επί Λαλιώτη, Β. Παπανδρέου και Σουφλιά, με τον τελευταίο να ρίχνει τρελούς χορούς σε εγκαίνια του άλλοτε 'κακού' Μπόμπολα και να καμαρώνει που αυτός έφτιαξε την Εγνατία (λες και έβαλε τα λεφτά από την τσέπη του... ).
Σε ΣΔΙΤ ειδικότερα, ο Ανεξάρτητος Σύμβουλος ήταν σύντομο ανέκδοτο, αφού είχε εντελώς διακοσμητικό χαρακτήρα και στο τέλος δεχόταν αυτά που ήθελε ο εργολάβος... Μιλώ για καταστάσεις που τις είδα με τα μάτια μου όμως και όχι από αυτά που άκουσα ή μου είπαν.ΥΓ: Να τονίσω πως την μηχανικό που αναφέρθηκε παραπάνω, εγώ τουλάχιστον δεν την πήδηξα. Δεν θα το ήθελα κιόλας.
-
Ποια είναι ρε παιδιά;
-
Ενδιαφερον βιντεο απο ενα χμμμ project που δειχνει να μας ερχεται απ το μελλον
-
Στρωσανε με καινουρια ασφαλτο τους δρομους στην περιοχη μου,αποτελεσμα παραλιγο να φυγω απο μια στροφη γιατι ο πανεξυπνος εργολαβος ειχε στρωσει τα 3-4 αυτης και η εξοδος ητανε με την παλια τυπου-σαπουνι,και επισης πρεπει να διαλυσα και ενα ψαλιδι γιατι ο ιδιος εξυπνος εργολαβος εκανε το φρεατιο να απεχει 10 ποντους απο τον δρομο.
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...