Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Συζήτηση περί ασφαλούς προσπέρασης και ίππων...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Συζήτηση περί ασφαλούς προσπέρασης και ίππων...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 11
    • 12
    • 3 / 12
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    51
    234
    683
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      akis-akis last edited by

      Ο χρήστης eker123 έγραψε:
      Το κακό είναι ότι και να κάνεις δεν καταλαβαίνει ΜΙΑ…Εκεί γκάζι φρένο γκάζι φρένο. Απορώ πόσα λεφτά βγάζουν τα συνεργεία από αυτό το στυλ οδηγησης. Ασε το άλλο, ακούω από φίλους μου για αλλαγή συμπλέκτη μέσα σε ελάχιστα χιλιόμετρα και μιλάμε για άτομα που δεν ξέρουν που μπαίνει το λάδι και που το νερό στο μοτέρ όχι για “γρήγορους”
      Θυμάμαι τα νιάτα μου που έκανα κόντρες με δίχρονες μηχανές και κάτι Άσχετους που πιάνανε τελικές και μετά κόβανε με ταχύτητες και κλειστό γκάζι

      ζούνε ακόμα;;;;;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        eker123 last edited by

        Ο χρήστης akis akis έγραψε:

        Το κακό είναι ότι και να κάνεις δεν καταλαβαίνει ΜΙΑ…Εκεί γκάζι φρένο γκάζι φρένο. Απορώ πόσα λεφτά βγάζουν τα συνεργεία από αυτό το στυλ οδηγησης. Ασε το άλλο, ακούω από φίλους μου για αλλαγή συμπλέκτη μέσα σε ελάχιστα χιλιόμετρα και μιλάμε για άτομα που δεν ξέρουν που μπαίνει το λάδι και που το νερό στο μοτέρ όχι για “γρήγορους”
        Θυμάμαι τα νιάτα μου που έκανα κόντρες με δίχρονες μηχανές και κάτι Άσχετους που πιάνανε τελικές και μετά κόβανε με ταχύτητες και κλειστό γκάζι

        ζούνε ακόμα;;;;;

        Δεν εξηγηθηκα καλα, δεν εκοβαν ταχυτητα με αποτομα κατεβασματα εκλειναν το γκαζι και περιμεναν να πεσουν τα χιλιομετρα με τη ροπη του κινητηρα.Ομως αν το διχρονο δεν εχει ξεχωριστο ψεκασμο λαδιου απο τη βενζινη οταν του κλεινειςτη μανετα δε λιπαινεται και ρισκαρεις να σου αρπαξουν τα πιστονια...Στο διχρονο το σωστο ειναι να κατεβαζεις ταχυτητες σιγα σιγα οπως πεφτουν τα χιλιομετρα,αν και σημερα ειναι ολα με ψεκασμο

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • kubiak
          kubiak last edited by

          Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
          Τωρα το προσεξα: αν δεν εχετε ξαναπατησει φρενο με το αριστερο μην το δοκιμασετε!!Ειναι 99% σιγουρο οτι θα το τσαρουχωσετε.

          KAI ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ μην πατήσετε φρένο με το αριστερό αν δεν το έχετε δοκιμάσει πρώτα σε αλάνα και με 10χλμ το πολύ...

          πολύ σωστά..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            krusenstern last edited by

            Ο χρήστης eker123 έγραψε:
            Στο διχρονο το σωστο ειναι να κατεβαζεις ταχυτητες σιγα σιγα οπως πεφτουν τα χιλιομετρα,αν και σημερα ειναι ολα με ψεκασμο

            επίσης, το δίχρονο μοτέρ δεν έχει συμπίεση, οπότε δεν φρενάρει με τον κινητήρα έτσι κι αλλιώς

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • S
              spiros last edited by

              Ο χρήστης sumik έγραψε:

              • ειναι στενοι και με μικρες ευθειες, συνηθως δε ανηφορικοι

              Άραγε ποιες είναι πιο πολλές οι ανηφόρες ή οι κατηφόρες???

              δεν το ειπα απολυτως σωστα. Προφανως μετα τις ανηφορες ερχονται οι κατηφορες, αλλα εκει τα πραγματα ειναι πιο ευκολα....

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • F
                funkyreverend last edited by

                Συμφωνώ με τον 'κανόνα' των 10 kg/PS. Το Κλιάκι με τα 98 άλογα και τα 980 κιλά κινείται μια χαρά σε προσπεράσεις. Το C3 1.6 με τα 110 άλογα και τα 1070 κιλά, επίσης. Το Λεόν με τα 180 αλόγατα (αλόγατα γιατί είναι ατίθασα!) και τα 1320 κιλά ακόμα καλύτερα και ούτω καθ'εξής. Αντίθετα, το C2 με τα 60 άλογα και τα 930 κιλά, δυσκολεύεται πολύ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • A
                  alexis-labos last edited by

                  Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                  Συμφωνώ με τον 'κανόνα' των 10 kg/PS. Το Κλιάκι με τα 98 άλογα και τα 980 κιλά κινείται μια χαρά σε προσπεράσεις. Το C3 1.6 με τα 110 άλογα και τα 1070 κιλά, επίσης. Το Λεόν με τα 180 αλόγατα (αλόγατα γιατί είναι ατίθασα!) και τα 1320 κιλά ακόμα καλύτερα και ούτω καθ'εξής. Αντίθετα, το C2 με τα 60 άλογα και τα 930 κιλά, δυσκολεύεται πολύ.

                  Εχωντας C2 sensodrive 1.4 και seat toledo 20VT (πρώτο στάδιο βελτίωσης) , σε πληροφορώ ότι δεν τολμάω να προσπεράσω με το C2...κάθομαι δεξιά και λέω: περάστε...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • P
                    petran last edited by

                    ασφαλεις προσπερασεις = 20ν 18.Τ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dimsabas last edited by

                      Μα εσύ παιδάκι μου δεν παίζεσαι... Πώς να μην στη λένε συνέχεια μετά μερικοί-μερικοί;

                      https://cartalk.gr/

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • L
                        leonp last edited by

                        Εάν κοιτάξεις τα στατιστικά στοιχεία των ασφαλιστικών εταιρειών, τα γρήγορα αυτοκίνητα (λιγότερα κιλά ανά ίππο) έχουν πολύ περισσότερα ατυχήματα από τα αργά αυτοκίνητα.

                        ΑΣΦΑΛΕΙΑ = ΑΡΓΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
                        Δεν επιδέχεται κριτική (δείτε τα στοιχεία)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • M
                          manosk last edited by

                          Ο χρήστης leonp έγραψε:
                          Εάν κοιτάξεις τα στατιστικά στοιχεία των ασφαλιστικών εταιρειών, τα γρήγορα αυτοκίνητα (λιγότερα κιλά ανά ίππο) έχουν πολύ περισσότερα ατυχήματα από τα αργά αυτοκίνητα.

                          ΑΣΦΑΛΕΙΑ = ΑΡΓΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
                          Δεν επιδέχεται κριτική (δείτε τα στοιχεία)

                          Αυτό ισχύει, αφού κατά κανόνα ο άνθρωπος που θ'αγοράσει το 'αργό' αυτοκίνητο, ξέρει τι πήρε, πόσο τον παίρνει και που.
                          Όμως αυτός που θα πάρει το 'γρήγορο' αυτοκίνητο, συχνά πιστεύει ότι μεταξύ του μπροστινού του και του ίδιου δημιουργείται μια (μαρκετίστικη) χρονοδίνη που μηδενίζει τον χρόνο προσπεράσματος. Γι'αυτό είναι πολύ εύκολο να φάει το κεφάλι του, που συνήθως δεν περιέχει και πολλά πράγματα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • S
                            spiros last edited by

                            Ο χρήστης leonp έγραψε:

                            ΑΣΦΑΛΕΙΑ = ΑΡΓΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
                            Δεν επιδέχεται κριτική (δείτε τα στοιχεία)

                            ωραια γιατι που να δωσω τωρα 80000ε για μια Μ3 που θελω, καλυτερα να κρατησω το δικο μου και να του βγαλω σκουπα και προγραμμα ωστε να ειμαι, στατιστικα, πιο ασφαλης!

                            λεω μαλιστα να του βαλω και ενα σετ 17αρες για να κανω 0-100 σε 15''

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης spiros έγραψε:

                              ΑΣΦΑΛΕΙΑ = ΑΡΓΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
                              Δεν επιδέχεται κριτική (δείτε τα στοιχεία)

                              ωραια γιατι που να δωσω τωρα 80000ε για μια Μ3 που θελω, καλυτερα να κρατησω το δικο μου και να του βγαλω σκουπα και προγραμμα ωστε να ειμαι, στατιστικα, πιο ασφαλης!

                              λεω μαλιστα να του βαλω και ενα σετ 17αρες για να κανω 0-100 σε 15''

                              Αν ειναι και κοκκινο να το βαψεις αλλο χρωμα.Τα κοκκινα οχηματα προκαλουν περισσοτερα ατυχηματα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spiros last edited by

                                Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                                ΑΣΦΑΛΕΙΑ = ΑΡΓΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
                                Δεν επιδέχεται κριτική (δείτε τα στοιχεία)

                                ωραια γιατι που να δωσω τωρα 80000ε για μια Μ3 που θελω, καλυτερα να κρατησω το δικο μου και να του βγαλω σκουπα και προγραμμα ωστε να ειμαι, στατιστικα, πιο ασφαλης!

                                λεω μαλιστα να του βαλω και ενα σετ 17αρες για να κανω 0-100 σε 15''

                                Αν ειναι και κοκκινο να το βαψεις αλλο χρωμα.Τα κοκκινα οχηματα προκαλουν περισσοτερα ατυχηματα.

                                ασημι ειναι τωρα, λεω να το βαψω ασπρο!!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Εκεινο πανω αριστερα εχεις;Νομιζα οτι εχεις αυτο κατω δεξια το κοκκινο χωρις τους λασπωτηρες

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spiros last edited by

                                    Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                                    Εκεινο πανω αριστερα εχεις;Νομιζα οτι εχεις αυτο κατω δεξια το κοκκινο χωρις τους λασπωτηρες

                                    ναι ρε γμτ, το αριστερο εχω!
                                    που να πας με το κοκκινο? εχoμε γεμισει με συνταξιουχους στο δρομο που ενοχλουνται απο τη μελωδια του V10... Ασε που ειναι και επικινδυνο με 0-200 σε 4,5''

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      leonp last edited by

                                      Ο χρήστης spiros έγραψε:

                                      ΑΣΦΑΛΕΙΑ = ΑΡΓΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
                                      Δεν επιδέχεται κριτική (δείτε τα στοιχεία)

                                      ωραια γιατι που να δωσω τωρα 80000ε για μια Μ3 που θελω, καλυτερα να κρατησω το δικο μου και να του βγαλω σκουπα και προγραμμα ωστε να ειμαι, στατιστικα, πιο ασφαλης!

                                      Με αυτό το σκεπτικό (στοιχεία ασφαλιστικών εταιρειών) αγοράζει ο κόσμος SUV γιατί στατιστικά έχουν λιγότερους θανάτους (συνολικά). Αν όμως κοιτάξεις τα επιμέρους στοιχεία τα SUV έχουν 3 φορές περισσότερους θανάτους από τα κανονικά αυτοκίνητα λόγω ανατροπών, λογικό γιατί είναι ψηλά και έχουν κακό κράτημα. Όμως ο κόσμος τα θεωρεί 'ασφαλή' γιατί έχουν συνολικά λιγότερους θανάτους.

                                      Όποιος αισθάνεται ασφαλής σε SUV αγοράζει και αργό αυτοκίνητο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • S
                                        spiros last edited by

                                        Γιατι ποιος ειπε οτι τα SUV, πλην εξαιρεσεων, ειναι γρηγορα?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • L
                                          leonp last edited by

                                          Δεν το διατύπωσα σωστά, ο κόσμος αγοράζει SUV με το σκεπτικό ότι είναι ασφαλή.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dimsabas last edited by

                                            Ο χρήστης spiros έγραψε:
                                            Γιατι ποιος ειπε οτι τα SUV, πλην εξαιρεσεων, ειναι γρηγορα?

                                            Ωραίο θεματάκι στο Drive με 2 Cayenne. Η μία 550 άλογα και η άλλη 700+ αν θυμάμαι καλά

                                            https://cartalk.gr/

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 3 / 12
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr